آموزش تعمیر فتوکپی کونیکا

آموزش تعمیر فتوکپی کونیکا

5
(37)

نمایندگی تعمیر دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا در تهران

نمایندگی تعمیر دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا در تهران در این مقاله قصد دارد آموزش تعمیر فتوکپی کونیکا را بطور کامل به شما مشتریان گرامی آموزش دهد. تمامی دستگاه های فتوکپی کونیکا مینولتا در تهران که مشتریان گرامی از نمایندگی کونیکا مینولتا در تهران خریداری می کنند. تا یکسال گارانتی خدمات پس از فروش کونیکا مینولتا دارند.

آیا به یک تعمیرکار دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا ماهر نیازمندید؟

از طریق پر کردن فرم درخواست کارشناس و یا تماس با شمار های درج شده در ستون بالای سایت می توانید. ما را از درخواست سرویس مورد نظرتان مطلع کنید. و کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. و پس از انجام هماهنگی های لازم جهت تعیین وقت به محل شما می آیند.

نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا (Konica Minolta)

نمایندگی کونیکا مینولتا در زمینه ی تعمیرات دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا، طی سال‌ها تجربه در سرویس دهی و ارائه خدمات پس از فروش دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا به‌ خوبی به این نتیجه رسیده است. که تمامی لوازم اداری که سازمان ها و ادارات با آنها به صورت روزمره سروکار دارند. نقشی بسیار حیاتی در کارکرد درست آن سازمان ها دارند و در صورتی که یک روز یکی از این دستگاه ها خراب شود. قسمتی از کار آن سازمان مختل خواهد شد. بنابراین نگهداری درست دستگاه ها و یا تعمیر سریع آنها از اهمیت خاصی برخوردار است. دستگاه فتوکپی و پرینتر کونیکا مینولتا یکی از دستگاه های پرکاربرد در ادارات می باشد. که بیشتر کارکنان شرکت به نحوی با آن درگیر هستند. و خرابی دستگاه مشکلات زیادی برای آن اداره ایجاد خواهد کرد.

لذا کاربران دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا می توانند. از طریق تماس با نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا به راحتی مشکل خود را در زمینه های مختلف حل نمایند. نگهداری و استفاده صحیح از دستگاه کپی کونیکا مینولتا و همچنین انجام سرویس های دوره ای آن توسط نمایندگی Konica Minolta ، احتمال خراب شدن دستگاه را کاهش می دهد. با این وجود، باز ممکن است به دلایلی دستگاه کپی کونیکا مینولتا خراب و نیاز به تعمیر داشته باشد. که در این صورت تعمیر سریع آن در اولویت ما خواهد بود. نمایندگی تعمیر دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا در تهران در صورت بروز هر گونه ایراد در دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا در تهران بدون دریافت هیچگونه هزینه از مشتری ایراد دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا در تهران را رفع کرده. و خدمت مشتری دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا در تهران را تحویل میدهند.

نمایندگی دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا در تهران

نمایندگی دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا در تهران

آموزش تعمیر دستگاه فتوکپی کونیکا و قسمتهای کلی و بیرونی :

قطعات مصرفی که مشتریان گرامی از قبیل درام ،بلید ،دولوپر یا کارتریج تونر برای تعمیر دستگاه فتوکپی کونیکا از نمایندگی کونیکا مینولتا در تهران تهیه می کنند. کاملا اورجینال و با گارانتی رسمی نمایندگی فتوکپی کونیکا مینولتا در تهران می باشند.

شما کاربران گرامی می‌توانید با مطالعه موارد درج شده در بخش زیر، اطلاعاتی هر چند اندک، در باب تعمیر و عیب‌یابی قطعات دستگاه کپی کونیکا مینولتا، کسب نمایید. در بخش زیر تلاش شده تا برخی از رایج‌ترین خدمات مرتبط با تعمیرات دستگاه کپی کونیکا مینولتا ذکر گردیده و شرح داده شود. در صورت نیاز به هر یک از خدمات درج شده در بخش زیر و یا سایر خدمات مرتبط با تعمیرات دستگاه کپی کونیکا مینولتا می‌توانید. از طریق راه‌های ارتباطی موجود در همین وبسایت اقدام نمایید.

آموزش اپراتوری فتوکپی کونیکا مینولتا 452 و قسمتهای کلی و بیرونی

آموزش اپراتوری فتوکپی کونیکا مینولتا 452 و قسمتهای کلی و بیرونی

  1. دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا
  2. شیشه اصلی که اسناد برای کپی برداری بر روی این قسمت قرار می گیرند.
  3. فینیشر و منگنه های دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا

آموزش  و طریقه باز کردن یونیت کاغذ کش دستی توسط نمایندگی تعمیر دستگاه فتوکپی کونیکا

تمامی خدمات نمایندگی تعمیر دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا در تهران در محل دستگاه فتوکپی ریکو انجام می گردد. بعد از تماس شما مشتریان گرامی با نمایندگی کونیکا مینولتا در تهران کارشناس نمایندگی کونیکا مینولتا در تهران کمتر از دوساعت در محل دفتر شما حاضر می گردد. و تمامی اشکالات دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا که شما به کارشناس نمایندگی کونیکا مینولتا در تهران اظهار می نمایید رفع نماید.

ابتدا مانند تصاویر زیر پیچ بدنه را باز کرده و کاور پلاستیکی را باز می کنیم. تا به سوکت های متص کاغذ کش دستی دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا به برد اصلی دسترسی پیدا کنیم. بعد از جدا کردن سوکت از مین برد چهار عدد پیچ را از دو طرف یونیت باز می کنیم. یونیت کاغذ کش دستی دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا را از دستگاه جدا می کنیم. تمام مراحل بالا را می توانید در تصاویر زیر مشاهده بفرمایید:

آموزش  و طریقه باز کردن یونیت کاغذ کش دستی

آموزش  و طریقه باز کردن یونیت کاغذ کش دستی

آموزش تعویض کاغذ کش و سرویس یونیت دستی و تعمیر دستگاه فتوکپی کونیکا

پس از پایان تعمیرات دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا در تهران شما مشتری گرامی توسط کارشناس نمایندگی کونیکا مینولتا در تهران کارشناس نمایندگی فتوکپی کونیکا مینولتا در تهران به شما فاکتور نمایندگی کونیکا مینولتا در تهران را همراه با ضمانت نامه رسمی نمایندگی کونیکا مینولتا در تهران ارائه می دهد. بعد از باز کردن یونیت کاغذ کش دستی دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا می توان براحتی کاغذ کش های آن را تعویض کرد. و همچنین یونیت کاغذ کش را بطور کامل تعمیر و تعویض قطعات کرد.

آموزش تعویض کاغذ کش و سرویس یونیت دستی

آموزش تعویض کاغذ کش و سرویس یونیت دستی

آموزش تخلیه مخزن پودر زائد دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا و تعمیر دستگاه فتوکپی کونیکا

گارانتی تعمیراتی نمایندگی تعمیر دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا در تهران شامل تمامی قطعات تعویض شده در فاکتور می باشد. که بیست هزار برگ از کنتور بعد از تعمیر الی شش ماه گارانتی تعویض قطعات دارد. و نمایندگی کونیکا مینولتا در تهران در صورت هرگونه اشکال در دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا در تهران بعد از تعمیرات نمایندگی کونیکا مینولتا در تهران موظف است. بدون هیچ گونه هزینه رفع ایراد کند. مقداری از تونرها که بعد از اتمام کپی برداری به عنوان پودر زائد جمع می گردد.

وارد محفظه ای به نام یونت مخزن پودر زائدات می گردد که شما اپراتور محترم باید بعد از مدتی که این مخزن پر شد. آنرا تخلیه کنید. اگر عملیات تخلیه انجام نگردد. و مخزن پر از پودرهای زائد گردد این امکان وجود دارد. که به موتور این مخزن و چرخ دنده های یونیت مخزن پودر زائد آسیب برسد. و موتور یا چرخ دنده ها از بین بروند. در تصاویر زیر طریقه خالی کردن این یونیت را مشاهده می فرمایید:

آموزش تخلیه مخزن پودر زائد دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا

آموزش تخلیه مخزن پودر زائد دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا

آموزش تعمیر دستگاه فتوکپی کونیکا و تعمیر درام دستگاه کپی کونیکا مینولتا:

یکی از مهم‌ترین قطعات در تعمیر دستگاه فتوکپی کونیکا که نقش حیاتی در پروسه چاپ دارد، درام است. در واقع درام که به شکل یک میله استوانه‌ای شکل می‌باشد. وظیفه انتقال تصویر بر روی کاغذ را در دستگاه کپی برعهده دارد. خرابی این قطعه از دستگاه کپی موجب می‌شود. که کیفیت چاپ صفحات به صورت چشم‌گیری کاهش پیدا کند. و خطوط سفیدی بر روی کاغذ چاپ شوند. حتی گاهی اوقات خرابی درام دستگاه کپی موجب کم رنگ چاپ شدن صفحات نیز می‌شود.

اگر شما هم با این مشکلات در دستگاه کپی کونیکا مینولتا روبه‌رو شده‌اید. تنها کافیست که با نمایندگی تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا تماس بگیرید. تکنسین‌های این مرکز پس از اعزام به آدرس مورد نظر شما خدمات تعمیر درام دستگاه کپی کونیکا مینولتا را به شما ارائه می‌دهند.

نمایندگی کونیکا مینولتا و آموزش تعمیر دستگاه فتوکپی کونیکا

خدمات و سرویس های مرتبط با دستگاه های کونیکا مینولتا در نمایندگی تعمیر دستگاه فتوکپی کونیکا در واحدهای متنوع و تخصصی انجام می‌پذیرد. تا شما کاربران گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز بتوانید تمامی عیوب و اختلالات ایجاد شده در دستگاه را رفع نموده و از مراجعه به مراکز دیگر بی نیاز گردید. کارشناسان حاضر در واحدهای نمایندگی کونیکا مینولتا به دلیل حضور مداوم در دوره ‌های تخصصی آموزشی تعمیرات و کسب مدارک بین‌المللی، قادر به رفع تمامی عیوب و اختلالات ایجاد شده در دستگاه های کپی کونیکا مینولتا و دیگر محصولات این برند هستند.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 37

No votes so far! Be the first to rate this post.

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,