نمایندگی تعمیرات فتوکپی ریکو

نمایندگی تعمیرات فتوکپی ریکو

5
(5)

نمایندگی تعمیرات فتوکپی ریکو

انواع برند کپی ریکو توسط نمایندگی تعمیرات فتوکپی ریکو در این مقاله برای شما مشتریان گرامی نمایندگی فتوکپی ریکو ارائه می شود.

آیا به یک تعمیرکار دستگاه فتوکپی ریکو ماهر نیازمندید؟

از طریق پر کردن فرم درخواست کارشناس و یا تماس با شمار های درج شده در ستون بالای سایت می توانید. ما را از درخواست سرویس مورد نظرتان مطلع کنید. و کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. و پس از انجام هماهنگی های لازم جهت تعیین وقت به محل شما می آیند.

دستگاه کپی ریکو ناشوا و ناشواتک ( RICOH Nashua – Nashuatec ) از سری دستگاههای کپی پرکاربرد ریکو می باشد. که با این نامهای تجاری ارائه شده اند. در واقع برند ریکو از نامهای زیادی در زیر مجموعه محصولات خود استفاده نموده است. یکی از خصوصیات دستگاه کپی ریکو ناشوا و ناشواتک اعلام خطاهای بسیار دقیق در مواقع بروز مشکلات در این نوع دستگاهها میباشد. دستگاه های فتوکپی ریکو ناشواتک در ایران بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. و نمایندگی ریکو ناشواتک در تهران با بهره مندی از قطعات اصلی و اورجینال این نوع دستگاهها آماده خدمت به مصرف کنندگان می باشد.

معرفی دستگاه کپی ریکو ناشوا MPC 4502 –RICOH MPC 5502 RICOH توسط نمایندگی تعمیرات فتوکپی ریکو

تمامی دستگاه های فتوکپی ریکو که مشتریان گرامی از نمایندگی تعمیرات فتوکپی ریکو خریداری می کنند. تا یکسال گارانتی خدمات پس از فروش ریکو دارند. نمایندگی فتوکپی ریکو در صورت بروز هر گونه ایراد در دستگاه فتوکپی ریکو بدون دریافت هیچگونه هزینه از مشتری ایراد دستگاه فتوکپی ریکو را رفع کرده. و خدمت مشتری دستگاه فتوکپی ریکو را تحویل میدهند. قطعات مصرفی که مشتریان گرامی از قبیل درام ،بلید ،دولوپر یا کارتریج تونر از نمایندگی فتوکپی ریکو تهیه می کنند. کاملا اورجینال و با گارانتی رسمی نمایندگی فتوکپی ریکو می باشند. دستگاههای کپی چند منظوره ریکو ناشوا Nashua  با هدف راحتی در کار با دستگاه کپی ، ارائه شده اند.

این دستگاهها از امنیت بالایی در سطح دسترسی کاربران و ارتباط شبکه ای برخوردارند. قابلیت ویرایش دکمه های روی صفحه نمایش و کلیدهای میانبر به دلخواه کاربر باعث شده است. تا کاربران بتوانند، چندین دستور و عملیات را در یک مرحله انجام دهند. و زمان کمتری را صرف بالا و پایین نمودن منوها صرف نمایند. البته مجموعه ای از عملیات از پیش تعریف شده نیز در صفحه نمایش دستگاه در دسترس کاربران میباشد که آنها نیز قابلیت حذف و اضافه را دارند.

بسیاری از چاپگرها  و دستگاههای کپی دیگر هنوز هم با فرآیندهای آهسته و دست و پا گیر کار میکنند. که به طور قابل توجهی باعث کاهش بهره وری سازمانی و عدم بهینه سازی روند انجام امور اداری در طول یک روز کاری می شود. با این حال ، دستگاههای کپی ریکو ناشوا  MPC ۴۵۰۲ و MPC ۵۵۰۲ MFP  به کاربر این اطمینان را میدهد. که با امکانات کاملا بصری ، کارآمد پایدار و امن به امور خود بپردازند. در نهایت ، این امر باعث افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها می شود.

آموزش خصوصیت سازگاری با محیط زیست در دستگاه کپی ریکو ناشوا و ناشواتک توسط نمایندگی تعمیرات فتوکپی ریکو

در صورت نیاز به مواد مصرفی می توانید با نمایندگی تعمیر فتوکپی ریکو تماس گرفته تا قطعات مصرفی برای شما مشتریان گرامی ارسال گردد. تمامی خدمات نمایندگی تعمیر فتوکپی ریکو در محل دستگاه فتوکپی ریکو انجام می گردد. بعد از تماس شما مشتریان گرامی با نمایندگی تعمیر فتوکپی ریکو کارشناس نمایندگی تعمیر فتوکپی ریکو کمتر از دوساعت در محل دفتر شما حاضر می گردد. و تمامی اشکالات دستگاه فتوکپی ریکو که شما به کارشناس نمایندگی تعمیر فتوکپی ریکو اضهار می نمایید رفع نماید.

این دستگاه ها دارای یک مرورگر وب داخلی هستند که به فرآیند استفاده از دستگاه کپی از طریق ویژگی های قابل تنظیم و سازگار با محیط زیست کمک می کنند. این ویژگیها عبارت است از توانایی تعیین محدودیت سهمیه بندی بر روی مقدار کاغذ خروجی برای هر کاربر می باشد.

انواع برند کپی ریکو و امکان آمارگیری نحوه استفاده کاربر از دستگاه کپی ریکو ناشوا

و یک اینفوگرافیک infographic در آمار مربوط به رفتار “سبز” هر کاربر می باشد. این آمار بر روی صفحه نمایش دستگاه کپی تعداد ورود و نحوه رفتار کاربران را با دستگاه نمایش می دهد. مدیران و مسئولین واحدهای اداری می توانند کاربران خود را در تعداد استفاده از کاغذ محدود نمایند. تا کاربر با دقت بیشتری با دستگاه کار کند و کاغذ کمتری را از دست بدهد. اینفوگرافیک آمار رفتار کاربر با هر بار ورود کاربر و استفاده از دستگاه کپی ریکو ناشوا بر روی صفحه نمایش نشان داده میشود.

انواع برند کپی ریکو و امکان آمارگیری نحوه استفاده کاربر از دستگاه کپی ریکو ناشوا

انواع برند کپی ریکو و امکان آمارگیری نحوه استفاده کاربر از دستگاه کپی ریکو ناشوا

معرفی دستگاه کپی ریکو ناشوا MPC 4502 – MPC 5502

برای دریافت اطلاعات کامل از نحوه عملکرد این ویژگی با واحد تعمیرات دستگاه کپی ریکو ناشوا تماس بگیرید.

تشریح امکانات دستگاه کپی ریکو ناشوا و ناشواتک توسط نمایندگی تعمیرات فتوکپی ریکو

پس از پایان تعمیرات دستگاه فتوکپی ریکوی شما مشتری گرامی توسط کارشناس نمایندگی ریکو ،کارشناس نمایندگی ریکو به شما فاکتور نمایندگی ریکو را همراه با ضمانت نامه رسمی نمایندگی ریکو ارائه می دهد.

  • امکان پرینت از طریق پورت USB
  • کیفیت مناسب در چاپ و استفاده کم از مواد مصرفی
  • رابط کاربری بسیار مناسب و آسان (صفحه نمایش لمسی)
  • قابلیت اتصال از طریق شبکه و USB
  • بسیار کم صدا و پرسرعت
  • قابلیت اضافه نمودن امکانات جانبی مانند فکس و کاست اضافه کاغذ

انواع برند کپی ریکو و کیفیت بالا در دستگاه کپی ریکو ناشوا و ناشواتک توسط نمایندگی تعمیرات فتوکپی ریکو

گارانتی تعمیراتی نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی ریکو شامل تمامی قطعات تعویض شده در فاکتور می باشد که بیست هزار برگ از کنتور بعد از تعمیر الی شش ماه گارانتی تعویض قطعات دارد و نمایندگی تعمیرات فتوکپی ریکو در صورت هرگونه اشکال در دستگاه فتوکپی ریکو بعد از تعمیرات نمایندگی ریکو موظف است بدون هیچ گونه هزینه رفع ایراد کند. دستگاههای کپی ریکو ناشوا مدل MPC 4502 و MPC 5502  با کیفیت چاپ بالاتر و بهتر درجه حرارت تونر را 10 درجهسانتیگراد پایین تر از مدل های رقیب رسانده اند. این موضوع تضمین می کند که آنها به عنوان دستگاههای کپی کم مصرف انرژی و کاهش دهنده گرمای ایجاد شده شناخته شوند.

انواع برند کپی ریکو و این دستگاهها از امن ترین دستگاه ها در بازار میباشند

دستگاه کپی ریکو ناشوا و ناشواتک از دو الگوریتم که تمام فایل ها مانند اسکن و فکس در دستگاه به صورت رمز گذاری ذخیره می کند استفاده می کنند. یکی از این الگوریتم ها توسط دولت ایالات متحده اتخاذ شده. و دیگری توسط آژانس اطلاعاتی امنیت ملی ایالات متحده توسعه یافته و طراحی شده است. دستگاه کپی ناشوا و ناشواتک آخرین نوآوری های تکنولوژیک و راه حل های ساده کاربری دستگاه کپی را در این مدلها ارائه نموده است. برای تعمیر دستگاه کپی ریکو ناشوا میتوانید. با همکاران ما در نمایندگی ریکو ناشوا تماس حاصل فرمایید.

آموزش انواع برندها و مدلهای دستگاه کپی ریکو نمایندگی تعمیرات فتوکپی ریکو

نمایندگی تعمیرات فتکپی ریکو مدلهای بسیار متنوعی از دستگاههای کپی و پرینترهای تک کاره و چندکاره رنگی و سیاه و سفید را در کارنامه تولید خود دارد. همانگونه که اشاره شد بسیاری از این دستگاهها با نام تجاری ريکو ناشوا و ناشواتک شناخته میشوند. برخی دیگر با نام ریکو آفیشیو تولید و ارائه شده اند که در سرعت بسیار بالا در چاپ شناخته میشوند.

در این میان دستگاههایی که در سالهای اولیه شروع کار شرکت ریکو تولید شده اند. با نام تجاری ریکو در دسترس میباشند. همکاران متخصص ما در نمایندگی ریکو با سالها تجربه در امر تعمیرات و ارائه سرویسهای مورد نیاز این دستگاهها در نمایندگی ریکو  مشغول فعالیت میباشند. مهم نیست دستگاه شما چند سال کار کرده است. و یا مستهلک شده ، کارشناسان ما میتوانند. با بکارگیری قطعات اورجینال ریکو ، دستگاه شما را به خوبی سرویس و تعمیر نمایند.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 5

No votes so far! Be the first to rate this post.

Tags: , , , , , , , , ,