نمایندگی فتوکپی ریکو

نمایندگی فتوکپی ریکو

5
(10)

نمایندگی فتوکپی ریکو

نمایندگی فتوکپی ریکو با خدمات تعمیراتی و قطعات اصلی نمایندگی ریکو برای هر مدل و مارک بصورت تماس تلفنی و فرم با گارانتی اصلی و قطعات اورجینال در خدمت مشتریان گرامی می باشد.

آیا به یک تعمیرکار دستگاه فتوکپی ریکو ماهر نیازمندید؟

از طریق پر کردن فرم درخواست کارشناس و یا تماس با شمار های درج شده در ستون بالای سایت می توانید. ما را از درخواست سرویس مورد نظرتان مطلع کنید. و کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. و پس از انجام هماهنگی های لازم جهت تعیین وقت به محل شما می آیند.

تمامی دستگاه های کپی ریکو که مشتریان گرامی از نمایندگی فتوکپی ریکو خریداری می کنند. تا یکسال گارانتی خدمات پس از فروش دارند. در صورت نیاز به مواد مصرفی می توانید، با نمایندگی کپی ریکو تماس گرفته تا قطعات مصرفی برای شما مشتریان گرامی ارسال گردد. تمامی خدمات نمایندگی فتوکپی ریکو در محل دستگاه فتوکپی ریکو انجام می گردد. بعد از تماس شما مشتریان گرامی با نمایندگی فتوکپی ریکو کارشناس نمایندگی فتوکپی ریکو. کمتر از دوساعت در محل دفتر شما حاضر می گردد و تمامی اشکالات دستگاه فتوکپی ریکو که شما به کارشناس ریکو اضهار می نمایید رفع نماید.

"<yoastmark

آموزش کدهای خطا و رفع خطا توسط نمایندگی فتوکپی ریکو

نمایندگی فتوکپی ریکو در صورت بروز هر گونه ایراد در دستگاه کپی ریکو بدون دریافت هیچگونه هزینه از مشتری ایراد دستگاه فتوکپی ریکو را رفع کرده. و خدمت مشتری دستگاه فتوکپی ریکو را تحویل میدهند. در این مقاله قصد دارد، تا انواع ارورهای دستگاه های کپی ریکو را بررسی کنیم. تا در صورت بروز ارور متوجه دلیل آن شوید.

ارور ها به صورت کوتاه معرفی شده اند:

کد خطا: SC-101

توضیح کد خطا : در معرض لامپ قرار گرفتن، صفحه تثبیت کننده لامپ، صفحه سفید کثیف ، اپتیک کثیف.

SC-103 توضیح کد خطا : مشکل برق.

کد خطا: SC-104 توضیح کد خطا : مشکل در معرض نور لامپ قرارگرفتن ، نویزهای الکتریکی یا خطای ارتباطی.

SC-105 توضیح کد خطا : رله ی اصلی ، برد اپتیکال ، FUSE 804 در DCPS یا برد درایو AC در سری FT.

کد خطا: SC-120-123 سنسور ، موتور اسکن ، (صفحه EX-IPU یا فیوز FU103 Aficio 400 ، 401 ، 500).

کارا تعمیر چیست ؟

کارا تعمیر ارائه دهنده ی خدمات سرویس و تعمیر دستگاه های فتوکپی، رنگی و سیاه و سفید در محل همواره با بروز ترین. آموزش های کارشناسان خود از طریق برترین اساتید با تجربه و اهل فن و ارائه مرجع آموزشی برای مشکلات رایج و راه حل. فوری خرابی های دستگاه کپی و همچنین بهترین روش های نگهداری از دستگاه فتوکپی سعی در کمک رسانی به کاربران. دارد. قطعات مصرفی که مشتریان گرامی از قبیل درام ،بلید ،دولوپر یا کارتریج تونر از نمایندگی کپی ریکو تهیه می کنند. کاملا اورجینال و با گارانتی رسمی نمایندگی کپی ریکو می باشند.

نمایندگی فتوکپی ریکو

نمایندگی فتوکپی ریکو تمام توان و امکانات خویش را به کاربسته تا ارائه دهنده. تخصصی ترین خدمات به کاربران و مشتریان خویش خویش باشد. نمایندگی ریکو با همکاری تیمی از کارشناسان خبره و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر در تلاش است. تا بالاترین سطح کیفی را در حوزه تعمیر و فروش دستگاه فتوکپی ریکو به مشتریان، همکاران و هموطنان گرامی ارائه نماید.

سرویس‌های مرتبط با فروش این دستگاه، با حضور در نمایندگی ریکو و سرویس‌های مرتبط با تعمیر با حضور در نمایندگی ریکو قابل دریافت است. در این دو مرکز تیمی از خبره‌ترین کارشناسان تعمیر و فروش فتوکپی ریکو حضور دارند. تا تخصصی‌ترین سرویس‌های مورد نیاز را به متقاضیان و مراجعان محترم ارائه دهند. در ارتباط با خدمات مرتبط با تعمیر فتوکپی ریکو در صورتی که به هر دلیل امکان جابجایی قطعه معیوب و تحویل آن به تعمیرگاه وجود نداشته باشد. می‌توان از سرویس تعمیر در محل دستگاه کپی ریکو استفاده کرد.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Tags: , , , , , , , ,