مشخصات مواد مصرفی شارپ

5
(7)

نمایندگی شارپ

کارا تعمیر به عنوان نمایندگی شارپ در این مقاله به تعمیرات دستگاه های فتوکپی شارپ و مشخصات مواد مصرفی شارپ بطور
کامل و در مورد دستگاه های مختلف شارپ می پردازد.

آیا به یک تعمیرکار دستگاه فتوکپی شارپ ماهر نیازمندید؟

از طریق پر کردن فرم درخواست کارشناس و یا تماس با شمار های درج شده در ستون بالای سایت می توانید ما را از درخواست سرویس مورد نظرتان مطلع کنید. و کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت .و پس از انجام هماهنگی های لازم جهت تعیین وقت به محل شما می آیند.

مشخصات فنی مواد مصرفی شارپ

مشخصات فنی مواد مصرفی شارپ

ویژگیهای فتوکپی شارپ و مشخصات فنی مواد مصرفی شارپ توسط نمایندگی تعمیرات دستگاه شارپ

اطلاعات زیر در مورد سیستم کپی پرداری توسط نمایندگی تعمیرات دستگاه شارپ برای مشتریان گرامی بطور کامل تشریح می گردد ، تا مشتریان گرامی با دید فنی بالا و در جهت پی بردن به ایراد دستگاه فتوکپی شارپ با نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی شارپ تماس گرفته تا کارشناس مربوطه نمایندگی شارپ به موقع برای رفع ایراد در محل شما مشتری گرامی حاضر گرد. در این نوع دستگاه كپی شارپ‌ صفحه مورد نظر برای كپی برداری اسكن شده سپس تصویر بازتابیده به سطح C C D (Charge coupled device) منتقل می شود. C C D با تبدیل كردن تصویر به داده های الكترونیكی پرتو لیزری بوجود می آورد. كه توسط آن كپی دیجیتالی از سند اصلی بدست می آید.

Duplex Module و دو رو زدن دستگاه فتوکپی شارپ و تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ

برای آگاهی از ایراد در دابلکس و سفارش کارشناس برای تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ اطلاعات مختصری درباره دابلکس دستگاه فتوکپی شارپ در قسمت ذیل تشریح می شود. این دستگاه فتوکپی شارپ در حالت استاندارد دارای یك واحد دوپلكس می باشد كه میتواند كپی‌ها و چاپ‌ها را بصورت دورو انجام دهد.

اگر وزن کاغذ کمتر از 205 گرم باشد. عمل چاپ دورو بطور اتوماتیك انجام خواهد شد. استفاده همزمان از كپی‌برداری دوپلكس و D SPF یكصدو‌پنجاه برگی بسیار كارآمدتر خواهد بود.

مشخصات فنی مواد مصرفی شارپ (Quick First Copy Time(7.2 Sec

زمان تهیه اولین دستگاه فتوكپی شارپ تنها 2/7 ثانیه می‌باشد. بنابراین هنگام كپی‌برداری از چند سند كم‌حجم وقت اندکی تلف می شود.

Energy Star : برنامه مشترك آژانس حمایت از محیط زیست و سازمان انرژی می‌باشد. كه از تولیدات محافظ محیط زیست با بازدهی بالا حمایت می کند. محصولات دارنده Energy Star نسبت بی‌خطری از انرژی را فراهم كرده. و از انتشار گازهای گلخانه‌ای جلوگیری می‌كنند.

تشریح درباره محصول شارپ توسط نمایندگی تعمیر فتوکپی شارپ

نمایندگی تعمیر فتوکپی شارپ خصوصیات دستگاه فتوکپی شارپ را از نظر مکانیکی و نرم افزاری تشریح می کند. تا با شناخت بیشتر بتوانید با دستگاه فتوکپی شارپ کپی برداری را انجام دهید:

فتوكپی و چاپگر سایز A 3 ، سرعت كپی/چاپ در دقیقه 31 c p m/ppm ، مجهز به صفحه نمایش لمسی 8.1 اینچی ، صرفه‌جویی در زمان با تغذیه‌كننده دوروی سند(R SPF) ، سرعت بالای تهیه اولین كپی (4.5 ثانیه) ، بزرگنمایی: حداقل 25%- حداكثر 400% ، كپی متوالی: 999 برگ ، حداكثر سایز كاغذ: A 3 ، تصویر دستگاه همراه با متعلقات اختیاری می باشد.

مشخصات درام دستگاه فتوکپی شارپ توسط نمایندگی شارپ

یکی از موثرترین قسمتهای تصویر برداری که توسط نمایندگی شارپ تشریح می گردد درام دستگاه فتوکپی شارپ است.

AR-310 DR

حفظ كیفیت و ماندگاری چاپ با گذشت زمان

ویژه مدل های AR-5625 X/ 5631 X ، حفظ كیفیت و ماندگاری چاپ با گذشت زمان ، كارآمد و مقرون به صرفه ، جلوگیری از آسیب دستگاه با رعایت استانداردهای بین المللی ، سهولت در دسترسی

مشخصات کارتریج تونر و مشخصات فنی مواد مصرفی شارپ توسط نمایندگی شارپ

یکی از موثرترین قسمتهای تصویر برداری که توسط نمایندگی شارپ تشریح می گردد. کارتریج تونر دستگاه فتوکپی شارپ است.

AR-310 ET

شرایط و مقررات استفاده و نگهداری و مشخصات فنی مواد مصرفی شارپ که توسط نمایندگی شارپ تشریح می گردد:

حمل دستگاه معیوب به تعمیرگاه مركزی نمایندگی شارپ جهت انجام تعمیرات دستگاه فتوکپی شارپ به عهده خریدار است. جابه جایی و انتقال دستگاه فتوکپی شارپ از محلی به محل دیگر منوط به رعایت استانداردهای شارپ می باشد. و بروز هرگونه خرابی ناشی از جابه جایی دستگاه فتوکپی شارپ خارج از تعهدات ضمانت شركت بوده. و مستلزم پرداخت صورتحساب قطعی نمایندگی شارپ خواهد بود. خریدار متعهد است محیط و محل استقرار و نصب دستگاه ها را به نحوی انتخاب نماید. كه درمعرض گردوغبار، تابش مستقیم نور خورشید ، حرارت شوفاژ یا بخاری و هوای سرد و مرطوب و كولر نبوده و همواره هوای اتاق درجریان و گردش باشد. درمورد دستگاه های با سرعت 40 كپی در دقیقه یا بالاتر، خریدار باید نسبت به برقراری انشعاب مستقل برق (220 ولت- 50 هرتز) با اتصال زمین مناسب برای دستگاه فتوکپی شارپ موردنظر اقدام نماید.

خریدار متعهد است یك نفر را به عنوان مسئول جهت آموزش صحیح طرز كار با دستگاه معرفی نماید. درمورد دستگاه های سرعت بالا (بیش از 40 كپی در دقیقه) معرفی اپراتور برای دستگاه های فتوکپی شارپ الزامی می باشد. درصورتیكه به علت عدم رعایت موارد مذكور هرگونه عیب و نقصی در دستگاه فتوکپی شارپ به وجود آید. پرداخت هزینه آن به عهده خریدار خواهد بود. بهای لوازم و مواد مصرفی مورد نیاز دستگاه ازقبیل تونر، دولوپر، درام، كاغذ، لامپ ها، پرس رولر، هیت رولر و همچنین هزینه پر كردن تانك مربوط به تونر دستگاه فتوکپی شارپ شامل گارانتی نبوده و بهای آن جداگانه دریافت خواهد شد. به منظور افزایش عمر مفید دستگاه، استفاده بهینه و جلوگیری از خرابی های بی مورد و غیرضروری لازم است. كه خریدار مواد مصرفی فتوکپی شارپ و قطعاتی نظیر تونر، دولوپر، درام، هیت رولر، كلینر، ناخنك، ترمیستور و غیره را به موقع تعویض نماید.

مقرون به صرفه و مشخصات فنی مواد مصرفی شارپ

تعمیر دستگاه های فتوکپی شارپ كه خرابی آنها در اثر آتش سوزی، حمل و نقل، ضربه خوردن، نوسانات برقمواد شیمیایی تخریب عمدی و تعمیرات توسط اشخاص غیرمجاز و یا استفاده از قطعات یدكی و موادمصرفی غیراصلی و غیر استاندارد و یا عدم استفاده صحیح از دستگاه باشد. شامل گارانتی نبوده و هزینه های مربوط به اعزام كارشناس و هزینه های تعمیرات فتوکپی شارپ برابر تعرفه نمایندگی شارپ از خریدار دریافت می گردد.

علاوه بر موارد ذكرشده استفاده از كاغذهای نامرغوب و بی كیفیت كه باعث خرابی دستگاه شود. شامل ضمانت نبوده و هزینه مربوط به اعزام كارشناس نمایندگی شارپ و تعمیرات فتوکپی شارپ مطابق تعرفه شركت دریافت می گردد. چنانچه خرید وسایل جانبی دستگاه فتوكپی شارپ بعد از نصب دستگاه دستگاه فتوکپی شارپ صورت گیرد. مشمول دریافت هزینه نصب می گردد.

درصورتیكه خریدار دستگاه فتوکپی شارپ مایل باشد. می تواند پس از اتمام دوره گارانتی، قرارداد پیشگیری از خرابی و سرویس و تعمیرات فتوکپی شارپ جداگانه ای را با شركت شارپ یا نماینده رسمی فتوکپی شارپ آن منعقد نماید. اعتبار گارانتی دستگاه های فتوكپی شارپ تا تاریخ مندرج در برچسب گارانتی (روی كارتن محصول ) و یا حداكثر تعداد كپی به شرح ذیل می باشد. (هركدام زودتر حادث شود). سرعت 8-14 كپی در دقیقه: حداكثر 5000 برگ كپی / سرعت 15 تا 25 كپی در دقیقه: حداكثر 15000 برگ كپی / سرعت 26 تا 45 كپی در دقیقه: حداكثر 35000 برگ كپی / سرعت بالای 45 كپی در دقیقه: حداكثر 50000 برگ كپی

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 7

No votes so far! Be the first to rate this post.

Tags: , , , , , , , , , , ,