معرفی 3 نوع پرینتر

معرفی 3 نوع پرینتر

5
(9)

نمایندگی تعمیرات پرینتر کنون

معرفی 3 نوع پرینتر توسط نمایندگی تعمیرات پرینتر کنون در این مقاله خدمت شما مشتریان گرامی نمایندگی تعمیرات پرینتر کنون بطور کامل ارائه می شود. انواع پرینتر کنون و افزایش تنوع در مدل های آن ها امر شناخت انواع پرینتر کنون را  الزامی می کند.

آیا به یک تعمیرکار دستگاه پرینتر کنون ماهر نیازمندید؟

از طریق پر کردن فرم درخواست کارشناس و یا تماس با شمار های درج شده در ستون بالای سایت می توانید. ما را از درخواست سرویس مورد نظرتان مطلع کنید. و کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. و پس از انجام هماهنگی های لازم جهت تعیین وقت به محل شما می آیند.

اگر شما کسب و کار شما با اینترنت سروکار دارد ، قطعا نیاز به چاپ برخی از اسناد در همان زمان یا زمان های دیگر دارید. تمامی دستگاه های پرینتر کنون که مشتریان گرامی از نمایندگی تعمیرات پرینتر کنون خریداری می کنند. تا یکسال گارانتی خدمات پس از فروش پرینتر کنون دارند. نمایندگی تعمیرات پرینتر کنون در صورت بروز هر گونه ایراد در دستگاه پرینتر کنون بدون دریافت هیچگونه هزینه از مشتری ایراد دستگاه فتوکپی ریکو را رفع کرده. و خدمت مشتری دستگاه پرینتر کنون را تحویل میدهند.

قطعات مصرفی

قطعات مصرفی که مشتریان گرامی از قبیل درام ،بلید ،دولوپر یا کارتریج تونر از نمایندگی تعمیر پرینتر کنون تهیه می کنند. کاملا اورجینال و با گارانتی رسمی نمایندگی پرینتر کنون می باشند. در صورت نیاز به مواد مصرفی می توانید با نمایندگی تعمیر پرینتر کنون تماس گرفته. تا قطعات مصرفی برای شما مشتریان گرامی ارسال گردد. سوال این است که آیا شما پرینتر دارید؟. تعداد روزافزونی از کسب و کارها وجود دارند که پرینتر ندارد. با توجه به این که چگونه همه چیز در حال حاضر در وب تنظیم شده است. ممکن است باعث تعجب شود که بدانید چه نوع پرینتری در حال حاضر در دفاتر استفاده می شود؟. این سه پرینتر کنون در زیر پرینترهای معمولی هستند که امروزه در دفاتر  یافت می شوند.

تشریح پرینتر های چند کاره کانن (M F P) و معرفی 3 نوع پرینتر

تمامی خدمات نمایندگی تعمیرات پرینتر کنون در محل دستگاه فتوکپی ریکو انجام می گردد. بعد از تماس شما مشتریان گرامی با نمایندگی تعمیرات پرینتر کنون کارشناس نمایندگی تعمیرات پرینتر کنون کمتر از دوساعت در محل دفتر شما حاضر می گردد. و تمامی اشکالات دستگاه پرینتر کنون که شما به کارشناس نمایندگی تعمیرات پرینتر کنون اضهار می نمایید رفع نماید. پرینترهای چند کاره کنون به عنوان پرینترهای همه کاره شناخته می شوند.

با این نوع دستگاه، چاپ، اسکن، فکس و نیازهای فتوکپی شما پوشش داده می شود!. این پرینترها معمولا در اندازه های مختلفی وجود دارند. و بسیاری از آنها به اندازه کافی کوچک هستند تا روی یک میز کوچک قرار بگیرند. در جهت تعمیرات پرینتر چند کاره کنون یا باید متخصص در این نوع پرینتر ها باشید. یا باید به تعمیر کار متخصص تماس بگیرید. زیرا که این نوع پرینتر ها به دلیل خاصیت چند کاره ای که دارند. بسیار حساس هستند. گذشته از ویژگی های چند عملکردی که M F P s دارند، این مزایای مشترکی است. که صاحبان کسب و کار می توانند از این نوع پرینتر کنون به دست آورند.

• آنها در اتاق جای کمتری را می گیرند.

• آنها معمولا هزینه کمتری دارند. اگر چه در مقایسه با سایر پرینترها گران قیمت تر هستند، اگر شما در نظر دارید. که یک دستگاه فکس، اسکنر، فتوکپی و یک پرینتر بخرید، متوجه خواهید شد. که خرید یک M F P واقعا ارزان تر است.

پرینتر های چند کاره کانن (M F P) از انواع پرینتر :

پرینتر های چند کاره کانن (M F P) از انواع پرینتر :

تشریح پرینتر های جوهر افشان کانن از انواع پرینتر و معرفی 3 نوع پرینتر

پس از پایان تعمیرات دستگاه پرینتر کنون شما مشتری گرامی توسط کارشناس. نمایندگی تعمیرات پرینتر کنون کارشناس نمایندگی تعمیرات پرینتر کنون به شما فاکتور نمایندگی فتوکپی کنون را همراه با ضمانت نامه رسمی. نمایندگی تعمیرات پرینتر کنون ارائه می دهد.

گارانتی تعمیراتی نمایندگی تعمیرات پرینتر کنون شامل تمامی قطعات تعویض شده در فاکتور می باشد. که بیست هزار برگ از کنتور بعد از تعمیر الی شش ماه گارانتی تعویض قطعات دارد. و نمایندگی تعمیرات پرینتر کنون در صورت هرگونه اشکال در دستگاه پرینتر کنون بعد از تعمیرات نمایندگی تعمیرات پرینتر کنون موظف است. بدون هیچ گونه هزینه رفع ایراد کند.

از انواع پرینتر کنون می توان پرینتر های جوهر افشان کنون را نام برد .

پرینتر های جوهر افشان کنون با استفاده از اسپری کردن جوهر بر روی کاغذ، اسناد را چاپ می کند و معمولا می تواند. با وضوح 300 dpi (نقاط در هر اینچ) چاپ کند. و بعضی دیگر قادر به چاپ اسناد به اندازه 600 dpi هستند. این عملکرد باعث می شود آنها برای چاپ عکس ها و گزارش های تصویری ایده آل باشند.

آن چه صاحبان کسب و کار بیشتر در مورد پرینترهای جوهر افشان کنون می گویند این واقعیت است. که آنها معمولا مقرون به صرفه هستند. و آنها را تبدیل به یک دستگاه ایده آل برای کسب و کارهایی می کند. که فقط پرینتر می خواهند.از آنجایی که اکثر دفاتر (البته نه همه) دارای رایانه هستند. به احتمال زیاد پرینترهای جوهر افشان را در اکثر دفاتر مشاهده می کنید. در اینجا برخی از مزایای دیگر پرینترهای جوهر افشان کنون را مورد بررسی قرار می دهیم.

  1.  سرعت چاپ سریع
  2.  می تواند چاپ با کیفیت بسیار بالا را انجام دهند.
  3.  آسان برای استفاده.
  4.  آنها می توانند رنگ های واضحی را ایجاد کنند.

این نوع پرینترها بسیار حساس هستند در صورت مشاهده کوچکترین مشکل می بایست توسط یک تعمیرکار ماهر که در عیب یابی پرینتر کنون متخصص است تماس بگیرید.

پرینتر های جوهر افشان کانن از انواع پرینتر :

پرینتر های جوهر افشان کانن از انواع پرینتر :

معرفی 3 نوع پرینتر و پرینتر های لیزری کانن از انواع پرینتر

یکی از ویژگی های بسیار قابل توجهی که در مورد پرینترهای لیزری وجود دارد، قابلیت پرینتر کنون برای ارائه اسناد بسیار با کیفیت است. در واقع پرینترهای لیزری می توانند کپی هایی با رزولوشن 600 dpi تا 1200 dpi ارائه دهد.یکی از تفاوت های اصلی که پرینترهای لیزری کنون دارند این است. که آنها از تونر (پودر رنگی یا سیاه) به جای رنگ استفاده با کیفیت است.

در واقع پرینترهای لیزری می توانند کپی هایی با رزولوشن 600 dpi تا 1200 dpi ارائه دهد. یکی از تفاوت های اصلی که پرینترهای لیزری کنون دارند این است. که آنها از تونر (پودر رنگی یا سیاه) به جای رنگ استفاده می کنند. که در اکثر پرینترها ی دیگر استفاده می شود. پرینترهای لیزری برای کاربران مزایای فریبنده بسیاری را ارائه می دهند از جمله:

  1.   وضوح بسیار بالا
  2.   نتایج سریع
  3.  چاپ با حجم بالا
  4.  هیچ لکه ای وجود ندارد

چه نوع پرینتر برای کسب و کار من مناسب است؟ اگر شما به دنبال یک پرینتر جدید هستید می تواند. کمی گیج کننده باشد که باید چه کنید. اگر شما یک اسکنر یا دستگاه فکس ندارید، پیشنهاد خوب برای چاپ، پرینتر چند منظوره است. به دنبال چاپ اسناد کوچکتر یا کوتاهتر و یا در گاهی اوقات هستید؟. یک جوهر افشان احتمالا یک انتخاب بهتر خواهد بود. اگر شما نیاز به چاپ به طور منظم، و یا چاپ در مقادیر زیاد هستند. یک پرینتر لیزری می تواند بهترین انتخاب باشد.

معرفی 3 نوع پرینتر در بازار و پرینتر های لیزری کانن از انواع پرینتر :

معرفی 3 نوع پرینتر در بازار و پرینتر های لیزری کانن از انواع پرینتر :

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 9

No votes so far! Be the first to rate this post.

Tags: , , , , ,