نمایندگی شارپ

نمایندگی شارپ

5
(29)

نمایندگی شارپ

نمایندگی شارپ شرکتی قدرتمند در زمینه کلیه خدمات پس از فروش شارپ در تهران می باشد.تمامی خدمات را با گارانتی معتبر ارائه می دهد.

آیا به یک تعمیرکار دستگاه فتوکپی شارپ ماهر نیازمندید؟

از طریق پر کردن فرم درخواست کارشناس و یا تماس با شمار های درج شده در ستون بالای سایت می توانید ما را از درخواست سرویس مورد نظرتان مطلع کنید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت و پس از انجام هماهنگی های لازم جهت تعیین وقت به محل شما می آیند.

نمایندگی شارپ مفتخر است با بهرمندی از نیروهای متخصص در زمینه تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ ، مشکلات شما را مرتفع سازد. این نمایندگی یکی از تخصصی ترین تعمیر دستگاه فتوکپی  با بیش از ۲۰ سال سابقه می باشد. این نمایندگی خدمات خود را در زمینه تعمیرات تخصصی کلیه پرینترهای لیزری ، سوزنی شارپ ارائه می دهد.همانطور که می دانید شارپ از سازندگان مطرح دستگاه کپی در جهان است. این شرکت دستگاه های خود را در مدل های مختلف و با کاربری های متنوع روانه بازار کرده است.

در ایران نیز، فتوکپی های شارپ از جمله دستگاه های مورد استفاده در ادارات، محیط های آموزشی و دفاتر فنی هستند. از آنجا که این دستگاه نیاز به سرویس ها و تعمیرات زیادی در طول استفاده دارد.لذا نمایندگی شارپ به عنوان شعبه ای ازشارپ راه اندازی شد تا خدمات مورد نیاز کاربران را فراهم آورد. در ادامه با خدمات بیشتر آشنا خواهیم شد.

خدمات نمایندگی شارپ با گارانتی تعمیرات

خدمات این نمایندگی شارپ تعمیر و تعویض قطعات دستگاه کپی و انجام سرویس های تخصصی است.در دستگاه فتوکپی قطعات الکترونیکی و مکانیکی زیادی نقش آفرینی می کنند. چنانچه هر یک از این قطعات دچار مشکل و نقص فنی شوند، عملکرد دستگاه با اختلال مواجه می شود. مین برد، یونیت لیزر، کارتریج، درام، فیوزینگ، یونیت اسکن،پیکاپ رولر و برد پاور برخی از مهمترین قطعات دستگاه کپی هستند. در صورت ایراد در هر یک از این قطعات، نمایندگی شارپ خدمات لازم را برای رفع مشکل ارائه می کند. این خدمات را در ادامه بررسی می کنیم.

تعمیر مین برد دستگاه کپی شارپ توسط نمایندگی شارپ با گارانتی تعمیرات

از جمله خدمات تخصصی نمایندگی شارپ تعمیر مین برد است، مین برد اصلی ترین برد الکتریکی در دستگاه است. در این نمایندگی شارپ مین برد توسط دستگاه های پیشرفته و مدرن تعمیر می شود. ویژگی قابل توجه نمایندگی شارپ ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می‌گردد. دیگر ویژگی های بارز این مرکز عبارتند از: شما کاربران گرامی می توانید با حضور در این مرکز و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با دستگاه خویش،تخصصی ترین خدمات سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط را دریافت نمایید.

تعمیر کاغذکش دستگاه کپی شارپ توسط نمایندگی شارپ با گارانتی تعمیرات

تمامی دستگاه های فتوکپی شارپ که مشتریان گرامی از نمایندگی شارپ خریداری می کنند تا یکسال گارانتی  دارند.نمایندگی شارپ در صورت بروز هر گونه ایراد در دستگاه فتوکپی شارپ بدون دریافت هزینه ایراد را رفع می کنند.

اگر کاغذ در دستگاه کپی گیر می کند، کاغذ برای چاپ به درون فتوکپی کشیده نمی شود. پس از اتمام چاپ از آن خارج نمی شود. احتمالاً کاغذکش یا پیکاپ رولر آن خراب شده و نیاز به تعمیر دارد. کاغذکش قطعه ای پلاستیکی است که از چندین پد و غلتک تشکیل شده است.زمانی که دستور چاپ صادر می شود، این قطعه کاغذ را به داخل کشیده و آن را هدایت می کند.خرابی پیکاپ رولر از رایج ترین خرابی های دستگاه کپی است. نمایندگی شارپ مورد تعمیر قرار می گیرد. در صورتی که امکان تعمیر وجود نداشته باشد، این قطعه تعویض می شود.

تعمیر درام دستگاه فتوکپی شارپ در نمایندگی شارپ با گارانتی تعمیرات

قطعات مصرفی از قبیل درام ،بلید ،دولوپر یا کارتریج تونر از نمایندگی شارپ تهیه می کنند اورجینال می باشند. در صورت نیاز به مواد مصرفی می توانید با نمایندگی شارپ تماس گرفته تا برای شما مشتریان گرامی ارسال گردد. درام را می توان قطعه ای بسیار تأثیرگذار در فرآیند چاپ و تکثیر قلمداد کرد. این قطعه وظیفه دارد تونر مورد نیاز را از کارتریج دریافت کرده و بر روی سطح کاغذ انتقال دهد. این قطعه استوانه ای شکل از جنس فلز بوده و با ایجاد بار الکتریکی موجب انتقال تونر می شود.

به دلیل سطح تماس مستقیم درام با کاغذ، چنانچه این قطعه دچار مشکل شود چاپ بی کیفیت می گردد. ایجاد خطوط روی کاغذ،سیاه شدن برگه نشانه های بروز مشکل در این قطعه هستند.درام قطعه ای است که در صورت خرابی باید تعویض شود. اما گاهی با سرویس و تمیزکاری سطح درام نیز مشکل برطرف می شود.این امر بستگی به تشخیص کارشناسان دارد.

تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ به صورت فوق تخصصی توسط نمایندگی شارپ با گارانتی تعمیرات

تمامی خدمات نمایندگی شارپ در محل دستگاه فتوکپی شارپ انجام می گردد.بعد از تماس شما کارشناس کمتر از دو ساعت در محل دفتر شما حاضر می گردند. تمامی اشکالات دستگاه فتوکپی شارپ که شما به کارشناس شارپ اضهار می نمایید رفع نماید.

عیب یابی و تعمیر Main Board دستگاه فتوکپی شارپ / تعویض Main Board دستگاه فتوکپی شارپ توسط نمایندگی شارپ

نمایندگی شارپ در راستای ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، تمامی تلاش و امکانات خویش را در زمینه فروش و تعمیر. محصولات شارپ به کار بسته است. کارا تعمیر در تلاش است تا با همکاری نیروهای متخصص و مجرب، روز به‌روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک‌تر سازد و بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینۀ فروش و سرویس‌های پس از آن به هموطنان گرامی ارائه نماید.

دیگر خدمات نمایندگی شارپ با گارانتی تعمیرات

نمایندگی شارپ با هدف جلب رضایت مشتریان کلیه خدمات تعمیراتی را ارائه می کند. بهره مندی از متخصصان حرفه ای سبب شده تا تعمیرات انواع دستگاه های فتوکپی امکان پذیر باشد. دسترسی نمایندگی مجاز SHARP به انواع تجهیزات و امکانات زمینه ساز ارائه ی خدماتی کاربردی شده است. مهندسان با دسترسی به مدرن ترین اطلاعات تعمیراتی می توانند انواع سرویس های تعمیراتی را ارائه نمایند. در ادامه به بررسی سایر خدمات ارائه شده در نمایندگی می پردازیم.

برخی دیگر از خدمات قابل ارائه نمایندگی شارپ در زمینه تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ به شرح ذیل می باشد:

  • بکارگیری برترین روشهای تشخیص و بررسی کلی دستگاه فتوکپی شارپ
  • رفع مشکل گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی شارپ  / تعمیر کاستهای فتوکپی شارپ
  • تعمیرات تخصصی فتوکپی شارپ / نصب و راه اندازی دستگاه کپی شارپ
  • تعویض سنسورهای دستگاه کپی شارپ  / عیب یابی و تعمیر سنسورهای دستگاه کپی شارپ
  • بهره مندی از دانش اصول کار سنسورها و تحریک سنسورهای دستگاه کپی شارپ
  • تشخیص مکانیزم کار سولونویید دستگاه کپی شارپ
  • رفع عیوب مربوط به مکانیزم روش های اسکن دستگاه کپی شارپ
  • تعمیر چرخ دنده های دستگاه کپی شارپ / تعویض چرخ دنده های دستگاه کپی شارپ
  • عیب یابی و تعمیر و تعویض انواع قطعات مکانیکی دستگاه کپی شارپ

عیب یابی و تعمیر دستگاه کپی شارپ توسط نمایندگی شارپ با گارانتی تعمیرات

کارشناسان حاضر در نمایندگی شارپ دانش تخصصی مورد نیاز را با حضور در دوره‌های آموزشی تخصصی تعمیر و اخذ گواهینامه‌های بین‌المللی کسب نموده‌اند، از این‌رو به جرأت می‌توان گفت مهندسان و کادر فنی کارا تعمیر، از معدود مجموعه‌های تخصصی هستند که قادر به ارائه بالاترین سطح کیفی در زمینه تعمیرات شارپ می باشند. دستیابی به این سطح از تخصص و کیفیت صرفاً به دلیل مهارت و کاردانی اعضای کارا تعمیر نیست.

پس از پایان تعمیرات فتوکپی شارپ توسط کارشناس نمایندگی شارپ فاکتور همراه با ضمانت نامه  ارائه می گردد.

گارانتی تعمیراتی نمایندگی شارپ شامل تمامی قطعات تعویض شده در فاکتور می باشد بیست هزار برگ از کنتور بعد از تعمیر الی شش ماه گارانتی تعویض قطعات دارد. نمایندگی در صورت هرگونه اشکال در فتوکپی موظف است بدون هیچ گونه هزینه رفع ایراد کند.

  • تست و تنظیم دستگاه با استفاده از نقشه و کد های مربوطه همان مدل دستگاه کپی شارپ
  • عیب یابی و تشخیص قطعات معیوب دستگاه کپی شارپ
  • استفاده تخصصی از  Service Manualدستگاه کپی شارپ
  • استفاده تخصصی از Parts Guide جهت استخراج Part Number اجزا دستگاه کپی شارپ
  • بکارگیری پودر جهت پر کردن   Tonerدستگاه کپی شارپ
  • شارژ و تعویض کاتریج دستگاه های دیجیتال کپی شارپ
  • آشنایی و سرویس و روش کار سنسور دستگاه  کپی شارپ
  • عیب یابی و تعمیر LSU Unitدر دستگاه کپی شارپ
  • تنظیمات روش های بکارگیری دستگاه بعنوان پرینتر ، اسکنر و فکس در دستگاه کپی شارپ
  • تحلیل جداول کارکرد دستگاه کپی شارپ
نمایندگی دستگاه فتوکپی شارپ

ویژگیهایی که استفاده از خدمات پس از فروش شارپ برای نمایندگی شارپ مشتریان گرامی دارد:

نمایندگی شارپ فعالیت خویش را از سال ۱۹۱۲ آغاز کرد موسس شارپ تاکوجی هایاکاوا بود.که عبارتند از : اخلاص، خلاقیت و نوآوری، انجام کارهای دشوار شایان ذکر  است گرایش شرکت شارپ به سنت در معنای عدم حرکت این شرکت با نوآوری‌ها و تکنولوژی های روز نیست. دستگاه های اداری شارپ نظیر فتوکپی، پرینتر و … . جهت آشنایی با دیگر محصولات این کمپانی و اطلاع از ویژگی‌های فنی و نرم افزاری آنها می‌توانید. به بخش آشنایی با محصولات شارپ مراجعه نمایید. کارشناسان ما در نمایندگی جدیدترین اطلاعات در رابطه با محصولات این شرکت را گردآوری کرده و در اختیار شما قرار می‌دهند.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 29

No votes so far! Be the first to rate this post.

Tags: , , , , , , ,