ابزار مفید کپی زیراکس

5
(5)

نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی زیراکس

ابزار مفید کپی زیراکس توسط نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی زیراکس در این مقاله بطور جامع برای شما مشتریان نمایندگی تعمیر فتوکپی زیراکس ارائه می دهد.

آیا به یک تعمیرکار دستگاه فتوکپی زیراکس ماهر نیازمندید؟

از طریق پر کردن فرم درخواست کارشناس و یا تماس با شمار های درج شده در ستون بالای سایت می توانید. ما را از درخواست سرویس مورد نظرتان مطلع کنید. و کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. و پس از انجامهماهنگی های لازم جهت تعیین وقت به محل شما می آیند.

ابزارهای مفید دستگاه کپی زیراکس مانند دستیار بسیار قدرتمند در محل کار ، امکاناتی را در یک مجموعه در اختیار کاربر قرار میدهد. که استفاده از محصولات زیراکس Xerox مانند دستگاه کپی و پرینتر های چندکاره را بصورت کاملا هوشمند مدیریت می کند.

تشریح تکنولوژی ® ConnectKey و ابزار مفید کپی زیراکس توسط نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی زیراکس

تمامی دستگاه های فتوکپی زیراکس که مشتریان گرامی از نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی زیراکس خریداری می کنند. تا یکسال گارانتی خدمات پس از فروش زیراکس دارند. نمایندگی تعمیر فتوکپی زیراکس در صورت بروز هر گونه ایراد در دستگاه فتوکپی زیراکس بدون دریافت هیچگونه هزینه از مشتری ایراد دستگاه فتوکپی زیراکس را رفع کرده. و خدمت مشتری دستگاه فتوکپی زیراکس را تحویل میدهند. تکنولوژی ®Xerox ConnectKey با استفاده از نرم افزار هوشمند ، راهکارهای مفیدی را در محل کار در اختیار کاربر قرار میدهد.

تکنولوژی ®ConnectKey دستگاه کپی زیراکس Xerox

تکنولوژی ®ConnectKey دستگاه کپی زیراکس Xerox

با استفاده از این تکنولوژی شما میتوانید از امکاناتی نظیر :

  • دیجیتالی نمودن اسناد
  • برقراری ارتباط با انواع سیستم ها
  • پردازش راحت
  • گردش کار کاملا اتوماتیک

برخوردار شوید تمامی ممکن ها را در محل کار به واقعیت تبدیل نمایید. هوشمندانه تر کار کنید و با اطمینان خاطر از امنیت اسناد خود به سرعت پیشرفت کنید. محل کار خود را تصور کنید که در آن کارمندان به راحتی با استفاده از نرم افزار ®Xerox ConnectKey کارایی بهتری دارند. اسناد کاغذی شما به اسناد دیجیتالی تبدیل میشود. و زیر ساخت امور چاپی شما با بالاترین سطح امنیت و زمانبندی صحیح بهینه میشود سرویسهای محل کار هوشمند زیراکس فراتر از مدلهای سنتی مدیریت سرویسهای پرینت و کپی عمل مینماید شرکت زیراکس با بهره گیری از آنالیز نمونه های کلاس جهانی ، فضای ذخیره سازی ابری Cloud ، مهاجرت به دنیای دیجیتالیزه ، به سوی طراحی محیط کاری با کارایی بالا روی آورده است.

ابزار مفید کپی زیراکس Xerox Secure Print Manager Suite توسط نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی زیراکس

قطعات مصرفی که مشتریان گرامی از قبیل درام ،بلید ،دولوپر یا کارتریج تونر از نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی زیراکس تهیه می کنند. کاملا اورجینال و با گارانتی رسمی نمایندگی تعمیرات فتوکپی زیراکس می باشند. در صورت نیاز به مواد مصرفی می توانید. با نمایندگی تعمیرات فتوکپی زیراکس تماس گرفته تا قطعات مصرفی برای شما مشتریان گرامی ارسال گردد. از دیگر ابزارهای مفید دستگاه کپی زیراکس مجموعه مدیریت پرینت با امنیت بالا میباشد.

ابزارهای مفید دستگاه کپی زیراکس Xerox Secure Print Manager Suite

ابزارهای مفید دستگاه کپی زیراکس Xerox Secure Print Manager Suite

این ابزار میتواند در عناوین مختلفی به کاربر کمک کند : شناسایی کاربرها برای پرینت از هر دستگاه بدون نیاز به وارد کردن اطلاعات اضافه نمودن. امنیت پرینت ، کنترل و ارائه گزارش با استفاده از راهکارهای Cloud به حداقل رساندن بار IT با استفاده از فناوری روز و کاهش اختلالات چاپ فراهم نمودن. زمینه مناسب برای کار با داده ها کنترل بیشتر در امور چاپی ، پایین آوردن هزینه ها راهنمای بسیار مفید برای استفاده بهتر و کارآمدتر از دستگاه کپی زیراکس اعمال دستورالعمل های چاپی برای زمانهایی که شما در کنار دستگاه نیستید.

آموزش ابزارهای مدیریت پرینت در دستگاه کپی زیراکس توسط نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی زیراکس

تمامی خدمات نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی زیراکس در محل دستگاه فتوکپی زیراکس انجام می گردد. بعد از تماس شما مشتریان گرامی با نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی زیراکس کارشناس نمایندگی زیراکس کمتر از دوساعت در محل دفتر شما حاضر می گردد. و تمامی اشکالات دستگاه فتوکپی زیراکس که شما به کارشناس نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی زیراکس اضهار می نمایید رفع نماید. ابزارهای مفید دستگاه کپی زیراکس : شما میتوانید امکانات دستگاه کپی زیراکس را با محیط کاری خود تنظیم کنید. هر تعداد دستگاه که در محیط کار از آنها استفاده می کنید. را به دستگاه کپی متصل نمایید.

ابزارهای مدیریت پرینت در دستگاه کپی زیراکس

ابزارهای مدیریت پرینت در دستگاه کپی زیراکس

شما میتوانید بر اساس نیازهای محیط کار برای دستگاههای خود از نمایندگی زیراکس لایسنس تهیه نمایید. حتی می توانید قرارداد لایسنس خود را فراتر از حالت استاندارد قرار دهید :

شناسایی کاربر Xerox Authentication :

با استفاده از دستگاه کارت خوان و یا صفحه نمایش لمسی ، کاربر را شناسایی کنید

Xerox Pull Print :

یکی از ابزارهای مفید دستگاه کپی زیراکس میباشد که به کاربر اجازه میدهد کارهای چاپی خود را در صف چاپ دستگاه کپی زیراکس قرار دهد. ردیابی نحوه کار کاربر از دستگاه کپی زیراکس User-based job tracking :

به مدیران اجازه میدهد تا رفتار و نحوه کار هر یک از کاربران خود با دستگاه کپی زیراکس را بررسی کند

Xerox Print Controls :

تنظیمات بیشتر و دقیق تری را برای بالا و پایین آوردن کیفیت و مراحل پرینت در اختیار کاربر قرار میدهد

Xerox Mobile Print :

چاپ با موبایل یکی از ابزارهای مفید دستگاه کپی زیراکس میباشد. که به کاربر اجازه میدهد از هر جا با استفاده از تبلت و یا گوشی تلفن همراه هوشمند دستورات خود را به دستگاه کپی زیراکس Xerox ارسال نماید.

ابزارهای مفید دستگاه کپی زیراکس Simple and Advanced Scanning :

به راحتی اسناد خود را اسکن کنید و به ایمیل ، و یا هر دستگاه دیگری در محل کار خود بفرستید برای آشنایی بیشتر در مورد هر یک از موارد بالا می توانید با واحد تعمیرات دستگاه کپی زیراکس تماس بگیرید.

ابزار مفید کپی زیراکس Xerox® Easy Translator Service

به جرات می توان ادعا نمود این ابزار از منحصر به فرد ترین ابزارهای دستگاه کپی میباشد، به راحتی اسناد خود را اسکن کنید. به سرعت به 40 زبان زنده دنیا ترجمه و پرینت نمایید.

"ابزارهای مفید دستگاه کپی زیراکس CapturePoint Transformer App

ابزارهای مفید دستگاه کپی زیراکس CapturePoint Transformer App

این ابزار با فرمتهای نرم افزارهای Microsoft Word, Excel, PDF به خوبی کار میکند. امیدواریم که معرفی این ابزار در استفاده بهینه کاربران از دستگاههای کپی دیجیتال زیراکس مفید واقع شود. در پستهای بعدی بیشتر به معرفی جدیدترین ابزارهای کپی زیراکس خواهیم پرداخت برای برطرف نمودن مشکلات دستگاه کپی به واحد تعمیرات زیراکس نمایندگی زیراکس Xerox مراجعه نمایید .

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 5

No votes so far! Be the first to rate this post.

Tags: , , , , , , , , , , , ,