نمایندگی فتوکپی زیراکس 

نمایندگی فتوکپی زیراکس 

5
(1)

نمایندگی فتوکپی زیراکس

نمایندگی فتوکپی زیراکس و مشکلات رایج دستگاه های فتوکپی و خدمات پس از فروش زیراکس با گارانتی قطعات مصرفی و تعمیرات زیراکس ارائه می گردد. مشکلات رایج دستگاه های فتوکپی و واحدهای جدایی ناپذیر برای هر محیط اداری هستند.

آیا به یک تعمیرکار دستگاه فتوکپی زیراکس ماهر نیازمندید؟

از طریق پر کردن فرم درخواست کارشناس و یا تماس با شمار های درج شده. در ستون بالای سایت می توانید. ما را از درخواست سرویس مورد نظرتان مطلع کنید. و کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. و پس از انجام هماهنگی های لازم جهت تعیین وقت به محل شما می آیند.

اگر تاکنون از دستگاه های فتوکپی استفاده کرده اید. مطمئناً با مسائل مربوط به آن ها که دارای مشکلات عملیاتی هستند آشنا هستید. با چند روش عیب یابی ساده، می توانید. در صورت وقوع مشکلات رایج دستگاه های فتوکپی متوجه آن ها شوید. و با نمایندگی فتوکپی زیراکس تماس گرفته تا کارشناس مربوطه به محل دستگاه فتوکپی زیراکس مراجعه کرده. تا مشکلات دستگاه فتوکپی شما را رفع کند. در این مقاله سعی کردیم راه حل هایی برای برخی از رایج ترین مشکلات دستگاه های فتوکپی که ممکن است. در محیط دفتر خود تجربه کنید را مرور کنیم:

مسائل مربوط به کارتریج و تونر و مشکلات رایج فتوکپی زیراکس

تمامی دستگاه های فتوکپی زیراکس که مشتریان گرامی از نمایندگی فتوکپی زیراکس خریداری می کنند. تا یکسال گارانتی خدمات پس از فروش زیراکس دارند. نمایندگی فتوکپی زیراکس در صورت بروز هر گونه ایراد در دستگاه فتوکپی زیراکس بدون دریافت هیچگونه هزینه از مشتری ایراد دستگاه فتوکپی زیراکس را رفع کرده. و خدمت مشتری دستگاه فتوکپی زیراکس را تحویل میدهند.

بیشتر اوقات، مشکلات رایج دستگاه های فتوکپی و کارتریج و تونر زمانی رخ می دهد. که دستگاه فتوکپی به درستی تنظیم نشده باشد. اگر از کارتریج تونر مناسب برای مدل خاص چاپگر خود استفاده نکنید. ممکن است مشکلاتی ایجاد شود. زیرا هر دستگاه فتوکپی به نوع خاصی از تونر احتیاج دارد. که میتوان آنرا از نمایندگی فتوکپی زیراکس سفارش داد.

اگر ناآگاهانه از کارتریج ناسازگار استفاده کنید ، کیفیت چاپ شما کاهش می یابد.

دستگاه فتوکپی شما برای چاپ هر دو نسخه رنگی و سیاه و سفید از یک کارتریج جوهر استفاده می کند. وقتی متوجه شدید که نسخه های چاپی در حال کم رنگ شدن، پشته شدن یا تغییر رنگ دیگری هستند. ممکن است زمان تغییر کارتریج باشد. هنگامی که قصد کردید کارتریج جوهر دستگاه خود را تعویض کنید. حتما از مارک و مدل خاصی که توسط نمایندگی فتوکپی زیراکس دستگاه فتوکپی شما توصیه شده است استفاده کنید.

مشکلات تونر کم، خالی یا دارای نقص نیز می تواند باعث خرابی دستگاه فتوکپی شود. اگر تونر شما کم یا خالی است. یک جایگزین ساده می تواند مشکل به وجود آمده را برطرف کند. اگر مشکل حل نشد، این بدان معناست که به دلیل خطای سازنده. یا عوارض سازگاری، یک مشکل نقص وجود دارد. در این مورد، با یک متخصص فتوکپی مورد اعتماد در مورد نوع تونر یا کارتریج مورد نیاز خود صحبت کنید. مجموعه ما به عنوان متخصص دستگاه های فتوکپی می تواند. به شما کمک کند تا تعیین کند کدام نوع تونر با دستگاه شما سازگار است.

مسائل مربوط به کارتریج و تونر و مشکلات رایج فتوکپی زیراکس

مسائل مربوط به کارتریج و تونر و مشکلات رایج فتوکپی زیراکس

رگه و خطوط روی کاغذ و مشکلات رایج دستگاه های فتوکپی

قطعات مصرفی که مشتریان گرامی از قبیل درام ،بلید ،دولوپر یا کارتریج تونر از نمایندگی فتوکپی زیراکس تهیه می کنند. کاملا اورجینال و با گارانتی رسمی نمایندگی فتوکپی زیراکس می باشند. در صورت نیاز به مواد مصرفی می توانید. با نمایندگی فتوکپی زیراکس تماس گرفته. تا قطعات مصرفی برای شما مشتریان گرامی ارسال گردد.

اگر باز تولیدهای دستگاه فتوکپی شما همچنان با رگه ها، خطوط یا سایر ناهنجاری ها همراه هستند. (حتی اگر کاغذ هنگامی که درون فیدر به آن نگاه می کنید. کاملا سفید باشد) می تواند اسناد مهم شما را نامرتب و غیر حرفه ای جلوه دهد.

رگه ها یا خطوط روی کاغذ اغلب به دلیل وجود مواد خارجی بر روی شیشه اسکنر رخ می دهد. اگر از یک دستگاه زیراکس چند منظوره استفاده می کنید. باید بدانید که آنها می توانند نتیجه کار با عملکرد نادرست واحدهای توسعه دهنده باشند. به عنوان مثال ، نقص تیغه درام می تواند باعث شود خطوط بزرگی به صورت عمودی در صفحه چاپی ظاهر شود.

بعید به نظر می رسد وجود رگه ها یا خطوط روی کاغذ مسئله ای باشد که بتوانید خودتان آنرا حل کنید. بهترین راه این است که دستگاه فتوکپی خود را توسط یک متخصص اختصاصی نمایندگی زیراکس دستگاه فتوکپی سرویس دهید. که بتواند به سرعت مشکل را شناسایی و ترمیم کند.

صفحات چروکیده و مشکلات رایج فتوکپی زیراکس

صفحاتی که به صورت چروکیده از دستگاه فتوکپی خارج می شوند، معمولاً به دلیل غلطک های فرسوده و خروجی هستند. که باعث چسبندگی یا گرفتگی می شوند. برای برطرف کردن این مشکل ، می توانید. سینی های قابل تعویض را خریداری کنید یا برای تعمیر مونتاژ فیوز به یک متخصص نمایندگی فتوکپی زیراکس فتوکپی مراجعه کنید.

در حالی که ممکن است به نظر برسد. که این مشکل، به دلیل گیر کردن برخی از کاغذ ها در دستگاه فتوکپی و یا بارگزاری بیش از حد کاغذ اتفاق افتاده باشد.

اما باید بدانید صفحات چروکیده اغلب نشانه ای از این هستند. که باید دستگاه فتوکپی زیراکس شما تحمل بیش از حد ساییدگی و پارگی داشته باشد تا بتواند به درستی کار کند. اگر صفحات چروکیده تنها مشکلی نیست. که با فتوکپی خود تجربه می کنید. ممکن است زمان اجاره یا خرید یک دستگاه جدید باشد.

فناوری به سرعت تغییر می کند و تعمیرات و نگهداری مداوم یک ماشین منسوخ می تواند پرهزینه باشد. ارتقاء تجهیزات دفتری خود می تواند. بعضی اوقات سرمایه گذاری بهتری برای تأمین نیازهای در حال چاپ و کپی برداری شما باشد.

صفحات چروکیده و مشکلات رایج فتوکپی زیراکس

صفحات چروکیده و مشکلات رایج فتوکپی زیراکس

چاپ بدون رنگ

تمامی خدمات نمایندگی فتوکپی زیراکس در محل دستگاه فتوکپی ریکو انجام می گردد. بعد از تماس شما مشتریان گرامی با نمایندگی فتوکپی زیراکس کارشناس نمایندگی فتوکپی زیراکس کمتر از دوساعت در محل دفتر شما حاضر می گردد. و تمامی اشکالات دستگاه فتوکپی زیراکس که شما به کارشناس نمایندگی فتوکپی زیراکس اضهار می نمایید رفع نماید.

بروز لکه ها، کیفیت پایین تصویر یا چاپ رنگی در یک محیط شلوغ اداری می تواند بسیار ناامید کننده باشند. اگر نسخه های شما خیلی کم رنگ و یا خیلی تیره بیرون می آیند. بدان معنی است که کنترل چگالی موجود در فتوکپی زیراکس شما نامتوازن است.

نقاط تصادفی در نسخه های شما

وجود لکه های نقطه مانند، در اسناد حرفه ای یکی دیگر از مشکلاتی است که ممکن است. برای دستگاه فتوکپی زیراکس شما رخ دهد. اگر چاپ توسط دستگاه فتوکپی زیراکس شما همراه با لکه های تصادفی در بین آنهاست. می تواند به دلیل وجود گرد و غبار و یا آلودگی در آینه فتوکپی زیراکس باشد.

می توانید با تمیز کردن شیشه فتوکپی زیراکس و آینه ، این مشکل را برطرف کنید. بیشتر کتابچه های راهنمای فتوکپی برخی از توصیه ها راجع به نحوه روند تمیز کردن دستگاه را ارائه می دهند.

پیشنهاد می کنند که بهتر است از چه محصولاتی استفاده کنید. با این حال ، مشاهده نقطه های تصادفی در نسخه های چاپ، نشانگر مشخصی است. که دستگاه فتوکپی زیراکس دفتر شما به سرویس دهی نیاز دارد.

از آنجا که فتوکپی ها ابزاری اساسی برای انجام کارهای روزانه در دفتر هستند. سرمایه گذاری در سرویس دهی و نگهداری منظم برای طولانی تر شدن طول عمر آن ها ضروری است.

گرفتگی کاغذ

گرفتگی کاغذ درون دستگاه فتوکپی زیراکس ممکن است. باعث اختلال در کارهای دفتر شود زیرا کارهای چاپ را متوقف کرده و باعث عقب افتادگی کارها می شود. گرفتگی های کاغذی در بدترین زمان ممکن اتفاق می افتند. و معمولاً نتیجه استفاده از یک دستگاه ضعیف است.

دلایل گرفتگی کاغذ شامل استفاده از نوع اشتباه یا ضخامت کاغذ ، بارگذاری کاغذ نادرست یا وجود گرد و غبار در داخل دستگاه چاپ است. اگر کاربر صفحات زیادی را درون مخزن قرار دهد. به احتمال زیاد منجر به انسداد آن می شود.

برای برگرداندن دستگاه فتوکپی زیراکس اداری خود به حالت عادی ، باید کاغذ را به صورت دستی جدا کرده و اندازه مناسب کاغذ را بارگیری مجدد کنید یا تراز کاغذ را اصلاح کنید. بسیار مراقب باشید که کاغذ را خیلی سریع بیرون نکشید. زیرا ممکن است. کاغذهای ریز و پاره شده درون دستگاه فتوکپی زیراکس گیر کند.

اگر دستگاه چاپ شما به طور مداوم دچار این مشکل می شود. برای تعمیرات با یک متخصص محلی دستگاه فتوکپی تماس بگیرید. زیرا ممکن است لازم باشد لاستیک های فیدر دستگاه را چک و تمیز کند و یا گرد و غبار موجود درون دستگاه شما را بررسی کند.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Tags: , , ,