رفع مشکلات کپی کونیکا

5
(5)

نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا

رفع مشکلات کپی کونیکا توسط نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا در این مقاله به صورت جامع خدمت شما مشتریان گرامی نمایندگی کونیکا در تهران ارائه می گردد.

آیا به یک تعمیرکار دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا ماهر نیازمندید؟

از طریق پر کردن فرم درخواست کارشناس و یا تماس با شمار های درج شده در ستون بالای سایت می توانید. ما را از درخواست سرویس مورد نظرتان مطلع کنید. و کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. و پس از انجام هماهنگی های لازم جهت تعیین وقت به محل شما می آیند.

رفع مشکلات دستگاه کپی کونیکا مینولتا و راههای جلوگیری از بروز مشکلات در این دستگاه را با هم مرور میکنیم. این مقاله توسط تیم متخصص نمایندگی کونیکا مینولتا تهیه و تنظیم شده است. بیشتر نیاز کاربران در رابطه با استفاده از دستگاه کپی کونیکا مربوط به رفع مشکلات دستگاه کپی کونیکا مینولتا میباشد. هر روزه تماسهای زیادی در نمایندگی کونیکا مینولتا دریافت میکنیم. که کاربران برای رفع مشکلات دستگاه کپی کونیکا مینولتا نیاز به راهنمایی دارند.

رفع مشکلات دستگاه کپی کونیکا مینولتا 

رفع مشکلات دستگاه کپی کونیکا مینولتا

در این مقاله به برخی از بیشترین سوالات در مورد رفع مشکلات دستگاه کپی کونیکا مینولتا می پردازیم. برخی از این مشکلات در برخی از دیگر دستگاههای کپی و پرینتر نیز عمومیت دارد.

بررسی پیام های خطا و راهکار برطرف نمودن آنها توسط نمایندگی کونیکا مینولتا

تمامی دستگاه های فتوکپی کونیکا مینولتا که مشتریان گرامی از نمایندگی نمایندگی کونیکا مینولتا خریداری می کنند. تا یکسال گارانتی خدمات پس از فروش کونیکا مینولتا دارند. نمایندگی کونیکا مینولتا در صورت بروز هر گونه ایراد در دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا بدون دریافت هیچگونه هزینه از مشتری ایراد دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا را رفع کرده. و خدمت مشتری دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا را تحویل میدهند.

بررسی خطاها و پیغامهای دستگاه کپی کونیکا مینولتا Konica Minolta

تشریح رفع مشکلات کپی کونیکا

سوال :

پیغام خطای “Printer is not connected”  یا  “Print Error” در صفحه نمایش کامپیوتر ظاهر میشود ؟ در اینجا این نکته را در ابتدا به کاربران متذکر می شویم. که یکی از وظایف دستگاههای کپی ، انجام پرینت میباشد. در واقع دستگاه کپی در پروسه انجام کپی از امکانات اسکنر و پرینتر در یک زمان استفاده میکند. پس پیغام خطای فوق که به این معنی است که ” پرینتر وصل نیست. ” و یا ” خطای پرینتر ” نشان دهنده این است. که ارتباط بخش پرینتر دستگاه کپی کونیکا مینولتا با کامپیوتر برقرار نمی باشد. این خطا در دستگاههای پرینتر تک کاره هم به همین صورت میباشد.

راه حل رفع مشکل ارتباط دستگاه کپی با کامپیوتر :

قطعات مصرفی که مشتریان گرامی از قبیل درام ،بلید ،دولوپر یا کارتریج تونر از نمایندگی تعمیرات کونیکا مینولتا تهیه می کنند. کاملا اورجینال و با گارانتی رسمی نمایندگی تعمیرات کونیکا مینولتا می باشند. بررسی کنید دستگاه روشن باشد. کلید اصلی روشن خاموش دستگاه را چک کنید. دستگاه در حالت ErP Auto Power Off میباشد. اگر دستگاه شما در حالت ErP Auto Power Off باشد. نمیتواند هیچ درخواستی را از کاربر دریافت کند.

راه حل رفع مشکل ارتباط دستگاه کپی با کامپیوتر :

راه حل رفع مشکل ارتباط دستگاه کپی با کامپیوتر :

بررسی پورتهای ارتباطی بین کامپیوتر و دستگاه کپی کونیکا مینولتا

درایور مربوط به دستگاه کپی و یا پرینتر کونیکا مینولتا را دوباره نصب کنید. برای دریافت آخرین نسخه درایور دستگاه کپی کونیکا مینولتا با نمایندگی دستگاه کپی کونیکا مینولتا تماس بگیرید. کابل شبکه و یا USB و پورت ها را بررسی کنید.

بررسی پورتهای ارتباطی بین کامپیوتر و دستگاه کپی کونیکا مینولتا

بررسی پورتهای ارتباطی بین کامپیوتر و دستگاه کپی کونیکا مینولتا

اگر از سوئیچ شبکه برای اتصال کابل استفاده می نمایید آن را چک کنید.

نکته :

توجه داشته باشید که اگر دستگاه کپی و یا پرینتر شما به پورت یک مودم متصل باشد. که IP آن پورت توسط مودم تعیین میشود ممکن است. با جابجایی کابل به پورت دیگر آی پی دستگاه شما نیز تغییر کند. و شما باید تنظیمات آی پی دستگاه خود را مجدد انجام دهید تا ارتباط برقرار شود. برای حل این مشکل میتوانید با واحد تعمیرات کپی نمایندگی کپی کونیکا مینولتا تماس بگیرید. و برای تنظیم آی پی مدل دستگاه خود راهنمایی بگیرید.

بررسی سخت افزار کامپیوتر و رفع مشکلات کپی کونیکا توسط نمایندگی دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا

تمامی خدمات نمایندگی دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا در محل دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا  انجام می گردد. بعد از تماس شما مشتریان گرامی با نمایندگی دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا کارشناس نمایندگی دستگاه کپی  کونیکا مینولتا کمتر از دوساعت در محل دفتر شما حاضر می گردد. و تمامی اشکالات دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا که شما به کارشناس نمایندگی تعمیر دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا اضهار می نمایید رفع نماید.

مورد دیگر بررسی Control Panel  کامپیوتر و قسمت مربوط به شناسایی سخت افزار میباشد. ممکن است در این قسمت قطعه ای از حالت نصب خارج شده باشد، و یا نیاز به بروزرسانی درایور داشته باشد. برای پی بردن به اینکه آیا مشکل از طرف کامپیوتر میباشد، یا دستگاه کپی ، از خود دستگاه کپی یک چاپ تست بگیرید. اگر دستگاه کپی توانایی چاپ تست را داشت. شما باید به یافتن ایراد در ارتباط بین دستگاه و رایانه بپردازید. ممکن است فایل ارسالی برای چاپ بیشتر از توان حافظه دستگاه رایانه و یا حافظه دستگاه کپی باشد. برای رفع این ایراد با بخش تعمیر کپی کونیکا مینولتا تماس بگیرید. تا قطعه حافظه دستگاه شما را ارتقاء دهند.

رفع مشکلات کپی کونیکا توسط نمایندگی کونیکا مینولتا

پس از پایان تعمیرات دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا شما مشتری گرامی توسط کارشناس نمایندگی کونیکا مینولتا کارشناس نمایندگی کونیکا مینولتا به شما فاکتور نمایندگی کونیکا مینولتا را همراه با ضمانت نامه رسمی نمایندگی کونیکا مینولتا ارائه می دهد.

سوال : عملیات ارسال پرینت توسط کامپیوتر با موفقیت انجام شد ، اما چاپ در دستگاه کپی کونیکا مینولتا صورت نگرفت . چه مواردی را انجام دهیم ؟ موارد ذکر شده در سوال قبلی شباهت زیادی به این مشکل دارد ؛ آنها را بررسی کنید.

پس از بررسی موارد بالا و عدم رفع مشکل توسط نمایندگی کونیکا مینولتا  میتوانید :

از منوی [Administrator Settings] تنظیمات مدیر دستگاه کپی خود گزینه [Job Priority Operation Settings] تنظیمات اولویت انجام کار را غیر فعال نمایید. و از حالت enabled  به disabled    تغییر دهید. بررسی نمایید که آیا شما فایل را برای پرینت به  Save in User Box] فرستاده اید ؟ این بدان معناست که عملیات چاپ صورت نگرفته و فقط فایل در قسمت User Box ذخیره شده است. به  قسمت User Box دستگاه کپی خود بروید و از آنجا فایل را چاپ نمایید.

بررسی نمایید که آیا شما فایل را برای پرینت به [Secure Print] فرستاده اید ؟ این بدان معناست که عملیات چاپ صورت نگرفته و فقط فایل در قسمت [Secure Print] ذخیره شده است. به  قسمت [Secure Print] دستگاه کپی خود بروید. و از آنجا فایل را چاپ نمایید. اگر در دستگاه کپی شما گزینه account track فعال باشد. کاربر باید برای انجام چاپ ، نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نماید. در دستگاه کپی شما در صورت فعال بودن گزینه user authentication ، همانند گزینه قبلی کاربر باید برای انجام چاپ نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نماید.

رفع مشکلات کپی کونیکا توسط نمایندگی کونیکا مینولتا

گارانتی تعمیراتی نمایندگی کونیکا مینولتا شامل تمامی قطعات تعویض شده در فاکتور می باشد، که بیست هزار برگ از کنتور بعد از تعمیر الی شش ماه گارانتی تعویض قطعات دارد، و نمایندگی کونیکا مینولتا در صورت هرگونه اشکال در دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا بعد از تعمیرات نمایندگی کونیکا مینولتا موظف است. بدون هیچ گونه هزینه رفع ایراد کند. پیام خطای Printing order is disturbed: این پیام خطا به کاربر اعلام میکند. که عملیات چاپ صورت نمیگیرد.

بطور مثال کاغذ در کاست نباشد و یا تونر دستگاه کم باشد. مورد دیگر این است. که اگر در تنظیمات دستگاه کپی گزینه [Job Priority Operation Settings] فعال باشد. دستگاه کپی فقط مواردی را چاپ میکند. که قبلا دچار هیچ گونه مشکلی نبوده اند.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 5

No votes so far! Be the first to rate this post.

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,