نمایندگی تعمیر شارپ

5
(1)

نمایندگی تعمیر شارپ

وظیفه یونیت لیزر فتوکپی را در این مقاله توسط نمایندگی تعمیر شارپ بطور کامل برای مشتریان گرامی نمایندگی شارپ  در تهران تشریح می کنیم.

آیا به یک تعمیرکار دستگاه فتوکپی شارپ ماهر نیازمندید؟

از طریق پر کردن فرم درخواست کارشناس و یا تماس با شمار های درج شده در ستون بالای سایت می توانید ما را از درخواست سرویس مورد نظرتان مطلع کنید. و کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. و پس از انجام هماهنگی های لازم جهت تعیین وقت به محل شما می آیند.

یونیت لیزر یکی از یونیت های اصلی در دستگاه فتوکپی شارپ می باشد. قطعات تشکیل دهنده در یونیت لیزر دستگاه فتوکپی شارپ عبارتند از قطعات زیر که توسط نمایندگی تعمیر شارپ برای شما

مشتریان گرامینمایندگی شارپتوضیح داده خواهد شد:

  1. برد اصلی در یونیت لیزر دستگاه فتوکپی شارپ
  2. آیینه های یونیت لیزر دستگاه فتوکپی شارپ
  3. موتور پلی گان یونیت لیزر دستگاه فتوکپی شارپ

"<yoastmark

هنگامی یونیت اسکن سند اصلی را اسکن کرده و از طریق C C D  به من برد می فرستد. سپس به موتور پلیگان می رسد. موتور پلیگان شامل یک قطعات آلومینیومی هشت ضلعی می باشد. که با توجه به سرعت دستگاه فتوکپی شارپ تعداد اضلاع متفاوت است.

وظیفه یونیت لیزر فتوکپی شارپ و کدها و ایراد های مربوط به یونیت لیزر دستگاه فتوکپی شارپ توسط نمایندگی تعمیر شارپ

نمایندگی تعمیر شارپ در این قسمت ایرادها و کدهایی که بر روی پنل دستگاه فتوکپی شارپ نمایش داده می شود. گاها مربوط به یونیت لیزر می باشد. که در این قسمت به تشریح هر دو قسمت می پردازیم. کدهای l 6  یا E 7  مربوط به سوختن پلیگان موتور می باشد. که در این موارد با تماس با شارپ و در خواست تعمیر کار دستگاه فتوکپی شارپ از نمایندگی شارپ می توانیم. موتورپلیگان را تعویض کنیم. این تعمیر و تعویض موتور پلی گان یونیت لیزر دستگاه فتوکپی شارپ فقط توسط کارشناس  شارپ انجام می گردد. و اگر توسط اپراتور انجام گردد احتمال آسیب رسانی بیشتر به دستگاه فتوکپی شارپ را بیشتر می کند.

"<yoastmark

سوزش یونیت لیز دستگاه فتوکپی شارپ باشد. در بعضی مواقع اگر دولوپر ریزی شدیدی در دستگاه وجود داشت. یکی از دلایل می تواند یونیت لیزر یا اتصالات مربوط به یونیت لیزر دستگاه فتوکپی شارپ باشد.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Tags: , , , , ,