نمایندگی رسمی زیراکس

نمایندگی رسمی زیراکس

5
(17)

نمایندگی رسمی زیراکس

نمایندگی رسمی زیراکس در ایران با در اختیار داشتن مجموعه‌ای از زبده‌ترین و مجرب‌ترین کارشناسان در زمینه فروش و تعمیر محصولات زیراکس، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در دو حوزۀ فروش و تعمیرات زیراکس گشته است. تا تمامی نیازهای مشتریان خود را در دو حوزه فروش و تعمیر زیراکس پاسخگو باشد. برخی از خدمات ارائه شده در این مرکز عبارتند از: آموزش شیوه کار با دستگاه‌های زیراکس، تهیه مواد مصرفی دستگاه‌ها نظیر کارتریج، شارژ مصرفی و …، ارائه اطلاعاتی به مشتریان محترم دربارۀ ویژگی‌های نرم‌افزاری و مکانیکی  دستگاه‌ها، ارائه خدمات مرتبط با تعمیر و ترمیم دستگاه‌های زیراکس و …..

آیا به یک تعمیرکار دستگاه فتوکپی زیراکس ماهر نیازمندید؟

از طریق پر کردن فرم درخواست کارشناس و یا تماس با شمارهای درج شده در ستون بالای سایت می توانید ما را از درخواست سرویس مورد نظرتان مطلع کنید و کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. و پس از انجام هماهنگی های لازم جهت تعیین وقت به محل شما می آیند.

نمایندگی رسمی زیراکس در پی کسب بالاترین میزان رضایت مشتریان خود می‌باشد. بدین منظور نمایندگی در تهران با کادری منسجم و متخصص، تمامی نیازهای مشتریان خود را در زمینه آموزش کاربران، عرضه مواد مصرفی، آموزش‌‏های فنی تخصصی، تعمیرات و نگهداری محصولات پاسخگو می‌باشد. کادر فروش نمایندگی زیراکس و کارشناسان فنی آن دارنده‌ی مدارک بین‌المللی در زمینه‌های مذکور می‌باشند. خدمت‌رسانی به مشتریان این شرکت و پیگیری مشکلات آن‌ها توسط مدیریت این مجموعه به شدت مورد نظارت و کنترل قرار می‌گیرد. از همین رو ارائه‌ی این خدمات پس از خرید و نصب هر محصول آغاز و تا زمان رفع نیاز و حل قطعی مشکلات مشتری ادامه خواهد یافت.

نمایندگی زیراکس بر این نکته واقف است. که فروش یک محصول، پایان یک معامله نیست. بلکه آغازی برای ادامه‌ی راه است. متخصصان و کادر نمایندگی زیراکس با این باور که خدمات پس از فروش موجب وفاداری و تکرار خرید می گردد. همواره همگام با مشتریان خود اقدام به نصب و راه‌اندازی محصولات خریداری شده می‌نمایند. و در هر زمان پاسخگوی مشتریان گرامی خواهند بود.

فروش نمایندگی رسمی زیراکس

کارشناسان حاضر در فروش نمایندگی رسمی زیراکس تخصصی ترین اطلاعات و راهنمایی های مورد نیاز را در اختیار خریداران محترم قرار می دهند. تا بدین واسطه، آنها را در لذتِ داشتنِ یک خرید مقرون بصرفه و مناسب یاری همراهی کنند. متقاضیان خرید دستگاه‌های زیراکس  اعم پرینتر، دستگاه کپی، پروژکتور، اسکنر و …- می‌توانند جهت خرید دستگاه مورد نیاز خود به نمایندگی فروش زیراکس مراجعه نمایند. از اینرو کارشناسان نمایندگی زیراکس پس از خرید دستگاه کپی، همراه خریدار خواهند بود. و تمامی عملیات مورد نیاز اعم از حمل و تحویل کالا، نصب، راه اندازی و …  را درصورت درخواست مشتری- انجام می دهند.

تعمیرات نمایندگی رسمی زیراکس

کاربران کلیه دستگاه‌های زیراکس می‌توانند با بروز هر گونه اشکال در دستگاه مورد استفاده‌شان، به تعمیرات نمایندگی رسمی زیراکس مراجعه کرده. و تخصصی‌ترین سرویس‌های مکانیکی و نرم افزاری مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایند. کلیه خدمات مرتبط بادستگاه‌های این برند، نظیر تعمیر و تعویض قطعات دستگاه‌های کپی زیراکس، تعمیر و تعویض قطعات پرینترهای زیراکس، تعمیر و تعویض قطعات اسکنرهای زیراکس، تعمیر و تعویض قطعات پروژکتورهای زیراکس، تعمیرات در محل دستگاه‌های زیراکس  و مواردی از این دست را شامل می‌گردد. همانگونه که می‌دانید سرویس‌های تخصصی مرتبط با غالب دستگاه‌های کپی، به دلیل ابعاد بالا و عدم امکان جابجایی دستگاه معمولاً به صورت تعمیر در محل انجام می‌پذیرد.

خدمات نمایندگی رسمی زیراکس

نمایندگی رسمی زیراکس با تیمی از مجرب‌ترین و متعهدترین کارشناسان، قادر به تعمیر و بازیابی تمامی قطعات مکانیکی و اختلالات نرم‌افزاری محصولات این شرکت می‌باشد. مدیریت این مجموعه به شما این اطمینان را می‌دهد که در صورت نیاز به تعمیر و تعویض یک دستگاه تمامی قطعات معیوب با قطعات اورجینال جایگزین خواهد شد. به خاطر داشته باشید که در صورت بروز نقض در هرکدام از انواع محصولات زیراکس، این محصولات را تنها به نمایندگی‌‌ زیراکس بسپارید. با چنین انتخاب هوشمندانه‌ای، شما از صداقت در اعلام عیوب دستگاه و نیز دستمزد منصفانه کادر فنی آسوده‌خاطر خواهید بود.

  • روش نصب ، تعویض و تعمیر  انواع متعلقات دستگاه های کپی (Options)
  • تعمیرات زیراکس  و تعویض قطعات کاست و بای پس کاغذ cassette & bypass
  • تعمیرات زیراکس  و تعویض قطعات تونر هاپر یا مخزن تونر toner hoper
  • تعمیر و تعویض قطعات قسمت درایو دستگاه و موتور اصلی maine motor & drive
  • تعمیر و تعویض قطعات قسمت تغذیه کننده اتوماتیک کاغذ adf
  • تعویض دولوپر و تونر دستگاه فتوکپی
  • عیب یابی سریع دستگاه تعمیری زیراکس
  • استفاده از روش های تخصصی  جهت سرویس دستگاه زیراکس
  • بکارگیری Main Code جهت تنظیمات عمومی و تخصصی دستگاه زیراکس
  • بکارگیری پروگرام های فوق تخصصی دستگاه زیراکس
  • استفاده تخصصی از Service Manual
  • استفاده تخصصی از Parts Guide جهت استخراج Part Number اجزا دستگاه

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 17

No votes so far! Be the first to rate this post.

Tags: , , , , , ,