تعمیرات پرینتر HP

تعمیرات پرینتر HP

5
(2)

نمایندگی تعمیرات پرینتر HP

نمایندگی تعمیرات پرینتر HP ضمن تجهیز کارگاه های خود به آخرین تکنولوژی های تعمیر پرینتر. از جدیدترین متدهای تعمیراتی نیز بهره می گیرد. تمامی دستگاه های پرینتر HP که مشتریان گرامی از نمایندگی پرینتر HP خریداری می کنند. تا یکسال گارانتی خدمات پس از فروش دارند.

آیا به یک تعمیرکار دستگاه پرینتر اچ پی HP ماهر نیازمندید؟

از طریق پر کردن فرم درخواست کارشناس و یا تماس با شمار های درج شده در ستون بالای سایت می توانید ما را از درخواست سرویس مورد نظرتان مطلع کنید. و کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. و پس از انجام هماهنگی های لازم جهت تعیین وقت به محل شما می آیند.

نمایندگی پرینتر HP در صورت بروز هر گونه ایراد در دستگاه پرینتر HP بدون دریافت هیچگونه هزینه از مشتری ایراد دستگاه پرینتر HP را رفع کرده. و خدمت مشتری دستگاه پرینتر HP را تحویل میدهند. تکنسین های فنی این مرکز از باتجربه ترین کارشناسان تعمیر پرینتر در کشور هستند. که با تمامی مشکلات ریز و درشت پرینتر آشنایی داشته. و قادرند با روش های مختلف آن را برطرف کنند. در این مجموعه تعمیر پرینترهای لیزری، جوهرافشان، تک کاره و چندکاره در واحدهای مجزا انجام می شود.

لازم به ذکر است علاوه بر تعمیر پرینتر، در این مجموعه سرویس های دوره ای. و مورد نیاز پرینتر از جمله شارژ کارتریج تعویض درام، پاک سازی محفظه های پرینتر و غیره نیز انجام می گیرد. سپس هزینه تعمیر پرینتر اچ پی را برآورد کرده و به شما اطلاع می‌دهند. تا در صورتی که تمایل داشتید. پروسه تعمیرات این دستگاه را انجام دهند. در نهایت نیز با تمایل شما پرینتر اچ پی را تعمیر کرده. و این دستگاه را مانند روز اول در اختیار شما قرار می‌دهند.

نمایندگی تعمیرات پرینتر HP

نمایندگی تعمیرات پرینتر HP

نمایندگی تعمیرات پرینتر HP در تهران

در نمایندگی تعمیرات پرینتر HP در تهران خدمات عیب یابی و تعمیر انواع مدل های پرینتر انجام می شود. ارتقاء سطح کیفی خدمات، همواره دغدغه ی اصلی مدیریت این نمایندگی است. قطعات مصرفی که مشتریان گرامی از قبیل درام ،بلید ،دولوپر یا کارتریج تونر از نمایندگی پرینتر HP تهیه می کنند. کاملا اورجینال و با گارانتی رسمی نمایندگی پرینتر HP می باشند. در صورت نیاز به مواد مصرفی می توانید. به همین خاطر ضمن دعوت از زبده ترین مهندسان حوزه ی تعمیرات ماشین های اداری، واحدهای تخصصی را برای انجام عملیات تعمیر بخش های مختلف پرینتر راه اندازی نموده است.

واحد های تخصصی تعمیرات پرینتر HP در تهران با داشتن تعمیرگاه مجهز ، خدمات قابل توجهی را در زمینه گارانتی و تعمیرات انواع محصولات اچ پی.  شامل تعمیرات پرینتر ، اسکنر ، دستگاه کپی اچ پی و انواع دستگاه های چند کاره به کاربران گرامی ارائه می دهد. تعمیرات هریک از محصولات اچ پی در واحدی مجزا به مشتریان ارائه می گردد.

تعمیرات پرینتر HP در تهران

تعمیرات پرینتر HP در تهران

نمایندگی تعمیرات پرینتر HP

نمایندگی تعمیرات پرینتر HP ضمن تجهیز کارگاه های خود به آخرین تکنولوژی های تعمیر پرینتر. از جدیدترین متدهای تعمیراتی نیز بهره می گیرد. تمامی خدمات نمایندگی پرینتر HP در محل دستگاه پرینتر HP انجام می گردد.بعد از تماس شما مشتریان گرامی با نمایندگی پرینتر HP کارشناس نمایندگی پرینتر HP کمتر. از دوساعت در محل دفتر شما حاضر می گردد. و تمامی اشکالات دستگاه پرینتر HP که شما به کارشناس نمایندگی پرینتر HP و اضهار می نمایید رفع نماید. تکنسین های فنی این مرکز از باتجربه ترین کارشناسان تعمیر پرینتر در کشور هستند.

که با تمامی مشکلات ریز و درشت پرینتر آشنایی داشته و قادرند با روش های مختلف آن را برطرف کنند. در این مجموعه تعمیر پرینترهای لیزری، جوهرافشان، تک کاره و چندکاره در واحدهای مجزا انجام می شود. لازم به ذکر است علاوه بر تعمیر پرینتر، در این مجموعه سرویس های دوره ای و مورد نیاز پرینتر از جمله شارژ کارتریج. تعویض ،درام، پاک سازی محفظه های پرینتر و غیره نیز انجام می گیرد.

نمایندگی تعمیرات پرینتر HP

نمایندگی تعمیرات پرینتر HP

نمایندگی تعمیرات پرینتر HP همراه با گارانتی

ارائه ی گارانتی و ضمانت نامه های معتبر کتبی از ویژگی های بارز سیستم کاری نمایندگی تعمیرات پرینتر HP است. این مرکز با استفاده از دانش به روز تعمیرکاران حرفه ای خود و در اختیار داشتن آرشیوی. خدمات تخصصی نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی دارای هیچ گونه محدودیتی نبوده. و تمامی پرینترهای اچ پی موجود در بازار را در بر می گیرد. در کارگاه های مجهز واحد تعمیرات نمایندگی مجاز پرینتر اچ پی، پس از عیب یابی دقیق دستگاه معیوب. مراحل تعمیر طبق پارامترهای استاندارد انجام می شوند. چنینی شرایطی تجربه ی استفاده از دستگاهی بی نقص را برای کاربران گرامی تضمین می نماید.

تعمیرات چاپگر HP همراه با گارانتی

تعمیرات چاپگر HP همراه با گارانتی

سرویس در محل تعمیرات پرینتر HP

جا به جایی و حمل و نقل دستگاه های پرینتر حجیم کاری دشوار و هزینه بر است. از این رو تعمیرات پرینتر HP جهت بازیابی و سرویس انواع پرینترهای اچ پی به ارائه ی. خدمات سرویس در محل می پردازد. از این طریق کاربر قادر به تعمیر دستگاه در محل خود خواهد بود و دیگر نیازی به جا به جایی نیست.

تعویض و یا تعمیر مین برد ، شارژ کارتریج، تعمیر کاغذکش و رفع اختلالاتی. چون گیر کردن کاغذ در پرینتر و یا مچاله شدن برگه ی چاپ شده از جمله تعمیراتیست. که به صورت سرویس در محل قابل ارائه می باشند. عدم نیاز به جا به جایی پرینتر و استفاده از این سرویس نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی. ضمن صرفه جویی در زمان از بروز اتفاقات پیش بینی ناپذیری نظیر. شکستگی های احتمالی و آسیب مجدد چاپگر نیز جلوگیری می نماید.

سرویس در محل تعمیرات پرینتر HP

سرویس در محل تعمیرات پرینتر HP

عیب یابی و تعمیر پرینتر Hp تونسط تعمیرات پرینتر HP

در این بخش به برخی از شایع‌ترین اشکالات پیش آمده در انواع پرینتر hp و شیوه رفع این اشکالات خواهیم پرداخت. در صورت عدم آشنایی با ساختار پرینتر توصیه می‌شود. سرویس‌‌های تخصصی مرتبط با این دستگاه را تنها با حضور در مرکز تخصصی پرینتر Hp دریافت نمایید.

عیب یابی و تعمیر پرینتر Hp تونسط تعمیرات پرینتر HP

عیب یابی و تعمیر پرینتر Hp تونسط تعمیرات پرینتر HP

رفع مشکل روشن نشدن پرینتر اچ پی

آیا شما هم با مشکل روشن نشدن پرینتر اچ پی مواجه شده‌اید؟ جدا از اینکه دلایل ساده و پیش‌پا افتاده‌ای مانند: خراب شدن کابل پرینتر می‌تواند موجب روشن نشدن پرینتر شود، بروز مشکلات سخت‌افزاری جدی مانند: خراب شدن مین برد و برد پاور پرینتر نیز می‌تواند موجب روشن نشدن پرینتر شود. مین برد به عنوان اصلی‌ترین جزء پرینتر علاوه‌بر اینکه وظیفه برقراری ارتباط بین اجزاء و بخش‌های مختلف این دستگاه را برعهده دارد، نقش و مسئولیت هر یک از بخش‌های پرینتر را نیز تعیین می‌کند.

با این وجود خراب شدن مین برد، پرینتر را به یک دستگاه بلااستفاده تبدیل می‌کند. از طرفی برد پاور یا منبع تغذیه پرینتر، وظیفه تامین برق مورد نیاز این دستگاه را برعهده دارد. به همین دلیل درصورتی که مشکلی برای آن به وجود بیاید، برق دستگاه تامین نشده و پرینتر خاموش می‌شود. دلیل اصلی خرابی مین برد و برد پاور، نوسان برق است. از این‌رو بهتر است پرینتر خود را به محافظ برق متصل کنید.

رفع مشکل روشن نشدن پرینتر اچ پی

رفع مشکل روشن نشدن پرینتر اچ پی

رفع مشکل سفید چاپ کردن پرینتر اچ پی

چرا پرینتر اچ پی سفید پرینت می‌گیرد؟ سفید چاپ کردن پرینتر دلایل متعددی دارد از اتمام شارژ کارتریج گرفته تا فرارسیدن زمان تعویض کارتریج، خراب شدن درام و … . همانطور که می‌دانید کارتریج و درام نقش بسزایی را در پروسه چاپ بازی می‌کنند. به گونه‌ای که کارتریج به عنوان محفظه نگهدارنده جوهر یا تونر، جوهر را به درام منتقل کرده و درام نیز جوهر را بر روی کاغذ منتقل می‌کند.

بنابراین اتمام جوهر کارتریج و خرابی هر یک از قطعاتی که به آن‌ها اشاره کردیم، موجب سفید چاپ کردن پرینتر اچ پی می‌شود. بنابراین بروز چنین مشکلی در پرینتر به عیب‌یابی دقیق نیاز دارد. به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌کنیم که عیب‌یابی و تعمیر پرینتر HP را به نمایندگی رسمی اچ پی بسپارید.

رفع مشکل سفید چاپ کردن پرینتر اچ پی

رفع مشکل سفید چاپ کردن پرینتر اچ پی

تمیز کردن و سرویس دوره‌ای پرینتر لیزری hp

اکیداً توصیه می‌شود در صورت عدم داشتن مهارت انجام این کار، از دستکاری پرینتر خودداری کرده و دستگاه خود را به یکی از مراکز مجاز در حوزه تعمیر پرینتر hp ببرید. (نکته: توجه داشته باشید که در تمامی پرینترها اجزا و قطعاتی وجود دارند که نباید به آنها دست زد. زیرا تماس آنها با دست، سبب آسیب آنها می‌شود.

برای مثال در تمیز کردن پرینتر لیزری می‌بایست از دست زدن به اجزای یونیت درام تونر خودداری نمایید. در فرآیند تمیز کردن پرینتر لیزری اچ پی مراحل روبرو طی خواهد شد: خاموش کردن پرینتر، سرد کردن پرینتر، خارج کردن کارتریج تونر و تمیز کردن آن، بیرون ریختن تونر اضافی موجود در اجزای داخلی، تمیز کردن سطوح با الکل ایزوپروپیل و در نهایت اسمبل قطعات.

تمیز کردن و سرویس دوره‌ای پرینتر لیزری hp

تمیز کردن و سرویس دوره‌ای پرینتر لیزری hp

شارژ کارتریج پرینتر hp

نخستین نکته درباره شارژ کارتریج پرینتر اچ پی آن است که حتماً این کار می‌بایست توسط کارشناسان و اشخاص کاربلد انجام شود. در غیر اینصورت امکان آسیب به سایر قطعات اصلی دستگاه وجود دارد. در صورتی که به هر دلیل امکان جابجایی دستگاه وجود نداشته باشد، می توان از سرویس تعمیر پرینتر hp در محل استفاده کرد. نکته دیگر آنکه پس از اتمام تونر موجود در پرینتر، حتماً جهت شارژ آن اقدام کرد و این کار را به تأخیر نیانداخت.

بد نیست بدانید تا زمانی که کاست یا بدنه اصلی کارتریج سالم باشد می توان به طور نامحدود و به تعداد دفعات زیاد آن را شارژ کرد. اما اگر بدنه اصلی یا کاست دچار مشکل شود دیگر نمی توان آن را شارژ  و از آن دوباره استفاده نمود. نکته آخر آنکه جهت شارژ کارتریج پرینتر اچ پی خود صرفاً از موادی استفاده نمایید که از کیفیت و سازگاری آنها مطمئن هستید چراکه جوهرهای تقلبی موجود در بازار اگرچه به ظاهر مقرون بصرفه‌تر  و ارزان‌تر هستند اما می‌توانند صدمه زیادی به پرینتر وارد کنند.

شارژ کارتریج پرینتر hp

شارژ کارتریج پرینتر hp

رفع مشکل گیر کردن کاغذ در پرینتر

در صورتی که گیر کردن کاغذ در پرینتر به صورت متوالی و مکرر اتفاق بیفتد این احتمال وجود دارد که تکه‌ای از کاغذ در جایی از پرینتر (به ویژه در آن بخش که کاغذ به داخل کشیده میشود،) جا مانده باشد. برای پیدا کردن این تکه از کاغذ می توان بخش های مختلف پرینتر را بررسی کرد. اگر در زیر دستگاه شما پنلی وجود داشته باشد این امکان هست که بتوانید با استفاده از آن کاغذ گیر کرده را بیرون بکشید.

بهتر است برگه هایی را که جهت چاپ استفاده می نمایید در جای خشک نگه دارید زیرا پرینتر‌های قدیمی می‌توانند رطوبت را جذب کنند و در هنگام دریافت یک یا چند برگه آن‌ها را در درون خود گیر بیاندازند. در صورت تداوم این اشکال با یکی از مراکز رسمی تعمیر پرینتر hp تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

رفع مشکل گیر کردن کاغذ در پرینتر

رفع مشکل گیر کردن کاغذ در پرینتر

تعمیر مین برد پرینتر اچ پی

پردازش عملیات پرینتر بر عهدهmain board  است. از همین رو مین برد یکی از اصلی ترین قطعات دستگاه پرینتر به شمار می آید. پردازش اطلاعات در دستگاه پرینتر بر این قرار است که داده های مورد نیاز در اختیار مین برد دستگاه پرینتر  قرار گرفته و از این طریق، مین برد درباره‌ی نحوه ایجاد خروجی مورد نظر تصمیم می گیرد.

بروز اختلال در این قطعه، عملکرد سایر نقاط دستگاه را تحت الشعاع قرار می دهد.از همین روست که اختلالات ایجاد شده در آن می بایست در اسرع وقت مرتفع شود. کارشناسان مرکز تخصصی تعمیر پرینتر hp با جدیدترین تجهیزات این حوزه اشکالات مرتبط با سوختگی مادربرد، نوسانات شدید ولتاژی، درگاههای خروجی و ورودی و مواردی از این دست را برطرف می سازند و کیفیت اولیه این قطعه را به آن بازمی‌گردانند.

تعمیر مین برد پرینتر اچ پی

تعمیر مین برد پرینتر اچ پی

تعمیر قطعات پرینتر اچ پی

بسته به نوع پرینتر یعنی جوهری، لیزری و یا چندکاره بودن پرینتر قطعات به کار رفته در آن نیز متفاوت است. این تفاوت به دلیل اختلاف در ساختار و عملکرد هر یک از دستگاه های پرینتر کاملا طبیعی است. به عنوان مثال : پرینترهای لیزری آن دسته از پرینترهایی هستند که جهت چاپ از جوهر استفاده نمیکنند.

کارتریج آنها از پودرهای مخصوص سیاه و رنگی انباشته شده که توسط مکانیزم خاص و منحصر به فردی ، و با استفاده از ذرات معناطیسی و غلطک های خاص ، عملیات پرینت را انجام می دهند. همینطور پرینتر های جوهرافشان اچ پی از طریق پخش قطرات ریز جوهر روی یک کاغذ، از طریق منافذ ریزی که در هد وجود دارد،باعث به وجود آمدن تصاویر سیاه و سفید و رنگی می‌شوند. کارشناسان این مرکز بر ریز و درشت قطعات پرینتر اچ پی و اشکالات شایع آنها مسلط بوده و قادر هستند تا اطلاعات جامعی را درباره کم و کیف این دستگاه ها در اختیار شما قرار دهند.

تعمیر قطعات پرینتر اچ پی

تعمیر قطعات پرینتر اچ پی

تعمیر بلید پرینتر اچ پی

تاکنون شاهد پخش جوهر بر روی کاغذ بوده‌اید؟ آیا می‌دانید دلیل بروز چنین مشکلی در پرینتر اچ پی چیست؟ اگر با نقش بلید در پرینتر آشنایی ندارید لازم است بدانید که بلید وظیفه دارد تونر یا جوهر (متناسب با نوع پرینتر) باقی مانده بر روی درام را پاک کند.

همین امر از پخش شدن جوهر بر روی کاغذ در پروسه چاپ جلوگیری می‌کند. همانطور که می‌دانید درام وظیفه دارد تا تونر یا جوهر داخل کارتریج پرینتر را بر روی سطح کاغذ منتقل کند از این‌رو ذرات تونر یا جوهر بر روی آن باقی می‌مانند. تعمیر بلید پرینتر اچ پی

تعمیر بلید پرینتر اچ پی

تعمیر درام پرینتر HP

در واحد تعمیر درام پرینتر HP، کارشناسان ما نوع اشکال پیش آمده در دستگاه را بررسی کرده و این مسئله که آیا خرابی پیش آمده در درام، قابل تعمیر است یا خیر را به اطلاع صاحب دستگاه می رسانند. درصورتی که خرابی های ایجاد شده در درام، قابل تعمیر نباشد، تعمیرکار به ناچار از تعمیر درام صرف‌نظر کرده و در صورت رضایت صاحب دستگاه، اقدام به تعویض درام پرینتر HP مینماید.

در مرکز تعمیرات پرینتر اچ پی هردو سرویس یعنی تعمیر درام پرینتر اچ پی و تعویض آن پس از طی مراحل عیب یابی دستگاه، انجام می پذیرد. در صورت محرز شدن خرابی کامل درام پرینتر، تعویض آن صرفاً پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه انجام می پذیرد.

تعمیر درام پرینتر HP

تعمیر درام پرینتر HP

تعمیر پیکاپ رولر پرینتر HP

همانگونه که می دانید پیکاپ رولر، چرخه پلاستیک مانندی است که کار کشیدن کاغذ به درون پرینتر را توسط پد زیری و با یک بار چرخش که اصطلاحاً به آن درایو کردن می گویند انجام می دهد. بروز خرابی و اختلال در  پیکاپ رولر، سبب می گردد که پرینتر نتواند کاغذهای مورد نیاز جهت چاپ را به درون خود بکشد و چاپ اسناد انجام نشود.

در هر حال خرابی‌های پیش آمده در این بخش از دستگاه، به دلیل تأثیر مستقیم بر فرایند چاپ، می بایست در اولین فرصت مرتفع گردد. اگر شما نیز در طول روزهای اخیر متوجه خرابی و اختلال در عملکرد این بخش از پرینتر خود گشته اید می توانید با حضور در واحد تعمیر پیکاپ رولر پرینتر HP سرویس های مرتبط با بهسازی این دستگاه را دریافت نمایید.

تعمیر پیکاپ رولر پرینتر HP

تعمیر پیکاپ رولر پرینتر HP

تعمیر فیوزینگ پرینتر HP

پرینتر نیز، همانند تمامی دستگاه های مکانیکی دیگر، متشکل از اجزا متعددی است که امکان بروز خرابی در هر یک از آنها وجود دارد. در میان اجزا پرینتر، فیوزینگ از آن دست قطعاتی است که بروز خرابی در آن، افت کیفیت چاپ را در پی خواهد داشت. از این رو خرابی های فیوزینگ می بایست در اسرع وقت تعمیر و برطرف گردد. در صورتی که تعمیر فیوزینگ پرینتر اچ پی با تأخیر مواجه شود، خرابی سایر قطعات و استهلاک زود هنگام دستگاه، دور از انتظار نخواهد بود.

در صورت نیاز به سرویس های این بخش از دستگاه می توانید به مرکز تخصصی تعمیر پرینتر اچ پی مراجعه کرده و خدمات مرتبط با تعمیر فیوزینگ پرینتر اچ پی را دریافت نمایید. کارشناسان ما در پارت تعمیر پرینتر HP، پس از آنالیز عملکرد دستگاه پرینتر و عیب یابی صحیح دستگاه، اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر را بر روی آن اِعمال می نمایند و در صورتی که اشکال از یونیت فیوزینگ پرینتر اچ پی باشد، اقدام به تعمیر یا تعویض آن خواهند نمود.

تعمیر فیوزینگ پرینتر HP

تعمیر فیوزینگ پرینتر HP

تعمیر مگنت پرینتر HP

وظیفه اصلی مگنت رولر پرینتر این است. که به وسیله جریانات مغناطیستی موجود در خود پودر تونر را به درام منتقل کند. این حالت مغناطیسی سبب می‌گردد. خرابی مگنت اچ پی می‌تواند یکی از علل احتمالی این اتفاق باشد. خرابی مگنت عموماً خود را به صورت خط‌های کمرنگ افقی در عرض کاغذ به نمایش می‌گذارد. یکی دیگر از علامت‌های اصلی بروز اشکال در مگنت، خروج صفحات چاپ شده‌ی ابر‌وباد مانند از دستگاه و سیاه شدگی برگه‌هاست. در هر حال، در صورت بروز اشکال در این قطعه نیاز است.تعمیر مگنت پرینتر HP

تعمیر مگنت پرینتر HP

تعمیر برد پاور پرینتر اچ پی توسط تعمیرات پرینتر HP

متقاضیان خرید پرینترهای اچ پی و یا دریافت سرویس‌های مرتبط با تعمیرات پرینترهای HP می‌توانند. به نمایندگی پرینتر اچ پی مراجعه نمایند. پل ارتباطی بین تبدیل ولتاژ از شبکه برق شهری و انتقال آن به اجزای دستگاه است. بنابراین برد پاور با تمامی نوسانات برق دست و پنجه نرم می‌کند. و اکثر اوقات همین مسئله در دراز مدت موجب آسیب دیدگی و خرابی برد پاور پرینتر می‌شود. غبار به پرینتر، لحیم‌کاری ناشیانه در فرایند ساخت یا تعمیر و شکستگی PCB های موجود در منبع. تغذیه نیز موجب خرابی برد پاور پرینتر اچ پی می‌شوند.

معمولاً خرابی این قطعه از پرینتر اچ پی، موجب روشن نشدن این دستگاه یا خاموش شدن ناگهانی آن می‌شود. تکنسین‌های نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی پس از عیب‌یابی دقیق به تعمیر. یا تعویض برد پاور این دستگاه می‌پردازند. و مشکلات ناشی از خرابی برد پاور پرینتر اچ پی را به صورت تخصصی برطرف می‌کنند. پس از پایان تعمیرات دستگاه پرینتر HP شما مشتری گرامی توسط کارشناس نمایندگی پرینتر HP ،کارشناس نمایندگی پرینتر HP. به شما فاکتور نمایندگی پرینتر HP را همراه با ضمانت نامه رسمی نمایندگی پرینتر HP ارائه می دهد.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.

Tags: , , , , , , , ,