نمایندگی تعمیر فتوکپی کونیکا

نمایندگی تعمیر فتوکپی کونیکا

5
(10)

نمایندگی تعمیر فتوکپی کونیکا

نمایندگی تعمیر فتوکپی کونیکا مفتخر است تمامی تعمیرات دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا را با گارانتی تعمیرات و استفاده از قطعات اصلی انجام دهد. هر یک از مشاغل، نیازهای چاپی و کپی برداری و دستگاه فتوکپی منحصر به فردی دارند. مشاغل کوچک غالباً به چاپگر های رومیزی و چند منظوره متکی هستند. که می توانند باعث صرفه جویی در وقت و بهبود کارایی شوند.

آیا به یک تعمیرکار دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا ماهر نیازمندید؟

از طریق پر کردن فرم درخواست کارشناس و یا تماس با شمار های درج شده در ستون بالای سایت می توانید. ما را از درخواست سرویس مورد نظرتان مطلع کنید. و کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. و پس از انجام هماهنگی های لازم جهت تعیین وقت به محل شما می آیند.

در حالی که دفاتر شرکت ها و سازمان های بزرگتر دستگاه های جداگانه مانند دستگاه های کپی با حجم بالا و گسترده  را ترجیح می دهند. مهم نیست که نیاز شما تا چه حد گستردگی داشته باشد. تحت هر شرایطی کونیکا مینولتا راه حل ایده آلی برای شما دارد.

چاپگرهای کونیکا مینولتا مناسب هر نوع تجارت هستند

چاپگرهای کونیکا مینولتا مناسب هر نوع تجارت هستند

مزایای چاپگرهای کونیکا مینولتا و نمایندگی تعمیر فتوکپی کونیکا

تمامی دستگاه های فتوکپی کونیکا مینولتا که مشتریان گرامی از نمایندگی تعمیر فتوکپی کونیکا خریداری می کنند. تا یکسال گارانتی خدمات پس از فروش کونیکا مینولتا دارند. نمایندگی فتوکپی کونیکا مینولتا در صورت بروز هر گونه ایراد در دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا بدون. دریافت هیچگونه هزینه از مشتری ایراد دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا را رفع کرده. و خدمت مشتری دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا را تحویل میدهند. کمپانی کونیکا مینولتا بیش از 60 سال است.

که در خدمت مشاغل بوده  و به فروش تجهیزاتی مفتخر است: که بهترین نتیجه را برای نیازهای مشتریان همراه با نوآوری هایی که کیفیت را بالا می برد، ارائه می دهد. دستگاه های فتوکپی و چاپگرهای کونیکا مینولتا قابلیت اطمینان ، فناوری نوآورانه و راندمان انرژی بالایی را در میان انواع مختلف برند های دستگاه های فتوکپی ارائه می دهند. و آن ها را به گزینه ای ایده آل برای هر مشتری تبدیل می کند.

تشریح چاپگرهای چند منظوره و رومیزی دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا توسط نمایندگی تعمیر فتوکپی کونیکا

قطعات مصرفی که مشتریان گرامی از قبیل درام ،بلید ،دولوپر یا کارتریج تونر از نمایندگی تعمیر فتوکپی کونیکا تهیه می کنند. کاملا اورجینال و با گارانتی رسمی نمایندگی کونیکا مینولتا می باشند. در صورت نیاز به مواد مصرفی می توانید با نمایندگی تعمیر فتوکپی کونیکا تماس گرفته. تا قطعات مصرفی برای شما مشتریان گرامی ارسال گردد. این چاپگر ها، برای مشاغل کوچک که به دنبال یک راه حل جمع و جور و مقرون به صرفه هستند.

یک محصول با خروجی شفاف ، واضح و سریع را ارائه می دهد. چاپگرهای چند منظوره کونیکا گزینه های عالی هستند. که با اتصال بی سیم، صفحه لمسی پبا کاربرد آسان و چاپ مستقیم . از روی USB ، نوآوری های مدرنی را ارائه می دهد. که باعث می شود چاپ و کپی سریع و ساده انجام شود. کیفیت عالی چاپ های رنگی و سیاه و سفید  از طریق رزولوشن بالا و خروجی سریع، از مزایای این دستگاه ها محسوب می شود.

چاپگرهای چند منظوره و رومیزی

چاپگرهای چند منظوره و رومیزی

تشریح دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا تجاری چند منظوره توسط نمایندگی تعمیر فتوکپی کونیکا

تمامی خدمات نمایندگی تعمیر فتوکپی کونیکا در محل دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا انجام می گردد. بعد از تماس شما مشتریان گرامی با نمایندگی فتوکپی کونیکا مینولتا کارشناس. نمایندگی کونیکا مینولتا کمتر از دوساعت در محل دفتر شما حاضر می گردد. و تمامی اشکالات دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا که شما. به کارشناس نمایندگی فتوکپی کونیکا مینولتا اضهار می نمایید رفع نماید.

دستگاه های فتوکپی بی سیم کونیکا بدون توجه به بودجه و نیازهای شغلی شما، ویژگی های بی شماری که در پی آن هستید را ارائه می دهند. خواه شما می خواهید خروجی سریع ، کیفیت بالای رنگ و یا … داشته باشید. و یا می خواهید. جزواتی بسازید که دستگاه به صورت خودکار عمل سوراخ کردن و اتصال برگه ها را انجام دهد.  در هر دو صورت این دستگاه ها انتخاب ایده عالی هستند. دستگاه های کپی کونیکا مینولتا راه حل هایی سفارشی مطابق با نیاز شما برای بهبود بهره وری در تجارت را ارائه می دهند.

تشریح دستگاه فتوکپی کونیکا مدل  bizhub C 227 توسط نمایندگی تعمیر فتوکپی کونیکا

پس از پایان تعمیرات دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا شما مشتری گرامی توسط کارشناس نمایندگی تعمیر فتوکپی کونیکا. کارشناس نمایندگی کونیکا مینولتا به شما فاکتور نمایندگی کونیکا مینولتا را همراه با ضمانت نامه رسمی نمایندگی کونیکا مینولتا ارائه می دهد. چاپگر رنگی چند منظوره bizhub C227 ویژگی هایی را برای سرعت بخشیدن به خروجی شما همراه با بالا بردن بهره وری دارد. از جمله: چاپ رنگی در 22 ppm ، اسکن ، گزینه های نهایی قدرتمند برای مقیاس پذیری در اندازه مناسب و یک صفحه کنترل پیشرفته که قابلیت اتصال به موبایل را نیز ارائه میدهد.

نمایندگی تعمیر فتوکپی کونیکا و سری I  دستگاه های فتوکپی کونیکا

گارانتی تعمیراتی نمایندگی تعمیر فتوکپی کونیکا شامل تمامی قطعات تعویض شده در فاکتور می باشد. که بیست هزار برگ از کنتور بعد از  تعمیر الی شش ماه گارانتی تعویض قطعات دارد. و نمایندگی فتوکپی کونیکا مینولتا در صورت هرگونه اشکال در دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا بعد از تعمیرات نمایندگی کونیکا مینولتا موظف است. بدون هیچ گونه هزینه رفع ایراد کند.

سری i دارای یک موتور قدرتمند، یک واحد پردازش مرکزی چهار هسته ای با حافظه استاندارد 8 گیگابایت و 256 گیگا بایت SSD است. که کارایی و عملکرد بالایی را فراهم می کند. همچنین با وجود  پرینت پر سرعت، فیدر اسکن دوگانه با سرعت بالا، اصلاح دیجیتالی رنگ ها و سینی هایی با قابلیت های بزرگ، از نظر حرفه ای  قابلیت های قابل اعتماد و کارایی متنوع را در اختیار شما قرار می دهد.

سری I  دستگاه های فتوکپی کونیکا

سری I  دستگاه های فتوکپی کونیکا

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , ,