مشکلات رایج دستگاه فتوکپی

مشکلات رایج دستگاه فتوکپی

5
(11)

مشکلات رایج دستگاه کپی در دفاتر

در این مقاله مشکلات رایج دستگاه های فتوکپی شارپ ،توشیبا ، کونیکا مینولتا ،ریکو ، ناشوا ، آفیشیو ، زیراکس ، کنون ، کیوسرا ، را در هر برند و مدلی که باشد. بطور کامل برای شما مشتریان گرامی نمایندگی فتوکپی تشریح می دهیم.

مشکلات رایج دستگاه کپی در دفاتر( و نحوه رفع این مشکلات)

مشکلات رایج دستگاه کپی در دفاتر( و نحوه رفع این مشکلات)

دستگاه کپی که به درستی کار نمی کند می تواند مشکلات زیادی را در دفاتر ایجاد نماید و باعث خستگی کارمندان شود. در این مقاله قصد داریم مشکلات رایج در رابطه با کپی که در نهایت به تعمیرات دستگاه کپی می انجامد را با هم مرور کنیم. زمانی که در حال مدیریت کسب وکار خود هستید باید عملیات روزمره را بررسی کنید و مطمئن شوید. این عملیات به درستی اجرا می شود. آخرین چیزی که باید نگرانش باشید دستگاه کپی دفتر است.

همانطور که می دانید کارکرد نادرست این دستگاه ها غیر قابل اجتناب است. مدل ها و طرح های مختلف دستگاه های کپی مستعد مشکلات مختلفی هستند. اما برخی از این مشکلات در میان تمام پرینترها رایج است. مشکلات مختلفی هستند اما برخی از این مشکلات در میان تمام پرینترها رایج است. با یادگیری نحوه رفع مشکلات رایج دستگاه کپی می توانید. در زمان خود صرفه جویی کنید. علاوه بر این، حل چنین مشکلاتی به شما کمک می کند در هزینه ها صرفه جویی کنید. اجازه دهید این موارد را با هم مرور کنیم.

1. چرا کپی ها با خطوطی بر روی کاغذ از دستگاه خارج می شوند؟

1. چرا کپی ها با خطوطی بر روی کاغذ از دستگاه خارج می شوند؟

1. چرا کپی ها با خطوطی بر روی کاغذ از دستگاه خارج می شوند؟

این گزینه یکی از مشکلات رایج دستگاه کپی است که می تواند به ماده خارجی موجود در شیشه مربوط باشد. اگر کپی از متن یا تصویر گرفتید و متوجه شدید که خطوطی در کاغذ وجود دارد باید درب بالایی دستگاه را باز کنید. و مطمئن شوید علامت یا شیء دیگری بر روی آن وجود ندارد.

اگر بعد از پاک کردن شیشه با پارچه نرم و شیشه پاک کن باز هم متوجه این خطوط شدید، از خود شیشه یک کپی بگیرید. اگر هنوز خطوطی بر روی کاغذ نمایان بود به احتمال زیاد مشکل به خاطر درام آسیب دیده یا تونر کارتریج است. ابتدا تونر کارتریج را بررسی کنید تا مطمئن شوید. هیچ ماده خارجی یا ترکی در آن وجود ندارد؛ کارتریج یا درام آسیب دیده باید عوض شود.

2. چه زمانی باید درام دستگاه کپی عوض شود؟

2. چه زمانی باید درام دستگاه کپی عوض شود؟

2. چه زمانی باید درام دستگاه کپی عوض شود؟

دانستن زمان تعویض درام دستگاه کپی بسیار ساده و آسان است. برخی از واحدها زمانی که عمر درام در حال اتمام است شما را باخبر خواهند کرد. البته نشانه هایی نیز وجود دارد که می توانید به دنبال آن باشید. اگر متوجه شدید که کیفیت تصاویر از بین رفته یا خطوطی بر روی کاغذها ایجاد شده است. به احتمال زیاد زمان خرید یک درام جدید فرا رسیده است.

برای تعویض درام مراحل زیر را طی کنید:

در حالیکه دستگاه روشن است، کاور بالایی اسکنر را باز کنید. درام و کارتریج را در دستگاه مشاهده خواهید کرد.
اهرم را باز کنید و درام قدیمی را از آن به بیرون بکشید.
باید بتوانید درام جدید را در جایگاه خود قرار دهید.
اگر همه مراحل به درستی انجام شده باشد قفل سر جای خود قرار خواهد گرفت.
درب اسکنر را ببندید و درام قدیمی را دور بیندازید.
بهتر است چند درام در شرکت خود داشته باشید تا در مواقع ضروری بتوانید از آن استفاده کنید.

3. پاک کردن درام دستگاه کپی:

3. پاک کردن درام دستگاه کپی:

3. پاک کردن درام دستگاه کپی:(مشکلات رایج دستگاه فتوکپی)

درام و تونر به همراه هم کار می کنند تا بتوانند کپی های خوبی در اختیار شما قرار دهند. همچنین باید دستگاه را خاموش کنید و اجازه دهید خنک شود. اطمینان حاصل کنید که درام را در معرض نور زیاد قرار نمی دهید. درام را همانطور که در مرحله قبل بیان کردیم خارج کنید. درب کوچک و معلق موجود بر روی درام را باز کنید. تا بتوانید به بخشی که نیاز به پاکسازی دارد دسترسی پیدا کنید.حالا قادر خواهید بود درام را بچرخانید. به هنگام چرخش درام، هر نوع کثیفی که در آن وجود دارد را به کمک یک دستمال نرم پاک کنید. زمانی که تمامی کثیفی ها از روی درام پاک شد. درب معلق و آویزان آن را ببندید و درام را سر جایش بگذارید. دستگاه کپی را تست کنید. تا مطمئن شوید کثیفی دیگری بر روی کاغذ نمایان نمی شود.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , ,