نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا

5
(1)

نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا

شارژ کارتریج پرینتر توشیبا توسط نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا در این مقاله برای شما مشتریان گرامی نمایندگی توشیبا به طور کامل ارائه می گردد.

آیا به یک تعمیرکار دستگاه فتوکپی توشیبا ماهر نیازمندید؟

از طریق پر کردن فرم درخواست کارشناس و یا تماس با شمار های درج شده. در ستون بالای سایت می توانید. ما را از درخواست سرویس مورد نظرتان مطلع کنید. و کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. و پس از انجام هماهنگی های لازم جهت تعیین وقت به محل شما می آیند.

آموزش تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا میتواند کمک بسیاری در برطرف نمودن مشکلات دستگاه کپی توشیبا و انواع ماشینهای اداری مشابه و پرینتر توشیبا باشد. اگر قصد آموزش تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا و ماشینهای اداری و پرینتر توشیبا را دارید. باید به شما بگویم که این آموزش ممکن است در مراحل ابتدایی ساده باشد. اما هر مقدار که جلوتر میروید نیاز به تجربه و دانش بیشتری خواهید داشت.

شارژ کارتریج پرینتر توشیبا توسط نمایندگی توشیبا

تمامی دستگاه های فتوکپی توشیبا که مشتریان گرامی از نمایندگی توشیبا خریداری می کنند. تا یکسال گارانتی خدمات پس از فروش توشیبا دارند. نمایندگی توشیبا در صورت بروز هر گونه ایراد در دستگاه فتوکپی توشیبا بدون دریافت هیچگونه هزینه از مشتری ایراد دستگاه فتوکپی توشیبا را رفع کرده. و خدمت مشتری دستگاه فتوکپی توشیبا را تحویل میدهند.

با این حال با پیشرفت در ساخت دستگاه کپی و پرینتر توشیبا  امروزه شاهد دستگاههایی هستیم. که به راحتی با زبان ساده با کاربر سخن میگویند و کاربر با کمی دانش میتواند بفهمد که مشکل در کدام واحد دستگاه رخ داده است. این امر در گذشته به سختی صورت میگرفت و نیاز به تعمیر کپی توشیبا توسط کارشناسان نمایندگی توشیبا داشت. آنها میبایست از روشهای زیادی استفاده مینمودند تا بفهمند مشکل در کدام قسمت دستگاه میباشد.

آموزش شارژ کارتریج پرینتر توشیبا و آموزش تعمیرات دستگاه فتوکپی و پرینتر توشیبا

آموزش شارژ کارتریج پرینتر توشیبا و آموزش تعمیرات دستگاه فتوکپی و پرینتر توشیبا

البته پیدا نمودن ایراد خود نیمی از راه تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا میباشد و نیمه دوم نیاز به آموزش تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا برای رفع مشکل دارد. مگر آنکه به جای تعمیر دستگاه کپی توشیبا به فکر تعویض قطعه معیوب باشید ، که هزینه بسیاری را برای صاحب آن به همراه خواهد داشت .

از اینرو اهمیت آموزش تعمیرات دستگاه فتوکپی و پرینتر توشیبا در این میباشد که تعمیرکار توشیبا بتواند با کمترین هزینه  و در کمترین زمان بهترین نتیجه را ارائه دهد. در این مقاله به عناوین مهمی از موارد مربوط به مشکلات دستگاه کپی و پرینتر توشیبا با برندهای مختلف مانند شارپ توشیبا ، کانن ، کونیکا مینولتا ، ریکو ، اچ پی ، کیوسرا ، زیراکس ، برادر ،سامسونگ و … میپردازیم.

شارژ کارتریج پرینتر توشیبا و مشکلات عمومی توسط نمایندگی تعمیرات فتوکپی توشیبا

قطعات مصرفی که مشتریان گرامی از قبیل درام ،بلید ،دولوپر یا کارتریج تونر از نمایندگی تعمیرات فتوکپی توشیبا تهیه می کنند،کاملا اورجینال و با گارانتی رسمی نمایندگی تعمیرات فتوکپی توشیبا می باشند. در صورت نیاز به مواد مصرفی می توانید با نمایندگی تعمیرات فتوکپی توشیبا تماس گرفته تا قطعات مصرفی برای شما مشتریان گرامی ارسال گردد.

خطوط سیاه و تیره در چاپ: از عمومی ترین این مشکلات میتوان به خطوط سیاه یا تیره که توسط اپتیک های کثیف ایجاد میشود اشاره نمود . وقتی اپتیک Optic نتواند نور کافی را به درام Drum برساند در نتیجه دستگاه یک کپی توشیبا خط دار و کثیف به شما تحویل میدهد. کثیف بودن و لکه دار بودن شیشه دستگاه فتوکپی توشیبا نیز میتواند در این مورد نقش داشته باشد. برای برطرف نمودن این مورد باید :

  1. شیشه دستگاه کپی یا پرینتر چندکاره توشیبا را بررسی کنید و آنرا بخوبی تمیز نمایید.
  2. برای تست اپتیک حتما باید یک نمونه سالم را جایگزین کنید تا از خرابی آن مطمئن شوید.
  3. برای اینکار باید با واحد تعمیرات دستگاه کپی توشیبا خود تماس بگیرید
شارژ کارتریج پرینتر توشیبا و خروجی کپی سفید و بدون چاپ توسط نمایندگی تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا

تمامی خدمات نمایندگی تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا در محل دستگاه فتوکپی ریکو انجام می گردد. بعد از تماس شما مشتریان گرامی با نمایندگی تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا کارشناس نمایندگی تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا کمتر از دوساعت در محل دفتر شما حاضر می گردد. و تمامی اشکالات دستگاه فتوکپی توشیبا که شما به کارشناس نمایندگی تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا اضهار می نمایید رفع نماید.

پس از پایان تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا شما مشتری گرامی توسط کارشناس نمایندگی تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا کارشناس نمایندگی تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا به شما فاکتور نمایندگی تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا را همراه با ضمانت نامه رسمی نمایندگی تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا  ارائه می دهد. یکی دیگر از مشکلات عمومی دستگاه کپی و پرینتر توشیبا خروجی چاپ سفید میباشد. قطع شدن سیم کرونا Corona (سیمی که دارای جریان الکتریسیته است و بار مثبت را به درام منتقل میکند)

آموزش شارژ کارتریج پرینتر توشیبا و خروجی کپی سفید و بدون چاپ

آموزش شارژ کارتریج پرینتر توشیبا و خروجی کپی سفید و بدون چاپ

برای چسبیدن تونر به کاغذ باید درام و کاغذ دارای بار الکتریکی مثبت باشند. و تونر هم که دارای بار منفی است به نقاط باردار کاغذ میچسبد. این عمل توسط سیم کرونا انجام میپذیرد. دیگر عامل بروز این مشکل میتواند در خرابی برد ولتاژ High Voltage board باشد.

آموزش خصوصیات کپی سیاه در چاپ با دستگاه فتوکپی توشیبا توسط نمایندگی توشیبا در تهران

گارانتی تعمیراتی نمایندگی توشیبا در تهران شامل تمامی قطعات تعویض شده در فاکتور می باشد. که بیست هزار برگ از کنتور بعد از تعمیر الی شش ماه گارانتی تعویض قطعات دارد. و نمایندگی توشیبا در تهران در صورت هرگونه اشکال در دستگاه فتوکپی توشیبا بعد از تعمیرات نمایندگی توشیبا در تهران موظف است. بدون هیچ گونه هزینه رفع ایراد کند. یکی از دلایل بروز کپی سیاه ، خرابی در لامپ اسکنر دستگاه کپی توشیا میباشد. ممکن است لامپ سوخته باشد یا شکسته باشد که باید حتما تعویض شود.

در مواردی هم ممکن است فیوز مربوط به لامپ سوخته باشد. دلیل دیگر سیاهی بیش از حد در چاپ دستگاه کپی و پرینتر توشیبا تغذیه بیش از حد تونر روی درام میباشد. که موارد آن به این صورت است : ممکن است واحد دولوپر تونر زیادی را به درام منتقل کند. ولتاژ ورودی به درام بعد از چاپ از آن خارج نشده باشد. در این موارد تونر روی درام باقی میماند و در چاپ بعدی روی کاغذ سیاهی ایجاد میکند. این مورد در دستگاه کپی توشیبا بیشتر دیده میشود . اگر بعد از بررسی های لازم به نتیجه مطلوب نرسیدید با متخصصین نمایندگی توشیبا تماس بگیرید. تا آموزش تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا را در اختیارتان قرار دهند.

چرا چاپ خروجی دستگاه کپی توشیبا خیلی تیره میشود ؟

با توجه به مواردی که در کپی توشیبا سیاه به آن پرداختیم مانند ولتاژ ورودی به درام و مشکل دولوپر موارد مربوط به لامپ آینه های اسکنر باید بررسی شود . ممکن است لامپ اسکنر مستهلک شده باشد و نور کافی جهت اسکن را نداشته باشد. آینه های واحد اسکنر کثیف شده باشند . اپتیک های واحد درام کثیف شده باشند . تونر استفاده شده در دستگاه مربوط به مدل دستگاه کپی مورد استفاده نباشد. اگر اقدام به تمیز کردن هر یک از آینه ها و یا اپتیک دستگاه کپی توشیبا نمودید. حتما از کارشناسان واحد تعمیر فتوکپی  توشیبا جهت راهنمایی استفاده از نوع پارچه و مواد تمیزکننده کمک بگیرید. موارد ذکر شده در کپی سیاه و تیره میتواند در نوع دیگر خرابی نیز باعث روشنی بیش از حد در کپی گردد .

پیشنهاد واحد تعمیرات کپی توشیبا در آموزش تعمیرات دستگاه فتوکپی و پرینتر توشیبا :

از توان دستگاه کپی و پرینتر توشیبا خود آگاهی کسب کنید. تعداد حداکثر توان چاپ با دستگاه کپی توشیبا در هر دوره را بدانید. بعد از چند بار تعویض تونر و شارژ کارتریج حتما سیم کرونا و دولوپر را تعویض کنید. برای سرویس دستگاه خود کمی زودتر از موعد اقدام کنید تا نیاز به هزینه های اضافی نداشته باشید. از تعمیرکار دستگاه فتوکپی توشیبا خود بخواهید با ابزار مخصوص تست ولتاژ برد های داخلی دستگاه را بررسی نمایند. کدهای خطای دستگاه کپی توشیبا را یاد بگیرید تا در صورت بروز هرگونه ایراد بتوانید مستقیما به سراغ همان واحد بروید. از کد ریست دستگاه کپی توشیبا برای رفع ایرادها استفاده نمایید. برخی از کدهای دستگاه کپی توشیبا برای انجام تنظیمات دستگاه کارایی بالایی دارند، آنها را بیاموزید .

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Tags: , , , , , , , ,