آموزش اپراتوری فتوکپی ریکو 2016

آموزش تعمیر فتوکپی ریکو

5
(15)

نمایندگی ریکو

در این مقاله نمایندگی ریکو آموزش تعمیر فتوکپی ریکو برای مشتریان گرامی که دستگاه فتوکپی ریکو را برای استفاده ادارای خود انتخاب کرده اند قصد دارد. بطور کامل طریقه استفاده و راه اندازی دستگاه فتوکپی ریکو را آموزش دهد.

آیا به یک تعمیرکار دستگاه فتوکپی ریکو ماهر نیازمندید؟

از طریق پر کردن فرم درخواست کارشناس و یا تماس با شمار های درج شده در ستون بالای سایت می توانید. ما را از درخواست سرویس مورد نظرتان مطلع کنید. و کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. و پس از انجام هماهنگی های لازم جهت تعیین وقت به محل شما می آیند.

در این مقاله خصوصیات و ویژگیهای کامل تمامی قطعات دستگاه فتوکپی ریکو را تشریح می کنیم. بعد از خرید دستگاه فتوکپی ریکو از نمایندگی ریکو در اولین قدم با نمایندگی ریکو تماس گرفته. و درخواست کارشناس نصب دستگاه فتوکپی ریکو می کنیم. تمامی خدمات و راه اندازی دستگاه فتوکپی ریکو که توسط نمایندگی ریکو انجام می گردد. با گارانتی و بدون هیچ گونه هزینه انجام می شود.

آموزش تعمیر فتوکپی ریکو و مشخصات دستگاه فتوکپی ریکو توسط نمایندگی ریکو

این محصول دیجیتال شامل :سرویس منوال ریکو 2016 می باشد. امروزه نمایندگی ریکو تولیدکننده دستگاه‌های مختلف ازجمله کمپانی‌های سازنده دستگاه‌های فتوکپی، فاکس، پرینتر، اسکنر، دیتا پرژکتور، فیش پرینت و لیبل پرینت و …برندهای شارپ، توشیبا، کیوسرا، کونیکامینولتا، اپسون، اچ پی، کانن، سامسونگ، زیراکس، ریکو، بیکسلون و…. که برندهای مطرح درزمینهٔ ماشین‌های اداری در کشورمان هستند. برای هر مدل محصول تولیدشده‌ای که به بازار ارائه می‌نمایند.

یک کتابچه تعمیرات مختص به همان مدل به شرکت‌ها و یا نمایندگان خدمات خود در هر تولیدشده‌ای که به بازار ارائه می‌نمایند. یک کتابچه تعمیرات مختص به همان مدل به شرکت‌ها و یا نمایندگان خدمات خود در هر منطقه و کشور ارائه می‌دهند. تا بتوانند پشتیبانی و خدمات رسانی به مشتریان را به نحوه احسنت انجام دهند.

آموزش تعمیر فتوکپی ریکو و توضیح مختصری درباره این محصول توسط نمایندگی ریکو :

این محصول دیجیتال، چون از طرف نمایندگی ریکو سازنده آن تهیه و قابل ارئه شده، اغلب به زیان انگلیسی تدوین شده است. با این وجود چون کمپانی سازنده کتابچه فنی را تحت عنوان سرویس منوال گرد آوری و تدوین نموده است تمام ویژگی ها ،تمام مشخصات و تمام ریزه کاری های فنی چه در مورد قسمت مکانیکال و چه در قسمت نرم افزاری دستگاه را مو به مو  با کوچکترین جزئیات شرح داده است.

از این گذشته کمپانی سازنده انجام اغلب کارهای تنظیماتی دستگاه اعم از تنظیمات رنگ و کیفیت و اندازه سند و صدها کار دیگر را در قالب کد هایی خاص در آورده که این کد ها را در سرویس منوال ریکو 2016 گردآوری نموده است. این کتابچه تعمیرات یا راهنمای تعمیرات اغلب بانام‌هایی مثل سرویس منوال (Service Manual) سرویس هند بوک (Service Handbook) پارت لیست (Part list) یا پارت گاید (Part Guide) در دسترس مراکز خدمات و یا تعمیرکاران فنی قرار می‌گیرد.

که در آن اطلاعاتی نظیر مشخصات فنی دستگاه، اجزای دستگاه و نحوه کار آن‌ها، قطعات مصرفی و یا مدت‌زمانی که باید قطعات موردنظر تعویض شوند و عیب‌های رایج و کدهای شناسایی خرابی و کدهای تنظیم مربوط به دستگاه را در آن ذکر نموده است. لذا سام پلاس این فرصت را برای همکارانی که به این اسناد فنی دسترسی ندارند فراهم نموده است تا بتوانند جدیدترین سرویس منوال دستگاه‌های موردنظر خود را به‌صورت آنلاین و آنی در قالب یک فایل p d f تهیه نمایند. دستگاه فتوکپی ریکو 2016 دستگاهی رومیزی می باشد که دارای سرعت کپی 16 کپی در یک دقیقه می باشد. منبع تغذیه کاغذ این دستگاه یک کاست شامل 250 برگ و یک کاست دستی شامل 20 برگ می باشد. نحوه کپی برداری به صورت یک بار اسکن برای چندین کپی می باشد.

آموزش تعمیر فتوکپی ریکو و قسمتهای اپراتوری کاربر بطور کامل در زیر همراه با تصویر توسط نمایندگی ریکو تشریح می گردد:

تمامی دستگاه های فتوکپی ریکو که مشتریان گرامی از نمایندگی ریکو خریداری می کنند تا یکسال گارانتی خدمات پس از فروش دارند. نمایندگی ریکو در صورت بروز هر گونه ایراد در دستگاه فتوکپی ریکو بدون دریافت هیچگونه هزینه از مشتری ایراد دستگاه فتوکپی ریکو را رفع کرده و خدمت مشتری دستگاه فتوکپی ریکو را تحویل میدهند. قطعات مصرفی که مشتریان گرامی از قبیل درام ،بلید ،دولوپر یا کارتریج تونر از نمایندگی ریکو تهیه می کنند،کاملا اورجینال و با گارانتی رسمی نمایندگی ریکو می باشند.

  1. کاور و A D F دستگاه فتوکپی ریکو
  2. شیشه داصلی دستگاه فتوکپی ریکو
  3. دستگیره های جابجایی دستگاه فتوکپی ریکو
  4. کلید خاموش و روشن کردن دستگاه فتوکپی ریکو
  5. پنل دستگاه فتوکپی ریکو
  6. سینی خروجی دستگاه فتوکپی ریکو
  7. درب جلوی دستگاه فتوکپی ریکو
  8. کاست تغذیه 250 برگی دستگاه فتوکپی ریکو
  9. درب بغل دستگاه فتوکپی ریکو
  10.  باز شونده بغل دستگاه فتوکپی ریکو
  11. یونیت کاغذ کش دستی دستگاه فتوکپی ریکو
  12. سینی A4 کاغذ کش دستی دستگاه فتوکپی ریکو
  13.  A3  کاغذ کش دستی دستگاه فتوکپی ریکو
  14. پاک کننده شارژ MC درب بغل دستگاه فتوکپی ریکو

آموزش تعمیر فتوکپی ریکو و تشریح قسمتهای داخلی دستگاه فتوکپی ریکو همراه تصویر توسط نمایندگی ریکو :

در صورت نیاز به مواد مصرفی می توانید با نمایندگی ریکو تماس گرفته تا قطعات مصرفی برای شما مشتریان گرامی ارسال گردد. تمامی خدمات نمایندگی ریکو در محل دستگاه فتوکپی ریکو انجام می گردد. بعد از تماس شما مشتریان گرامی با نمایندگی ریکو کارشناس نمایندگی ریکو کمتر از دوساعت در محل دفتر شما حاضر می گردد و تمامی اشکالات دستگاه فتوکپی ریکو که شما به کارشناس نمایندگی ریکو اضهار می نمایید رفع نماید.

  1. A D F کامل دستگاه فتوکپی ریکو
  2. یونیت کامل کارتریج تونر دستگاه فتوکپی ریکو
  3.  کامل درام دستگاه فتوکپی ریکو
  4. یونیت کامل فیورینگ دستگاه فتوکپی ریکو

تشریح کامل یونیت پنل دستگاه فتوکپی ریکو توسط نمایندگی ریکو :

پس از پایان تعمیرات دستگاه فتوکپی ریکو شما مشتری گرامی توسط کارشناس نمایندگی ریکو ،کارشناس نمایندگی ریکو به شما فاکتور نمایندگی ریکو را همراه با ضمانت نامه رسمی نمایندگی ریکو ارائه می دهد. گارانتی تعمیراتی نمایندگی ریکو شامل تمامی قطعات تعویض شده در فاکتور می باشد که بیست هزار برگ از کنتور بعد از تعمیر الی شش ماه گارانتی تعویض قطعات دارد و نمایندگی ریکو در صورت هرگونه اشکال در دستگاه فتوکپی ریکو بعد از تعمیرات نمایندگی ریکو موظف است بدون هیچ گونه هزینه رفع ایراد کند.

  1. دکمه حافظه دستگاه فتوکپی ریکو
  2. صفحه نمایش اعداد بر روی دستگاه فتوکپی ریکو
  3. درجه بزرگنمایی و کوچک نمایی دستگاه فتوکپی ریکو
  4. دکمه مشخص کردن زوم پنل دستگاه فتوکپی ریکو
  5. بالا بردن و کوچک نمودن درجه بزرگنمای و کوچک نمایی دستگاه فتوکپی ریکو
  6. تنظیم کاست در دستگاه فتوکپی ریکو

تشریح یونیت کامل اسکن دستگاه فتوکپی ریکو

یونیت اسکن دستگاه فتوکپی ریکو شامل قسمتهای زیر می باشد:

  1.  لامپ یونیت
  2. یونیت C C D

تشریح یونیت کامل فیوزینگ دستگاه فتوکپی ریکو

یونیت فیوزینگ دستگاه فتوکپی ریکو شامل قسمتهای زیر می باشد:

  1. ترمیستور دستگاه فتوکپی ریکو
  2. ترمیچر فیوز دستگاه فتوکپی ریکو
  3. هاترولر دستگاه فتوکپی ریکو
  4. پرس  دستگاه فتوکپی ریکو
  5. لامپ یونیت فیوزینگ دستگاه فتوکپی ریکو

نمایندگی رسمی دستگاه فتوکپی ریکو

نمایندگی رسمی دستگاه فتوکپی ریکو ، تمامی آن چه از یک نمایندگی انتظار دارید را در اختیار شما قرار خواهد داد. پس از تعمیرات دستگاه این امکان فراهم شده است که ، انتقادات و پیشنهادات خود را با واحد CRM  ( ارتباط با مشتریان ) مطرح نموده و از خدمات این مرکز بهره مند شوید. ماشین های اداری ریکو همواره جزو دستگاه‌های پرطرفدار و محبوب در بازارهای داخلی کشور ما بوده‌اند.

این برند، ماشین‌های اداری متنوعی را در ابعاد و کاربری‌های متنوع روانه بازارهای جهانی کرده تا کاربران با هر نیاز و سلیقه‌ای بتوانند دستگاه خود را انتخاب و خریداری نمایند. برخی از دستگاه‌های تولید شده در ریکو، چند کاره و حجیم بوده و کاربری آنها در مصارف اداری، آموزشی یا شرکتی است و برخی دیگر دستگاه‌های خانگی با کاربری شخصی یا برای ادارات کوچک با حجم کاری کم بوده‌اند. به دلیل تنوع بالای موجود در میان ماشین‌های اداری ریکو توصیه می‌شود.

خریدار پیش از اقدام به خرید، نوع کاربری خود را مشخص کرده و برهمان اساس اقدام به تهیه دستگاه کند. اگر شما نیز قصد خرید یکی از ماشین‌های اداری ریکو را دارید می‌توانید با کارشناسان ما در نمایندگی ریکو تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید. در ادامه برخی از تخصصی‌ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی دستگاه فتوکپی ریکو شرح داده شده است.

تعمیر دستگاه فتوکپی ریکو در تهران

چروک شدن کاغذ، گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی، اسکن نشدن فایل ها، وجود خطوط مشکی روی کاغذ، نکشیدن کاغذ توسط دستگاه، چاپ نشدن بخشی از متن و مواردی از این قبیل، از مشکلات احتمالی دستگاه کپی به شمار می روند. چنانچه با هر یک از این موارد مواجه شدید، می توانید از طریق تماس با واحد تعمیرات دستگاه کپی ریکو در تهران، نسبت به تعمیر دستگاه اقدام کنید.

تعمیر پیکاپ رولر، تعمیر مین برد، تعمیر یونیت اسکن، تعویض سینی کاغذ، تعمیر فیوزینگ، شارژ کارتریج، تعویض درام، تعمیر لیزر و تعمیر پاور دستگاه کپی ریکو، از مهمترین خدمات ارائه شده در این مرکز می باشند. شایان ذکر است که همشهریان تهرانی می توانند این خدمات را با استفاده از خدمات سرویس در محل نمایندگی دستگاه کپی ریکو، در هر مکانی که هستند دریافت کنند.

آموزش تعمیر فتوکپی ریکو در نمایندگی تعمیرات فتوکپی ریکو

نمایندگی تعمیرات فتوکپی ریکو ، در مرکز تعمیرات ریکو، تمامی اقدامات موردنیاز جهت بهبود، بازیابی، سرویس و تعمیرات تخصصی دستگاه‌های کپی، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی سازنده را انجام می دهد. دستگاه‌های تعمیر شده در نمایندگی رسمی دستگاه فتوکپی ریکو، به دلیل استفاده از جدیدترین متدهای تعمیر و دستگاه‌های پیشرفته بهسازی، کیفیت اولیه خویش را بازیافته و بدل به دستگاهی نو و بی‌عیب و نقص می‌گردند.

جهت اطمینان خاطر مراجعان، تمامی سرویس‌های ارائه شده در مرکز تعمیرات ریکو گارانتی و ضمانت گشته‌اند. این امکان فراهم شده است تا در صورت درخواست مشتری ، خدمات تخصصی تعمیر و سرویس دستگاه کپی در محل و یا در منزل به کاربران گرامی ارائه گردد.

آموزش اپراتوری کدهای خطا و رفع خطای فتوکپی ریکو 2016

کد: 101 و رفع آن توسط نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی ریکو

قطعات مصرفی که مشتریان گرامی از قبیل درام ،بلید ،دولوپر یا کارتریج تونر از نمایندگی فتوکپی ریکو تهیه می کنند،کاملا اورجینال و با گارانتی رسمی نمایندگی فتوکپی ریکو می باشند.

توضیحات: خطای روشنایی لامپ اکسپوژر

مشکل : اسکنر صفحه سفید را اسکن کرده است ، اما نمی تواند سطح سفید را تشخیص دهد.

علل:

  1. نقص لامپ اکسپوژر
  2.  تثبیت کننده لامپ اکسپوژر
  3. نقص اتصال لامپ اکسپوژر
  4. آینه اسکنر ناخوشایند
  5. اسکنر از موقعیت خارج است
  6. صفحه معیوب SBU
  7. اتصال معیوب SBU
  8. لنزها از موقعیت خارج شده اند
  9. موقعیت یا عرض نادرست اسکن صفحه سفید

آموزش تعمیر فتوکپی ریکو کد خطا 120 

در صورت نیاز به مواد مصرفی می توانید با نمایندگی فتوکپی ریکو تماس گرفته تا قطعات مصرفی برای شما مشتریان گرامی ارسال گردد.

توضیحات: خطای موقعیت منزل اسکنر 1

مشکل: سنسور موقعیت منزل اسکنر باعث نمی شود ،اسکنر از موقعیت منزل خارج شود.

علل:

  1. سنسور موقعیت منزل اسکنر معیوب
  2. موتور درایو اسکنر معیوب
  3. اتصال سنسور موقعیت مکانی اسکنر معیوب
  4. اتصال موتور درایو اسکنر معیوب
  5. صفحه معیوب BICU

آموزش تعمیر فتوکپی ریکو کد 121 

تمامی خدمات نمایندگی فتوکپی ریکو در محل دستگاه فتوکپی ریکو انجام می گردد. بعد از تماس شما مشتریان گرامی با نمایندگی فتوکپی ریکو کارشناس نمایندگی فتوکپی ریکو کمتر از دوساعت در محل دفتر شما حاضر می گردد و تمامی اشکالات دستگاه فتوکپی ریکو که شما به کارشناس نمایندگی فتوکپی ریکو اضهار می نمایید رفع نماید.

توضیحات: خطای موقعیت منزل اسکنر 2

مشکل : سنسور اسکنر موقعیت خانه تشخیص نمی دهد ،که اسکنر به حالت منزل برگردد.

علل:

  1. سنسور موقعیت منزل اسکنر معیوب
  2. موتور درایو اسکنر معیوب
  3. اتصال سنسور موقعیت مکانی اسکنر معیوب
  4. اتصال موتور درایو اسکنر معیوب
  5. صفحه معیوب BICU
نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی ریکو

نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی ریکو

آموزش تعمیر فتوکپی ریکو کد خطا 141 

پس از پایان تعمیرات دستگاه فتوکپی ریکوی شما مشتری گرامی توسط کارشناس نمایندگی فتوکپی ریکو ،کارشناس نمایندگی فتوکپی ریکو به شما فاکتور نمایندگی فتوکپی ریکو را همراه با ضمانت نامه رسمی نمایندگی فتوکپی ریکو ارائه می دهد.

توضیحات: خطای تصحیح سطح سیاه SBU

مشکل:

  • تنظیم خودکار SBU نتوانسته است، سطح سیاه را سه بار در تنظیم پیش تنظیم جبران کند.
  •  خودکار SBU نتوانسته است ،سطح سیاه را ده بار در تنظیم PGA اصلاح کند.
  • تنظیم خودکار SBU نتوانسته است ،سطح سیاه را ده بار در تنظیم افست تصحیح کند.

علل:

  • صفحه معیوب SBU

آموزش تعمیر فتوکپی ریکو کد 142 

گارانتی تعمیراتی نمایندگی فتوکپی ریکو شامل تمامی قطعات تعویض شده در فاکتور می باشد که بیست هزار برگ از کنتور بعد از تعمیر الی شش ماه گارانتی تعویض قطعات دارد و نمایندگی فتوکپی ریکو در صورت هرگونه اشکال در دستگاه فتوکپی ریکو بعد از تعمیرات نمایندگی ریکو موظف است بدون هیچ گونه هزینه رفع ایراد کند.

توضیحات: خطای تصحیح سطح سفید / سیاه SBU

مشکل: تنظیم خودکار SBU نتوانسته است ،ده بار در تنظیم PGA سطح سفید را تصحیح کند.

علل:

  1. نقص لامپ اکسپوژر
  2. صفحه سفید کثیف
  3. موقعیت یا عرض نادرست اسکن صفحه سفید
  4. صفحه معیوب SBU

آموزش تعمیر فتوکپی ریکو کد  144 

توضیحات: خطای ارتباطی بین،BICU و SBU

مشکل: BICU نمی تواند ،ارتباط صحیحی با SBU برقرار کند.

علل:

  1. اتصال ناپایدار کابل تخت بین BICU و SBU
  2. کابل معیوب بین BICU و SBU
  3. نقص BICU
  4. نقص SBU

کد: 145 و رفع آن 

توضیحات: خطای تنظیم خودکار SBU

مشکل: سطح سفیدی صفحه سفید و کاغذ سفید در تنظیم تنظیم ،خودکار اسکن فوق العاده متفاوت است.

علل:

  1. نقص لامپ اکسپوژر
  2. صفحه سفید کثیف
  3. موقعیت یا عرض نادرست اسکن صفحه سفید
  4. صفحه معیوب SBU
  5. صفحه معیوب BICU

کد: 193 و رفع آن

توضیحات: خطای انتقال تصویر

مشکل: تصاویر اسکن شده طی یک دقیقه به حافظه ،کنترل کننده منتقل نمی شوند.

علل:

  1. صفحه معیوب BICU
  2.  کنترل کننده معیوب

کد: 198 و رفع آن

توضیحات: خطای آدرس حافظه

مشکل: BICU گزارش آدرس حافظه را از یک کنترل کننده ،در عرض یک دقیقه دریافت نمی کند.

علل:

  1. ناسازگاری بین سیستم عامل BICU و سیستم عامل کنترلر
  2. نقص BICU
  3. کنترل کننده معیوب

کد: 302 و رفع آن

توضیحات: نشت جریان غلتکی را شارژ کنید

مشکل: ماژول پولیش یک نشت در غلتک شارژ را، تشخیص می دهد.

علل:

  1. نقص غلطک شارژ
  2. تخته منبع ولتاژ بالا معیوب است
  3. اتصال شل PCU

کد: 320 و رفع آن

توضیحات: خطای موتور آینه چند ضلعی

مشکل: موتور آینه چند ضلعی ظرف 10 ثانیه به سرعت کار نمی رسد. یا اینکه موتور آینه چند ضلعی بعد از رسیدن ،به سرعت کار به مدت 0.2 ثانیه از دور کار خارج می شود.

علل:

  1. موتور آینه چند ضلعی معیوب
  2. اتصال ناپایدار بین موتور آینه چند ضلعی و BICU
  3. کابل معیوب بین BICU و موتور آینه چند ضلعی
  4. نقص BICU

کد: 321 و رفع آن

توضیحات: خطایی در سیگنال نوشتن لیزر(F-GATE)  وجود دارد

مشکل: بعد از عبور لیزر 5 میلی متر از نقطه شروع بر روی سطح درام ، ماژول پولیش سیگنال نوشتن لیزر (F-GATE) را تشخیص نمی دهد.

علل:

  1. نقص BICU
  2. اتصال در کنترلر فکس یا کنترلر چاپگر شل است
  3. نقص کنترل کننده فکس یا کنترل کننده چاپگر

کد: 322 و رفع آن

توضیحات: خطای همگام سازی با لیزر

مشکل: سنسور اصلی همگام سازی اسکن ، 0.5 ثانیه سیگنال لیزر را تشخیص نمی دهد.

علل:

  1. بطری تونر نصب نشده است
  2. اتصال شل بین واحد LD و BICU
  3. کابل معیوب بین واحد BICU و LD
  4. واحد LD از موقعیت خارج است
  5. واحد LD معیوب
  6. نقص BICU

کد: 390  و رفع آن

توضیحات: خطای سنسور TD

مشکل: BICU سنسور TD را که ولتاژ فوق العاده ای را تولید می کند، (کمتر از 0.2 ولت یا بیشتر از 4.0 ولت) 10 بار متوالی تشخیص می دهد.

علل:

  1. سنسور معیوب TD
  2. اتصال شل PCU
نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی ریکو

نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی ریکو

کد: 392 و رفع آن

توضیحات: خطای مقدار اولیه برنامه نویس

مشکل: سنسور شناسه مقدار دهیه اولیه برنامه نویسی، الگوی صحیحی را تشخیص نمی دهد.

کد: 401 و رفع آن

توضیحات: خطای نشت غلتک انتقال (الکترود مثبت)

مشکل: ولتاژ بازخورد غلتک انتقال کافی نیست.

علل:

  1. تخته منبع تغذیه ولتاژ بالا
  2. اتصال شل PCU
  3. نصب نادرست واحد انتقال ،یا واحد تفکیک
  4. نقص غلتک انتقال

کد: 402 و رفع آن

توضیحات: خطای نشت غلتک انتقال (الکترود منفی)

مشکل: ولتاژ بازخورد غلتک انتقال کافی نیست.

علل:

  1. تخته منبع تغذیه ولتاژ بالا
  2. اتصال شل PCU
  3. نصب نادرست واحد انتقال یا واحد تفکیک
  4. نقص غلتک انتقال

کد: 500 و رفع آن

توضیحات: خطای اصلی موتور

مشکل: یک سیگنال قفل موتور اصلی پس از شروع چرخش موتور اصلی، برای بیش از 7 چک پیاپی (700 میلی ثانیه) تشخیص داده،نمی شود ، یا سیگنال قفل در طول چرخش پس از آخرین سیگنال بیش از 7 چک پیاپی شناسایی نمی شود.

علل:

  1. بار زیاد روی مکانیسم درایو
  2. نقص موتور اصلی

کد: 502 و رفع آن

توضیحات: نقص موتور سینی 2 (واحدهای سینی کاغذ اختیاری)

مشکل: سنسور بالابر کاغذ قادر به فعال کردن دو بار به طور مداوم نیست ، زیرا موتور بالابر سینی به مدت 18 ثانیه روشن شده است.

کد: 503 و رفع آن

توضیحات: نقص موتور سینی 3 (واحدهای سینی کاغذ اختیاری) سنسور بالابر کاغذ قادر به فعال کردن دو بار به طور مداوم نیست ، زیرا موتور بالابر سینی به مدت 18 ثانیه روشن شده است.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 15

No votes so far! Be the first to rate this post.

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,