نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی شارپ

نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی شارپ

5
(2)

نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی شارپ

نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی شارپ تمامی آن چه از یک نمایندگی انتظار دارید را در اختیار شما قرار خواهد داد. آیا به دنبال سرعت در ارائه ی خدمات هستید ؟ می خواهید دستگاه شما با کیفیت عالی تعمیر شود؟ آیا به دنبال هزینه ی مناسب و گارانتی معتبر پس از تعمیرات هستید، ما تمامی انتظارات شما را برآورده خواهیم کرد. پس از تعمیرات دستگاه این امکان فراهم شده است که ، انتقادات و پیشنهادات خود را با واحد CRM ( ارتباط با مشتریان ) مطرح نموده و از خدمات این مرکز بهره مند شوید.

ماشین های اداری شارپ همواره جزو دستگاه‌های پرطرفدار و محبوب در بازارهای داخلی کشور ما بوده‌اند. این برند، ماشین‌های اداری متنوعی را در ابعاد و کاربری‌های متنوع روانه بازارهای جهانی کرده تا کاربران با هر نیاز و سلیقه‌ای بتوانند دستگاه خود را انتخاب و خریداری نمایند. برخی از دستگاه‌های تولید شده در شارپ، چند کاره و حجیم بوده و کاربری آنها در مصارف اداری، آموزشی یا شرکتی است و برخی دیگر دستگاه‌های خانگی با کاربری شخصی یا برای ادارات کوچک با حجم کاری کم بوده‌اند. وظیفه کاغذ کش کپی را در این مقاله بطور کامل برای مشتریان گرامی نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی شارپ تشریح می کنیم.

آیا به یک تعمیرکار دستگاه فتوکپی شارپ ماهر نیازمندید؟

از طریق پر کردن فرم درخواست کارشناس و یا تماس با شمار های درج شده در ستون بالای سایت می توانید. ما را از درخواست سرویس مورد نظرتان مطلع کنید. و کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. و پس از انجام هماهنگی های لازم جهت تعیین وقت به محل شما می آیند.

یکی از یونیت های اصلی دستگاه های فتوکپی شارپ یونیت های کاغذ کش کاست می باشد. که در تمامی دستگاه های فتوکپی شارپ وجود دارد. در دستگاه های رومیزی اصولا یک کاست دستی و یک کاست اصلی وجود دارد. که این کاستها قابل ارتقاء می باشند. تمامی اسنادی که باید کپی برداری شوند منبع تغذیه خود که کاغذ می باشند. را از این قسمت تامین می کنند. در بعضی از مواقع هم این یونیت ها دچار مشکل می گردند. که نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی شارپ در این مقاله بطور کامل تمامی ایرادهایی که در اکثر مواقع برای این قسمت اتفاق می افتد.

"<yoastmark

وظیفه کاغذ کش فتوکپی و ایرادهای این یونیت توسط نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی شارپ

نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی شارپ ایرادهای که در قسمت یونیت کاغذ کش دستگاه فتوکپی شارپ به وجود می آید. را اصولا گیر کاغذ در این یونیت توصیه می کند.

  • در مورد گیر کاغذ درصورت دانستن محل آن اقدام به باز کردن درب دستگاه فتوکپی شارپ کنید.
  • واحدهای داخلی دستگاه فتوکپی بصورت کشویی داخل دستگاه فتوکپی شارپ قرار دارند.
  • یک دستگیره سبز رنگ که با چرخش به سمت بالا واحد مورد نظر را آزاد میکند. (ممکن است در برخی دستگاهها این قسمت با رنگ خاکستری و با فشاردادن آزادشود)
  • بعد از آزاد نمودن واحد بطور مثال کارتریج دستگاهفتوکپی شارپ ، آنرا به بیرون دستگاه فتوکپی شارپ بکشید تا زمانی   که کامل خارج دستگاه قرار گیرد.
  • برای خروج کامل واحد یک ضامن دیگر در انتهای آنها قرار دارد که در اغلب موارد نیاز به استفاده از آنها نمیباشید.
  • حال میتوانید کاغذ گیر کرده را ببینید . سعی کنید به آرامی آنرا خارج نمایید.
  • توجه داشته باشید به هیچ عنوان به زور اینکار را نکنید اگر احساس میکنید ممکن است کاغذ پاره شود از انجام آن خودداری کنید و به تعمیرکار دستگاه فتوکپی شارپ مراجعه کنید.
  • گیر کاغذ بیشتر در واحدهای کاست و کاغذکش دستی اتفاق می افتد که با روش بالا به راحتی قابل رفع میباشد.
  • اگر کاغذ در واحد فیوزر دستگاه فتوکپی شارپ گیر کند ، خارج نمودن آن ممکن است کار سختی باشد ، با اینحال کاربر    تا زمانی که احساس کند کاغذ به راحتی خارج میشود ، میتواند از همین روش استفاده کند.

"تشریح

عدم شناسایی نوع کاغذ و ضعیف شدن کاغذکش دستی و کاست در انتقال کاغذ به داخل دستگاه کپی شارپ

تمامی دستگاه های فتوکپی شارپ که مشتریان گرامی از نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی شارپ خریداری می کنند. تا یکسال گارانتی خدمات پس از فروش شارپ دارند.

مواردی که این خطاها رخ میدهد :

  • در کاست تغذیه کاغذ اجزایی وجود دارد که اندازه کاغذ را مشخص میکند و از این طریق به دستگاه میگوید که کاغذ قرار گرفته در داخل کاست چه اندازه ای است.
  • مطمئن شوید که تنظیم کننده کناری کاغذ کش دستی کاملا به کاغذ شما چسبیده باشد.
  • در ضعیف شدن کاغذکش دستگاه اغلب غلتکهای پلاستیکی که وظیفه انتقال کاغذ را دارند ضعیف و یا کثیف میشوند.
عدم شناسایی نوع کاغذ و ضعیف شدن کاغذکش دستی و کاست در انتقال کاغذ به داخل دستگاه کپی شارپ

عدم شناسایی نوع کاغذ و ضعیف شدن کاغذکش دستی و کاست در انتقال کاغذ به داخل دستگاه کپی شارپ

تمامی خدمات نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی شارپ در محل دستگاه فتوکپی شارپ انجام می گردد. بعد از تماس شما مشتریان گرامی با نمایندگی شارپ کارشناس نمایندگی شارپ کمتر از دوساعت در محل دفتر شما حاضر می گردد. و تمامی اشکالات دستگاه فتوکپی شارپ که شما به کارشناس نمایندگی شارپ اضهار می نمایید رفع نماید.

پس از پایان تعمیرات دستگاه فتوکپی شارپ شما مشتری گرامی توسط کارشناس نمایندگی شارپ کارشناس. نمایندگی شارپ در تهران به شما فاکتور نمایندگی شارپ را همراه با ضمانت نامه رسمی نمایندگی شارپ ارائه می دهد. بیست هزار برگ از کنتور بعد از تعمیر الی شش ماه گارانتی تعویض قطعات دارد. و نمایندگی شارپ در صورت هرگونه اشکال در دستگاه فتوکپی بعد از تعمیرات نمایندگی شارپ موظف است. بدون هیچ گونه هزینه رفع ایراد کند.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.

Tags: ,