نمایندگی تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ

نمایندگی تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ

5
(1)

نمایندگی تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ

وظیفه موتور کپی شارپ ؟نمایندگی تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ بطور کامل وظیفه تمامی موتورهای دستگاه فتوکپی شارپ تشریح و توضیح می دهد.

آیا به یک تعمیرکار دستگاه فتوکپی شارپ ماهر نیازمندید؟

از طریق پر کردن فرم درخواست کارشناس و یا تماس با شمار های درج شده در ستون بالای سایت می توانید. ما را از درخواست سرویس مورد نظرتان مطلع کنید. و کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. و پس از انجام هماهنگی های لازم جهت تعیین وقت به محل شما می آیند.

در دستگاه های فتوکپی شارپ که در دو مدل شامل رومیزی یا سرعت پایین و همچنین سرعت بالا یا ایستاده می باشند. تمامی یونیت های تشکیل دهنده ی آنها دارای یک موتور می باشند. که فرمان راه اندازی خود را از مین برد اصلی دستگاه فتوکپی شارپ می گیرند. موتور های دستگاه های فتوکپی شارپ به شرح زیر می باشند:

  1. موتور یونیت اسکن
  2. موتور یونیت درایور اصلی

قطعات مصرفی که مشتریان گرامی از قبیل درام ،بلید ،دولوپر یا کارتریج تونر از نمایندگی شارپ تهیه می کنند. کاملا اورجینال و با گارانتی رسمی نمایندگی شارپ در تهران می باشند. در صورت نیاز به مواد مصرفی می توانید با نمایندگی شارپ در تهران تماس گرفته. تا قطعات مصرفی برای شما مشتریان گرامی ارسال گردد. نمایندگی فتوکپی شارپ در این قسمت بطور کامل وظیفه موتورهای ذکر شده را آموزش می دهد. تا شما اپراتورهای گرامی نمایندگی شارپ به پاسخ اینکه وظیفه موتور در کپی شارپ چیست؟. دسترسی پیدا کنید.

تشریح موتور یونیت اسکن دستگاه فتوکپی شارپ و وظیفه موتور در کپی شارپ چیست؟ توسط نمایندگی تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ

نمایندگی تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ موتور یونیت اسکن دستگاه فتوکپی شارپ را همراه با وظیفه این یونیت. و ایرادهای احتمالی و کدهای خطا همراه با کد خطا. را برای شما مشتریان گرامی نمایندگی شارپ آموزش می دهد.

"تشریح

وظیفه موتور اسکن که تصویر آنرا که با دایره قرمز نمایش داده شده است می توانید ببینید این است. که بعد از گرفتن فرمان از مین برد اصلی اسکنر را به حرکت در می آورد. ایرادهایی که ممکن است. در موتور اسکن دیده گردد این است که امکان دارد این موتور از کار بیافتد و کد حطا بزند. با دیدن کد خطای L 1 حتما با نمایندگی شارپ تماس گرفته. تا کارشناس مربوطه به محل دستگاه فتوکپی شارپ مراجعه کند. و ایراد موتور اسکنر را رفع کند.

برای رفع ایراد L 1  باید موتور اسکن را باز کرد و با روغت هیدرولیک کامل سرویس کرد. و در محل خود در دستگاه فتوکپی شارپ ببندید اگر ایراد رفع نگردید آنرا تعویض کنید. تمامی دستگاه های فتوکپی شارپ که مشتریان گرامی از نمایندگی شارپ خریداری می کنند. تا یکسال گارانتی خدمات پس از فروش شارپ دارند. نمایندگی شارپ در صورت بروز هر گونه ایراد در دستگاه فتوکپی شارپ بدون دریافت هیچگونه هزینه از مشتری ایراد دستگاه فتوکپی شارپ را رفع کرده. و خدمت مشتری دستگاه فتوکپی شارپ را تحویل میدهند.

تشریح موتور یونیت درایور اصلی دستگاه فتوکپی شارپ توسط نمایندگی تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ

نمایندگی تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ موتور یونیت درایور اصلی  دستگاه فتوکپی شارپ را همراه با وظیفه این یونیت و ایرادهای احتمالی و کدهای خطا همراه با کد خطا را برای شما مشتریان گرامی نمایندگی نمایندگی تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ آموزش می دهد.

"تشریح

وظیفه موتور اصلی که تصویر آنرا که با دایره قرمز نمایش داده شده است. می توانید ببینید این است که بعد از گرفتن فرمان از مین برد اصلی به حرکت درآوردن تمامی چرخ دنده های دستگاه فتوکپی شارپ می باشد. ایرادهایی که ممکن است در موتور اصلی درایور دیده می گردد. این است که امکان دارد این موتور از کار بیافتد و کد خطا بزند.

با دیدن کد خطای L 4 حتما با نمایندگی تعمیر فتوکپی شارپ تماس گرفته. تا کارشناس مربوطه به محل دستگاه فتوکپی  مراجعه کند و ایراد موتور اصلی درایور را رفع کند. برای رفع ایراد L 4  باید موتور اصلی درایور را باز کرد. و با روغت هیدرولیک کامل سرویس کرد و در محل خود در دستگاه فتوکپی شارپ ببندید. اگر ایراد رفع نگردید آنرا تعویض کنید. در بعضی از مواقع چرخ دنده های درایور باید تعویض گردد. تا موتور اصلی دستگاه فتوکپی شارپ بتواند. به راحتی به حرکت ادامه دهد و کد L 4 رفع گردد.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Tags: , , ,