نمایندگی توشیبا

معرفی نمایندگی توشیبا

5
(51)

نمایندگی توشیبا

معرفی نمایندگی توشیبا توسط نمایندگی اصلی تعمیرات فتوکپی توشیبا در این مقاله به معرفی نمایندگی توشیبا و چند دستگاه توشیبا می پردازد. توشیبا TOSHIBA شرکت ژاپنی و چندملیتی است، که دفتر مرکزی آن در شهر توکیو، ژاپن قرار دارد. محصولات این شرکت شامل: تجهیزات فناوری اطلاعات و ارتباطات، قطعات الکترونیکی، سیستم‌های برقی زیرساخت‌های. شهری و صنعتی، لوازم خانگی، تجهیزات پزشکی، لوازم اداری و دفتری. ابزارهای روشنایی، تجهیزات نورپردازی و نیز ارائه خدمات لجیستیکی است.

آیا به یک تعمیرکار دستگاه فتوکپی توشیبا ماهر نیازمندید؟

از طریق پر کردن فرم درخواست کارشناس و یا تماس با شمار های درج شده در ستون بالای سایت می توانید ما را از درخواست سرویس مورد نظرتان مطلع کنید. و کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. و پس از انجام هماهنگی های لازم جهت تعیین وقت به محل شما می آیند.

شرکت توشیبا از ادغام دو شرکت مکانیکی و الکتریکی پدید آمده است. مخترع دستگاه‌های مکانیکی ژاپنی؛ تاناکا هیساشیگ با بنیانگذاری شرکت تولید تجهیزات تلگراف تحت نام تاناکا سیزو-شا، در سال ۱۸۷۵ این بنا را آغاز کرد. و مخترع تجهیزات الکترونیکی ژاپنی، ایشی سوکی فوجیوکا با بنیانگذاری شرکت برق توکیو (یا توکیو دنکی). در سال ۱۸۹۰ این بنا را تکمیل کرد. و در ۱۹۳۹ با ادغام این دو شرکت، شرکت توشیبا متولد شد.

سیر مصنوعات مکانیکی و الکتریکی دو شرکت ژاپنی، در قالب شرکت جدید نیز ادامه یافت، با این ویژگی که عنصر الکترونیک نیز بدان افزوده شد. تراشه‎ها و نیمه‌هادی‌ها در فهرست شرکت‌های برتر ژاپنی و جهانی جای گرفت. با کارشناسان متخصص و با تجربه در حال تلاش است تا بهترین ها را برای مشتری های خود فراهم کند.

نمایندگی توشیبا و واحدهای تخصصی تعمیرات توشیبا

نمایندگی توشیبا با تجهیز کارشناسان خویش به امکاناتِ پیشرفتۀ فروش و تعمیر توانسته است. خود را به عنوان یکی از مراکز پیشرو در این دو حوزه مطرح سازد. نمایندگی توشیبا در بخش «فروش» عرضه‌کنندۀ تمامی تولیدات کمپانی توشیبا و در بخش «خدمات پس از فروش» ارائه‌دهندۀ تمامی خدمات تخصصی تعمیر و بازسازی محصولات توشیبا است.

نمایندگی توشیبا در جهت تحقق اهداف مشتری‌مداری خود، مجموعه‌ای از زبده‌ترین متخصصان را گرد هم آورده است. تا با ارائه‌ای ممتاز در زمینه‌ی خدمات پس از فروش، رضایت مشتریان  را جلب نماید. این شرکت همگام با جوامع پیشرفته‌ی دنیا بر ضرورت مدیریت گارانتی و خدمات پس از فروش تأکید ویژه‌ای دارد. این مرکز جهت دستیابی به مفهوم واقعی خدمات متمایز به سازماندهی خویش ادامه می‌دهد. بدین منظور کارشناسان مجموعه توشیبا، طی دوره‌های تخصصی و حرفه‌ای، گزینش شده‌اند و با تمامی قطعات و محصولات قدیمی و جدید توشیبا آشنایی دارند.

به‌علاوه کارشناسان نمایندگی توشیبا ملزم به حضور در دوره‌های ملی و بین‌المللی هستند. که هر ماه به منظور به‌روز رسانی مهارت‌ها و اطلاعات آن‌ها برگزار می‌گردد. چنانچه به خدمات پس از فروش نمایندگی توشیبا نیاز دارید، تنها پاسخ موجود تماس با ما خواهد بود. واحدهای ارائه دهنده خدمات در نمایندگی رسمی توشیبا در بخش زیر معرفی گشته اند.

روش سفارش تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا از نمایندگی توشیبا :

برای سفارش تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا می توانید به دو صورت ذیل با نمایندگی توشیبا هماهنگ فرمایید. تا کمتر از دو ساعت کارشناس نمایندگی توشیبا در محل دفتر شما حصور پیدا کرده. و دستگاه فتوکپی توشیبای شما را با ضمانت تعمیرات و گارانتی قطعات اورجینال که در تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا ی شما استفاده شده است انجام دهد.

روشهای تماس مشتری با نمایندگی توشیبا:

  1. تماس با شمارهای تلفن نمایندگی توشیبا
  2. پر کردن فرم درخواست کارشناس

نمایندگی توشیبا برای بالا بردن اطلاعات مشتریان گرامی از دستگاه فتوکپی توشیبا قصد دارد. مقالات فنی در مورد تعدادی دستگاه فتوکپی توشیبا در مدلهای مختلف را خدمت شما ارائه دهد.

نمایندگی توشیبا

نمایندگی توشیبا

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برخی از برترین نمونه های توشیبا بپردازیم:

تشریح دستگاه های توشیبا مدل  e-Studio 203 SD توسط نمایندگی توشیبا

تمامی دستگاه های فتوکپی توشیبا که مشتریان گرامی از نمایندگی توشیبا خریداری می کنند. تا یکسال گارانتی خدمات پس از فروش دارند. نمایندگی توشیبا در صورت بروز هر گونه ایراد در دستگاه فتوکپی توشیبا بدون دریافت هیچگونه هزینه از مشتری ایراد دستگاه فتوکپی توشیبا را رفع کرده. و خدمت مشتری دستگاه فتوکپی توشیبا را تحویل میدهند. این دستگاه فتوکپی چند منظوره ی سیاه و سفید برای مشاغل کوچک در حال رشد ایده آل است. مقرون به صرفه، جمع و جور و بی سر و صدا است. بنابراین مناسب هر محیط اداری است. اسناد با کیفیت بالا 600 dpi با سرعت 20 صفحه در دقیقه چاپ می شوند. و ظرفیت استاندارد نگهداری 300 برگه را دارد که به ​​این معنی است که همیشه آماده چاپ است.

e-Studio 203 SD دارای اسکن رنگی کامل ، اتصال USB و ابزار مدیریت اسناد دسک تاپ است. که به شما این امکان را می دهد. تا به راحتی فایل های دیجیتالی را بایگانی، ایمل و یا چاپ کنید. علیرغم اندازه ی کوچک آن ویژگی های زیادی ازجمله : چاپ دو طرفه اتوماتیک ، ویژگی فکس اختیاری و ویژگی اسکن یک بار چاپ چند بار را در بر میگیرد. بسیاری از موارد تعبیه شده در ساخت e-Studio 203 SD برای کارهای اداری فوق العاده هستند. می توانید با e-Studio 203 SD به راحتی، بدون دردسر و به سرعت چاپ، کپی یا اسکن کنید.

معرفی نمایندگی توشیبا و دستگاه های توشیبا مدل e-Studio 263 CS

در صورت نیاز به مواد مصرفی می توانید با نمایندگی توشیبا تماس گرفته. تا قطعات مصرفی برای شما مشتریان گرامی ارسال گردد. Toshiba e-Studio 263 CS یک دستگاه فتوکپی هوشمند ، کاربردی و کاملاً شناخته شده است. که می تواند به  دو صورت سیاه و سفید و رنگی چاپ کند. e-Studio 263 CS به اندازه کافی جمع و جور است. تا بتواند در هر فضای اداری به راحتی جای بگیرد. اسکن ، کپی ، چاپ و نمابر با استفاده از e-Studio 263 CS به سادگی امکان پذیر است.

سرعت چاپ این دستگاه 30 صفحه در دقیقه برای اسناد سیاه و سفید و 26 صفحه در دقیقه برای اسناد رنگی است. کیفیت چاپ x 6001200 dpiبوده که کیفیت بالایی به شمار می رود. ظرفیت نگهداری کاغذ این مدل از فتوکپی توشیبا 350 صفحه به صورت استاندارد و حداکثر 880 صفحه است. همچنین می توانید از ویژگی های مفید دیگری مانند چاپ خودکار دو طرفه و امکان استفاده از انواع کاغذها هنگام چاپ نیز بهرمند شوید. قطعات مصرفی که مشتریان گرامی از قبیل درام ،بلید ،دولوپر یا کارتریج تونر از نمایندگی توشیبا تهیه می کنند،کاملا اورجینال و با گارانتی رسمی نمایندگی توشیبا می باشند.

معرفی نمایندگی توشیبا و دستگاه های توشیبا مدل e-Studio 3055 C

تمامی خدمات نمایندگی توشیبا در محل دستگاه فتوکپی توشیبا انجام می گردد. بعد از تماس شما مشتریان گرامی با نمایندگی توشیببا کارشناس نمایندگی توشیبا کمتر از دوساعت در محل دفتر شما حاضر می گردد و تمامی اشکالات دستگاه فتوکپی توشیبا که شما به کارشناس نمایندگی توشیبا اظهار می نمایید رفع نماید. یک دستگاه چند منظوره است که می تواند کپی و اسکن و چاپ رنگی و یا سیاه و سفید را ارائه دهد.

e-Studio 3055 C می تواند 30 صفحه در دقیقه را با وضوح بالا x 1200600  dpi چاپ کند. علاوه بر این ، e-Studio 3055 C حداکثر ظرفیت کاغذ 3200 برگ را دارد. گزینه های اضافی زیادی وجود دارند که کار شما را آسان تر میکنند. با استفاده از این دستگاه چند منظوره به سادگی تمامی کارهای چاپی شما با کیفیت بالا صورت میپذیرد.

نمایندگی توشیبا

نمایندگی توشیبا

معرفی نمایندگی توشیبا و دستگاه های توشیبا مدل  e-Studio 456 SE

تمامی خدمات نمایندگی توشیبا در محل دستگاه فتوکپی توشیبا انجام می گردد. بعد از تماس شما مشتریان گرامی با نمایندگی توشیبا کارشناس نمایندگی توشیبا کمتر از دوساعت در محل دفتر شما حاضر می گردد و تمامی اشکالات دستگاه فتوکپی توشیبا که شما به کارشناس نمایندگی دستگاه فتوکپی توشیبا  اظهار می نمایید رفع نماید. e-Studio 456 SE یک دستگاه فتوکپی چند منظوره سیاه و سفید  است که قابلیت چاپ، اسکن و کپی کردن دارد.

از فناوری چاپ لیزری با وضوح فوق العاده ی x 6002400  dpi استفاده می کند. سرعت چاپ این دستگاه 45 برگه در دقیقه است. با استفاده از e-Studio 456 SE شما می توانید تا اندازه کاغذ A 3 را چاپ کنید. ظرفیت کاغذ 1200 و یا حداکثر 3200 صفحه بدین معنی است که این مدل می تواند کارهای سنگین را به سهولت انجام دهد. همچنین گزینه های اختیاری اتوماتیکی وجود دارد که می تواند اسناد را سوراخ کرده و به شما کمک کند تا کارها با سرعت بالاتری انجام بگیرند. این یک فتوکپی کارآمد با حجم بالا و کیفیت فوق العاده است ،که چاپ چشمگیری را در هر شرایطی تضمین می کند.

معرفی نمایندگی توشیبا و دستگاه های توشیبا مدل e-Studio 856 SE

پس از پایان تعمیرات نمایندگی دستگاه فتوکپی توشیبا شما مشتری گرامی توسط کارشناس نمایندگی توشیبا کارشناس نمایندگی توشیبا به شما فاکتور نمایندگی دستگاه کپی توشیبا را همراه با ضمانت نامه رسمی نمایندگی توشیبا  ارائه می دهد. اگر تجارت شما به دنبال یک فتوکپی با حجم بالا است که بتواند به صورت سیاه و سفید چاپ ، کپی ، فکس و اسکن را انجام دهد ، Toshiba e-Studio 856 SE گزینه ی مناسبی خواهد بود.

این دستگاه سرعت چاپ 85 صفحه در دقیقه را دارد و می تواند ،3600 صفحه را به صورت استاندارد یا 7600 صفحه به عنوان حداکثر ظرفیت را در خود جای دهد. چاپ در این مدل از دستگاه فتوکپی توشیبا با وضوح چشمگیر *600 2400 dpi صورت می گیرد. این دستگاه می تواند اندازه کاغذ را تا A 3 پشتیبانی کند و به شما آزادی و انعطاف پذیری ،بیشتری در نوع رسانه ارائه می دهد. استفاده از e-Studio 856 SE  بسیار آسان است.

معرفی نمایندگی توشیبا و دستگاه های توشیبا مدل e-Studio 6540 CG

گارانتی تعمیراتی نمایندگی توشیبا شامل تمامی قطعات تعویض شده در فاکتور می باشد که بیست هزار برگ از کنتور بعد از تعمیر الی شش ماه گارانتی تعویض قطعات دارد، و نمایندگی توشیبا در صورت هرگونه اشکال در دستگاه فتوکپی توشیبا بعد از تعمیرات نمایندگی توشیبا موظف است. بدون هیچ گونه هزینه رفع ایراد کند. این مدل دستگاه فتوکپی توشیبا یک چاپگر رنگی چند منظوره عالی برای بهرمندی مشاغل متوسط ​​است. قادر به چاپ با سرعت قابل توجه 65 چاپ در دقیقه بوده و می تواند اسناد را اسکن، فکس و کپی کند.

e-Studio 6540 CG با ردیابی خودکار اندازه کاغذ ، حذف صفحه خالی و چاپ دو طرفه اتوماتیک بسیار کارآمد است. شما می توانید از چاپ تصاویر، کیفیت بالای  x 12001200  dpi را انتظار داشته باشید. که رنگ و متن واضح و متنوعی را با هر چاپ به شما می دهد.

نمایندگی توشیبا

نمایندگی توشیبا

تعمیرگاه تخصصی تعمیر دستگاه های فتوکپی توشیبا و نمایندگی توشیبا در تهران

مزایای استفاده از نمایندگی توشیبا در تهران

  1. استفاده از قطعات اصلی و اورجینال توشیبا.
  2. ضمانت شش ماه تعمیرات و خدمات پس از فروش.
  3. داشتن تعمیرکارانی که تخصصشان فقط تعمیر دستگاه های فتوکپی توشیبا است.

راهنمای خدمات پس از فروش نمایندگی توشیبا در تهران

در صورتی ‌که دستگاه فتوکپی توشیبا شما دارای برگه گارانتی نمایندگی توشیبا در تهران باشد و تاریخ آن نگذشته باشد می‌تواند. در صورت بروز هرگونه مشکل به شما کمک کند تا بتوانید. از مزایا و تعهداتی که نمایندگی توشیبا در تهران در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید. و با تماس با تعمیرگاه مرکزی توشیبا از این خدمات بهره‌مند شوید. اما اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید. از خدمات پس از فروش توشیبا بهره‌مند شوید.

چرا نمایندگی توشیبا را برای تعمیر دستگاه های فتوکپی توشیبا انتخاب کنیم؟

نمایندگی توشیبا توصضیه می کند : چه به دنبال نصب دستگاه های فتوکپی توشیبا، سرویس دستگاه فتوکپی توشیبا و یا تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا باشید. مرکز تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا در زمینه‌ی تعمیر انواع دستگاه های فتوکپی توشیبا می تواند به شما کمک کند. ما بهترین، قابل اعتمادترین سریع‌ترین گزینه برای انتخاب توسط شما برای سرویس و تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا در نقاط مختلف تهران و حومه هستیم.

اگر هر کدام از قطعات دستگاه فتوکپی توشیبای شما کار نمی‌کند، یا مشکلی دارد. ارور یا کد خطایی نشان می‌دهد، ما یکی از تعمیرکاران حرفه‌ای و باتجربه خود را برای تعمیر خواهیم فرستاد. تمام تکنسین‌های ما دوره‌های تعمیرات دستگاه های فتوکپی توشیبا را گذرانده و دارای سال‌ها تجربه در زمینه ی تعمیرات دستگاه های فتوکپی توشیبا در مدل‌های مختلف می‌باشند.

۷ دلیلی که تعمیرگاه مجاز نمایندگی توشیبا را از سایرین متمایز می کند:

گارانتی تعمیراتی نمایندگی توشیبا شامل تمامی قطعات تعویض شده در فاکتور می باشد، که بیست هزار برگ از کنتور بعد از تعمیر الی شش ماه گارانتی تعویض قطعات دارد، و نمایندگی توشیبا در صورت هرگونه اشکال در دستگاه فتوکپی توشیبا بعد از تعمیرات نمایندگی توشیبا موظف است. بدون هیچ گونه هزینه رفع ایراد کند.

  • در طول دوره ضمانت شش ماهه نیازی به پرداخت هزینه اضافی (حتی ایاب و ذهاب) نیست.
  • اعزام تمام تکنسین‌ها در روز و ساعت درخواستی شما خواهد بود.
  • تمامی قطعات مورد استفاده در تعمیرات دستگاه های فتوکپی توشیبا شما کاملا ارجینال و شرکتی می‌باشند.
  • تعمیرکاران ما در طول سال دوره‌ها و کارگاره‌های آموزش تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا را می‌گذرانند.
  • برای درخواست تعمیرات می‌توانید از راه‌های مختلف فرم درخواست آنلاین تعمیرات، ایمیل و یا شماره تلفن استفاده کنید.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 51

No votes so far! Be the first to rate this post.

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,