نمایندگی کپی کونیکا مینولتا

نمایندگی کپی کونیکا مینولتا

5
(5)

نمایندگی کپی کونیکا مینولتا

نمایندگی کپی کونیکا مینولتا که در سال 1936 تأسیس شد، در توکیو ژاپن مستقر است و دارای 49 دفتر در این کشور است. این شرکت ماشین آلات ، راه حل ها و خدمات دستگاه های چاپ را تأمین می کند.

آیا به یک تعمیرکار دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا ماهر نیازمندید؟

از طریق پر کردن فرم درخواست کارشناس و یا تماس با شمار های درج شده در ستون بالای سایت می توانید ما را از درخواست سرویس مورد نظرتان مطلع کنید و کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت و پس از انجام هماهنگی های لازم جهت تعیین وقت به محل شما می آیند.

چاپگرهای چند منظوره این شرکت با گزینه های رنگی و سیاه و سفید، چاپ با کیفیت بالایی را منجر می شوند. محصولات نمایندگی کپی کونیکا مینولتا ،برای تأمین نیازهای هر نوع مشاغلی در اندازه های متنوعی ساخته شده اند. این شرکت ادعا می کند که همه ی مدل های آن قابل اعتماد و مطمئن هستند.

آموزش وظیفه دولوپر توسط نمایندگی کپی کونیکا مینولتا

نمایندگی کپی کونیکا مینولتا تعمیرگاه دستگاه های فتوکپی توشیبا با تکیه بر تعمیرکاران با سابقه و آموزش دیده‌ی خود کلیه خدمات نصب، سرویس و تعمیر تخصصی دستگاه های فتوکپی کونیکا مینولتا را در محل و به صورت فوری در تهران ارائه می‌دهد.

در این مقاله نمایندگی کپی کونیکا مینولتا قصد دارد تا به بررسی دولوپر دستگاه کونیکا مینولتا بپردازیم: دولوپر چیست؟ دستگاه های کپی کونیکا مینولتا به همراه بسیاری از مارک های دیگر ، از دولوپر برای تکمیل مراحل انتقال تونر به درام دستگاه کپی استفاده می کنند. دولوپر تونر را نگه می دارد تا زمانی که درام شارژ شده، و تونر را به دور از دولوپر جذب کند. دولوپر در دستگاه های فتوکپی وسیله ای در پرینتر لیزری است که پودر تونر را از طریق سیستم بر روی کاغذ می کشد. بر خلاف چاپگرهای مبتنی بر جوهر که مستقیماً جوهر را روی صفحه قرار می دهند ، چاپگرهای لیزری باید پودر تونر خشک را به صفحه بچسبانند.

تشریح دولوپر ، چیست و  علامت هایی که در هنگام خراب شدن وجود دارد؟ توسط نمایندگی کپی کونیکا مینولتا

تمامی دستگاه های فتوکپی کونیکا مینولتا که مشتریان گرامی از نمایندگی کپی کونیکا مینولتا خریداری می کنند تا یکسال گارانتی خدمات پس از فروش دارند. نمایندگی کپی کونیکا مینولتا در صورت بروز هر گونه ایراد در دستگاه کپی کونیکا مینولتا بدون دریافت هیچگونه هزینه از مشتری ایراد دستگاه کپی کونیکا مینولتا را رفع کرده و خدمت مشتری دستگاه کپی کونیکا مینولتا را تحویل میدهند.

دولوپر بخشی جدایی ناپذیر از این فرآیند است ( بدون آن ، تونر هرگز در وهله اول به صفحه نمی رسد). دولوپر از ذرات آهن كوچك (جزء دوگانه) تشكيل شده است. غلتک مغناطیسی تونر را نگه می دارد و سپس آن را به طور مساوی توزیع می کند. به دولوپر می توانید به عنوان توپ گلف فکر کنید که درون این توپ های گلف تونر حمل می شود.

(دولوپر گاهی با نام حامل نیز نامیده می شود) و به طور مساوی آن را بر روی درام یا نور رسانا توزیع کنید. برای تأیید اینکه نیاز به جایگزین کردن دولوپر دارید یا خیر، بازده مرتبط با آن وجود دارد. این عملکرد می تواند 80000 چاپ باشد یا 200000 مورد، این موضوع به ساخت و مدل تجهیزات بستگی دارد. به همین دلیل است که یک شرکت خدماتی خوب سوابق خدمات شما را نگهداری می کند، زیرا از این طریق می توانید ببینید که آخرین بار در چه زمان دولوپر تعویض شده است.

آموزش دولوپر چگونه کار می کند؟ توسط نمایندگی کپی کونیکا مینولتا

نمایندگی کونیکا مینولتا : دولوپر مجموعه ای از مهره های بسیار کوچک است که به یک استوانه یا غلتک فلزی چرخان وصل شده است. مهره ها یک بار الکتریکی منفی کوچک دارند. که هنگام عبور از قیف تونر ، تونر را جذب می کند. این جاذبه اتفاق می افتد زیرا پودر تونر دارای بار الکتریکی مثبت است. تصویر الکترواستاتیک دارای بار منفی قوی تری نسبت به واحد دولوپر است و تونر را از دولوپر دور می کند و روی درام می کشد تا تصویر ایجاد شود. سپس دولوپر به درون قیف تونر حرکت می کند تا پودر تونر بیشتری جمع کند.

نمایندگی کپی کونیکا مینولتا توصیه می کند:برای بهبود عملکرد دولوپر ، دستگاه را در جای خشک و خنک نگه دارید.

گرمای زیاد و رطوبت بیش از حد اثرات منفی زیادی بر روی تونر و دولوپر دارد. در اصل ، باعث می شود ذرات تونر به هم بچسبند (تراکم زیاد). به یاد داشته باشید. که دولوپر نیز علاوه بر حامل تونر، حاوی آن هم است. بنابراین واکنش فیزیکی یکسان است. اگر گرما به اندازه کافی زیاد باشد. تونر یا دولوپر در برنامه دستگاه مورد نظر خود عملکرد قابل قبولی نخواهد داشت. دولوپر در برنامه دستگاه مورد نظر خود عملکرد قابل قبولی نخواهد داشت. در صورت شدید بودن نتایج ، می توان عدم توزیع مناسب تونر و حتی توقیف دولوپر را نیز پیشبینی کرد.

یک مثال ساده به توضیح اینکه چرا رطوبت تأثیر منفی بر این منابع می گذارد؟ باید به یاد داشته باشیم که کل فرآیند مبتنی بر رفتارهای نیروهای الکترواستاتیک است. تا در یک محیط مرطوب. به همین دلیل است : که به ندرت با لمس یک شی ء بعد از راه رفتن  روی فرش در ماه های گرم و مرطوب بهار و تابستان ” شوکه می شوید “( به اصطلاح برق میگیرد) ، اما وقتی محیط خشک تر باشد. این اتفاق بیشتر می افتد.

نمایندگی کپی کونیکا مینولتا

نمایندگی کپی کونیکا مینولتا

جایگزینی دولوپر به موقع به تضمین کیفیت مداوم تصویر کمک می کند:

دلیل اصلی برای جایگزینی دولوپر دستگاه کونیکا مینولتا (که ترکیبی از حامل و تونر است). جلوگیری از تغییرات اساسی کیفیت تصویر ناشی از خرابی دولوپر است. وظیفه اصلی پوشش حامل(دولوپر) تهیه سطح مناسب برای شارژ مناسب تونر است. هرگونه تغییر در این سطح بر میزان شارژ شدن تونر تأثیر می گذارد. چنین تغییراتی در بار تونر، تعادل الکترواستاتیک دقیق و ظریف در دولوپر را مختل می کند. و در نتیجه ممکن است تغییرات کیفی تصویر را تحت تاثیر قرار دهد.

خرابی دولوپر به طور کلی ممکن است به دلیل رخ می دهد:

  1. چسبیدن دائمی بی شمار ذرات تونر به سطح حامل (دولوپر)
  2.  سایش تدریجی و خراب شدن پوشش حامل. هر دو رویداد طبیعی هستند و قابل پیشگیری نیستند.

تنها راه حل جایگزینی دوره ای دولوپر است که حامل “تازه” و تونر را به سیستم وارد می کند.


آموزش تعویض دولوپر توسط نمایندگی کپی کونیکا مینولتا

نمایندگی کپی کونیکا مینولتا : هنگام تغییر دولوپر باید مواد اولیه دولوپر را بیرون بریزید ، آن را کاملا خالی کنید. و سپس با مواد جدید جایگزین کنید. احتیاط: برخی از سنسورهای واحد دولوپر بسیار حساس هستند. و ممکن است طی فرآیند آسیب ببینند. این امر با دانستن کدهای شبیه سازی و نحوه تنظیم آنها ممکن است.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 5

No votes so far! Be the first to rate this post.

Tags: , , , , , , , , , , , , , , ,