دستگاه فتوکپی شارپ AR-5631

تشریح خطا فتوکپی شارپ

5
(19)

نمایندگی شارپ

تشریح خطا فتوکپی شارپ توسط نمایندگی شارپ در این مقاله بصورت کامل و جامع همراه با رفع ایراد کدهای خطا تشریح و توضیح داده شده است . نمایندگی شارپ در این مقاله قصد دارد، تا به بررسی کدهای خطا و رفع خطا در فتوکپی شارپ  ar 5631 بپردازد.

آیا به یک تعمیرکار دستگاه پرینتر شارپ ماهر نیازمندید؟

از طریق پر کردن فرم درخواست کارشناس و یا تماس با شمار های درج شده در ستون بالای سایت می توانید. ما را از درخواست سرویس مورد نظرتان مطلع کنید و کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. و پس از انجام هماهنگی های لازم جهت تعیین وقت به محل شما می آیند.

در دستگاه فتوکپی شارپ AR-5631 تمامی قطعات برای نشان دادن ایراد در کارکرد خود،کد خطایی را بر روی صفحه نمایش،به تصویر می کشند. که با اطلاعات ارائه شده ،که توسط نمایندگی شارپ ، در ادامه مشاهده می کنید. می توانید قطعه معیوب را شناسایی کرده. و با تماس با نمایندگی شارپ اعلام خرابی دستگاه فتوکپی شارپ، را انجام دهیم. بعد از تماس کارشناس نمایندگی فتوکپی شارپ ، به محل دستگاه فتوکپی شارپ مراجعه کرده. و رفع ایراد از دستگاه شما، را با ضمانت نامه و گارانتی شرکت شارپ انجام می دهد.

آموزش کدهای خطا و رفع خطا و تشریح کدهای خطای فتوکپی شارپ توسط نمایندگی شارپ

تمامی دستگاه های فتوکپی شارپ که مشتریان گرامی از نمایندگی شارپ خریداری می کنند. تا یکسال گارانتی خدمات پس از فروش دارند. نمایندگی شارپ در صورت بروز هر گونه ایراد در دستگاه فتوکپی شارپ بدون دریافت هیچگونه هزینه از مشتری ایراد دستگاه فتوکپی شارپ را رفع کرده. و خدمت مشتری دستگاه فتوکپی شارپ را تحویل میدهند.

کدخطا: F 5-02 و تشریح کدهای خطای فتوکپی شارپ و رفع آن توسط نمایندگی شارپ

در صورت نیاز به مواد مصرفی می توانید با نمایندگی شارپ تماس گرفته تا قطعات مصرفی برای شما مشتریان گرامی ارسال گردد.

  • توضیحات: ناهنجاری لامپ روشنایی دستگاه کپی شارپ
  • لامپ کپی روشن نمی شود.
  • علل: مهار ناهنجاری CCD PWB

راه حل: لامپ کپی را بررسی کنید. (سیم 5-3) هنگامی که لامپ روشن می شود: سیم و اتصالات بین واحد CCD و MCU PWB را بررسی کنید. هنگامی که لامپ روشن نمی شود: سیم و اتصال را بین لامپ کپی و MCU PWB بررسی کنید. واحد لامپ کپی شارپ را جایگزین کنید. MCU PWB را جایگزین کنید. قطعات مصرفی که مشتریان گرامی از قبیل درام ،بلید ،دولوپر یا کارتریج تونر از نمایندگی شارپ تهیه می کنند. کاملا اورجینال و با گارانتی رسمی نمایندگی شارپ می باشند.

کد خطا: F 6-00 و تشریح کدهای خطای فتوکپی شارپ و رفع آن توسط نمایندگی شارپ

تمامی خدمات نمایندگی شارپ در محل دستگاه فتوکپی شارپ انجام می گردد.بعد از تماس شما مشتریان گرامی با نمایندگی شارپ کارشناس نمایندگی شارپ کمتر از دوساعت در محل دفتر شما حاضر می گردد. و تمامی اشکالات دستگاه فتوکپی شارپ که شما به کارشناس نمایندگی شارپ اظهار می نمایید رفع نماید.

  • توضیحات: مشکل ارتباط MCU-FAX
  • خطای ایجاد ارتباطات / فریم بندی / خطای برابری / پروتکل

راه حل: اتصالات و قابلیت استفاده از کنترل های FAX PWB و MCU PWB را بررسی کنید. پایه دستگاه کپی را بررسی کنید. کنترل FAX PWB ROM را بررسی کنید.

کد خطا: F 6-10 و تشریح کدهای خطای فتوکپی شارپ و رفع آن توسط نمایندگی شارپ

پس از پایان تعمیرات دستگاه فتوکپی شارپ شما مشتری گرامی توسط کارشناس نمایندگی شارپ کارشناس نمایندگی شارپ به شما فاکتور نمایندگی شارپ را همراه با ضمانت نامه رسمی نمایندگی شارپ ارائه می دهد.

  • توضیحات: مشکل کنترل FAX PWB
  • مشکل ارتباطی بین کنترل MCU و FAX PWB
  • علل: قطع اتصال کانکتور PWB، کنترل FAX ،نقص بین کنترل FAX PWB و MCU PWB اتصال مادربرد، شکستگی پین مادربرد، شکست پین FAX خطای PWB ROM / خطای داده در IC FAX PWB، باعث ناهنجاری می شود.

کد خطا: F 6-80 و تشریح کدهای خطای فتوکپی شارپ و رفع آن توسط نمایندگی شارپ

نمایندگی شارپ در راستای ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، تمامی تلاش و امکانات خویش را در زمینه فروش و تعمیر محصولات شارپ به کار بسته است. نمایندگی شارپ در تلاش است تا با همکاری نیروهای متخصص و مجرب، روز به‌روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک‌تر سازد. و بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینۀ فروش و سرویس‌های پس از آن به هموطنان گرامی ارائه نماید.

ویژگی قابل توجه نمایندگی شارپ :

نمایندگی شارپ ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است. که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می گردد. دیگر ویژگی های بارز نمایندگی شارپ عبارتند از: به‌کارگیری کادر متخصص و باسابقه در امر فروش و تعمیر محصولات شارپ. کنترل‌های دائمی محسوس و نامحسوس بر عملکرد کارمندان نمایندگی شارپ و نظرسنجی از مشتریان محترم. تلاش جهت رسیدن به معیارها و ضوابط بین‌المللی، رسیدگی به شکایات طرح شده. از سوی مشتریان و پیگیری تمامی آن‌ها، به‌کارگیری پیشرفته‌ترین ابزار و متدهای تعمیر در واحدهای تعمیر شارپ و ….. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در این مرکز و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با دستگاه خویش،تخصصی ترین خدمات مرتبط را دریافت نمایید.

  • توضیحات: کنترل ارتباط FAX PWB (پروتکل)
  • مشکل ارتباطی بین کنترل MCU و FAX PWB (خطای پروتکل)
  • علل: قطع اتصال اتصال PWB کنترل FAX نقص بین کنترل FAX PWB و MCU PWB شکستگی پین، خطا FAX PWB ROM / خطا در داده ها

راه حل:

اتصالات و قابلیت استفاده از کنترل های FAX PWB و MCU PWB را بررسی کنید. پایه دستگاه کپی شارپ ،را بررسی کنید. کنترل FAX PWB ROM را بررسی کنید .

 

کدهای خطا و رفع خطا در دستگاه فتوکپی شارپ AR-5631

کدهای خطا و رفع خطا در دستگاه فتوکپی شارپ AR-5631

کد خطا: F 6-81 و تشریح کدهای خطای فتوکپی شارپ و رفع آن توسط نمایندگی شارپ

متقاضیان خرید پرینترهای شارپ نیز می‌توانند با حضور در نمایندگی شارپ دستگاه مودرد نیاز خود را مشاهده کرده. و خریداری نمایند. توصیه می‌شود. پیش از مراجعه به نمایندگی شارپ با این مرکز تماس گرفته. و از موجود بودن پرینتر مدنظرتان اطمینان یابید. پرینتر تک کاره، پرینتر چند کاره، پرینتر سه بعدی، پرینتر لبل زن و حرارتی، پرینتر قبض و …. برخی از انواع پرینتر موجود در نمایندگی شارپ هستند. که شما کاربران گرامی می‌توانید با حضور در نمایندگی شارپ آنها را مشاهده کرده. و خریداری نمایید.

  • توضیحات: مشکل ارتباط PWB کنترل FAX ( خطای برابری)
  • مشکل ارتباطی بین کنترل MCU و FAX PWB (خطای برابری)
  • علل: قطع اتصال PWB ، نقص بین کنترل FAX PWB و MCU PWB اتصال پین مادربرد، شکستگی خط کنترل، خطا FAX PWB ROM / خطا در داده ها

راه حل:

اتصالات و قابلیت استفاده از کنترل های FAX PWB و MCU PWB را بررسی کنید. پایه دستگاه کپی شارپ ،را بررسی کنید. کنترل FAX PWB ROM را بررسی کنید.

کد خطا: F 6-82 و تشریح کدهای خطای فتوکپی شارپ و  رفع آن توسط نمایندگی شارپ(تعمیرات شارپ)

نمایندگی شارپ و  تعمیرات شارپ جهت دستیابی به مفهوم واقعی خدمات متمایز دو بازوی توانمند دارد. که به وجود آن‌ها بالیده و افتخارات خویش در این عرصه را مدیون حضور آن‌ها می‌داند. بازوی نخست، کارشناسان بخش فروش هستند. که با صبر و شکیبایی پاسخگوی تمامی پرسش‌های کاربران و ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با این حوزه هستند. بازوی دیگر، کارشناسان تعمیر فتوکپی شارپ هستند. که به دلیل برخورداری از دانش فنی مورد نیاز قادر به رفع و ترمیم غالب عیوب و ایرادت ایجاد شده در تولیدات شارپ هستند.

کارشناسان نمایندگی شارپ و تعمیر فتوکپی شارپ:

در نمایندگی شارپ به دلیل در اختیار داشتن تجهیزات سازگار و متناسب با هریک از محصولات شارپ، توانایی آن را دارند. تا در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت به تعمیر و ترمیم محصولات شارپ بپردازند. تعمیرات شارپ در این مرکز محدود به دستگاهی خاص نیست.

و تمامی تولیدات این کمپانی اعم از تلویزیون، لپ تاپ، فتوکپی، تبلت، موبایل و … را شامل می‌گردد. جهت آشنایی با خدمات تخصصی مرتبط با هر دستگاه که در مرکز تعمیرات شارپ ارائه می‌گردد. به لینک‌های مرتبط موجود در سایت مراجعه نمایید.

  • توضیحات: مشکل ارتباط PWB کنترل FAX (بیش از حد اجرا)
  • مشکل ارتباطی بین کنترل MCU و FAX PWB (خطای بیش از حد)
  • علل: قطع اتصال PWB ، نقص بین کنترل FAX PWB و MCU PWB اتصال پین مادربرد، شکستگی خط کنترل، خطا FAX PWB ROM / خطا در داده ها

راه حل: اتصالات و قابلیت استفاده از کنترل های FAX PWB و MCU PWB را بررسی کنید. پایه دستگاه کپی شارپ ،را بررسی کنید. کنترل FAX PWB ROM را بررسی کنید.

کد خطا: H 4-00 و تشریح کدهای خطای فتوکپی شارپ و  رفع آن توسط نمایندگی تعمیرات شارپ

نمایندگی تعمیرات شارپ متشکل از پارت های متعددی است. که در هر یک از آنها سرویس‌های تخصصی مرتبط با یک محصول به مراجعان ارائه می‌گردد. پارتهای ارائه دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات شارپ عبارتند از: پارت تعمیرات تلویزیون شارپ، پارت تعمیر مانیتور شارپ، پارت تعمیر لپ تاپ شارپ، واحد تخصصی تعمیر موبایل شارپ. مرکز تخصصی تعمیر تبلت شارپ، پارت تعمیر تخصصی دستگاه کپی شارپ. پارت تعمیر پرینتر شارپ، پارت ارائه دهنده خدمات مرتبط با شارژ کارتریج، پارت تعمیر پروژکتور شارپ، پارت تعمیر لوازم خانگی شارپ و …. به یُمن حضور پرسنل فنیِ متخصص و مهندسان متبحر، نمایندگی تعمیرات شارپ توانسته است.

در طول سالهای اخیر با ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، اطمینان مشتریان خویش را جلب نماید. سال هاست. که نام محصولات شارپ با نمایندگی تعمیرات شارپ گره‌ خورده و کاربرانِ محصولات این شرکت در صورت بروز هرگونه نقص در دستگاه‌های خود، نخستین انتخابشان برای تعمیر، نمایندگی تعمیرات Sharp بوده است.

  • توضیحات: لامپ گرمای اصلی تشخیص دمای غیر طبیعی می دهد
  • مشکل: از زمان روشن شدن توان ON SW ، دمای تنظیم (حدود 90 درجه سانتیگراد) در مدت زمان مشخص (حدود 17 ثانیه) حاصل نمی شود. (هنگامی که دمای ترامپستور لامپ گرمای اصلی در حالت آماده به کار یا چاپ کمتر از 140 درجه سانتیگراد است.) آیا دمای ترمیستور لامپ بخاری اصلی در حالت پیش گرم زیر 50 درجه سانتیگراد قرار می گیرد؟
  • علل: نقص ترمیستور لامپ گرمای اصلی، خرابی لامپ گرمای اصلی، خرابی ترموستات اصلی، کنترل خرابی PWB

راه حل:

چشمک زدن چراغ گرما را با سیم 5- 2 بررسی کنید. وقتی لامپ به طور عادی چشمک می زند: ترمیستور را بررسی کنید. مدار ورودی ترمیستور MCU PWB را بررسی کنید. اگر چراغ روشن می شود و روشن می ماند: قطع ارتباط لامپ گرما و ترموستات را بررسی کنید. سوئیچ interlock را بررسی کنید. مدار قدرت و مدار کنترل لامپ را در MCU PWB بررسی کنید. صفحه نمایش خودآزمایی را با سیم 14 پاک کنید.

کد خطا: A 0-01 و تشریح کدهای خطای فتوکپی شارپ و رفع آن توسط نمایندگی شارپ

  • توضیحات: خطای ناسازگاری امنیتی
  • هنگامی که PCL یا صفحه FAX نصب شده است ، با تنظیم سازگار / ناسازگار از امنیت صفحه MCU مطابقت ندارد
  • علل: سازگاری / ناسازگاری امنیتی تخته PCL یا FAX نصب شده با صفحه MCU مطابقت ندارد.

راه حل: سازگاری / ناسازگاری امنیتی هر تابلو را نادیده بگیرید. سازگاری / ناسازگاری  امنیتی تابلوها را مطابقت دهید.

کد خطا: E 1-00 و تشریح کدهای خطای فتوکپی شارپ و رفع آن

  • توضیحات: مشکل ارتباطی MCU-IMC
  • خطای ایجاد ارتباطات / فریم بندی / خطای برابری / پروتکل
  • علل: قطع اتصال IMC PWB ،قطع اتصال پین اتصال مادربرد، نقص IMC PWB ROM ، خرابی اطلاعات

راه حل: اتصالات IMC PWB و MCU PWB را بررسی کنید. پایه دستگاه کپی شارپ ،را بررسی کنید. رام IMC PWB را بررسی کنید.

کد خطا: E 1-10 وتشریح کدهای خطای فتوکپی شارپ و رفع آن

  • توضیحات: مشکل IMC PWB
  • مشکل ارتباطی بین MCU و IMC PWB
  • علل: قطع اتصال IMC PWB قطع اتصال پین اتصال مادربرد نقص IMC PWB ROM ، خرابی اطلاعات

کد خطا: E 1-11 و تشریح کدهای خطای فتوکپی شارپ و رفع آن

  • توضیحات: IMC خطای ASIC
  • مشکل: ناهنجاری ASIC در صفحه IMC
  • علل: ناهنجاری صفحه IMC

راه حل: IMC PWB را جایگزین کنید

کد خطا: E 1-12 و تشریح کدهای خطای فتوکپی شارپ و رفع آن

  • توضیحات: خطای ICC CODEC board IMC
  • مشکل: ناهنجاری CODEC IC (تراشه JBIG) در صفحه IMC
  • علل: ناهنجاری صفحه IMC

راه حل: IMC PWB را جایگزین کنید .

 

کد خطا: E1-12 و رفع آن ،توسط نمایندگی شارپ

کد خطا: E1-12 و رفع آن ،توسط نمایندگی شارپ

کد خطا: E 1-13 و تشریح کدهای خطای فتوکپی شارپ و رفع آن

  • توضیحات: خطای فلاش صفحه IMC ROM
  • مشکل: ناهنجاری خطای فلاش صفحه IMC ROM
  • علل: ناهنجاری صفحه IMC

کد خطا: F 1-20 و تشریح کدهای خطای فتوکپی شارپ و رفع آن

  • توضیحات: مشكل موتور تراز (R)
  • مشکل: ناهنجاری عملکرد موتور تراز
  • علل: قفل موتور. ناهنجاری دور موتور بیش از حد توان موتور. کنترل نهایی PWB.

راه حل: برای بررسی عملکرد موتور تراز(R) از SIM3-3-7 استفاده کنید

راه حل: با خاموش / روشن کردن برق ، کنسل شده است. اتصالات را بررسی کنید و خط ارتباطی را کنترل کنید ،PWB را کنترل کنید.

کد خطا: F 1-31 و تشریح کدهای خطای فتوکپی شارپ و رفع آن

  • توضیحات: مشکل سنسور تاشو
  • ناهنجاری مقدار ورودی سنسور
  • علل: شکست سنسور. شکستن مهار کنترل نهایی PWB.

کد خطا: F 1-32 و تشریح کدهای خطای فتوکپی شارپ و رفع آن

  • توضیحات: مشکل ارتباط واحد پانچ
  • خطای ارتباطی بین فیش کنسول و واحد پانچ
  • علل: اتصال نامناسب یا قطع اتصال و اتصال بین دستگاه فینچر و پانچ. کنترل نهایی PWB. شکست PWB (PCU). کنترل عملکرد نویز

راه حل: با خاموش / روشن کردن برق ، کنسل شده است. اتصالات خط ارتباط را بررسی کنید. کنترل نهایی PWB را جایگزین کنید.

کد خطا: F 1-33 و تشریح کدهای خطای فتوکپی شارپ و رفع آن

  • توضیحات: مشکل موتور ثبت طرف پانچ
  • مشکل:ناهنجاری عملکرد موتور ثبت پانچ
  • علل: قفل موتور. ناهنجاری دور موتور بیش از حد موتور. کنترل نهایی PWB مشکل.

راه حل: از SIM 3-3-2 استفاده کنید، تا عملکرد موتور ثبت ضربات پانچ را بررسی کنید

کد خطا: F 1-34 و تشریح کدهای خطای فتوکپی شارپ و رفع آن

  • توضیحات: مشکل موتور پانچ
  • ناهنجاری عملکرد موتور پانچ
  • علل: قفل موتور. ناهنجاری دور موتور بیش از حد موتور. کنترل نهایی PWB مشکل.

راه حل: از SIM3-3-2 استفاده کنید ،تا عملکرد موتور ثبت ضربات پانچ را بررسی کنید .

ارائه ،پارت مواد مصرفی دستگاه فتوکپی شارپ AR-5127  

پارت مواد مصرفی در دستگاه فتوکپی شارپ AR-5127

تونر Toner دستگاه فتوکپی شارپ :

  • عمر مفید کارتریج تونر 33 هزار برگ ،این تعداد برای برگه های،A 4 می باشد.
  • دولوپر Developer، دستگاه فتوکپی شارپ:عمر مفید دولوپر 50 هزار برگ می باشد.
  • درام Drum، دستگاه فتوکپی شارپ:عمر مفید درام 50 هزار برگ می باشد.
  • فیوزینگ Unit Fusing دستگاه فتوکپی شارپ:این یونیت شامل پرس و هیترولر می باشد.
  • یونیت درام Unit Drum دستگاه فتوکپی شارپ:عمر مفید، یونیت کامل درام به غیر از درام 100،هزار برگ می باشد.
  • شارژر MC دستگاه فتوکپی شارپ:عمر مفید شارژر MC 50 هزار برگ می باشد.
  • بلید Blade دستگاه فتوکپی شارپ: عمر مفید بلید Blade پنجاه هزار برگ می باشد.

تعویض کارتریج تونر دستگاه فتوکپی شارپ AR-5127 توسط نمایندگی شارپ

نمایندگی شارپ توصیه می کند،درام،بلید،دولوپر با هم تعویض شوند.و اینکار بهتر است. توسط کارشناس نمایندگی شارپ انجام شود. این اقدام باعث می شود،تعمیر و سرویس و تعویض قطعات دستگاه فتوکپی شارپ با گارانتی انجام گردد. برچسبهایی که هنگام راه اندازی دستگاه فتوکپی، شارپ AR-5127 توسط نمایندگی شارپ باز می شوند:

نصب فقط توسط نمایندگی فتوکپی شارپ ،انجام می گردد

  • باز کردن پیچ اسکن که در ابتدای راه اندازی ،دستگاه کپی شارپ باز می شود.
  • وظیفه این پیچ حفاظت از اسکنر است،که در موقع جابجایی دستگاه فتوکپی شارپ،اسکنر حرکت نکند، شکسته شوند.
  • باز کردن پیچ های قفل کاست که در موقع جابجایی دستگاه فتوکپی شارپ،کاستها نشکنند.
  • ریختن دولوپر در یونیت تانک دولوپر ،دستگاه فتوکپی شارپ AR-5127 که توسط نمایندگی کپی شارپ ،در هنگام ،تعمیر فتوکپی شارپ،انجام می گردد.

مراحل زیر فقط توسط نمایندگی شارپ انجام می گردد:

نمایندگی شارپ تمام توان و امکانات خویش را به کاربسته تا ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات به کاربران و مشتریان خویش خویش باشد. تلاش کارشناسان مرکز تعمیر محصولات شارپ بر آن است. تا حتی‌الامکان از تعویض قطعات اصلی دستگاه‌های فتوکپی خودداری شود. تا دستگاه با قطعات اصلی و اورجینال خود به کار ادامه دهد.

تعویض قطعات تنها زمانی انجام می‌گردد که امکان ترمیم و تعمیر یک قطعه به طور کلی وجود نداشته باشد. برخی از تخصصی‌ترین خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ عبارت است از: تعویض و عیب یابی قطعات کاست و بای‌پس، رفع خطاهای مربوط به لیزر و لنز، سرویس و گردگیری دستگاه کپی، عیب‌یابی و اصلاح یونیت لیزر، بررسی و اصلاح یونیت فیوزینگ، عیب‌یابی هیتر، ترمیستور و ترموستات، تعویض دولوپر، عیب‌یابی یونیت کاغذکش و تعمیر آن، شارژ کاتریج و … .

مراحل:

  1. مرحله اول باز کردن درب جلوی دستگاه فتوکپی شارپ
  2. بیرون آوردن یونیت کارتریج تونر دستگاه فتوکپی شارپ
  3. باز کردن پیچ آبی رنگ و بیرون ،آوردن یونیت تانک دولوپر دستگاه فتوکپی شارپ
  4. یونیت تانک دولوپر را شاسی کرده
  5. دولوپر را از ظرف سربی رنگ داخل یونیت تانک دولوپر می ریزیم.
  6. بعد از بستن یونیت تانک دولوپر آنرا در جای خود قرار می دهیم،و پیچ آبی رنگ را می بندیم.
  7. یونیت کارتریج تونر را از بسته ی خود باز کرده ،و برچسب های مربوطه را باطز کرده و بعد از تکان دادن آن
  8. بطور افقی آنرا در جای مخصوص خود قرار می دهیم.
  9. بعد از اتمام تمام کارهای بالا درب جلوی دستگاه فتوکپی شارپ را می بندیم.
  10. با کد دستوری # اینتراب C اینتراب وارد کد می شویم،از این دکمه ها برای زمان تعمیر کپی شارپ،
  11. توسط نمایندگی رپ فتوکپی شارپ، استفاده می شود.
  12. بعد از وارد شدن به منوی کد عدد 25 استارت ،2 می توان دولوپر دستگاه فتوکپی شارپ را تنظیم کرد.
  13. بعد از کامل شدن این تنظیم دستگاه فتوکپی، شارپ را خاموش و سپس روشن می کنیم.
  14. مرحله ی بعد کاستها را تنظیم می کنیم ،برای سایز کاغذ دستگاه فتوکپی شارپ

نمایندگی شارپ توصیه می کند برای تنظیم کاست ها در کپی شارپ باید مراحل زیر را انجام داد:

کاربران نمایندگی شارپ می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه اشکال و ناکارامدی در این دستگاه به مرکز تعمیر محصولات شارپ مراجعه کرده. و سرویس‌های تخصصی مورد نیاز را دریافت نمایند. در صورتی که به هر دلیل امکان حضور در تعمیرگاه وجود نداشته باشد. پیشنهاد ما به کاربران آن است. که با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر پرینتر لیزری شارپ تماس گرفته. و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر پرینتر را ثبت نمایند.

در نمایندگی تعمیر پرینتر شارپ تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با این دستگاه نظیر تعمیر کاغذکش پرینتر. تعمیر و تعویض درام پرینتر، تعمیر لیزر پرینتر، تعمیر بلید پرینتر، تعمیر مگنت پرینتر، تعمیر و تعویض رولر، مین برد و …. ارائه می‌گردد. شایان ذکر است کلیه خدمات مرتبط با تعمیرات پرینتر شارپ جز در مواردی معدود شامل گارانتی و ضمانت است.

  • گزینه SPECIAL FUNCTION را انتخاب کرده
  • سپس گزینه PAPER SIZE SET را می زنیم
  • بعد از باز شدن منوی تنظیمات سایز کاغذ،سایز مورد نظر را برای کاست،مربوطه انتخاب می کنیم
  • در پایان گزینه OK را زده،و کاست کپی شارپ را تنطیم سایز کاغذ می کنیم.

آشنایی با پنل لمسی و کلیدهای،دستگاه فتوکپی شارپ AR-5127 توسط نمایندگی شارپ

گارانتی تعمیراتی نمایندگی شارپ شامل تمامی قطعات تعویض شده در فاکتور می باشد. که بیست هزار برگ از کنتور بعد از تعمیر الی شش ماه گارانتی تعویض قطعات دارد. و نمایندگی شارپ در صورت هرگونه اشکال در دستگاه فتوکپی شارپ بعد از تعمیرات نمایندگی شارپ موظف است بدون هیچ گونه هزینه رفع ایراد کند.

نمایندگی فتوکپی شارپ،،آموزش کامل پنل  را بطور کامل توضیح می دهد:

  1. فعال کردن قابلیت کپی برای دستگاه فتوکپی شارپ:COPY key and indicator
  2. صفحه لمسی فتوکپی شارپ:Display
  3. دکمه برگشت به عملیات قبلی در دستگاه کپی شارپ :BACK key
  4. وارد شدن به منوی تنظیمات دستگاه کپی شارپ:information key
  5. قرار گرفتن در حافظه دستگاه کپی شارپ:JOB STATUS key
  6. دکمه های دستگاه کپی شارپ:OK key
  7. صفحه نمایش تعداد کپی ، دستگاه کپی شارپ:Copy guantity display
  8. کلیدهای تعیین کپی ها در دستگاه کپی شارپ:Numeric keys
  9. وقفه موقت در کپی برداری، دستگاه کپی شارپ: INTERRUPT key and indicator
  10. ریست کامل صفحه کلید در دستگاه کپی شارپ:CLEAR ALL key
  11. دکمه استارت برای کپی برداری در دستگاه کپی شارپ:START key and indicator
  12. تنظیم نور کپی ها در دستگاه کپی شارپ:EXPOSURE key
  13. انتخاب کاست در دستگاه کپی شارپ:PAPER SELECT key
  14. بزرگنمایی و کوچکنمایی کپی ها در دستگاه کپی شارپ:COPY RATIO key
  15. تنظیم کیفیت اتوماتیک در دستگاه کپی شارپ:AUTO IMAGE key
  16. انتخاب دورو زدن در دستگاه کپی شارپ:2SIDED COPY key
  17. انتخاب خروجی دستگاه فتوکپی شارپ:OUTPUT key
  18. وارد شدن به تنظیمات دستگاه فتوکپی شارپ:SPECIAL FUNCTION key
  19. جابجا کردن تنظیمات در دستگاه فتوکپی شارپ:Arrow keys
  20. وارد شدن در کد دستگاه فتوکپی شارپ:AUDIT CLEAR key
  21. دکمه صفر در دستگاه فتوکپی شارپ:Zero key
  22. وارد شدن به کد دستگاه فتوکپی شارپ:PROGRAM/READ END key
  23. پاک کردن اعداد وارد شده در پنل دستگاه فتوکپی شارپ:Clear key
آشنایی با پنل لمسی و کلیدهای،دستگاه فتوکپی شارپ AR-5127

آشنایی با پنل لمسی و کلیدهای،دستگاه فتوکپی شارپ AR-5127

نمایندگی شارپ

نمایندگی شارپ یکی از مجموعه های پیشرو در ارائه خدمات تخصصی مرتبط با حوزه های نرم افزار و فنی دستگاه های الکترونیکی و خانگی هوشمند امروزی است. این مرکز به دلیل حضور کارشناسان و مهندسان زبده این حوزه توانسته است. خواست و نیاز بسیاری از کاربران را برآورده سازد. نمایندگی شارپ با تجهیز کادر فنی خویش به پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا، فضایی فراهم آورده. که در آن امکان ارائه تمامی خدمات مورد نیاز کاربران، بر اساس ضوابط و استانداردهای جهانی کانن فراهم گشته است.

نمایندگی شارپ با تخصیص واحدهای مجزا به خدمات متنوع ارائه شده. در این مرکز، در تلاش است تا تخصصی ترین تعمیرات و سرویس های ضروری را به کاربران دستگاه ها ارائه نمایند. تخصیص واحدهای مجزای تعمیراتی به هر یک از دستگاه ها و محصولات سبب گشته. تا در هر پارت، خدمات تخصصی مرتبط با یک محصول به کاربران ارائه گردد. و تمرکز بر یک محصول و ساختار آن کیفیت سرویس دهی در هر پارت را ارتقاء بخشد.

شما کاربران گرامی نمایندگی شارپ :

می توانید با حضور در نمایندگی شارپ و مراجعه به پارت مرتبط با دستگاه خویش تمامی سرویس ها و تعمیرات مرتبط با آن دستگاه را به همراه ضمانت و گارانتی خدمات دریافت نمایید. مهندسان نرم افزار و فنی کار، حاضر در نمایندگی شارپ به ساختار تمامی محصولات تسلط داشته و توانایی آن را دارند. تا هرگونه عیب و اختلال ایجاد شده در دستگاه ها را رفع نمایند. هزینه ارائه خدمات در نمایندگی شارپ بر اساس نرخنامه مصوب اتحادیه محاسبه و دریافت می‌گردد. متقاضیان دریافت سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعمیر و فروش دستگاه های فتوکپی شارپ می‌توانند. به نمایندگی دستگاه فتوکپی شارپ مراجعه کرده. و پس از حضور در پارت مربوطه، خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایند.

خدمات ارائه شده در نمایندگی شارپ مشتمل بر دو بخش تعمیر و فروش بوده و تمامی آنها توسط تیمی از خبره‌ترین و مجرب‌ترین کارشناسان تعمیر دستگاه های شارپ ارائه می‌گردد. به دلیل اطمینان از سطح کیفی خدمات انجام شده. کلیه سرویس های ارائه شده در نمایندگی فروش و تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ دارای گارانتی و ضمانت است. حضور «کارشناسان متخصص» و «امکانات پیشرفته» در این مرکز سبب گشته. تا سرویس های مرتبط با این دستگاه در بالاترین سطح کیفی به متقاضیان ارائه گردد. و این مجموعه، در طول سالهای اخیر، بدل به انتخاب نخست تمامی کاربران گردد.

تعمیرات دستگاه های فتوکپی شارپ

تعمیرات دستگاه های فتوکپی شارپ و عیب یابی آن از خدمات تخصصی نمایندگی تعمیرات دستگاه های فتوکپی شارپ است. این خدمت به صورت سرویس در محل کار شما صورت می گیرد. همانطور که می دانید. دستگاه های فتوکپی شارپ دارای حجم و وزن بالایی است. و در صورت خرابی جا به جایی آن برای مشتری بسیار دشوار خواهد بود. بنابراین نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی شارپ با اعزام کادر فنی خود به محل تعمیر دستگاه های فتوکپی شارپ شما را بر عهده می گیرند.

دستگاه های فتوکپی شارپ می توانند با مشکلاتی مانند یکسره شدن دستگاه فتوکپی شارپ ، بالا رفتن بیش از حد دما در یونیت فیوزینگ دستگاه های فتوکپی شارپ مواجه شوند. همچنین ارور های مختلفی روی صفحه نمایش دستگاه های فتوکپی شارپ ظاهر می شود. که عیب یابی این ارور ها از اهمیت بالایی بر خوردار است. نمایندگی شارپ خدمات گوناگونی مانند تعمیر موتور، تعویض درام ، تعویض دولوپر، تعویض بلید و تعمیر برد را نیز به مشتریان خود ارائه می دهد. در صورت نیاز به تعویض قطعات در دستگاه فتوکپی شارپ شما قطعات فابریک جایگزین قطعات معیوب خواهند شد. از این رو کیفیت اولیه به دستگاه شما باز خواهد گشت.

خدمات نمایندگی شارپ

در نمایندگی شارپ خدمات متنوعی در بخش فروش، پس از فروش و تعمیر دستگاه های فتوکپی شارپ به مشتریان عزیز ارائه می گردد. این خدمات توسط کادر مجرب و متخصص به طریقه های متفاوتی به کاربران تقدیم می گردد. چنانچه از کاربران دستگاه های فتوکپی شارپ هستید. و یا اینکه قصد خرید این نوع دستگاه های شارپ را دارید می توانید.

خدمات مورد نیاز را از این نمایندگی شارپ دریافت کنید. این مرکز تلاش دارد خدماتی باکیفیت ارائه داده. و مطابق با استانداردها و دستورالعمل های کمپانی شارپ، تمامی نیازهای مشتریان در رابطه با این محصول را برطرف نماید. در ادامه به برخی از مهمترین خدمات این نمایندگی اشاره می کنیم.

فروش دستگاه های فتوکپی شارپ توسط نمایندگی شارپ :

متقاضیان خرید هر یک از مدلهای دستگاه های فتوکپی شارپ می‌توانند به نمایندگی شارپ مراجعه کرده. و پس از دریافت مشاوره ها و اطلاعات مورد نیاز، نسبت به خرید دستگاه مدنظرشان اقدام نمایند. کیفیت، تضمین اورجینال بودن محصول خریداری شده و ارائه تخصصی ترین سرویس های خدمات پس از فروش برخی از مزیت های قابل توجه نمایندگی شارپ است.

دستگاه های فتوکپی شارپ خریداری شده از این مرکز، برخوردار از تمامی سرویس ها و خدمات پس از فروش هستند. از اینرو کارشناسان ما پس از خرید دستگاه، همراه شما خواهند بود و تمامی عملیات مورد نیاز اعم از حمل و تحویل کالا، نصب، راه اندازی و ….  را انجام می دهند.

تعمیرات فتوکپی شارپ :

کاربران دستگاه های فتوکپی شارپ می‌توانند با حضور در مرکز تعمیرات فتوکپی شارپ و یا از طریق تماس با واحد پشتیبانی این مرکز، سرویس های مرتبط با این دستگاه را دریافت نمایید. نمایندگی مجاز دستگاه های فتوکپی شارپ در طول سالهای اخیر با ارائه تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه های این برند توانسته است خود را به عنوان مجموعه ای معتمد و منتخب جهت دریافت خدمات پس از فروش دستگاه های فتوکپی شارپ مطرح سازد.

عیب یابی دستگاه های فتوکپی شارپ توسط نمایندگی شارپ

اگر چه مراحل عیب‌یابی و تعمیرات فتوکپی شارپ می بایست صرفاً توسط کارشناسان نمایندگی شارپ تعمیر انجام پذیرد، اما برخی از اقدامات مرتبط با این حوزه یعنی عیب یابی، چندان پیچیده نیست، و دارنده دستگاه نیز می تواند آنها را انجام دهد. آشنایی با مراحل عیب یابی و انجام آنها توسط دارنده دستگاه، سبب می گردد تا از بروز خرابی در دستگاه فتوکپی شارپ اطمینان حاصل شود.

به عبارتی دیگر:

دارنده دستگاه، با اینکار می تواند نیاز یا عدم نیاز به حضور تعمیرکار را تشخیص دهد و در صورتی که اشکال پیش آمده در دستگاه جزیی باشد، خود، برای تعمیر اقدام نماید. (توصیه می شود در صورتی که دستگاه های فتوکپی شارپ دچار اختلال در عملکرد گشته است پیش از تماس با نمایندگی شارپ، موارد ذکر شده در بخش زیر را بررسی نمایید.)

  • وصل بودن دوشاخه دستگاه های فتوکپی شارپ به پریز برق
  • حذف کامل سیم رابط بین دستگاه های فتوکپی شارپ و ورودی برق و وصل مستقیم دوساخه به پریز برق (به دلیل امکان وجود خرابی در سیم رابط)
  • امتحان کردن دستگاه برقی دیگر با همان ورودی برق (به منظور اطمینان از عدم خرابی فیوز برق یا جعبه مدار برق)
  • وصل کردن فتوکپی شارپ به یک ورودی برق دیگر (جهت اطمینان از خرابی یا عدم خرابی پریز برق و تست ولتاژ برق)
  • قطع و وصل کردن جریان برق دستگاه های فتوکپی شارپ (این حالت شباهت زیادی به ریست کردن گوشی موبایل و یا کامپیوتر می باشد. در صورت تست موارد فوق و تداوم اشکال در دستگاه های فتوکپی شارپ، از دستکاری دستگاه خودداری کرده و با کارشناسان ما در نمایندگی دستگاه های فتوکپی شارپ تماس بگیرید.

سرویس در محل دستگاه های فتوکپی شارپ توسط نمایندگی شارپ

غالب سرویس های مرتبط با تعمیر دستگاه های فتوکپی شارپ که توسط نمایندگی شارپ انچام می گیرد. بصورت سرویس در محل ارائه می گردد. با این وجود، تجربه ثابت کرده که ترجیح غالب کاربران استفاده از همان سرویس در محل فتوکپی شارپ است.

فروشگاه نمایندگی شارپ

فروشگاه نمایندگی شارپ به فروش تمامی محصولات شارپ به علاقمندان مبادرت می‌ورزد. مهمترین هدف این مرکز کسب رضایت مشتریان و احترام به حقوق ایشان است. از دیرباز تاکنون کاربران برای خرید دستگاه‌های الکترونیکی و ارتباطی خواهان مراجعه به مراکز معتبر بوده‌اند.

به همین دلیل تصمیم گرفتیم توضیحی جامع درخصوص فعالیت فروشگاه نمایندگی شارپ ارائه نماییم. علاقمندان به محصولات شارپ می‌توانند با مراجعه به این نمایندگی شارپ محصول موردنظر خود را در پکیجی اورجینال خریداری نمایند. وارد کردن قطعات و تجهیزات اصل دیگر حوزه فعالیتی فروشگاه مرکزی شارپ میباشد. شما عزیزان می‌توانید محصولات نمایندگی شارپ را با قیمتی واقعی از فروشگاه نمایندگی شارپ تهیه نمایید.

مشاوره پیش از فروش محصولات نمایندگی شارپ

فروشگاه نمایندگی شارپ است برای رفاه حال کاربران و مشتریان اپشن مشاوره پیش از فروش را راه اندازی کرده است. همانطور که مستحضر هستید نمایندگی شارپ به تولید دستگاههای متنوعی مبادرت می‌ورزد. آنچه که مسلم است فقط افراد متخصص می توانند با آگاهی ، به خرید و انتخاب دستگاه موردنظر خود بپردازند.

نبود اطلاعات کافی در بین سایر کاربران ما را بر آن داشت آپشن مشاوره را راه‌اندازی کنیم. از طریق اپشن مذکور می توانید به مشورت با پرسنل فروشگاه مرکزی شارپ بپردازید. مشاوره پیش از فروش محصولات نمایندگی شارپ دربرگیرنده تمامی اطلاعاتی است که ممکن است خریدار پیش از اقدام به خرید به آن‌ نیاز پیدا کند. کاربران محترم از طریق راههای ارتباطی و مراجعه به مرکز میتوانند اطلاعات جامعی درزمینه محصول مدّنظر خود به دست آورند.

نمایندگی شارپ و واحدهای تعمیرات شارپ

نمایندگی شارپ با بکارگیری دو عنصر تجهیزات مدرن و کارشناسان متخصص به فعالیت می‌پردازد. واحدهای تعمیرات شارپ مجزا راه اندازی شده‌اند. به این ترتیب تعمیر هر دستگاه به یک تکنسین سپرده می‌شود. بدیهی است همین امر موجب می‌گردد راندمان کار مجموعه افزایش پیدا کند. خاطر نشان می‌سازیم.

زمینه فعالیتی نمایندگی شارپ تعمیر ، فروش و آموزش تعمیرات شارپ است. هدف این مجموعه ارائه خدماتی باکیفیت در کنار گارانتی به مشتریان عزیز است. بدیهی است از این طریق قصد داریم موجبات رضایت شما عزیزان را در حیطه پشتیبانی نیز جلب نماییم. کارشناسان نمایندگی شارپ پاسخگوی سوالات کاربران در زمینه نحوه فعالیت فروشگاه مرکزی نمایندگی شارپ میباشند.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 19

No votes so far! Be the first to rate this post.

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,