آموزش اپراتوری پرینتر کانن LBP 3300

آموزش پرینتر کانن 3300

5
(8)

نمایندگی تعمیر پرینتر کانن(کنون)

نمایندگی تعمیر پرینتر کانن در این مقاله بطور کامل آموزش پرینتر کانن 3300 را برای شما مشتریان گرامی تعمیر پرینتر تشریح و توضیح می دهد.

آیا به یک تعمیرکار دستگاه فتوکپی کنون ماهر نیازمندید؟

از طریق پر کردن فرم درخواست کارشناس و یا تماس با شمار های درج شده در ستون بالای سایت می توانید ما را از درخواست سرویس مورد نظرتان مطلع کنید. و کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. و پس از انجام هماهنگی های لازم جهت تعیین وقت به محل شما می آیند.

نمایندگی تعمیر پرینتر کانن (کنون ) در مطلب پیش رو برآن است. تا با آموزش اپراتوری پرینتر کانن LBP 3300 برخی از شایع ترین اشکالات مشاهده شده است. در پرینتر کانن LBP3300 را بررسی کرده و شیوه رفع هر یک از آنها را شرح دهیم. کاربران پرینتر کانن LBP3300 می‌توانند. در صورت مشاهده هر یک از این اشکالات زیر با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور تعمیرکار پرینتر کانن LBP3300 را ثبت نمایند.

کلیه تعمیرات مرتبط با انواع پرینتر کانن نظیر تعویض کارتریج، تعویض پیکاپ، تعویض بلید، سرویس دوره‌ای و … را شامل می‌گردد. کاربران این دستگاه در صورت نیاز به سرویس تعمیر در محل پرینتر می‌توانند.

آموزش اپراتوری پرینتر کنون LBP 3300 و عیب‌یابی و تعمیر پرینتر کنون LBP3300

تمامی دستگاه های پرینتر کنون که مشتریان گرامی از نمایندگی پرینتر کنون خریداری می کنند. تا یکسال گارانتی خدمات پس از فروش دارند. نمایندگی پرینتر کنون در صورت بروز هر گونه ایراد در دستگاه پرینتر کنون بدون دریافت هیچگونه هزینه از مشتری ایراد دستگاه پرینتر کنون را رفع کرده. و خدمت مشتری دستگاه پرینتر کنون را تحویل میدهند.

تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر پرینتر کانن LBP3300 با حضور در نمایندگی کانن و یا از طریق تماس با این مرکز قابل دریافت است. کاربران پرینتر کانن LBP3300 می‌توانند.

آموزش اپراتوری تعمیر پرینتر کنون LBP 3300 و پرینت نگرفتن پرینتر

قطعات مصرفی که مشتریان گرامی از قبیل درام ،بلید ،دولوپر یا کارتریج تونر از نمایندگی تعمیر پرینتر کنون تهیه می کنند. کاملا اورجینال و با گارانتی رسمی نمایندگی تعمیر پرینتر کنون می باشند.

در صورت مشاهده‌ی این اشکال کابل پاور و کابل دیتا (USB) را چک کنید. بعلاوه بررسی کنید که درایور (سازگار با سیستم عامل) پرینتر حتما باید نصب باشد. در صورت بررسی این موارد و ادامه داشتن مشکل پرینتر، تنظیمات پرینتر را ریست کرده و پرینت بگیرید. در صورت ادامه داشتن مشکل، به یکی از مراکز تعمیر پرینتر مراجعه نمایید.

آموزش اپراتوری تعمیرات پرینتر کنون LBP 3300 و گیر کردن و مچاله شدن کاغذ در پرینتر

تمامی خدمات نمایندگی تعمیرات پرینتر کنون در محل دستگاه فتوکپی کنون انجام می گردد. بعد از تماس شما مشتریان گرامی با نمایندگی تعمیرات پرینتر کنون کارشناس نمایندگی تعمیرات پرینتر کنون کمتر از دو ساعت در محل دفتر شما حاضر می گردد. و تمامی اشکالات دستگاه پرینتر کنون که شما به کارشناس نمایندگی تعمیرات پرینتر کنون اظهار می نمایید رفع نماید. یکی دیگر از اشکالاتی که ممکن است شما را ناچار به تعمیر پرینتر کانن LBP3300 سازد. گیر کردن و مچاله شدن کاغذ در این پرینتر است. بروز این اشکال غالباً به دلیل وجود اشکال در هیتر پرینتر، سنسور یا خرابی چرخ دنده ها اتفاق می‌افتد. گیر کردن و مچاله شدن کاغذ در پرینتر

گیر کردن و مچاله شدن کاغذ در پرینتر

آموزش اپراتوری پرینتر کانن LBP 3300 و چروک شدن کاغذ پرینت شده

یکی دیگر از اشکالات مشاهده شده در پرینتر کانن LBP3300 چروک شدن کاغذ پرینت شده توسط این دستگاه است. این اتفاق غالباً به دلیل استفاده از کاغذ نامناسب در این دستگاه اتفاق می‌افتد. البته وجود اشکال در بخش هیتر پرینتر نیز می‌تواند سبب بروز این اشکال گردد.

"<yoastmark

آموزش اپراتوری پرینتر کانن LBP 3300 و کشیده نشدن کاغذ توسط پرینتر

تعویض پیکاپ هزینه چندانی ندارد و در صورت استهلاک این قطعه، بهتر است انجام شود.

"<yoastmark

خطوط عمودی تیره رنگ در پرینت

درصورت مشاهده این اشکال نیز می‌بایست کارتریج پرینتر و بخش‌های مرتبط با آن یعنی درام، بلید و فوم رول بررسی و در صورت نیاز تعویض و یا سرویس گردند.

خطوط عمودی تیره رنگ در پرینت و نیاز به تعمیر توسط نمایندگی تعمیر پرینتر کنون

پس از پایان تعمیرات دستگاه پرینتر کنون شما مشتری گرامی توسط کارشناس نمایندگی تعمیر پرینتر کنون کارشناس نمایندگی تعمیر پرینتر کنون به شما فاکتور نمایندگی تعمیر پرینتر کنون را همراه با ضمانت نامه رسمی نمایندگی تعمیر پرینتر کنون ارائه می دهد. که بیست هزار برگ از کنتور بعد از تعمیر الی شش ماه گارانتی تعویض قطعات دارد. و نمایندگی تعمیر پرینتر کنون در صورت هرگونه اشکال در دستگاه پرینتر کنون بعد از تعمیرات نمایندگی تعمیر پرینتر کنون موظف است.

بدون هیچ گونه هزینه رفع ایراد کند. درصورت مشاهده این اشکال نیز می‌بایست کارتریج پرینتر و بخش‌های مرتبط با آن یعنی درام، بلید و فوم رول بررسی و در صورت نیاز تعویض و یا سرویس گردند.

خدمات ارائه دهنده پرینتر کانن(کنون)

نمایندگی پرینتر کانن ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های مرتبط با پرینتر، نظیر تعمیر، فروش و آموزش تعمیرات پرینتر است. متقاضیان سرویس های مذکور می توانند با حضور در نمایندگی پرینتر کانن و مراجعه به پارت مربوطه، سرویس های مورد نیاز خود را دریافت نمایند. این مجموعه، در طول سالهای اخیر، بدل به انتخاب نخست تمامی کاربران گردد. نمایندگی پرینتر canon با تکیه بر مهندسان باسابقه و متعهد خود، از معدود شرکت‌های حال حاضر کشور است. که در زمینه ارائه‌ی تعمیرات تخصصی کانن و دیگر دستگاه‌های این کمپانی خوش‌نام مشغول به کار است. و خدمات متنوعی را در زمینه های مختلف تجهیزات چاپ عرضه می‌دارد.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 8

No votes so far! Be the first to rate this post.

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,