نمایندگی تعمیر دستگاه شارپ

5
(1)

نمایندگی تعمیر دستگاه شارپ

وظیفه یونیت فیوزینگ فتوکپی را در این مقاله توسط نمایندگی تعمیر دستگاه شارپ بطور کامل برای مشتریان گرامی نمایندگی شارپ تشریح می کنیم.

آیا به یک تعمیرکار دستگاه فتوکپی شارپ ماهر نیازمندید؟

از طریق پر کردن فرم درخواست کارشناس و یا تماس با شمار های درج شده در ستون بالای سایت می توانید ما را از درخواست سرویس مورد نظرتان مطلع کنید. و کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. و پس از انجام هماهنگی های لازم جهت تعیین وقت به محل شما می آیند.

یونیت فیوزینگ به واسطه لامپ هایی که درون آن قرار دارند. تعداد لامپهایی که در یونیت فیوزینگ وجود دارد. بستگی به سرعت دستگاه فتوکپی شارپ تعدادش متفاوت می باشد. نمایندگی دستگاه فتوکپی شارپ در این قسمت قصد دارد. برای آموزش به شما مشتریان گرامی نمایندگی شارپ تمامی قسمتهای یونیت فیوزینگ دستگاه فتوکپی شارپ را همراه با وظایف تمامی قسمتها تشریح و توضیح دهد.

قسمتهای مختلف یونیت فیوزینگ و وظیفه یونیت فیوزینگ فتوکپی شارپ

قسمتهای مختلف یونیت فیوزینگ دستگاه فتوکپی شارپ را بطور کامل توسط نمایندگی تعمیر دستگاه شارپ در زیر بطور کامل همراه با وظایف آنها تشریح می دهیم:

  1. هاترولر دستگاه فتوکپی شارپ
  2. پرس دستگاه فتوکپی شارپ
  3. ترمیستور دستگاه فتوکپی شارپ
  4. ترمیچر فیوز دستگاه فتوکپی شارپ
قسمتهای مختلف یونیت فیوزینگ و وظیفه یونیت فیوزینگ فتوکپی شارپ

قسمتهای مختلف یونیت فیوزینگ و وظیفه یونیت فیوزینگ فتوکپی شارپ

تشریح هاترولر دستگاه فتوکپی شارپ توسط نمایندگی تعمیر دستگاه شارپ

هاترولر یکی از قسمتهای اصلی یونیت فیوزینگ دستگاه فتوکپی شارپ است. که توسط نمایندگی تعمیر دستگاه شارپ در این قسمت یرای شما مشتریان گرامی نمایندگی شارپ در تهران همراه با وظیفه آن تشریح داده می گردد. هاترولر از جنس تفلونی می باشد. که به صورت استوانه ای ساخته می شود که لامپ در این قسمت قرار می گیرد.

اندازه هاترولر در دستگاه های فتوکپی شارپ با توجه به سرعت آنها و اندازه دستگاه فتوکپی شارپ متفاوت می باشد. عمر مفید هاترولر نیز بستگی به سرعت دستگاه فتوکپی شارپ تعیین می گردد. مثلا دستگاه های رومیزی و سرعت پایین عمر مفید این قطعه 70 هزار برگ و در دستگاه های فتوکپی شارپ سرعت بالا عمر مفید آن 170 هزار برگ می باشد.

"تشریح

ایرادهای که از هاترولر ممکن بر روی سند به وجود بیاید عبارتند از :

  1. تکرار سند چاپ قبلی بر روی چاپ جدید سند
  2. چسبیدن سند چاپ شده به دور هاترولر دستگاه فتوکپی شارپ
تشریح پرس دستگاه فتوکپی شارپ و وظیفه یونیت فیوزینگ فتوکپی شارپتوسط نمایندگی تعمیر دستگاه شارپ

پرس یکی از قسمتهای اصلی یونیت فیوزینگ دستگاه فتوکپی شارپ است. که توسط نمایندگی تعمیر دستگاه شارپ در این قسمت یرای شما مشتریان گرامی نمایندگی شارپ در تهران همراه با وظیفه آن تشریح داده می گردد. پرس از جنس پشم شیشه فشرده می باشد. که به صورت استوانه ای ساخته می شود. اندازه پرس در دستگاه های فتوکپی شارپ با توجه به سرعت آنها و اندازه دستگاه فتوکپی شارپ متفاوت می باشد. عمر مفید هاترولر نیز بستگی به سرعت دستگاه فتوکپی شارپ تعیین می گردد. مثلا دستگاه های رومیزی و سرعت پایین عمر مفید این قطعه 70 هزار برگ و در دستگاه های فتوکپی شارپ سرعت بالا عمر مفید آن 170 هزار برگ می باشد.

"تشریح

ایرادهای که از پرس ممکن بر روی سند به وجود بیاید عبارتند از :

  1. تکرار سند چاپ قبلی بر روی چاپ جدید سند
  2. چسبیدن سند چاپ شده به دور پرس دستگاه فتوکپی شارپ
تشریح ترمیستور دستگاه فتوکپی شارپ و وظیفه یونیت فیوزینگ فتوکپی شارپ توسط نمایندگی تعمیر دستگاه شارپ

ترمیستور یکی از قسمتهای اصلی یونیت فیوزینگ دستگاه فتوکپی شارپ است. که توسط نمایندگی تعمیر دستگاه شارپ در این قسمت یرای شما مشتریان گرامی نمایندگی شارپ در تهران همراه با وظیفه آن تشریح داده میگردد. ترمیستور از جنس پلاستیک نسوز  می باشد. اگر ترمیستور درجه حرارت را بطور دقیق اعلام نکند. ممکن است.

"تشریح

ایرادهای که ممکن است ترمیستور بر روی دستگاه فتوکپی شارپ داشته باشد:

  1. کد H 4  بر روی دستگاه فتوکپی شارپ ظاهر می گردد.
  2. لامپ هاترولر دستگاه فتوکپی شارپ روشن نمی گردد.
تشریح ترمیچر فیوز دستگاه فتوکپی شارپ و وظیفه یونیت فیوزینگ فتوکپی شارپ توسط نمایندگی تعمیر دستگاه شارپ

ترمیچر فیوز یکی از قسمتهای اصلی یونیت فیوزینگ دستگاه فتوکپی شارپ است. که توسط نمایندگی تعمیر دستگاه  شارپ در این قسمت یرای شما مشتریان گرامی همراه با وظیفه آن تشریح داده می گردد. ترمیچر فیوز از جنس آلومینوم  می باشد.

"تشریح

ایرادهای که ممکن است ترمیچر فیوز بر روی دستگاه فتوکپی شارپ داشته باشد:

  1. کد H 2  بر روی دستگاه فتوکپی شارپ ظاهر می گردد.
  2. لامپ هاترولر دستگاه فتوکپی شارپ روشن نمی گردد.

خدمات نمایندگی تعمیر دستگاه شارپ

نمایندگی تعمیر دستگاه شارپ جهت دستیابی به مفهوم واقعیِ خدماتِ متمایز، دو بازوی توانمند دارد. که به وجود آن‌ها بالیده و افتخارات خویش در این عرصه را مدیون حضور آن‌ها می‌داند. بازوی نخست، کارشناسان بخش فروش هستند که با صبر و شکیبایی پاسخگوی تمامی پرسش‌های کاربران و ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با این حوزه هستند. بازوی دیگر، کارشناسان تعمیر هستند.

کارشناسان تعمیر در نمایندگی شارپ به دلیل در اختیار داشتن تجهیزات سازگار و متناسب با هریک از محصولات شارپ، توانایی آن را دارند. تا در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت به تعمیر و ترمیم محصولات شارپ بپردازند. تعمیرات شارپ در این مرکز محدود به دستگاهی خاص نیست. و تمامی تولیدات این کمپانی اعم از تلویزیون، لپ تاپ، فتوکپی،تبلت، موبایل و … را شامل می‌گردد. جهت آشنایی با خدمات تخصصی مرتبط با هر دستگاه که در مرکز تعمیرات شارپ ارائه می‌گردد، به لینک‌های مرتبط موجود در سایت مراجعه نمایید.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Tags: , , , , , ,