نمایندگی خدمات پس از فروش کیوسرا

نمایندگی کیوسرا

نمایندگی کیوسرا در زمینه ی تعمیرات دستگاه فتوکپی کیوسرا، طی سال‌ها تجربه در سرویس دهی و ارائه خدمات پس از فروش دستگاه فتوکپی کیوسرا به‌ خوبی به این نتیجه رسیده است که تمامی لوازم اداری که سازمان ها و ادارات با آنها به صورت روزمره سروکار دارند، نقشی بسیار حیاتی در کارکرد درست آن سازمان ها دارند و در صورتی که یک روز یکی از این دستگاه ها خراب شود، قسمتی از کار آن سازمان مختل خواهد شد. بنابراین نگهداری درست دستگاه ها و یا تعمیر سریع آنها از اهمیت خاصی برخوردار است. دستگاه فتوکپی و پرینتر کیوسرا یکی از دستگاه های پرکاربرد در ادارات می باشد که بیشتر کارکنان شرکت به نحوی با آن درگیر هستند و خرابی دستگاه مشکلات زیادی برای آن اداره ایجاد خواهد کرد. لذا کاربران دستگاه فتوکپی کیوسرا می توانند از طریق تماس با نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی کیوسرا به راحتی مشکل خود را در زمینه های مختلف حل نمایند. نگهداری و استفاده صحیح از دستگاه کپی کیوسرا و همچنین انجام سرویس های دوره ای آن توسط نمایندگی Kyocera ، احتمال خراب شدن دستگاه را کاهش می دهد. با این وجود، باز ممکن است به دلایلی دستگاه کپی کیوسرا خراب و نیاز به تعمیر داشته باشد که در این صورت تعمیر سریع آن در اولویت ما خواهد بود.

با وجود قرار گرفتن در عصر دیجیتال، هنوز دلایلی وجود دارد که مشاغل را مجاب می کند روی یک دستگاه فتوکپی چند منظوره سرمایه گذاری کنند. یک چاپگر و کپی با کیفیت خوب و چند منظوره می تواند اسناد و مدارک مورد نیاز تجارتتان را به طور کار آمد تولید کند بنابراین هیچ وقتی تلف نمی شود. دستگاه های کپی امروزه معمولاً به چاپگرهای چند منظوره (MFP)یا دستگاه های مختص کپی (MFC) گفته می شود. دستگاه های فتوکپی، چاپ ، فکس و اسکن را انجام می دهند. کاربران می توانند به سرعت فایل ها را چاپ کنند.

Kyocera در سال 2000 شروع به تولید دستگاه های فتوکپی نمود. کیوسرا اکنون برخی از پیشرفته ترین و در عین حال مقرون به صرفه ترین، فتوکپی های چند منظوره موجود را تولید می کند. ویژگی های چند منظوره دستگاه های فتوکپی کیوسرا برای تجارت بسیار عالی هستند. استفاده از فتوکپی های کیوسرا در هر مجموعه اداری کارهای چاپ را بسیار آسان می کنند و در حین انجام وظایف، باعث صرفه جویی در هزینه های شما نیز می شوند.

آیا به یک تعمیرکار دستگاه فتوکپی کیوسرا ماهر نیازمندید؟

با پر کردن فرم مربوط به ارسال کارشناس، همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

فرم ارسال کارشناس

 

بیش از 15 سال سابقه

ما مفتخر به این هستیم که بیش از پانزده سال فعالیت در زمینه ی تعمیر دستگاه های فتوکپی بوده ایم.

خدمات سریع

ما تلاش می کنیم با برنامه ریزی صحیح در سریع ترین زمان ممکن در خدمت شما عزیزان باشیم.

صرفه جویی در هزینه

تمامی سعی ما بر این است که با کمترین هزینه و حتی هزینه ایاب و ذهاب رایگان در کنار شما عزیزان باشیم.

تضمین خدمات

تمامی قطعات تعویض شده و همچنین تعمیرات انجام شده تا 3 ماه و یا 20 هزار کپی گارانتی می شود.