آموزش اپراتوری فتوکپی شارپ AR-162

آموزش اپراتوری فتوکپی شارپ

5
(17)

نمایندگی شارپ

در این مقاله نمایندگی شارپ آموزش اپراتوری فتوکپی شارپ AR-162 برای مشتریان گرامی که دستگاه فتوکپی شارپ را برای استفاده ادارای خود انتخاب کرده اند قصد دارد. بطور کامل طریقه استفاده و راه اندازی دستگاه فتوکپی شارپ را آموزش دهد.

آیا به یک تعمیرکار دستگاه فتوکپی شارپ ماهر نیازمندید؟

از طریق پر کردن فرم درخواست کارشناس و یا تماس با شمار های درج شده در ستون بالای سایت می توانید. ما را از درخواست سرویس مورد نظرتان مطلع کنید. و کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. و پس از انجام هماهنگی های لازم جهت تعیین وقت به محل شما می آیند.

در این مقاله خصوصیات و ویژگیهای کامل تمامی قطعات دستگاه فتوکپی شارپ AR-162 را تشریح می کنیم.

نمایندگی شارپ

نمایندگی شارپ

بعد از خرید دستگاه فتوکپی شارپ AR-162 از نمایندگی شارپ در اولین قدم با نمایندگی شارپ تماس گرفته. و درخواست کارشناس نصب دستگاه فتوکپی شارپ می کنیم. تمامی خدمات و راه اندازی دستگاه فتوکپی شارپ که توسط نمایندگی شارپ انجام می گردد. با گارانتی و بدون هیچ گونه هزینه انجام می شود.

آموزش اپراتوری فتوکپی شارپ AR-162 توسط نمایندگی شارپ

تمامی دستگاه های فتوکپی شارپ که مشتریان گرامی از نمایندگی شارپ خریداری می کنند. تا یکسال گارانتی خدمات پس از فروش شارپ دارند.

این محصول دیجیتال شامل :

سرویس منوال شارپ AR-207 – 206 – 201 – 163 – 162 می باشد. امروزه شرکت‌های تولیدکننده دستگاه‌های مختلف ازجمله کمپانی‌های سازنده دستگاه‌های فتوکپی، فاکس، پرینتر، اسکنر، دیتا پرژکتور، فیش پرینت و لیبل پرینت و …برندهای شارپ، توشیبا، کیوسرا، کونیکامینولتا، اپسون، اچ پی، کانن، سامسونگ، زیراکس، ریکو، بیکسلون و…. که برندهای مطرح درزمینهٔ ماشین‌های اداری در کشورمان هستند. برای هر مدل محصول تولیدشده‌ای که به بازار ارائه می‌نمایند.

یک کتابچه تعمیرات مختص به همان مدل به شرکت‌ها و یا نمایندگان خدمات خود در هر تولیدشده‌ای که به بازار ارائه می‌نمایند. یک کتابچه تعمیرات مختص به همان مدل به شرکت‌ها و یا نمایندگان خدمات خود در هر منطقه و کشور ارائه می‌دهند تا بتوانند. پشتیبانی و خدمات ‌رسانی به مشتریان را به نحوه احسنت انجام دهند.

آموزش اپراتوری فتوکپی شارپ AR-162 و توضیح مختصری درباره این محصول توسط نمایندگی شارپ :

نمایندگی شارپ در صورت بروز هر گونه ایراد در دستگاه فتوکپی شارپ بدون دریافت هیچگونه هزینه از مشتری ایراد دستگاه فتوکپی شارپ را رفع کرده و خدمت مشتری دستگاه فتوکپی شارپ را تحویل میدهند.

از این گذشته کمپانی سازنده انجام اغلب کارهای تنظیماتی دستگاه اعم از تنظیمات رنگ و کیفیت و اندازه سند و صدها کار دیگر را در قالب کد هایی خاص در آورده که این کد ها را در سرویس منوال شارپ AR-207 – 206 – 201 – 163 – 162 گردآوری نموده است. این کتابچه تعمیرات یا راهنمای تعمیرات اغلب بانام‌هایی مثل سرویس منوال (Service Manual) سرویس هند بوک (Service Handbook) پارت لیست (Part list) یا پارت گاید (Part Guide) در دسترس مراکز خدمات و یا تعمیرکاران فنی قرار می‌گیرد که در آن اطلاعاتی نظیر مشخصات فنی دستگاه، اجزای دستگاه و نحوه کار آن‌ها، قطعات مصرفی و یا مدت‌زمانی که باید قطعات موردنظر تعویض شوند.

آموزش اپراتوری فتوکپی شارپ AR-162 و قسمتهای اپراتوری کاربر بطور کامل توسط نمایندگی شارپ :

تمامی دستگاه های فتوکپی شارپ که مشتریان گرامی از نمایندگی شارپ خریداری می کنند. تا یکسال گارانتی خدمات پس از فروش شارپ دارند. نمایندگی شارپ در صورت بروز هر گونه ایراد در دستگاه فتوکپی شارپ بدون دریافت هیچگونه هزینه از مشتری ایراد دستگاه فتوکپی شارپ را رفع کرده. و خدمت مشتری دستگاه فتوکپی شارپ را تحویل میدهند. قطعات مصرفی که مشتریان گرامی از قبیل درام ،بلید ،دولوپر یا کارتریج تونر از نمایندگی شارپ تهیه می کنند. کاملا اورجینال و با گارانتی رسمی نمایندگی شارپ می باشند.

آموزش اپراتوری فتوکپی شارپ AR-162 و قسمتهای اپراتوری کاربر بطور کامل توسط نمایندگی شارپ :

آموزش اپراتوری فتوکپی شارپ AR-162 و قسمتهای اپراتوری کاربر بطور کامل توسط نمایندگی شارپ :

  1. کاور و A D F دستگاه فتوکپی شارپ
  2. شیشه داصلی دستگاه فتوکپی شارپ
  3. دستگیره های جابجایی دستگاه فتوکپی شارپ
  4. کلید خاموش و روشن کردن دستگاه فتوکپی شارپ
  5. پنل دستگاه فتوکپی شارپ
  6. سینی خروجی دستگاه فتوکپی شارپ
  7. درب جلوی دستگاه فتوکپی شارپ
  8. کاست تغذیه 250 برگی دستگاه فتوکپی شارپ
  9. درب بغل دستگاه فتوکپی شارپ
  10. درب باز شونده بغل دستگاه فتوکپی شارپ
  11. یونیت کاغذ کش دستی دستگاه فتوکپی شارپ
  12. سینی A 4 کاغذ کش دستی دستگاه فتوکپی شارپ
  13. سینی A 3  کاغذ کش دستی دستگاه فتوکپی شارپ
  14. پاک کننده شارژ MC درب بغل دستگاه فتوکپی شارپ

آموزش اپراتوری فتوکپی شارپ AR-162 و تشریح قسمتهای داخلی توسط نمایندگی شارپ :

در صورت نیاز به مواد مصرفی می توانید با نمایندگی شارپ تماس گرفته تا قطعات مصرفی برای شما مشتریان گرامی ارسال گردد. تمامی خدمات نمایندگی شارپ در محل دستگاه فتوکپی شارپ انجام می گردد. بعد از تماس شما مشتریان گرامی با نمایندگی شارپ کارشناس نمایندگی شارپ کمتر از دوساعت در محل دفتر شما حاضر می گردد. و تمامی اشکالات دستگاه فتوکپی شارپ که شما به کارشناس نمایندگی شارپ اضهار می نمایید رفع نماید.

آموزش اپراتوری فتوکپی شارپ AR-162 و تشریح قسمتهای داخلی توسط نمایندگی شارپ :

آموزش اپراتوری فتوکپی شارپ AR-162 و تشریح قسمتهای داخلی توسط نمایندگی شارپ :

  1. A D F کامل دستگاه فتوکپی شارپ
  2. یونیت کامل کارتریج تونر دستگاه فتوکپی شارپ
  3. درام  یونیت کامل دستگاه فتوکپی شارپ
  4. یونیت کامل فیورینگ دستگاه فتوکپی شارپ

آموزش اپراتوری فتوکپی شارپ AR-162 و تشریح کامل یونیت پنل توسط نمایندگی شارپ :

پس از پایان تعمیرات دستگاه فتوکپی شارپ شما مشتری گرامی توسط کارشناس نمایندگی شارپ کارشناس نمایندگی شارپ به شما فاکتور نمایندگی شارپ را همراه با ضمانت نامه رسمی نمایندگی شارپ ارائه می دهد. گارانتی تعمیراتی نمایندگی شارپ شامل تمامی قطعات تعویض شده در فاکتور می باشد. که بیست هزار برگ از کنتور بعد از تعمیر الی شش ماه گارانتی تعویض قطعات دارد. و نمایندگی شارپ در صورت هرگونه اشکال در دستگاه فتوکپی شارپ بعد از تعمیرات نمایندگی شارپ موظف است بدون هیچ گونه هزینه رفع ایراد کند.

آموزش اپراتوری فتوکپی شارپ AR-162 و تشریح کامل یونیت پنل توسط نمایندگی شارپ :

آموزش اپراتوری فتوکپی شارپ AR-162 و تشریح کامل یونیت پنل توسط نمایندگی شارپ :

  1. دکمه حافظه دستگاه فتوکپی شارپ
  2. صفحه نمایش اعداد بر روی دستگاه فتوکپی شارپ
  3. درجه بزرگنمایی و کوچک نمایی دستگاه فتوکپی شارپ
  4. دکمه مشخص کردن زوم پنل دستگاه فتوکپی شارپ
  5. بالا بردن و کوچک نمودن درجه بزرگنمای و کوچک نمایی دستگاه فتوکپی شارپ
  6. تنظیم کاست در دستگاه فتوکپی شارپ

آموزش اپراتوری فتوکپی شارپ AR-162 و کدهای خطا و رفع خطا توسط نمایندگی شارپ

در این قسمت نمایندگی شارپ تمامی کدهای مهم که در بیشتر مواقع بر روی پنل دستگاه فتوکپی شارپ ظاهر می شود. را بطور کامل به ذکر علت تشریح می کند:

  1. کد خطا: E 1 تشریح کد خطا:اشکال در یونیت C C D آموزش رفع کد خطا:تنظیم کردن یونیت C C D
  2. خطا: E 7 تشریح کد خطا:یونیت C C D سوخته آموزش رفع کد خطا:یونیت C C D تعویض کنید
  3. کد خطا: F 1 تشریح کد خطا:اشکال در سنسور یونیت فینیشر آموزش رفع کد خطا:سرویس یا تعویض سنسور فینیشر
  4. خطا: F 2 تشریح کد خطا:اشکال در چیپست یونیت کارتریج تونر آموزش رفع کد خطا:چیپست کارتریج تونر را پس از شارژ کارتریج تعویض کنید.
  5. کد خطا: H 2 تشریح کد خطا:اشکال در یونیت فیوزینگ دستگاه فتوکپی شارپ آموزش رفع کد خطا:ترمیستور را تعویض کنید
  6.  خطا: L 1 تشریح کد خطا:اشکال در اسکنر دستگاه فتوکپی شارپ آموزش رفع کد خطا:سنسور اسکن دستگاه فتوکپی شارپ را تعویض کنید.
  7. کد خطا: L 6 تشریح کد خطا:لیزر سوخته آموزش رفع کد خطا:تعویض لیزر
  8. خطا: U 2 تشریح کد خطا:خطای حافظه مین برد اصلی دستگاه فتوکپی شارپ آموزش رفع کد خطا:تعویض I P E P R O M روی مین برد دستگاه فتوکپی شارپ
  9. آموزش اپراتوری فتوکپی شارپ AR-162 و تشریح یونیت کامل اسکن توسط نمایندگی شارپ

قطعات مصرفی که مشتریان گرامی از قبیل درام ،بلید ،دولوپر یا کارتریج تونر از نمایندگی شارپ تهیه می کنند. کاملا اورجینال و با گارانتی رسمی نمایندگی شارپ می باشند.

یونیت اسکن دستگاه فتوکپی شارپ شامل قسمتهای زیر می باشد:

  1. لامپ یونیت
  2. یونیت C C D
آموزش اپراتوری فتوکپی شارپ AR-162 و تشریح یونیت کامل اسکن توسط نمایندگی شارپ

آموزش اپراتوری فتوکپی شارپ AR-162 و تشریح یونیت کامل اسکن توسط نمایندگی شارپ

آموزش اپراتوری فتوکپی شارپ AR-162 و تشریح یونیت کامل فیوزینگ توسط نمایندگی شارپ

در صورت نیاز به مواد مصرفی می توانید با نمایندگی شارپ تماس گرفته تا قطعات مصرفی برای شما مشتریان گرامی ارسال گردد. یونیت فیوزینگ دستگاه فتوکپی شارپ شامل قسمتهای زیر می باشد:

  1. ترمیستور دستگاه فتوکپی شارپ
  2. ترمیچر فیوز دستگاه فتوکپی شارپ
  3. هاترولر دستگاه فتوکپی شارپ
  4. پرس  دستگاه فتوکپی شارپ
  5. لامپ یونیت فیوزینگ دستگاه فتوکپی شارپ
آموزش اپراتوری فتوکپی شارپ AR-162 و تشریح یونیت کامل فیوزینگ توسط نمایندگی شارپ

آموزش اپراتوری فتوکپی شارپ AR-162 و تشریح یونیت کامل فیوزینگ توسط نمایندگی شارپ

آموزش اپراتوری فتوکپی شارپ AR-162 در نمایندگی شارپ

نمایندگی شارپ تمامی آن چه از یک نمایندگی انتظار دارید را در اختیار شما قرار خواهد داد. ما تمامی انتظارات شما را برآورده خواهیم کرد. پس از تعمیرات دستگاه این امکان فراهم شده است. که ، انتقادات و پیشنهادات خود را با واحد CRM  ( ارتباط با مشتریان ) مطرح نموده.

از خدمات این مرکز بهره مند شوید. ماشین های اداری شارپ همواره جزو دستگاه‌های پرطرفدار و محبوب در بازارهای داخلی کشور ما بوده‌اند. این برند، ماشین‌های اداری متنوعی را در ابعاد و کاربری‌های متنوع روانه بازارهای جهانی کرده تا کاربران با هر نیاز و سلیقه‌ای بتوانند دستگاه خود را انتخاب و خریداری نمایند. برخی از دستگاه‌های تولید شده در شارپ، چند کاره و حجیم بوده و کاربری آنها در مصارف اداری، آموزشی یا شرکتی است و برخی دیگر دستگاه‌های خانگی با کاربری شخصی یا برای ادارات کوچک با حجم کاری کم بوده‌اند.

به دلیل تنوع بالای موجود در میان ماشین‌های اداری شارپ توصیه می‌شود. خریدار پیش از اقدام به خرید، نوع کاربری خود را مشخص کرده و برهمان اساس اقدام به تهیه دستگاه کند. اگر شما نیز قصد خرید یکی از ماشین‌های اداری شارپ را دارید می‌توانید.

آموزش اپراتوری فتوکپی شارپ AR-162 توسط نمایندگی شارپ

تمامی خدمات نمایندگی شارپ در محل دستگاه فتوکپی شارپ انجام می گردد.بعد از تماس شما مشتریان گرامی با نمایندگی شارپ کارشناس نمایندگی شارپ کمتر از دوساعت در محل دفتر شما حاضر می گردد. و تمامی اشکالات دستگاه فتوکپی شارپ که شما به کارشناس نمایندگی شارپ اضهار می نمایید رفع نماید. چروک شدن کاغذ، گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی، اسکن نشدن فایل ها، وجود خطوط مشکی روی کاغذ، نکشیدن کاغذ توسط دستگاه، چاپ نشدن بخشی از متن و مواردی از این قبیل، از مشکلات احتمالی دستگاه کپی به شمار می روند.

چنانچه با هر یک از این موارد مواجه شدید، می توانید از طریق تماس با واحد تعمیرات دستگاه کپی شارپ در تهران، نسبت به تعمیر دستگاه اقدام کنید. تعمیر پیکاپ رولر، تعمیر مین برد، تعمیر یونیت اسکن، تعویض سینی کاغذ، تعمیر فیوزینگ، شارژ کارتریج، تعویض درام، تعمیر لیزر و تعمیر پاور دستگاه کپی شارپ، از مهمترین خدمات ارائه شده در این مرکز می باشند. شایان ذکر است که همشهریان تهرانی می توانند. این خدمات را با استفاده از خدمات سرویس در محل نمایندگی دستگاه کپی شارپ، در هر مکانی که هستند دریافت کنند.

آموزش اپراتوری فتوکپی شارپ AR-162 در نمایندگی شارپ

نمایندگی شارپ ،در این مقاله قصد دارد، تا به بررسی کدهای خطا و رفع خطا در فتوکپی شارپ  ar 5631 بپردازد. در دستگاه فتوکپی شارپ AR-5631 تمامی قطعات برای نشان دادن ایراد در کارکرد خود،کد خطایی را بر روی صفحه نمایش،به تصویر می کشند،که با اطلاعات ارائه شده ،که توسط نمایندگی شارپ ، در ادامه مشاهده می کنید،می توانید قطعه معیوب را شناسایی کرده. و با تماس با نمایندگی شارپ اعلام خرابی دستگاه فتوکپی شارپ ،را انجام دهیم. بعد از تماس کارشناس نمایندگی فتوکپی شارپ ، به محل دستگاه فتوکپی شارپ مراجعه کرده ، و رفع ایراد از دستگاه شما،را با ضمانت نامه و گارانتی شرکت شارپ ،انجام می دهد.

آموزش اپراتوری فتوکپی شارپ AR-162 و کدهای خطا و رفع خطا توسط نمایندگی شارپ

تمامی دستگاه های فتوکپی شارپ که مشتریان گرامی از نمایندگی شارپ خریداری می کنند. تا یکسال گارانتی خدمات پس از فروش دارند. نمایندگی شارپ در صورت بروز هر گونه ایراد در دستگاه فتوکپی شارپ بدون دریافت هیچگونه هزینه از مشتری ایراد دستگاه فتوکپی شارپ را رفع کرده. و خدمت مشتری دستگاه فتوکپی شارپ را تحویل میدهند.

آموزش اپراتوری فتوکپی شارپ AR-162 و کدخطا: F 5-02 و رفع آن توسط نمایندگی شارپ

پس از پایان تعمیرات دستگاه فتوکپی شارپ شما مشتری گرامی توسط کارشناس نمایندگی شارپ کارشناس نمایندگی شارپ به شما فاکتور نمایندگی شارپ را همراه با ضمانت نامه رسمی نمایندگی شارپ ارائه می دهد.

  • توضیحات: ناهنجاری لامپ روشنایی دستگاه کپی شارپ
  • لامپ کپی روشن نمی شود.
  • علل: مهار ناهنجاری CCD PWB

راه حل: لامپ کپی را بررسی کنید. (سیم 5-3) هنگامی که لامپ روشن می شود: سیم و اتصالات بین واحد CCD و MCU PWB را بررسی کنید. هنگامی که لامپ روشن نمی شود: سیم و اتصال را بین لامپ کپی و MCU PWB بررسی کنید. واحد لامپ کپی شارپ را جایگزین کنید. MCU PWB را جایگزین کنید. قطعات مصرفی که مشتریان گرامی از قبیل درام ،بلید ،دولوپر یا کارتریج تونر از نمایندگی شارپ تهیه می کنند کاملا اورجینال و با گارانتی رسمی نمایندگی شارپ می باشند.

آموزش اپراتوری فتوکپی شارپ AR-162 و کد خطا: F 6-00 و رفع آن توسط نمایندگی شارپ

گارانتی تعمیراتی نمایندگی شارپ شامل تمامی قطعات تعویض شده در فاکتور می باشد. که بیست هزار برگ از کنتور بعد از تعمیر الی شش ماه گارانتی تعویض قطعات دارد و نمایندگی شارپ در صورت هرگونه اشکال در دستگاه فتوکپی شارپ بعد از تعمیرات نمایندگی شارپ موظف است. بدون هیچ گونه هزینه رفع ایراد کند.

  • توضیحات: مشکل ارتباط MCU-FAX
  • خطای ایجاد ارتباطات / فریم بندی / خطای برابری / پروتکل
  • علل: قطع اتصال PWB کنترل FAX نقص بین کنترل FAX PWB و MCU PWB مادربرد اتصال پین شکستگی خط کنترل، FAX PWB ROM خطا / خطا در داده ها

راه حل: اتصالات و قابلیت استفاده از کنترل های FAX PWB و MCU PWB را بررسی کنید. پایه دستگاه کپی را بررسی کنید. کنترل FAX PWB ROM را بررسی کنید. تمامی خدمات نمایندگی شارپ در محل دستگاه فتوکپی شارپ انجام می گردد.بعد از تماس شما مشتریان گرامی با نمایندگی شارپ کارشناس نمایندگی شارپ کمتر از دوساعت در محل دفتر شما حاضر می گردد. و تمامی اشکالات دستگاه فتوکپی شارپ که شما به کارشناس نمایندگی شارپ اظهار می نمایید رفع نماید.

آموزش اپراتوری فتوکپی شارپ AR-162 و کد خطا: F 6-10 و رفع آن توسط نمایندگی شارپ

نمایندگی شارپ تعمیرگاه دستگاه های فتوکپی شارپ با تکیه بر تعمیرکاران با سابقه و آموزش دیده‌ی خود کلیه خدمات نصب، سرویس و تعمیر تخصصی دستگاه های فتوکپی شارپ را در محل و به صورت فوری در تهران ارائه می‌دهد.

  • توضیحات: مشکل کنترل FAX PWB
  • مشکل ارتباطی بین کنترل MCU و FAX PWB
  • علل: قطع اتصال کانکتور PWB، کنترل FAX ،نقص بین کنترل FAX PWB و MCU PWB اتصال مادربرد، شکستگی پین مادربرد، شکست پین FAX خطای PWB ROM / خطای داده در IC FAX PWB، باعث ناهنجاری می شود. پس از پایان تعمیرات دستگاه فتوکپی شارپ شما مشتری گرامی توسط کارشناس نمایندگی شارپ ،کارشناس نمایندگی شارپ به شما فاکتور نمایندگی شارپ را همراه با ضمانت نامه رسمی نمایندگی شارپ ارائه می دهد.

آموزش اپراتوری فتوکپی شارپ AR-162 و کد خطا: F 6-80 و رفع آن توسط نمایندگی شارپ

نمایندگی شارپ در راستای ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، تمامی تلاش و امکانات خویش را در زمینه فروش و تعمیر محصولات شارپ به کار بسته است. نمایندگی شارپ در تلاش است تا با همکاری نیروهای متخصص و مجرب، روز به‌روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک‌تر سازد و بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینۀ فروش و سرویس‌های پس از آن به هموطنان گرامی ارائه نماید.

ویژگی قابل توجه نمایندگی شارپ :

نمایندگی شارپ ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می گردد. دیگر ویژگی های بارز نمایندگی شارپ عبارتند از: به‌کارگیری کادر متخصص و باسابقه در امر فروش و تعمیر محصولات شارپ، کنترل‌های دائمی محسوس و نامحسوس بر عملکرد کارمندان نمایندگی شارپ و نظرسنجی از مشتریان محترم، تلاش جهت رسیدن به معیارها و ضوابط بین‌المللی، رسیدگی به شکایات طرح شده از سوی مشتریان و پیگیری تمامی آن‌ها، به‌کارگیری پیشرفته‌ترین ابزار و متدهای تعمیر در واحدهای تعمیر شارپ و …. . شما کاربران گرامی می توانید با حضور در این مرکز و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با دستگاه خویش،تخصصی ترین خدمات مرتبط را دریافت نمایید.

  • توضیحات: کنترل ارتباط FAX PWB (پروتکل)
  • مشکل ارتباطی بین کنترل MCU و FAX PWB (خطای پروتکل)
  • علل: قطع اتصال اتصال PWB کنترل FAX نقص بین کنترل FAX PWB و MCU PWB شکستگی پین، خطا FAX PWB ROM / خطا در داده ها

راه حل: اتصالات و قابلیت استفاده از کنترل های FAX PWB و MCU PWB را بررسی کنید. پایه دستگاه کپی شارپ ،را بررسی کنید. کنترل FAX PWB ROM را بررسی کنید .

 

ویژگی قابل توجه نمایندگی شارپ :

ویژگی قابل توجه نمایندگی شارپ :

کد خطا: F 6-81 و رفع آن توسط نمایندگی شارپ

توصیه می‌شود پیش از مراجعه به نمایندگی شارپ با این مرکز تماس گرفته و از موجود بودن پرینتر مدنظرتان اطمینان یابید. متقاضیان خرید پرینترهای شارپ نیز می‌توانند با حضور در نمایندگی شارپ، دستگاه مودرد نیاز خود را مشاهده کرده و خریداری نمایند. پرینتر تک کاره، پرینتر چند کاره، پرینتر سه بعدی، پرینتر لبل زن و حرارتی، پرینتر قبض و … برخی از انواع پرینتر موجود در نمایندگی شارپ هستند که شما کاربران گرامی می‌توانید با حضور در نمایندگی شارپ آنها را مشاهده کرده و خریداری نمایید.

  • توضیحات: مشکل ارتباط PWB کنترل FAX ( خطای برابری)
  • مشکل ارتباطی بین کنترل MCU و FAX PWB (خطای برابری)
  • علل: قطع اتصال PWB ، نقص بین کنترل FAX PWB و MCU PWB اتصال پین مادربرد، شکستگی خط کنترل، خطا FAX PWB ROM / خطا در داده ها

راه حل: اتصالات و قابلیت استفاده از کنترل های FAX PWB و MCU PWB را بررسی کنید. پایه دستگاه کپی شارپ ،را بررسی کنید. کنترل FAX PWB ROM را بررسی کنید.

کد خطا: F 6-82 و رفع آن توسط نمایندگی شارپ

نمایندگی شارپ جهت دستیابی به مفهوم واقعیِ خدمات متمایز، دو بازوی توانمند دارد که به وجود آن‌ها بالیده و افتخارات خویش در این عرصه را مدیون حضور آن‌ها می‌داند. بازوی نخست، کارشناسان بخش فروش هستند که با صبر و شکیبایی پاسخگوی تمامی پرسش‌های کاربران و ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با این حوزه هستند. بازوی دیگر، کارشناسان تعمیر هستند که به دلیل برخورداری از دانش فنی مورد نیاز قادر به رفع و ترمیم غالب عیوب و ایرادت ایجاد شده در تولیدات شارپ هستند.

کارشناسان تعمیر نمایندگی شارپ

در نمایندگی شارپ به دلیل در اختیار داشتن تجهیزات سازگار و متناسب با هریک از محصولات شارپ توانایی آن را دارند تا در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت به تعمیر و ترمیم محصولات شارپ بپردازند. نمایندگی شارپ در این مرکز محدود به دستگاهی خاص نیست و تمامی تولیدات این کمپانی اعم از تلویزیون لب تاپ، فتوکپی، تبلت، موبایل و … را شامل می‌گردد. جهت آشنایی با خدمات تخصصی مرتبط با هر دستگاه که در مرکز نمایندگی شارپ ارائه می‌گردد، به لینک های مرتبط موجود در سایت مراجعه نمایید.

  • توضیحات: مشکل ارتباط PWB کنترل FAX (بیش از حد اجرا)
  • مشکل ارتباطی بین کنترل MCU و FAX PWB (خطای بیش از حد)
  • علل: قطع اتصال PWB ، نقص بین کنترل FAX PWB و MCU PWB اتصال پین مادربرد، شکستگی خط کنترل، خطا FAX PWB ROM / خطا در داده ها

راه حل: اتصالات و قابلیت استفاده از کنترل های FAX PWB و MCU PWB را بررسی کنید. پایه دستگاه کپی شارپ ،را بررسی کنید. کنترل FAX PWB ROM را بررسی کنید.

کد خطا: H 4-00 و رفع آن توسط نمایندگی شارپ

نمایندگی شارپ متشکل از پارت های متعددی است که در هر یک از آنها سرویس‌های تخصصی مرتبط با یک محصول به مراجعان ارائه می‌گردد. پارتهای ارائه دهنده خدمات در نمایندگی شارپ عبارتند از: پارت تعمیرات تلویزیون شارپ، پارت تعمیر مانیتور شارپ، پارت تعمیر لپ تاپ شارپ، واحد تخصصی تعمیر موبایل شارپ، مرکز تخصصی تعمیر تبلت شارپ، پارت تعمیر تخصصی دستگاه کپی شارپ، پارت تعمیر پرینتر شارپ، پارت ارائه دهنده خدمات مرتبط با شارژ کارتریج، پارت تعمیر پروژکتور شارپ، پارت تعمیر لوازم خانگی شارپ و … .

  • توضیحات: لامپ گرمای اصلی تشخیص دمای غیر طبیعی می دهد
  • مشکل: از زمان روشن شدن توان ON SW ، دمای تنظیم (حدود 90 درجه سانتیگراد) در مدت زمان مشخص (حدود 17 ثانیه) حاصل نمی شود. آیا دمای ترمیستور لامپ بخاری اصلی در حالت پیش گرم زیر 50 درجه سانتیگراد قرار می گیرد؟
  • علل: نقص ترمیستور لامپ گرمای اصلی، خرابی لامپ گرمای اصلی، خرابی ترموستات اصلی، کنترل خرابی PWB

راه حل:

چشمک زدن چراغ گرما را با سیم 5- 2 بررسی کنید. وقتی لامپ به طور عادی چشمک می زند: ترمیستور را بررسی کنید. مدار ورودی ترمیستور MCU PWB را بررسی کنید. اگر چراغ روشن می شود و روشن می ماند: قطع ارتباط لامپ گرما و ترموستات را بررسی کنید. سوئیچ interlock را بررسی کنید. مدار قدرت و مدار کنترل لامپ را در MCU PWB بررسی کنید. صفحه نمایش خودآزمایی را با سیم 14 پاک کنید.

کد خطا: A 0-01 و رفع آن توسط نمایندگی شارپ

  • توضیحات: خطای ناسازگاری امنیتی
  • هنگامی که PCL یا صفحه FAX نصب شده است ، با تنظیم سازگار / ناسازگار از امنیت صفحه MCU مطابقت ندارد
  • علل: سازگاری / ناسازگاری امنیتی تخته PCL یا FAX نصب شده با صفحه MCU مطابقت ندارد.

راه حل: سازگاری / ناسازگاری امنیتی هر تابلو را نادیده بگیرید. سازگاری / ناسازگاری  امنیتی تابلوها را مطابقت دهید.

کد خطا: E 1-00 و رفع آن

  • توضیحات: مشکل ارتباطی MCU-IMC
  • خطای ایجاد ارتباطات / فریم بندی / خطای برابری / پروتکل
  • علل: قطع اتصال IMC PWB ،قطع اتصال پین اتصال مادربرد، نقص IMC PWB ROM ، خرابی اطلاعات

راه حل: اتصالات IMC PWB و MCU PWB را بررسی کنید. پایه دستگاه کپی شارپ ،را بررسی کنید. رام IMC PWB را بررسی کنید.

کد خطا: E 1-10 و رفع آن

  • توضیحات: مشکل IMC PWB
  • مشکل ارتباطی بین MCU و IMC PWB
  • علل: قطع اتصال IMC PWB قطع اتصال پین اتصال مادربرد نقص IMC PWB ROM ، خرابی اطلاعات

کد خطا: E 1-11 و رفع آن

  • توضیحات: IMC خطای ASIC
  • مشکل: ناهنجاری ASIC در صفحه IMC
  • علل: ناهنجاری صفحه IMC

راه حل: IMC PWB را جایگزین کنید

کد خطا: E 1-12 و رفع آن

  • توضیحات: خطای ICC CODEC board IMC
  • مشکل: ناهنجاری CODEC IC (تراشه JBIG) در صفحه IMC
  • علل: ناهنجاری صفحه IMC

راه حل: IMC PWB را جایگزین کنید .

 

کد خطا: E 1-12 و رفع آن

کد خطا: E 1-12 و رفع آن

کد خطا: E 1-13 و رفع آن

  • توضیحات: خطای فلاش صفحه IMC ROM
  • مشکل: ناهنجاری خطای فلاش صفحه IMC ROM
  • علل: ناهنجاری صفحه IMC

کد خطا: F 1-20 و رفع آن

  • توضیحات: مشكل موتور تراز (R)
  • مشکل: ناهنجاری عملکرد موتور تراز
  • علل: قفل موتور. ناهنجاری دور موتور بیش از حد توان موتور. کنترل نهایی PWB.

راه حل: برای بررسی عملکرد موتور تراز(R) از SIM3-3-7 استفاده کنید

راه حل: با خاموش / روشن کردن برق ، کنسل شده است. اتصالات را بررسی کنید و خط ارتباطی را کنترل کنید ،PWB را کنترل کنید.

کد خطا: F 1-31 و رفع آن

  • توضیحات: مشکل سنسور تاشو
  • ناهنجاری مقدار ورودی سنسور
  • علل: شکست سنسور.

کد خطا: F 1-32 و رفع آن

  • توضیحات: مشکل ارتباط واحد پانچ
  • خطای ارتباطی بین فیش کنسول و واحد پانچ
  • علل: اتصال نامناسب یا قطع اتصال و اتصال بین دستگاه فینچر و پانچ. کنترل نهایی PWB. شکست PWB (PCU). کنترل عملکرد نویز

راه حل: با خاموش / روشن کردن برق ، کنسل شده است. اتصالات خط ارتباط را بررسی کنید. کنترل نهایی PWB را جایگزین کنید.

کد خطا: F 1-33 و رفع آن

  • توضیحات: مشکل موتور ثبت طرف پانچ
  • مشکل:ناهنجاری عملکرد موتور ثبت پانچ
  • علل: قفل موتور. ناهنجاری دور موتور بیش از حد موتور. کنترل نهایی PWB مشکل.

راه حل: از SIM 3-3-2 استفاده کنید، تا عملکرد موتور ثبت ضربات پانچ را بررسی کنید

کد خطا: F 1-34 و رفع آن

  • توضیحات: مشکل موتور پانچ
  • ناهنجاری عملکرد موتور پانچ
  • علل: قفل موتور. ناهنجاری دور موتور بیش از حد موتور. کنترل نهایی PWB مشکل.

راه حل: از SIM 3-3-2 استفاده کنید ،تا عملکرد موتور ثبت ضربات پانچ را بررسی کنید .

ارائه پارت مواد مصرفی دستگاه فتوکپی شارپ AR-5127  

تونر Toner دستگاه فتوکپی شارپ :

  • عمر مفید کارتریج تونر 33 هزار برگ ،این تعداد برای برگه های،A 4 می باشد.
  • دولوپر Developer، دستگاه فتوکپی شارپ:عمر مفید دولوپر 50 هزار برگ می باشد.
  • درام Drum، دستگاه فتوکپی شارپ:عمر مفید درام 50 هزار برگ می باشد.
  • یونیت فیوزینگ Unit Fusing دستگاه فتوکپی شارپ:این یونیت شامل پرس و هیترولر می باشد.
  • درام یونیت  Unit Drum دستگاه فتوکپی شارپ:عمر مفید، یونیت کامل درام به غیر از درام 100،هزار برگ می باشد.
  • یونیت شارژر MC دستگاه فتوکپی شارپ:عمر مفید شارژر MC 50 هزار برگ می باشد.
  • بلید Blade دستگاه فتوکپی شارپ: عمر مفید بلید Blade پنجاه هزار برگ می باشد.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 17

No votes so far! Be the first to rate this post.

Tags: , , , , , , , , , , , , , , ,