تفاوت کپی آنالوگ دیجیتال

تفاوت کپی آنالوگ دیجیتال

5
(5)

نمایندگی دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا

در این مقاله تفاوت کپی آنالوگ دیجیتال را توسط نمایندگی دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا بطور کامل برای شما مشتریان گرامی کونیکا مینولتا تشریح می کنیم. نمایندگی دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا یکی از واحدهای زیرمجموعه در مرکز کارا تعمیر  است. که با هدف خدمت رسانی به مشتریان و کاربران گرامی این برند راه اندازی شده است.

آیا به یک تعمیرکار دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا ماهر نیازمندید؟

از طریق پر کردن فرم درخواست کارشناس و یا تماس با شمار های درج شده در ستون بالای سایت می توانید. ما را از درخواست سرویس مورد نظرتان مطلع کنید. و کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. و پس از انجام هماهنگی های لازم جهت تعیین وقت به محل شما می آیند.

نمایندگی دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا قصد دارد در این مقاله فرق بین دستگاه های کپی آنالوگ و دیجیتال را بطور کامل تشریح کند. قصد دارد در این مقاله فرق بین دستگاه های کپی آنالوگ و دیجیتال را بطور کامل تشریح کند. اگر چه بیشتر افراد دستگاه های چاپ دیجیتال را ترجیح می دهند . اما فناوری آنالوگ هنوز هم چشم انداز گسترده ای را اشغال می کند. بنابراین اگر به فکر خرید و یا انتخاب دستگاه کپی هستید. مهم است که  فرق بین دستگاه آنالوگ و دیجیتال را دریابید.

در این مقاله خواهیم دید که چه چیزی آنالوگ را از ماشین های دیجیتال متمایز می کند. در ابتدا ، فتوکپی ها به عنوان آنالوگ استفاده می شدند. که این استاندارد defacto بود تا اینکه دستگاه های دیجیتالی در کانون توجه قرار گرفتند تا ویژگی های شگفت آوری را ارائه دهند. که با همتایان آنالوگ آن ها قابل مقایسه نبود. مدیریت این مرکز جهت ارائه هر چه باکیفیت تر خدمات از برترین متخصصان کشور و پیشرفته ترین تجهیزات حوزه تعمیر بهره برده و تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز را گارانتی نموده است.

 

تفاوت کپی آنالوگ دیجیتال توسط نمایندگی دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا

نمایندگی دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا توجه شما را به این نکته جلب می کند که کار دستگاه های کپی آنالوگ بر اساس نوری است که از یک لنز عبور می کند و روی سطح حساس به نور آن منعکس می شود. این پرتوی نوری از شدت بالایی برخوردار است و به همین دلیل از کاربران درخواست می شود. که دستگاه را در حین انجام مراحل کپی خنک نگه دارند. در این دستگاه ها جهت خنک نگه داشتن دستگاه از فن هایی استفاده می شود.

متأسفانه ، این فن ها گرد و غبار را در پرینتر جذب می کنند. و فیلم نازک درون دستگاه از گرد و غبار پوشانده می شوند. که در نتیجه منجر به کیفیت پایین کپی می شوند. همچنین ، دستگاه های آنالوگ حافظه ای ندارند. و بنابراین ، برای چاپ هر نسخه نیاز به اسکن دارند. این دستگاه های کپی دارای درام های استوانه ای هستند. که با استفاده از یک سیم ولتاژ بالا ، به صورت الکترواستاتیک شارژ می شوند.

یک ماده رسانا این درام استوانه ای را پوشش می دهد.(تفاوت کپی آنالوگ دیجیتال)

که هنگام مواجهه با نور با شدت زیاد ، رسانا می شود. این چراغ روشنایی مانند دوربین های سنتی ، سندی را که نیاز به کپی کردن دارد را روشن می کند. بخش های روشن تر و سفیدتر این سند ، نور را به عقب بازتاب می دهند. در حالی که مناطق تاریک تر مانند تصاویر و متن این کار را انجام نمی دهند. سپس این سند ، نور را بر روی ماده فوتو رسانا که درام استوانه ای فوق الذکر را پوشانده ، طراحی می کند. بنابراین نواحی خالی روی سند منعکس کننده، نور برگشتی بر روی این درام است. که منجر به شارژ مثبت این مناطق می شود.

در دستگاه های آنالوگ ، تونر خود به طور مثبت شارژ می شود. بنابراین توسط مناطق با بار مثبت از درام که نور بازتابی را دریافت کرده است دفع می شود. همچنین تونر به مناطق درام جذب می شود. که بار منفی آن باقی مانده است. ( یا می توانیم مناطقی را بگوییم که هیچ نور دریافت نکرده اند). کل فرایند منجر به ایجاد الگوی موجود در درام می شود. که به وسیله  غلطک ها با استفاده از فشار و گرما به ورق کاغذ منتقل می شود.

تفاوت کپی آنالوگ دیجیتال توسط نمایندگی دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا

نمایندگی دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا تعمیرگاه دستگاه های فتوکپی کونیکا مینولتا با تکیه بر تعمیرکاران با سابقه و آموزش دیده‌ی خود کلیه خدمات نصب، سرویس و تعمیر تخصصی دستگاه های فتوکپی کونیکا مینولتا را در محل و به صورت فوری در تهران ارائه می‌دهد. نگهداری و سرویس خوب لوازم اداری کونیکا مینولتا تضمین‌کننده‌ی کارکرد مناسب و افزایش طول عمر مفید آنها است.

به همین دلیل چه هنگام بروز مشکل یا سرویس و تعمیر حتما باید از مرکز خدمات پس از فروش و نمایندگی مجاز لوازم اداری کونیکا مینولتا کمک گرفت. تعمیرات با مناسب‌ترین قیمت و ارائه ضمانت ۶ ماهه و خدمات پس از فروش کونیکا مینولتا می‌باشند. یعنی اگر در مدت شش ماه همان مشکل پیش آید. تعمیرات بدون دستمزد انجام خواهد شد.

اگر دستگاه های فتوکپی و پرینتر  کونیکا مینولتا شما نیاز به سرویس و تعمیر دارد با ما تماس بگیرید. یا درخواست خود را از طریق فرم آنلاین سفارش برای نمایندگی تعمیرات کونیکا مینولتا ارسال کنید. همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت. فرآیندی که دستگاه های کپی دیجیتالی دنبال می کنند. با این واقعیت تعریف می شود که آن ها یک فرم دیجیتالی شده از سندی که باید کپی شود را اسکن کرده و ذخیره می کنند. به محض دیجیتالی شدن این اسکن ، می توانید آن را تقویت کرده و خطاها را قبل از چاپ برای استفاده حرفه ای بر طرف کنید.

 

نور در دستگاه های دیجیتال به واحدی منعکس می شود که وظیفه تبدیل نور و تاریکی به سیگنال های باینری را بر عهده دارد. کپی اسکن شده با استفاده از لیزر یا یک ال ای دی بر روی درام پیش بینی می شود. هارد دیسک اسناد را ذخیره کرده و امکان استفاده مجدد از آن را در هر زمانی که در آینده مورد نیاز باشد فراهم می کند.

تشریح این نکته که چرا مردم کپی دیجیتال را نسبت به آنالوگ ترجیح می دهند؟ توسط نمایندگی کونیکا مینولتا در تهران

نمایندگی کونیکا مینولتا در تهران ارائه‌دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های تعمیر و فروش مرتبط با دستگاه‌های این برند به متقاضیان است. نمایندگی کونیکا مینولتا در حال حاضر دارای 2 شعبه در شهر تهران است که کلیه شعب نامبرده فعال و آماده ارائه خدمات به مراجعان محترم می‌باشند. کاربران دستگاه‌های کونیکا مینولتا و یا متقاضیان خرید دستگاه‌های این برند می‌توانند نزدیکترین شعبه به خود را انتخاب کرده. و با حضور در آن سرویس‌های مورد نیاز خود را دریافت نمایند.

همانگونه که در بخش «تماس با ما» این وبسایت درج گردیده، شعب حال حاضر نمایندگی کونیکا مینولتا واقع در انتهای اشرفی اصفهانی و قلهک هستند. کاربران دستگاه‌های کونیکا مینولتا می‌توانند نزدیکترین شعبه به خود را انتخاب کرده و با حضور در آن سرویس‌های تخصصی مرتبط با دستگاه خود را دریافت نمایند. در صورتی که به هر دلیل امکان حضور در شعب نمایندگی کونیکا مینولتا در تهران را ندارید، می‌توانید با نزدیکترین شعبه به خود تماس گرفته و درخواست سرویس در محل کونیکا مینولتا را ثبت نمایید.

در صورت استفاده از این سرویس کارشناسان ما خود در محل حضور یافته و تعمیرات مورد نیاز را بر روی دستگاه اِعمال می‌نمایند. یک بار کپی کنید ، و هر تعداد که دوست دارید چاپ کنید. این چاپگرهای مدرن امکان یک بار اسکن کردن و چاپ چندین باری را می دهند که باعث صرفه جویی در زمان کاربران و تلاش های زیادی که در گذشته نیاز بود می شود.

جنبش دفتر بدون کاغذ(فرق بین دستگاه آنالوگ و دیجیتال)

از آنجا که دفاتر بیشتر و بیشتر به صورت کاغذی تبدیل می شوند . امکان اسکن اسناد ، استخراج متن و پرونده آن ها به سرعت تبدیل به هنجاری جدی برای صاحبان چاپگرهای چند منظوره دیجیتالی می شود. بسیاری از دستگاه های کپی دیجیتال راه حل های مدیریت اسناد را ارائه می دهند که به شما امکان می دهد. هر زمان که لازم باشد ، اسناد را سریع ، اسکن کرده و مرتب کنید. با استفاده از این ویژگی ها می توانید. مانند یک حرفه ای، در وقت ، هزینه و تلاش صرفه جویی زیادی کنید.

تشریح تأسیسات شبکه کارآمد(فرق بین دستگاه آنالوگ و دیجیتال) توسط نمایندگی دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا

با استفاده از دستگاه فتوکپی دیجیتال ، می توان ماشین MFP یا دستگاه کپی را به شبکه خود متصل کرد. آن را مستقیم و از طریق رایانه رومیزی خود پردازش کرد. کاربران همچنین می توانند با اتصال دستگاه خود به شبکه در داخل ساختمان خود از مواردی مانند FTP ، ایمیل و یا فکس استفاده کنند.

خدمات نمایندگی دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا (تفاوت کپی آنالوگ دیجیتال )

خدمات نمایندگی دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا طیف وسیعی از سرویس ها را که عبارتند از سرویس در محل و سرویس در مرکز در بر می گیرد. از آن جا که کونیکا مینولتا علاقه مند به تولید ماشین های اداری قول پیکر است ، سرویس دستگاه کپی و پرینتر کونیکا مینولتا در محل می تواند کمک بزرگی به دارنگان این محصولات نماید.

لذا این امکان را فراهم نموده ایم تا به راحتی و با یک تماس از خدمات ما بهره مند شوید. نمایندگی کونیکا مینولتا  konaca minolta خدمات تخصصی در زمینه عیب یابی ، تعمیر و تعویض انواع قطعات دستگاه کپی ، پرینتر و چندکاره های کونیکا مینولتا به کاربران گرامی ارائه می نماید. در بخش ذیل به شرح برخی از این خدمات می پردازیم.

  • ارائه سرویس های مشاوره ای رایگان و تخصصی قبل از خرید در مورد محصولات کونیکا مینولتا
  • ارائه خدمات پس از فروش اصل و شرکتی تمامی محصولات کونیکا مینولتا
  • فراهم سازی امکانات و تسهیلات تکمیلی برای همه کاربران کونیکا مینولتا در بخش فروش و تعمیرات
  • تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری پرینتر و دستگاه کپی کونیکا مینولتا
  • تهیه بهترین و مرغوب ترین مواد مصرفی برای چاپگر های کونیکا مینولتا
  • تنظیمات و نصب درایور و ماژول‌های جانبی انواع چاپگر کونیکا مینولتا و تجهیزات جانبی جدید
  • بازیابی و ترمیم کابل‌ها، اتصالات و قطعات سخت‌افزاری انواع چاپگر کونیکا مینولتا
  • انجام تنظیمات دستگاه فتوکپی و تعویض برد های الکترونیکی
  • تعمیر و تعویض قطعات فیوزینگ دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا
  • تمیز کاری و جنرال سرویس دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا
  • تست محتوایی و پایه‌ای اختلالات انواع پرینتر کونیکا مینولتا
  • ارائه مشاوره در خصوص چگونگی کارکرد انواع پرینتر های کونیکا مینولتا
  • تعویض قطعات مستهلک انواع پرینتر های رومیزی، ایستاده و چندکاره کونیکا مینولتا
  • ارائه سرویس های تعمیر در محل در مورد همه محصولات کونیکا مینولتا در کمترین زمان ممکن

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 5

No votes so far! Be the first to rate this post.

Tags: , , , , , , , , , ,