راهنمای اپراتوری فتوکپی و پرینتر

5
(10)

راهنمای اپراتوری فتوکپی و پرینتر

در این مقاله راهنمای اپراتوری فتوکپی و پرینتر تمامی هفت برند دستگاه های فتوکپی که شامل برندهای زیر است را بطور کامل به انتخاب یک دستگاه از هر بند به صورت آموزش اپراتوری و رفع ایراد و آشنایی با کدهای خطا و رفع خطا برای شما کارابران گرامی کارا تعمیر تشریح می کنیم:

  1. دستگاه فتوکپی شارپ
  2. دستگاه فتوکپی توشیبا
  3. دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا
  4. دستگاه فتوکپی ریکو
  5. دستگاه فتوکپی کانن
  6. دستگاه فتوکپی زیراکس
  7. دستگاه فتوکپی کیوسرا
  8. دستگاه پرینتر اچ پی
  9. دستگاه پرینتر سامسونگ
  10. دستگاه پرینتر کنون

بعد از خرید هر کدام از برندهای ذکر شده در بالا یک دفترچه همراه دستگاه فتوکپی خدمت شما مشتری گرامی ارائه می گردد. مشتری گرامی در صورت هر نوع مشکل در طریقه استفاده از دستگاه فتوکپی می تواند. به این دفترچه رجوع کرده و آموزش لازم را ببیند.

راهنمای اپراتوری دستگاه های فتوکپی کارا تعمیر

چنانچه موفق به یادگیری و طرز استفاده از دستگاه فتوکپی نشد می تواند. با تماس با نمایندگی کاراتعمیر و مشاوره با کارشناس مربوطه به برند دستگاه فتوکپی خریداری شده آموزش لازم را ببیند. در شرایطی که دستگاه فتوکپی کد خطا داشت بلافاصله با تماس با نمایندگی کاراتعمیر درخواست کارشناس انجام گردد. تا کارشناس نمایندگی کارا تعمیر برای رفع ایراد دستگاه فتوکپی اعزام گردد.

تمامی خدمات ارائه شده در تمامی برندها که بوسیله کارا تعمیر انجام می گردد در صورت گارانتی معتبر به صورت کاملا رایگان انجام می گردد. مشتری گرامی لطفا در صورت مشکل در تمامی برندهای دستگاه های فتوکپی خریداری شده بدون هیچ گونه باز کردن و دستکاری قطعات دستگاه فتوکپی بلافاصله با نمایندگی کارا تعمیر تماس بگیرید.

در صورتی که دستگاه توسط مشتری دستکاری گردد و به قطعات آسیب برسد دشتگاه فتوکپی در هر برندی از گارانتی کارا تعمیر خارج می گردد. برای سرویس دوره ای و تعویض مواد مصرفی به مشتری گرامی کارت سرویس دوره ای داده می شود که در زمان تعیین شده و تماس با کارا تعمیر درخواست کارشناس انجام گردد تا سرویس دوره ای اولیه دستگاه انجام گردد.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.