نکات مهم سرویس پرینتر اچ پی

مراحل سرویس پرینتر HP

5
(5)

نمایندگی تعمیرات دستگاه پرینتر اچ پی H P

مراحل سرویس پرینتر HP توسط نمایندگی تعمیرات پرینتر اچ پی H P در این مقاله خدمت شما مشتریان گرامی نمایندگی پرینتر اچ پی تشریح می گردد.

آیا به یک تعمیرکار دستگاه پرینتر اچ پی ماهر نیازمندید؟

از طریق پر کردن فرم درخواست کارشناس و یا تماس با شمار های درج شده در ستون بالای سایت می توانید. ما را از درخواست سرویس مورد نظرتان مطلع کنید. و کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. و پس از انجام هماهنگی های لازم جهت تعیین وقت به محل شما می آیند.

نگهداری صحیح از پرینتر اچ پی دارای نکات ساده ای می باشد که در این مقاله مطرح شده است. پرینتر یک مکمل ضروری برای Mac یا PC در دفتر خانه شما است. ممکن است بخاطر چاپ چند صفحه، نتوانید به کتابخانه یا چاپخانه محلی بروید. اما، نگه داشتن یک چاپگر که اغلب از آن استفاده نمی کنید می تواند باعث زحمت باشد.

فقط هنگامی که شما نیاز به چاپ یک صفحه به صورت فوری دارید. پرینتر اچ پی را به سختی پیدا می کنید. اگر شما یک پرینتر جوهر افشان یا لیزری دارید. این راهنمایی های ساده که در زیر ارائه شده است. به شما کمک می کند که پرینتر خود را در شرایط خوب حفظ کنید.

تشریح مراحل سرویس پرینتر HP توسط نمایندگی تعمیرات دستگاه پرینتر اچ پی H Pعبارتند از :

تمامی دستگاه های پرینتر اچ پی  که مشتریان گرامی از نمایندگی تعمیرات دستگاه پرینتر اچ پی H P خریداری می کنند. تا یکسال گارانتی خدمات پس از فروش اچ پی دارند. نمایندگی تعمیرات دستگاه پرینتر اچ پی H P در صورت بروز هر گونه ایراد در دستگاه های پرینتر اچ پی بدون دریافت هیچگونه هزینه از مشتری ایراد کند.

1. یکی از موارد نگهداری صحیح و مراحل سرویس پرینتر HP پاک کردن سرچاپ می باشد:

ضروری است که سر پرینتر اچ پی خود را حداقل یک بار در ماه تمیز کنید. کارتریج را بردارید و سر آن را با آب گرم تمیز کنید. برای پاک کردن سر پرینتر اچ پی از پارچه های مرطوب و یا الکل استفاده نکنید. پس از تميز كردن، قبل از پاك كردن، سر چاپ را كاملا خشك كنيد.

2. داخل را تمیز کنید:

دستگاه پرینتر اچ پی را رفع کرده و خدمت مشتری دستگاه پرینتر اچ پی را تحویل میدهند. قطعات مصرفی که مشتریان گرامی از قبیل درام ،بلید ،دولوپر یا کارتریج تونر از نمایندگی تعمیرات دستگاه پرینتر اچ پی تهیه می کنند. کاملا اورجینال و با گارانتی رسمی نمایندگی تعمیرات دستگاه پرینتر اچ پی H P می  باشند. شما همچنین باید به طور مرتب داخل پرینتر را تمیز کنید.

منتظر نمایندگی تا گرد و غبار و لایه های خاکی تشکیل شود و مانع کارکرد پرینتر شما شود. از پارچه های بدون پرز که کمی مرطوب است برای پاک کردن گرد و غبار آن استفاده کنید. هنگام تمیز کردن پرینتر خود، هرگز نباید بیش از حد فشار وارد کنید. حتی اگر شما بسیار خسته هستید. برای پاک کردن خاک، از موی نرم و Q-tips مرطوب استفاده کنید. همچنین می توانید از هوای فشرده برای از بین بردن گرد و غبار موجود درون پرینتر استفاده کنید. سعی کنید از جاروبرقی استفاده نکنید مگر اینکه یک جارو برقی با فشار کنترل شده باشد. که به راحتی گرد و خاک را مکش کند.

3. در پوش را بررسی کنید:

در صورت نیاز به مواد مصرفی می توانید با نمایندگی تعمیرات دستگاه پرینتر اچ پی H P تماس گرفته. تا قطعات مصرفی برای شما مشتریان گرامی ارسال گردد. تمامی خدمات نمایندگی تعمیرات دستگاه پرینتر اچ پی H P در محل دستگاه پرینتر اچ پی انجام می گردد. بعد از تماس شما مشتریان گرامی با نمایندگی تعمیرات دستگاه پرینتر اچ پی H P کارشناس نمایندگی تعمیرات دستگاه پرینتر اچ پی H P کمتر از دوساعت در محل دفتر شما حاضر می گردد. و تمامی اشکالات دستگاه پرینتر اچ پی که شما به کارشناس نمایندگی تعمیرات دستگاه پرینتر اچ پی H P اضهار می نمایید رفع نماید. اینکه فقط به کارتریج تونر توجه کنید ، کافی نیست.

شما باید درپوش را برداشته و داخل را برای بررسی قسمت های خراب شده یا شکسته شده ، بررسی کنید. اکثر پرینترها دارای تشخیص داخلی هستند تا نشان دهند. که آیا سایش و پاره شدن وجود دارد، توجه به این چراغ های نگهداری در زمان مناسب و انجام اقدامات اصلاحی می تواند از آسیب بیشتر جلوگیری کند. بهتر است بخش کوچکی تعویض شود تا اینکه صبر کنید تا پرینتر کاملا از کار بیوفتد. همچنین یک پیشنهاد خوب خریدن کیت نگهداری برای پرینترتان است که به تمیز کردن فن پرینتر و سایر قسمت های آسیب پذیر که تمایل به جمع آوری گرد و غبار و جوهر باقی مانده دارند، کمک می کند. وقتی قطعات یدکی برای پرینتر خود خریداری می کنید، به کیفیت اهمیت دهید. قطعات خراب شده را با قطعات اصلی که با مدل پرینتر شما مطابقت دارند، جایگزین کنید.

4. یکی از نکات مهم نگهداری صحیح از پرینتر که توسط نمایندگی تعمیرات دستگاه پرینتر اچ پی H P انتخاب درست در پر کردن کارتریج می باشد:

پس از پایان تعمیرات دستگاه پرینتر اچ پی شما مشتری گرامی توسط کارشناس نمایندگی تعمیرات دستگاه پرینتر اچ پی کارشناس. نمایندگی تعمیرات دستگاه پرینتر اچ پی H P به شما فاکتور نمایندگی تعمیرات دستگاه پرینتر اچ پی H P را. همراه با ضمانت نامه رسمی نمایندگی تعمیرات دستگاه پرینتر اچ پی H P ارائه می دهد. پر کردن کارتریج گران است و شما ممکن است. برای خرید ارزان، کارتریج های عمومی از بازار های سطح پایین وسوسه شوید.

هرگز در مورد کیفیت کارتریج های تونر / جوهرتان ریسک نکنید. انتخاب کارتریج مارک دار، با کیفیت خوب با ارزش است. زیرا این کار به حفظ وضعیت کار پرینتر شما کمک می کند. و این عمل به هزینه ای که شما برای تعمیرات  پرینتر می دهید. هم کمک می کند. کارتریج های با کیفیت پایین بر مکانیک پرینتر تاثیر می گذارد. جوهرهای دارای کیفیت نامطلوب نیز منجر به چاپ ضعیف می شود. هرگز از خرید بهترین کارتریج برای پرینتر غافل نشوید. که از مهمترین مسائل نگهداری صحیح از پرینتر می باشد.

5. هنگام تعویض کارتریج توسط نمایندگی تعمیرات دستگاه پرینتر اچ پی H P مراقب باشید:

گارانتی تعمیراتی نمایندگی تعمیرات دستگاه پرینتر اچ پی H P شامل تمامی قطعات تعویض شده در فاکتور می باشد. که بیست هزار برگ از کنتور بعد از تعمیر الی شش ماه گارانتی تعویض قطعات دارد. و نمایندگی تعمیرات دستگاه پرینتر اچ پی H P در صورت هرگونه اشکال در دستگاه پرینتر اچ پی بعد از تعمیرات نمایندگی تعمیرات  دستگاه پرینتر اچ پی H P موظف است. بدون هیچ گونه هزینه رفع ایراد کند. هنگام تعویض کارتریج خود، احتیاط کنید.

به احتمال زیاد شما کارتریج ها را به طور مرتب تعویض می کنید. بنابراین باید دستورالعمل ها را به دقت بخوانید و فن تعویض کارتریج را مد نظر داشته باشید. مراقب باشید که در حالی که آن را جایگزین کنید پایین کارتریج را لمس نکنید. زیرا لمس می تواند کیفیت چاپ را خراب کند. اطمینان حاصل کنید که کارتریج با کیفیت بالا را خریداری کنید. که برای رسیدگی به آن بسیار حساس نیست.

6. قبل از خشک شدن، کارتریج را جایگزین کنید:

صبر نکنید تا کارتریج شما کاملا خشک شود. نرم افزار پرینتر پیامهایی را در هنگامی که سطح کارتریج پایین تر از حد نرمال باشد، ارسال می کند. قبل از اینکه از جوهر به آخر برسد، پیام را دریافت کنید و کارتریج خود را تعویض کنید. کارتریج خشک باعث سایش ناخواسته و پاره شدن سر پرینتر شما می شود.

7. آن را خاموش کنید:

اگر قصد ندارید از پرینتر برای مدت زمان طولانی استفاده کنید آن را خاموش کنید. پرینترها وقتی در حال کار هستند، مقدار زیادی گرما تولید می کنند. هدر چاپ می تواند کارتریج را در حالی که روشن است. خشک کند و این امر می تواند هدر را بشکند. یک پرینتر که به طور مداوم و بدون استفاده روشن است. می تواند باعث سایش و پاره شدن قطعات دیگر شود. از این رو بهتر است هنگام استفاده نکردن از آن، آن را خاموش کنید.

8. آخرین درایور ها را دانلود کنید:

یکی از مهمترین جنبه هایی که بسیاری از کاربران نادیده می گیرند. این است که به آخرین درایور ها به روز رسانی شوند. با نصب آخرین نسخه های درایور از تولید کنندگان، دستگاه را به روز نگه دارید. و پرینتر خود را در شرایط عالی کاری حفظ کنید. برخی از این پرینترها همچنین نشان می دهند. که یک درایور جدید در وب سایت سازنده موجود  است. این اعلان ها را نادیده نگیرید.علت بسیاری از خرابی های مکانیکی پرینترها به درایور ها قدیمی مربوط می شود. هوشمند باشید و به طور مرتب به روزرسانی های وب سایت سازنده پرینتر خود را بررسی کنید.

9. پرینتر خود را ایمن نگه دارید و مراحل سرویس پرینتر HP :

دستورالعمل های پرینتر شما زمانی که شما با هر گونه مشکلی روبرو می شوید، مفید خواهد بود. بنابراین آنها را در جای امن و در قفسه ای که قابل دسترسی است نگه دارید. هنگامی که یکی از چراغ های نگهداری روشن شده بهتر است. که به کتابچه راهنمای خود مراجعه کنید و دلیل روشن شدن چراغ را بیابید. در صورتی که کتابچه های راهنمای خور را ندارید می توانید. پشتیبانی آنلاین ارائه شده توسط سازندگان را بررسی کنید. یا با نمایندگی تعمیر پرینتر تماس بگیرید. اکثر تولید کنندگان لیست کاملی از مسائل مکرر و مواجه با راه حل های احتمالی را دارند.

10. به طور مرتب از پرینتر اچ پی خود استفاده کنید و مراحل سرویس پرینتر HP :

لازم است از پرینتر اچ پی خود به طور مرتب استفاده کنید. هیچ چیز نمی تواند از خشک شدن کارتریج شما هنگامی که از پرینتر اچ پی  خود به طور مرتب استفاده نمی کنید جلوگیری کند. از این رو، حتی اگر شما به طور منظم چاپ نمی کنید می توانید. با چاپ یک یا دو صفحه به طور مداوم پرینتر اچ پی خود را از خشک شدن حفظ کنید.

اگر پرینتر اچ پی خود را به مدت طولانی استفاده نکنید نه تنها جوهر آن خشک می شود، بلکه هدر چاپ نیز می شکند و باعث آسیب جدی می شود. توصیه می شود حداقل یک بار در عرض 10 روز چاپ رنگی کامل انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که کارتریج شما خشک نشده است.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 5

No votes so far! Be the first to rate this post.

Tags: , , , , , ,