نمایندگی خدمات پس از فروش توشیبا

نمایندگی توشیبا

نمایندگی توشیبا در زمینه ی تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا، طی سال‌ها تجربه در سرویس دهی و ارائه خدمات پس از فروش دستگاه فتوکپی توشیبا به‌ خوبی به این نتیجه رسیده است که تمامی لوازم اداری که سازمان ها و ادارات با آنها به صورت روزمره سروکار دارند، نقشی بسیار حیاتی در کارکرد درست آن سازمان ها دارند و در صورتی که یک روز یکی از این دستگاه ها خراب شود، قسمتی از کار آن سازمان مختل خواهد شد. بنابراین نگهداری درست دستگاه ها و یا تعمیر سریع آنها از اهمیت خاصی برخوردار است. دستگاه فتوکپی و پرینتر توشیبا یکی از دستگاه های پرکاربرد در ادارات می باشد که بیشتر کارکنان شرکت به نحوی با آن درگیر هستند و خرابی دستگاه مشکلات زیادی برای آن اداره ایجاد خواهد کرد. لذا کاربران دستگاه فتوکپی توشیبا می توانند از طریق تماس با نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا به راحتی مشکل خود را در زمینه های مختلف حل نمایند. نگهداری و استفاده صحیح از دستگاه کپی توشیبا و همچنین انجام سرویس های دوره ای آن توسط نمایندگی Toshiba ، احتمال خراب شدن دستگاه را کاهش می دهد. با این وجود، باز ممکن است به دلایلی دستگاه کپی توشیبا خراب و نیاز به تعمیر داشته باشد که در این صورت تعمیر سریع آن در اولویت ما خواهد بود.

دو شرکت جداگانه برای تشکیل توشیبا در سال 1939 با هم ادغام شدند و دانش و تخصص خود را برای ایجاد یکی از خلاقانه ترین و شناخته شده ترین شرکت های فناوری کسب و کار در جهان ترکیب کردند.

دستگاه های فتوکپی توشیبا به دلیل قابل اعتماد بودن ، کیفیت بالا و ویژگی های برجسته شهرت دارند. ترکیب سرعت ، کیفیت و دوام ، توشیبا را به یکی از برترین تولید کنندگان دستگاه های فتوکپی برای مشاغل تبدیل کرده است.

بیش از 15 سال سابقه

ما مفتخر به این هستیم که بیش از پانزده سال فعالیت در زمینه ی تعمیر دستگاه های فتوکپی بوده ایم.

خدمات سریع

ما تلاش می کنیم با برنامه ریزی صحیح در سریع ترین زمان ممکن در خدمت شما عزیزان باشیم.

صرفه جویی در هزینه

تمامی سعی ما بر این است که با کمترین هزینه و حتی هزینه ایاب و ذهاب رایگان در کنار شما عزیزان باشیم.

تضمین خدمات

تمامی قطعات تعویض شده و همچنین تعمیرات انجام شده تا 3 ماه و یا 20 هزار کپی گارانتی می شود.