آموزش تعمیر فتوکپی توشیبا

5
(24)

نمایندگی تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا

در این مقاله نمایندگی تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا آموزش تعمیر فتوکپی توشیبا برای مشتریان گرامی که دستگاه فتوکپی توشیبا را برای استفاده ادارای خود انتخاب کرده اند قصد دارد. بطور کامل طریقه استفاده و راه اندازی دستگاه فتوکپی توشیبا را آموزش دهد.

آیا به یک تعمیرکار دستگاه فتوکپی توشیبا ماهر نیازمندید؟

از طریق پر کردن فرم درخواست کارشناس و یا تماس با شمار های درج شده در ستون بالای سایت می توانید، ما را از درخواست سرویس مورد نظرتان مطلع کنید. و کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. و پس از انجام هماهنگی های لازم جهت تعیین وقت به محل شما می آیند.

در این مقاله خصوصیات و ویژگیهای کامل تمامی قطعات دستگاه فتوکپی توشیبا 163 را تشریح می کنیم. بعد از خرید دستگاه فتوکپی توشیبا 163 از نمایندگی توشیبا در اولین قدم با نمایندگی توشیبا تماس گرفته و درخواست کارشناس نصب دستگاه فتوکپی توشیبا می کنیم. تمامی خدمات و راه اندازی دستگاه فتوکپی توشیبا که توسط نمایندگی توشیبا انجام می گردد با گارانتی و بدون هیچ گونه هزینه انجام می شود.

آموزش تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا و مشخصات تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا

این محصول دیجیتال شامل و تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا : سرویس منوال توشیبا 207 – 206 – 201 – 163 – 162 می باشد. امروزه شرکت‌های تولیدکننده دستگاه‌های مختلف ازجمله کمپانی‌های سازنده دستگاه‌های فتوکپی، فاکس، پرینتر، اسکنر، دیتا پرژکتور، فیش پرینت و لیبل پرینت و …برندهای شارپ، توشیبا، کیوسرا، کونیکامینولتا، اپسون، اچ پی، کانن، سامسونگ، زیراکس، ریکو، بیکسلون و… که برندهای مطرح درزمینهٔ ماشین‌های اداری در کشورمان هستند.

برای هر مدل محصول تولیدشده‌ای که به بازار ارائه می‌نمایند. یک کتابچه تعمیرات مختص به همان مدل به شرکت‌ها و یا نمایندگان خدمات خود در هر تولیدشده ‌ای که به بازار ارائه می‌نمایند. یک کتابچه تعمیرات مختص به همان مدل به شرکت‌ها و یا نمایندگان خدمات خود در هر منطقه و کشور ارائه می‌دهند. تا بتوانند پشتیبانی و خدمات ‌رسانی به مشتریان را به نحوه احسنت انجام دهند.

آموزش تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا و توضیح مختصری درباره این محصول :

این کتابچه تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا یا راهنمای تعمیرات اغلب بانام‌هایی مثل سرویس منوال (Service Manual) سرویس هند بوک (Service Handbook) پارت لیست (Part list) یا پارت گاید (Part Guide) در دسترس مراکز خدمات و یا تعمیرکاران فنی قرار می‌گیرد. که در آن اطلاعاتی نظیر مشخصات فنی دستگاه، اجزای دستگاه و نحوه کار آن‌ها، قطعات مصرفی و یا مدت‌زمانی که باید قطعات موردنظر تعویض شوند. و عیب‌های رایج و کدهای شناسایی خرابی و کدهای تنظیم مربوط به دستگاه را در آن ذکر نموده است.

لذا سام پلاس این فرصت را برای همکارانی که به این اسناد فنی دسترسی ندارند. فراهم نموده است تا بتوانند جدیدترین سرویس منوال دستگاه‌های موردنظر خود را به‌صورت آنلاین و آنی در قالب یک فایل p d f تهیه نمایند. دستگاه فتوکپی توشیبا 163 دستگاهی رومیزی می باشد. که دارای سرعت کپی 16 کپی در یک دقیقه می باشد. منبع تغذیه کاغذ این دستگاه یک کاست شامل 250 برگ و یک کاست دستی شامل 20 برگ می باشد. نحوه کپی برداری به صورت یک بار اسکن برای چندین کپی می باشد.

آموزش تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا و قسمتهای اپراتوری کاربر توسط نمایندگی توشیبا :

تمامی دستگاه های فتوکپی توشیبا که مشتریان گرامی از نمایندگی تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا خریداری می کنند. تا یکسال گارانتی خدمات پس از فروش دارند. نمایندگی توشیبا در صورت بروز هر گونه ایراد در دستگاه فتوکپی توشیبا بدون دریافت هیچگونه هزینه از مشتری ایراد دستگاه فتوکپی توشیبا را رفع کرده. و خدمت مشتری دستگاه فتوکپی توشیبا را تحویل میدهند.

قطعات مصرفی که مشتریان گرامی از قبیل درام ،بلید ،دولوپر یا کارتریج تونر از نمایندگی توشیبا تهیه می کنند. کاملا اورجینال و با گارانتی رسمی نمایندگی توشیبا می باشند.

  1. کاور و A D F دستگاه فتوکپی توشیبا
  2. شیشه داصلی دستگاه فتوکپی توشیبا
  3. دستگیره های جابجایی دستگاه فتوکپی توشیبا
  4. کلید خاموش و روشن کردن دستگاه فتوکپی توشیبا
  5. پنل دستگاه فتوکپی توشیبا
  6. سینی خروجی دستگاه فتوکپی توشیبا
  7. درب جلوی دستگاه فتوکپی توشیبا
  8. کاست تغذیه 250 برگی دستگاه فتوکپی توشیبا
  9. درب بغل دستگاه فتوکپی توشیبا
  10. درب باز شونده بغل دستگاه فتوکپی توشیبا
  11. یونیت کاغذ کش دستی دستگاه فتوکپی توشیبا
  12. سینی A4 کاغذ کش دستی دستگاه فتوکپی توشیبا
  13. سینی A3  کاغذ کش دستی دستگاه فتوکپی توشیبا
  14. پاک کننده شارژ MC درب بغل دستگاه فتوکپی توشیبا

آموزش اپراتوری تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا 163 و تشریح قسمتهای داخلی توسط نمایندگی توشیبا :

در صورت نیاز به مواد مصرفی برای تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا می توانید با نمایندگی توشیبا تماس گرفته. تا قطعات مصرفی برای شما مشتریان گرامی ارسال گردد. تمامی خدمات نمایندگی توشیبا در محل دستگاه فتوکپی توشیبا انجام می گردد. بعد از تماس شما مشتریان گرامی با نمایندگی توشیبا کارشناس نمایندگی توشیبا کمتر از دوساعت در محل دفتر شما حاضر می گردد. و تمامی اشکالات دستگاه فتوکپی توشیبا که شما به کارشناس نمایندگی توشیبا اضهار می نمایید رفع نماید.

  1. A D F کامل دستگاه فتوکپی توشیبا
  2. یونیت کامل کارتریج تونر دستگاه فتوکپی توشیبا
  3. درام دستگاه فتوکپی توشیبا
  4. یونیت کامل فیورینگ دستگاه فتوکپی توشیبا

تشریح کامل یونیت پنل دستگاه فتوکپی توشیبا و تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا توسط نمایندگی توشیبا :

پس از پایان تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا شما مشتری گرامی توسط کارشناس نمایندگی توشیبا کارشناس نمایندگی توشیبا به شما فاکتور نمایندگی توشیبا را همراه با ضمانت نامه رسمی نمایندگی توشیبا ارائه می دهد. گارانتی تعمیراتی نمایندگی توشیبا شامل تمامی قطعات تعویض شده در فاکتور می باشد که بیست هزار برگ از کنتور بعد از تعمیر الی شش ماه گارانتی تعویض قطعات دارد و نمایندگی توشیبا در صورت هرگونه اشکال در دستگاه فتوکپی توشیبا بعد از تعمیرات نمایندگی توشیبا موظف است بدون هیچ گونه هزینه رفع ایراد کند.

  1. دکمه حافظه دستگاه فتوکپی توشیبا
  2. صفحه نمایش اعداد بر روی دستگاه فتوکپی توشیبا
  3. درجه بزرگنمایی و کوچک نمایی دستگاه فتوکپی توشیبا
  4. دکمه مشخص کردن زوم پنل دستگاه فتوکپی توشیبا
  5. بالا بردن و کوچک نمودن درجه بزرگنمای و کوچک نمایی دستگاه فتوکپی توشیبا
  6. تنظیم کاست در دستگاه فتوکپی توشیبا

تشریح یونیت کامل اسکن دستگاه فتوکپی توشیبا و تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا

یونیت اسکن دستگاه فتوکپی توشیبا که نیاز به تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا پیدا می کند ، شامل قسمتهای زیر می باشد:

  1. لامپ یونیت
  2. یونیت C C D

تشریح یونیت کامل فیوزینگ دستگاه فتوکپی توشیبا و تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا

یونیت فیوزینگ دستگاه فتوکپی توشیبا که نیاز به تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا پیدا می کند ، شامل قسمتهای زیر می باشد:

  1. ترمیستور دستگاه فتوکپی توشیبا
  2. ترمیچر فیوز دستگاه فتوکپی توشیبا
  3. هاترولر دستگاه فتوکپی توشیبا
  4. پرس  دستگاه فتوکپی توشیبا
  5. لامپ یونیت فیوزینگ دستگاه فتوکپی توشیبا

نمایندگی رسمی دستگاه فتوکپی توشیبا

نمایندگی رسمی دستگاه فتوکپی توشیبا ، تمامی آن چه از یک نمایندگی انتظار دارید را در اختیار شما قرار خواهد داد. ما تمامی انتظارات شما را برآورده خواهیم کرد. پس از تعمیرات دستگاه این امکان فراهم شده است. که انتقادات و پیشنهادات خود را با واحد CRM  ( ارتباط با مشتریان ) مطرح نموده و از خدمات این مرکز بهره مند شوید. ماشین های اداری توشیبا همواره جزو دستگاه‌های پرطرفدار و محبوب در بازارهای داخلی کشور ما بوده‌اند.

این برند، ماشین‌های اداری متنوعی را در ابعاد و کاربری‌های متنوع روانه بازارهای جهانی کرده تا کاربران با هر نیاز و سلیقه‌ای بتوانند دستگاه خود را انتخاب و خریداری نمایند. برخی از دستگاه‌های تولید شده در توشیبا، چند کاره و حجیم بوده و کاربری آنها در مصارف اداری، آموزشی یا شرکتی است. و برخی دیگر دستگاه‌های خانگی با کاربری شخصی یا برای ادارات کوچک با حجم کاری کم بوده‌اند.

به دلیل تنوع بالای موجود در میان ماشین‌های اداری توشیبا توصیه می‌شود، خریدار، پیش از اقدام به خرید، نوع کاربری خود را مشخص کرده و برهمان اساس اقدام به تهیه دستگاه کند. اگر شما نیز قصد خرید یکی از ماشین‌های اداری توشیبا را دارید می‌توانید. با کارشناسان ما در نمایندگی توشیبا تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید. در ادامه برخی از تخصصی‌ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی دستگاه فتوکپی توشیبا شرح داده شده است.

تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا در تهران

تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا در تهران متشکل از مجموعه ای حرفه ای آماده خدمت رسانی می باشد. امروزه دستگاههای کپی میتوانند مانند یک کامپیوتر بسیاری از نیازهای کاربر را برطرف سازند : انجام چندین دستور در یک زمان ، اسکن و کپی در حافظه برنامه ریزی برای خروجی دلخواه ، ارتباط با انواع گجتهای موجود در بازار و سهولت در ارتباط با سیستم عامل باعثشده است. که کاربران به هیچ عنوان نگران ازدست دادن زمان خود نباشند. در این خصوص توشیبا یکی از پیشروترین شرکتها در بین تمام رقبای خود می باشد. با توجه به محل تماس ، نزدیکترین نمایندگی خدمات تعمیرات آماده پاسخگویی به نیاز کاربر خواهد بود .

نصب و راه اندازی ، آموزش نحوه استفاده و تعمیرات و پشتیبانی از جمله مواردی است. که شرکت توشیبا برای رضایت مشتریان روی آنها سرمایه گذاری نموده است. چروک شدن کاغذ، گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی، اسکن نشدن فایل ها، وجود خطوط مشکی روی کاغذ، نکشیدن کاغذ توسط دستگاه، چاپ نشدن بخشی از متن و مواردی از این قبیل، از مشکلات احتمالی دستگاه کپی به شمار می روند.

چنانچه با هر یک از این موارد مواجه شدید، می توانید از طریق تماس با واحد تعمیرات دستگاه کپی توشیبا در تهران، نسبت به تعمیر دستگاه اقدام کنید. تعمیر پیکاپ رولر، تعمیر مین برد، تعمیر یونیت اسکن، تعویض سینی کاغذ، تعمیر فیوزینگ، شارژ کارتریج، تعویض درام، تعمیر لیزر و تعمیر پاور دستگاه کپی توشیبا، از مهمترین خدمات ارائه شده. در این مرکز می باشند. شایان ذکر است که همشهریان تهرانی می توانند. این خدمات را با استفاده از خدمات سرویس در محل نمایندگی دستگاه کپی توشیبا، در هر مکانی که هستند دریافت کنند.

آموزش تعمیر فتوکپی توشیبا در نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا

نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا در مرکز تعمیرات توشیبا، تمامی اقدامات موردنیاز جهت بهبود، بازیابی، سرویس و تعمیرات تخصصی دستگاه‌های کپی، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده. از سوی کمپانی سازنده را انجام می دهد. دستگاه‌های تعمیر شده در نمایندگی رسمی دستگاه فتوکپی توشیبا، به دلیل استفاده از جدیدترین متدهای تعمیر و دستگاه‌های پیشرفته بهسازی، کیفیت اولیه خویش را بازیافته و بدل به دستگاهی نو و بی‌عیب و نقص می‌گردند. تا در صورت درخواست مشتری ، خدمات تخصصی تعمیر و سرویس دستگاه کپی در محل و یا در منزل به کاربران گرامی ارائه گردد.

آموزش تعمیر فتوکپی توشیبا در نمایندگی تعمیرات فتوکپی توشیبا

آموزش تعمیر فتوکپی توشیبا در نمایندگی تعمیرات فتوکپی توشیبا

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 24

No votes so far! Be the first to rate this post.

Tags: , , , , , , , , , , , , , ,