تعمیر پرینتر اچ پی

تعمیر پرینتر اچ پی

5
(85)

نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی

نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی از جمله خدمات تخصصی نمایندگی HP  می باشد. تعمیر تخصصی پرینتر HP، به دست مجموعه‌ای از برترین کارشناسان تعمیر و با بهره‌مندی از به‌روزترین ابزارآلات در کارا تعمیر  انجام می‌پذیرد.

آیا به یک تعمیرکار دستگاه پرینتر اچ پی ماهر نیازمندید؟

از طریق پر کردن فرم درخواست کارشناس و یا تماس با شمار های درج شده در ستون بالای سایت می توانید. ما را از درخواست سرویس مورد نظرتان مطلع کنید. و کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. و پس از انجام هماهنگی های لازم جهت تعیین وقت به محل شما می آیند.

کارشناسان حاضر در نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی به دلیل طی دوره‌های تخصصی و دارا بودن دانش فنی مورد نیاز قادر به تعمیر و رفع تمامی اختلالاتی می‌باشند. که ممکن است در پرینترهای اچ پی  ایجاد شوند. پرینتر (Printer) که در زبان فارسی از آن با نام چاپگر یاد می‌شود. یکی از تجهیزات جانبی رایانه است. پرینتر یکی از لوازم اداری پرکاربرد است. در این میان پرینتر HP یکی از محصولات پرطرفدار در دنیای الکترونیک می باشد. همگی ما برای یک‌بارهم که شده از پرینتر استفاده کرده ایم.

این محصول به ویژه برای کسانی که با اداره‌ها و سازمان‌ها سرو کار دارند. و یا مشغول تحصیل و تحقیق هستند، بسیار کاربرد دارد. برخی از ما نیز به صورت تخصصی کار با این دستگاه را تجربه می‌کنیم. و کاربر حرفه‌ای این حوزه هستیم. تعمیر پرینتر HP یک عملیات تخصصی است. و کارا تعمیر کارگاهی مجزا را جهت تعمیرات پرینتر در نظر گرفته است. دراین واحد تمامی امکانات مورد نیاز جهت تعمیر پرینترHP فراهم گشته. و در اختیار مهندسین و کارشناسان تعمیر پرینتر قرار گرفته است.

"نمایندگی

نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی در تهران

در نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی در تهران ، خدمات عیب یابی و تعمیر انواع مدل های پرینتر انجام می شود. ارتقاء سطح کیفی خدمات، همواره دغدغه ی اصلی مدیریت این نمایندگی است. به همین خاطر ضمن دعوت از زبده ترین مهندسان حوزه ی تعمیرات ماشین های اداری، واحدهای تخصصی را برای انجام عملیات تعمیر بخش های مختلف پرینتر راه اندازی نموده است. تجهیز این واحدها به مدرن ترین ابزار تعمیرات، امکان انجام تعمیرات به شکل تخصصی و با کیفیت را برای تکنسین ها فراهم آورده است.

واحد های تخصصی تعمیرات پرینتر HP در تهران با داشتن تعمیرگاه مجهز . خدمات قابل توجهی را در زمینه گارانتی و تعمیرات انواع محصولات اچ پی ،  شامل تعمیرات پرینتر ، اسکنر . دستگاه کپی اچ پی و انواع دستگاه های چند کاره به کاربران گرامی ارائه می دهد. تعمیرات هریک از محصولات اچ پی در واحدی مجزا به مشتریان ارائه می گردد. و جهت تعمیرات هر محصول از متخصصین و مهندسین محصول مورد نظر  بهره گرفته ایم .

"تعمیر

تعمیر برد پاور پرینتر اچ پی در نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی

نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی در این قسمت برد پاور که به آن برد تغذیه نیز گفته می‌شود. پل ارتباطی بین تبدیل ولتاژ از شبکه برق شهری و انتقال آن به اجزای دستگاه است. بنابراین برد پاور با تمامی نوسانات برق دست و پنجه نرم می‌کند و اکثر اوقات همین مسئله در دراز مدت موجب آسیب‌ دیدگی و خرابی برد پاور پرینتر می‌شود. البته دلایل دیگری هم مانند: خرابی خازن‌های سرامیکی قرار گرفته در پرینتر اچ پی، ورود گرد و غبار به پرینتر، لحیم‌کاری ناشیانه در فرایند ساخت. یا تعمیر و شکستگی PCB های موجود در منبع تغذیه نیز موجب خرابی برد پاور پرینتر اچ پی می‌شوند.

معمولاً خرابی این قطعه از پرینتر اچ پی، موجب روشن نشدن این دستگاه یا خاموش شدن ناگهانی آن می‌شود. تکنسین‌های نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی پس از عیب‌یابی دقیق به تعمیر یا تعویض برد پاور این دستگاه می‌پردازند. و مشکلات ناشی از خرابی برد پاور پرینتر اچ پی را به صورت تخصصی برطرف می‌کنند.

"<yoastmark

نمایندگی تعمیرات پرینتر اچ پی

نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی ضمن تجهیز کارگاه های خود به آخرین تکنولوژی های تعمیر پرینتر، از جدیدترین متدهای تعمیراتی نیز بهره می گیرد. تکنسین های فنی این مرکز از باتجربه ترین کارشناسان تعمیر پرینتر در کشور هستند که با تمامی مشکلات ریز و درشت پرینتر آشنایی داشته و قادرند با روش های مختلف آن را برطرف کنند. در این مجموعه تعمیر پرینترهای لیزری، جوهرافشان، تک کاره و چندکاره در واحدهای مجزا انجام می شود.

این موضوع سبب شده تا میزان موفقیت تعمیرات افزایش یافته و رفع مشکل دستگاه به صورت کاملاً تخصصی انجام شود. لازم به ذکر است علاوه بر تعمیر پرینتر، در این مجموعه سرویس های دوره ای و مورد نیاز پرینتر از جمله شارژ کارتریج، تعویض ،درام، پاک سازی محفظه های پرینتر و غیره نیز انجام می گیرد.

"عیب

عیب یابی و تعمیر پرینتر Hp در نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی

نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی در این بخش به برخی از شایع‌ترین اشکالات پیش آمده در انواع پرینتر hp و شیوه رفع این اشکالات خواهیم پرداخت. در صورت عدم آشنایی با ساختار پرینتر توصیه می‌شود. سرویس‌‌های تخصصی مرتبط با این دستگاه را تنها با حضور در مرکز تخصصی پرینتر Hp دریافت نمایید.

تمیز کردن و سرویس دوره‌ای پرینتر لیزری hp توسط نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی

نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی اکیداً توصیه می‌کند  در صورت عدم داشتن مهارت انجام این کار، از دستکاری پرینتر خودداری کرده. و دستگاه خود را به یکی از مراکز مجاز در حوزه تعمیر پرینتر hp ببرید. نکته: توجه داشته باشید. که در تمامی پرینترها اجزا و قطعاتی وجود دارند که نباید به آنها دست زد. زیرا تماس آنها با دست، سبب آسیب آنها می‌شود.

برای مثال در تمیز کردن پرینتر لیزری می‌بایست از دست زدن به اجزای یونیت درام تونر خودداری نمایید. در فرآیند تمیز کردن پرینتر لیزری اچ پی مراحل روبرو طی خواهد شد: خاموش کردن پرینتر، سرد کردن پرینتر، خارج کردن کارتریج تونر و تمیز کردن آن، بیرون ریختن تونر اضافی موجود در اجزای داخلی، تمیز کردن سطوح با الکل ایزوپروپیل و در نهایت اسمبل قطعات.

"شارژ

شارژ کارتریج پرینتر hp توسط نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی

نخستین نکته که توسط نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی درباره شارژ کارتریج پرینتر اچ پی آن است که حتماً این کار می‌بایست توسط کارشناسان و اشخاص کاربلد انجام شود. در غیر اینصورت امکان آسیب به سایر قطعات اصلی دستگاه وجود دارد. در صورتی که به هر دلیل امکان جابجایی دستگاه وجود نداشته باشد ، می توان از سرویس تعمیر پرینتر hp در محل استفاده کرد. نکته دیگر آنکه پس از اتمام تونر موجود در پرینتر، حتماً جهت شارژ آن اقدام کرد و این کار را به تأخیر نیانداخت.

بد نیست بدانید تا زمانی که کاست یا بدنه اصلی کارتریج سالم باشد. می توان به طور نامحدود و به تعداد دفعات زیاد آن را شارژ کرد. اما اگر بدنه اصلی یا کاست دچار مشکل شود دیگر نمی توان آن را شارژ  و از آن دوباره استفاده نمود. نکته آخر آنکه جهت شارژ کارتریج پرینتر اچ پی خود صرفاً از موادی استفاده نمایید. که از کیفیت و سازگاری آنها مطمئن هستید. چرا که جوهرهای تقلبی موجود در بازار اگرچه به ظاهر مقرون بصرفه‌تر  و ارزان‌تر هستند. اما می‌توانند صدمه زیادی به پرینتر وارد کنند.

رفع مشکل گیر کردن کاغذ در پرینتر

رفع مشکل گیر کردن کاغذ در پرینتر

رفع مشکل گیر کردن کاغذ در پرینتر توسط نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی

نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی به این نکته اشاره می کند در صورتی که گیر کردن کاغذ در پرینتر به صورت متوالی و مکرر اتفاق بیفتد این احتمال وجود دارد. برای پیدا کردن این تکه از کاغذ می توان بخش های مختلف پرینتر را بررسی کرد. اگر در زیر دستگاه شما پنلی وجود داشته باشد این امکان هست. که بتوانید با استفاده از آن کاغذ گیر کرده را بیرون بکشید.

بهتر است برگه هایی را که جهت چاپ استفاده می نمایید در جای خشک نگه دارید. زیرا پرینتر‌های قدیمی می‌توانند رطوبت را جذب کنند. و در هنگام دریافت یک یا چند برگه آن‌ها را در درون خود گیر بیاندازند.

تعمیر مین برد پرینتر اچ پی توسط نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی

پردازش عملیات پرینتر بر عهدهmain board  است. از همین رو مین برد یکی از اصلی ترین قطعات دستگاه پرینتر به شمار می آید. بروز اختلال در این قطعه، عملکرد سایر نقاط دستگاه را تحت الشعاع قرار می دهد. کارشناسان مرکز تخصصی تعمیر پرینتر hp با جدیدترین تجهیزات این حوزه اشکالات مرتبط با سوختگی مادربرد، نوسانات شدید ولتاژی، درگاههای خروجی و ورودی و مواردی از این دست را برطرف می سازند و کیفیت اولیه این قطعه را به آن بازمی‌گردانند.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 85

No votes so far! Be the first to rate this post.

Tags: , , , , , , , , , , , , ,