خصوصیات پرینتر اچ پی H P

خصوصیات پرینتر اچ پی

5
(4)

نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی H P

خصوصیات پرینتر اچ پی H P توسط نمایندگی پرینتر اچ پی H P در این مقاله بصورت کامل در اختیار شما مشتریان گرامی نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی H P قرار می گیرد.

آیا به یک تعمیرکار دستگاه پرینتر اچ پی ماهر نیازمندید؟

از طریق پر کردن فرم درخواست کارشناس و یا تماس با شمار های درج شده در ستون بالای سایت می توانید. ما را از درخواست سرویس مورد نظرتان مطلع کنید. و کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. و پس از انجام هماهنگی های لازم جهت تعیین وقت به محل شما می آیند.

نکاتی که قبل از خرید پرینتر اچ پی باید بدانیم

ویژگیها و خصوصیات پرینتر اچ پی و تکنولوژی ساخت پرینتر اچ پی به طور قابل توجهی در سال های اخیر توسعه یافته است. اگر شما برای تعویض پرینتر قدیمی اچ پی خود و یا شناخت امکانات پرینتر اچ پی نیاز به راهنمایی دارید، با ما همراه باشید. در این مقاله شما را با ویژگی های جدید و هیجان انگیز در چاپگرهای مدرن اچ پی آشنا میکنیم.

نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی H P

نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی H P

همچنین برای شروع کار با پرینتر های اچ پی خانگی اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

تشریح ویژگیها ی پرینتر اچ پی توسط نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی H P

تمامی دستگاه های پرینتر اچ پی H P که مشتریان گرامی از نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی H P خریداری می کنند. تا یکسال گارانتی خدمات پس از فروش اچ پی دارند. نمایندگی پرینتر اچ پی H P در صورت بروز هر گونه ایراد در دستگاه پرینتر اچ پی H P بدون دریافت هیچگونه هزینه از مشتری ایراد دستگاه پرینتر اچ پی H P را رفع کرده و خدمت مشتری دستگاه پرینتر اچ پی  H P را تحویل میدهند. در انتخاب پرینتر اچ پی از میان پرینترهای تک کاره تا پرینترهای چندکاره اچ پی اداری و سازمانی، شما باید مدلی را انتخاب کنید. که جوابگوی نیاز شما باشد. طیف وسیعی از انواع پرینترها اچ پی با ویژگیهای فراوان توسط تولیدکنندگان پرینتر اچ پی و دستگاه کپی اچ پی در اختیار مصرف کنندگان قرار داده شده است.

تشریح ویژگیها و خصوصیات انواع پرینتر اچ پی H P توسط نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی H P

تشریح ویژگیها و خصوصیات انواع پرینتر اچ پی H P توسط نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی H P

شناخت این ویژگیها قبل از اقدام به خرید و انتخاب مدل مناسب مورد نیاز مصرف کننده بسیار مهم است. زیرا بعد از خرید و شروع به کار با چاپگر، امکان تعویض و یا پس دادن آن وجود ندارد. دستگاههای کپی و پرینتر اچ پی در ابتدای راه اندازی، برخی از قطعات آنها مانند دولوپر و درام از حالت فابریک خارج میشوند. و نمی‌توان آنها را به حالت اول برگرداند. برخی از مدلهای جوهرافشان هم به همین صورت می باشد. در آنها ” هد ” Head که کارتریج بر روی آن قرار دارد پس از شروع به کار دیگر به حالت اول باز نمی‌گردد.

تشریح پرینترهای جوهرافشان اچ پی و خصوصیات پرینتر اچ پی توسط نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی H P

قطعات مصرفی که مشتریان گرامی از قبیل درام ،بلید ،دولوپر یا کارتریج تونر از نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی  H P تهیه می کنند. کاملا اورجینال و با گارانتی رسمی نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی H P می باشند. در صورت نیاز به مواد مصرفی می توانید. با نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی H P تماس گرفته تا قطعات مصرفی برای شما مشتریان گرامی ارسال گردد. همانطور که از نام این نوع پرینترها مشخص است. تکنولوژی ساخت این پرینترها بر پایه استفاده از جوهر است.

از پرینت گرفتن با موبایل تا استفاده در مدارس، آموزشگاهها، دانشگاه، عکاسی و دفاتر فنی چاپ، این نوع پرینترها تقریبا در همه جا مشاهده می‌شوند. همچنین به خاطر قیمت مناسب این نوع پرینتر، در مصارف خانگی هم بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع پرینترها از 4 تا 8 رنگ در چاپ استفاده می‌نمایند. پرینترهای خانگی اچ پی عمولا 4 یا 5 رنگ هستند. و از رنگهای بیشتر در مکانهایی مانند عکاسی که کیفیت بالای چاپ اهمیت زیادی دارد استفاده می‌گردد. بیشتر مدلهای پرینتر جوهر افشان که ساخت شرکت معروف HP هستند. هد به همراه کارتریج ارائه می‌گردد.

تشریح پرینترهای جوهرافشان اچ پی و خصوصیات پرینتر اچ پی H P توسط نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی H P

تشریح پرینترهای جوهرافشان اچ پی و خصوصیات پرینتر اچ پی H P توسط نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی H P

آموزش ویژگیها و خصوصیات پرینتر اچ پی توسط نمایندگی پرینتر اچ پی H P

تمامی خدمات نمایندگی پرینتر اچ پی H P در محل دستگاه فتوکپی پرینتر اچ پی H P انجام می گردد. بعد از تماس شما مشتریان گرامی با نمایندگی پرینتر اچ پی H P کارشناس نمایندگی پرینتر اچ پی H P کمتر از دوساعت در محل دفتر شما حاضر می گردد. و تمامی اشکالات دستگاه پرینتر اچ پی H P که شما به کارشناس نمایندگی پرینتر اچ پی H P اضهار می نمایید رفع نماید.

آموزش ویژگیها و خصوصیات پرینتر اچ پی H P توسط نمایندگی پرینتر اچ پی H P

آموزش ویژگیها و خصوصیات پرینتر اچ پی H P توسط نمایندگی پرینتر اچ پی H P

این موضوع باعث می‌گردد تا با هر بار تعویض کارتریج، کیفیت پرینتر اچ پی به روز اول خود بازگردد. البته این امر برای مصارف خانگی مقرون به صرفه نیست و در بیشتر موارد کارتریج‌ها مجدد شارژ می‌شوند. کارتریج ها تاریخ مصرف دارند و پس از پایان تاریخ مصرف دیگر نمی‌توان از آنها استفاده نمود. جوهرهای استفاده شده. در هر مدل چاپگر جوهرافشان مختص خود همان برند و مدل بوده. و نباید برای برندهای دیگر استفاده شوند.

معمولا بیشتر ایرادهای این نوع پرینتر مربوط به کارتریج و هد بوده. و عیب یابی و تعمیر پرینتر اچ پی در این مدلها مربوط به این بخش ها است. این پرینتر های اچ پی می توانند. بر روی کاغذهای مخصوص عکس که به نام فتوگلاسه براق و یا مات شناخته می‌شوند، پرینت های اچ پی با کیفیت بگیرند. برخی از برندهای معروف مانند اپسون Epson و کانن Canon مدل هایی را ارائه نموده اند. که از امکان مخزن رنگ جداگانه برخوردارند. به این معنی که کاربر فقط در مخزن تانک دستگاه، جوهر مورد نظر را می ریزد. و نیازی به تعویض کارتریج نیست.

نکته مهم در استفاده از دستگاههای پرینتر جوهرافشان اچ پی خصوصیات پرینتر اچ پی توسط نمایندگی تعمیرات پرینتر اچ پی H P

پس از پایان تعمیرات دستگاه نمایندگی تعمیرات پرینتر اچ پی H P شما مشتری گرامی توسط کارشناس نمایندگی تعمیرات نمایندگی تعمیرات پرینتر اچ پی H P. کارشناس نمایندگی پرینتر اچ پی H P به شما فاکتور نمایندگی تعمیرات پرینتر اچ پی H P را همراه با ضمانت نامه رسمی نمایندگی تعمیرات پرینتر اچ پی H P ارائه می دهد. به دلیل استفاده از جوهر در این دستگاهها و احتمال خشک شدن جوهر در مسیر هد دستگاه، برای جلوگیری از گرفتگی هد ، پیشنهاد می‌شود. در هر هفته حداقل یک یا چند پرینت با این دستگاهها گرفته شود. دستگاههای پرینتر جوهر افشان در انواع مدلهای تک کاره ، سه کاره و چهارکاره تولید و عرضه شده اند.

تشریح نکته مهم در استفاده از دستگاههای پرینتر جوهرافشان اچ پی و خصوصیات پرینتر اچ پی H P توسط نمایندگی تعمیرات پرینتر اچ پی H P

تشریح نکته مهم در استفاده از دستگاههای پرینتر جوهرافشان اچ پی و خصوصیات پرینتر اچ پی H P توسط نمایندگی تعمیرات پرینتر اچ پی H P

خصوصیات پرینتر اچ پی و پرینترهای لیزری اچ پی چه خصوصیاتی دارند؟

گارانتی تعمیراتی نمایندگی تعمیرات پرینتر اچ پی H P شامل تمامی قطعات تعویض شده در فاکتور می باشد. که بیست هزار برگ از کنتور بعد از تعمیر الی شش ماه گارانتی تعویض قطعات دارد. و نمایندگی تعمیرات پرینتر اچ پی H P در صورت هرگونه اشکال در دستگاه پرینتر اچ پی H P بعد از نمایندگی  تعمیرات پرینتر پی H P در صورت هرگونه اشکال در دستگاه پرینتر اچ پی H P بعد از تعمیرات نمایندگی تعمیرات پرینتر اچ پی H P موظف است.

بدون هیچ گونه هزینه رفع ایراد کند. پرینترهای لیزری اچ پی طراحی شده اند. تا در ادارات، شرکتها، دفاتر فنی چاپ و یا توسط افرادی که در منزل نیاز به چاپ تعداد بالا دارند مورد استفاده قرار گیرند. در واقع مورد مصرف این نوع از چاپگرها برای استفاده پیاپی با سرعت و تعداد چاپ زیاد است. این نوع از پرینترهای اچ پی  با استفاده از پودر تونر، لیزر و گرما بیشتر برای چاپ متن مورد استفاده قرار می‌گیرند. تکنولوژی به کار رفته در دستگاههای کپی اچ پی نیز به همین صورت است. با توجه به اینکه مواد مصرفی در این نوع چاپگرها و دستگاههای کپی، بصورت پودر است. اگر برای مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار نگیرد. مشکلی پیش نمی‌آید. البته این مدت زمان نباید بیشتر از تاریخ مصرف آن بیشتر باشد.

خصوصیات پرینتر اچ پی H P و پرینترهای لیزری اچ پی چه خصوصیاتی دارند؟

خصوصیات پرینتر اچ پی H P و پرینترهای لیزری اچ پی چه خصوصیاتی دارند؟

عیب یابی و تعمیر پرینتر اچ پی توسط تعمیر پرینتر اچ پی

عیب یابی و تعمیر پرینتر اچ پی در این مدلها بیشتر مربوط به قطعه درام و فیوزر دستگاه می‌باشد. که باید توسط متخصص و تعمیرکار پرینتر اچ پی صورت پذیرد. واحد تعمیرات پرینتر اچ پی نمایندگی های اصلی اچ پی ارائه دهنده. خدمات پرینتر ، در مدت زمان گارانتی خدمات سرویس و تعمیر پرینتر اچ پی را به رایگان انجام می‌دهند.

تشریح خصوصیات پرینتر اچ پی H P و عیب یابی و تعمیر پرینتر اچ پی توسط تعمیر پرینتر اچ پی

تشریح خصوصیات پرینتر اچ پی H P و عیب یابی و تعمیر پرینتر اچ پی توسط تعمیر پرینتر اچ پی

پرینترهای چندکاره و چندمنظوره All-in-One اچ پی

همانطور که از نام این نوع پرینتر های اچ پی  مشخص است. برای انجام چند کار با یک دستگاه از این مدلها استفاده می‌شود. پرینت، اسکن، کپی، فکس، چهار عملکرد اصلی این دستگاهها بوده و در مدلهای لیزری و جوهرافشان تولید و عرضه شده‌اند. انجام چند کار توسط یک پرینتر چندکاره اچ پی باعث شده. این نوع دستگاهها در مصارف خانگی و دفاتر کوچک اداری مورد استفاده قرار گیرند.

خصوصیات پرینتر اچ پی H P و پرینترهای چندکاره و چندمنظوره All-in-One اچ پی

خصوصیات پرینتر اچ پی H P و پرینترهای چندکاره و چندمنظوره All-in-One اچ پی

زیرا قبل از تولید این دستگاهها ، افراد مجبور به تهیه سه دستگاه پرینتر، اسکنر و فکس بطور جداگانه بودند و هم از لحاظ هزینه و هم فضای اشغال شده ، دستگاههای چندکاره بسیار بهتر و مقرون به صرفه تر هستند. دستگاههای چندکاره اچ پی در واقع همان دستگاه های کپی در مقیاس کوچک هستند. مدلهای خانگی این دستگاهها برای چاپ بر روی کاغذهای A 4 و کوچکتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. تعمیرات این دستگاهها معمولا مربوط به برد اصلی و یا کارتریج بوده و سرویس و تعمیرات این دستگاهها باید توسط متخصص انجام پذیرد.

پرینتر های سه بعدی  Printers 3 D اچ پی

در رایانه و یا تلفن هوشمند خود ، سه بعدی طراحی کنید. و با پرینتر سه بعدی به دنیای واقعی بیاورید. چاپگرهای سه بعدی به تدریج برای استفاده در خانه و مکان های کوچک قابل دسترس بوده. و این چاپگرها تحول عظیمی در صنعت چاپ بوجود آورده اند. هر شخصی با اولین تجربه کار با این نوع چاپگرها هیجان زده می‌شود. تصور کنید که شما میتوانید هر ایده و یا طرحی را با کیفیت و مقیاس و اندازه های دقیق به واقعیت تبدیل نمایید.

پرینتر های سه بعدی  Printers 3 D اچ پی

پرینتر های سه بعدی  Printers 3 D اچ پی

با این پرینتر های اچ پی و ابزارهای اسکن میتوان از هر جسمی با هر شکلی، یک نمونه کوچکتر و یا بزرگتر با رنگ بندی مختلف تولید نمود. پرینترهای سه بعدی اچ پی ساخت اجسام پیچیده را به راحتی انجام می‌دهند.

کدام پرینتر اچ پی برای من مناسب‌ است ؟

چندین نوع مختلف از پرینتر اچ پی وجود دارد که هرکدام نیز شامل زیرمجموعه‌هایی هستند. و این باعث شده تا انتخاب پرینتر اچ پی مناسب برای اشخاص کمی سخت شود . در اینجا به برخی از سوالاتی  که اخیرا توسط کارشناسان پاسخ داده شده است می‌پردازیم. سوال : من یک دانش‌آموز هستم. کدام پرینتر برای پرینت هفتگی تعداد کم مناسب است ؟ پاسخ : پیشنهاد ما برای شما پرینترهای لیزری سیاه و سفید کم حجم است.

چون علاوه بر اینکه ممکن است شما برای مدت کوتاهی از پرینتر استفاده نکنید. و تعداد پرینت شما نیز کم است. بهترین گزینه پرینترهای لیزری سیاه و سفید است. این پرینترها اگر برای مدتی بدون استفاده قرار گیرند. هیچ آسیبی نمی‌بینند و به راحتی میتوان از آنها استفاده نمود.

کدام پرینتر اچ پی برای من مناسب‌ است ؟

کدام پرینتر اچ پی برای من مناسب‌ است ؟

یک نمونه از پرینترهای جدید و موجود در بازار مدل HP Laser Jet Pro M 15 می‌باشد.

این مدل لیزری سیاه و سفید با قیمت و اندازه مناسب توانایی چاپ تا 1200 برگ با هر بار شارژ را دارد. وزن این دستگاه 4 کیلوگرم بوده و از طریق کابل و W i-F i به رایانه متصل می‌شود. اما اگر شما بخواهید پرینت رنگی نیز داشته باشید. پیشنهاد ما انتخاب پرینترهای رنگی جوهرافشان کانن Canon است. این نوع پرینترها از کیفیت بالایی در چاپ رنگی برخوردارند. و کارتریج آنها قابل شارژ مجدد می‌باشد. نکته مهم در بکارگیری این نوع از پرینترها این است.

که حداقل یکبار در هفته باید مورد استفاده قرار گیرند تا کارتریج آنها خشک نشود. یکی از انواع مناسب در این نوع پرینتر مدل   PI X M A MG 2540 s  ساخت شرکت کانن (Canon) است . پرینتری چندکاره که با وجود قابلیت‌های متنوع خود، قیمت بسیار مناسبی دارد. این پرینتر که علاوه‌بر پرینت، قابلیت‌های اسکن و کپی را هم ارائه می‌دهد. می‌تواند با وضوح 600×4800 dpi برای چاپ عکس رنگی روی کاغذ مخصوص عکس هم مورد استفاده قرار گیرد. پرینترهای سه کاره در هر دو نوع لیزری و جوهرافشان موجود بوده و برای اشخاصی که نیاز به اسکنر دارند ، کارایی بالایی دارد.

یک نمونه از پرینترهای جدید و موجود در بازار مدل HP Laser Jet Pro M 15 می‌باشد.

یک نمونه از پرینترهای جدید و موجود در بازار مدل HP Laser Jet Pro M 15 می‌باشد.

پرینترهای اچ پی مناسب در دفاتر مهندسی

سوال : پیشنهاد شما برای انجام امور چاپی در یک دفتر مهندسی چه پرینتری است ؟. پاسخ : دو کلید مهم در انتخاب پرینتر برای دفاتر مهندسی ، سرعت و کیفیت است . با توجه به اینکه در دفاتر مهندسی از کاغذهای بزرگ تا اندازه A 3 و بصورت رنگی استفاده بیشتری نسبت به دیگر موارد می‌شود. پیشنهاد ما انتخاب پرینترهای رنگی جوهرافشان کانن و اچ پی A 3 می‌باشد. نکته مهم در استفاده از این پرینترها این است. که برای داشتن کیفیت بالا در چاپ ، سعی کنید هر بار که کارتریج پرینتر به اتمام رسید. آن را با نوع اورجینال جایگزین کنید . پرینتر کانن(Canon)  مدل PIX M A i X 6840 با قابلیت چاپ رنگی برای مصارف اداری گزینه بسیار خوبی است. این چاپگر با وزن 8 کیلوگرم به‌راحتی قابل جابه‌جایی است. این پرینتر به سیستم 5 جوهر جدا و قابل تعویض مجهز است. و کیفیت چاپ بسیار بالایی دارد.

از دلایلی که باعث شده تا این دستگاه پرینتر مناسب ادارات و دفاتر مهندسی باشد. قابلیت چاپ A 3+ آن است اتصال W i-F i ، سرعت مناسب ، چاپ بدون حاشیه از جمله مواردی است. که محبوبیت این پرینتر را چند برابر نموده است. رزولوشن چاپ 9600×2400 dpi  و اتصال شبکه ، Hi-Speed USB  و پشتیبانی از اپلیکیشن  Canon PRINT، Apple Air Print  و  Google Cloud Print، از دیگر ویژگی‌های این پرینتر رنگی محسوب می‌شوند. سوال : برای چاپ کاغذهای مخصوص عکس چه پرینتری را پیشنهاد می‌کنید ؟. پاسخ : از میان پرینترهای موجود در بازار برای چاپ عکس ، بهترین گزینه پرینترهای جوهرافشان 6 و 8 رنگ کانن Canon می‌باشد. برای هرگونه راهنمایی و اطلاعات بیشتر در مورد ویژگیها و خصوصیات پرینتر های کانن با نمایندگی کانن در تهران تماس بگیرید.

پرینترهای اچ پی مناسب در دفاتر مهندسی

پرینترهای اچ پی مناسب در دفاتر مهندسی

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 4

No votes so far! Be the first to rate this post.

Tags: , , , , , , , , , ,