علت خطوط مشکی در کپی کونیکا

تصویر خطوط مشکی دارد

5
(4)

نمایندگی کونیکا مینولتا

در این قسمت تصویر خطوط مشکی دارد، را همراه با تصاویر مربوطه به این اشکال را برای شما مشتریان گرامی نمایندگی  کونیکا مینولتا در تهران بطور کامل تشریح می کنیم.

آیا به یک تعمیرکار دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا ماهر نیازمندید؟

از طریق پر کردن فرم درخواست کارشناس و یا تماس با شمار های درج شده در ستون بالای سایت می توانید ما را از درخواست سرویس مورد نظرتان مطلع کنید. و کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. و پس از انجام هماهنگی های لازم جهت تعیین وقت به محل شما می آیند.

علت خطوط مشکی در کپی کونیکا

علت خطوط مشکی در کپی کونیکا

در  تصویر بالا نمونه کپی چاپ شده در دستگاه فتوکپی کونیکا را مشاهده می فرمایید. که دارای خطوط ممتد مشکی می باشد. این ایراد می تواند. به دلالیل زیر می باشد که در صورت هر کدام از ایرادهای زیر دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا ی شما نیاز به تعمیرات نمایندگی تعمیر فتوکپی کونیکا مینولتا دارد:

  1. بلید ،درام دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا را پاک نمی کند.
  2. این خطوط بخاطر کارکرد بالای درام دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا بر روی آن حک شده است.
  3. شارژر بالای درام دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا درام را شارژ نمی کند.

حتما از نمایندگی کونیکا مینولتا در تهران درخواست سفارش آنلاین تعمیرات دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا کنید. تا نمایندگی کونیکا در کمتر از دوساعت کارشناس تعمیرات دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا را به محل دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا اعزام کند تا رفع ایراد دستگاه فتوکپی شما مشتری گرامی انجام گردد.

تصویر خطوط مشکی دارد :بلید ،درام دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا را پاک نمی کند

وظیفه بلید در دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا این است که بر روی یونیت درام وصل می گردد. برعکس شروع به خط انداختن بر روی درام می کند. اگر بلید درام به موقع توسط نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا تعویض گردد. قطعا به درام آسیب نمی رسد. و درام از بین نمی رود و در نتیجه هزینه شما کمتر خواهد شد.

این خطوط بخاطر کارکرد بالای درام دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا بر روی آن حک شده است:

تمامی دستگاه های فتوکپی کونیکا مینولتا که مشتریان گرامی از نمایندگی فتوکپی کونیکا مینولتا خریداری می کنند. تا یکسال گارانتی خدمات پس از فروش دارند. تعویض بلید رفع نشد باید درام دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا را باز کرد. این کار با تماس شما با نمایندگی کونیکا مینولتا و درخواست کارشناس تعمیرات دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا انجام می گردد.

تصویر خطوط مشکی دارد:شارژر بالای درام فتوکپی ،درام را شارژ نمی کند

اگر ایراد خطوط موازی بر روی سند با تعویض بلید رفع نشد و درام هم سالم بود ایراد دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا قطعا از شارژر MC خواهد بود. وظیفه شارژر MC شارژر کردن درام برای باردار شدن تونر های روی درام می باشد. اگر این عملیات شارژ کردن درام دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا به میزان استاندارد انجام نگردد.

قسمتی از درام شارژ نمی گردد که باعث حک شدن نقاط تاریک بر روی درام می گردد. این مرحله ابتدا باید شارژ MC را کاملا سرویس کرد و بعد از نصب بر روی یونیت درام امتهان کنید و عملیات چاپ را انجام دهید اگر ایراد رفع شد که کار تعمیرات دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا به پایان می رسد اگر درست نشد باید شارژر MC را تعویض کنید.

خدمات نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا 

تمامی دستگاه های فتوکپی کونیکا مینولتا که مشتریان گرامی از نمایندگی فتوکپی کونیکا مینولتا خریداری می کنند. تا یکسال گارانتی خدمات پس از فروش دارند. نمایندگی کونیکا مینولتا در صورت بروز هر گونه ایراد در دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا بدون دریافت هیچگونه هزینه از مشتری ایراد دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا را رفع کرده. و خدمت مشتری دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا را تحویل میدهند. قطعات مصرفی که مشتریان گرامی از قبیل درام ،بلید ،دولوپر یا کارتریج تونر از نمایندگی فتوکپی کونیکا مینولتا تهیه می کنند. کاملا اورجینال و با گارانتی رسمی نمایندگی کونیکا مینولتا می باشند.

تمامی خدمات نمایندگی فتوکپی کونیکا مینولتا در محل دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا انجام می گردد. بعد از تماس شما مشتریان گرامی با نمایندگی فتوکپی کونیکا مینولتا کارشناس نمایندگی فتوکپی کونیکا مینولتا کمتر از دوساعت در محل دفتر شما حاضر می گردد. و تمامی اشکالات دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا که شما به کارشناس نمایندگی فتوکپی کونیکا مینولتا اظهار می نمایید رفع نماید.

پس از پایان تعمیرات دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا شما مشتری گرامی توسط کارشناس نمایندگی فتوکپی کونیکا نمایندگی کونیکا مینولتا به شما فاکتور نمایندگی فکونیکا مینولتا را همراه با ضمانت نامه رسمی نمایندگی تعمیرات کونیکا مینولتا ارائه می دهد. بیست هزار برگ از کنتور بعد از تعمیر الی شش ماه گارانتی تعویض قطعات دارد. و نمایندگی تعمیرات فتوکپی کونیکا مینولتا در صورت هرگونه اشکال در دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا بعد از تعمیرات نمایندگی کونیکا مینولتا موظف است. بدون هیچ گونه هزینه رفع ایراد کند.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 4

No votes so far! Be the first to rate this post.

Tags: , , , , , , , , , ,