نمایندگی فتوکپی شارپ

نمایندگی فتوکپی شارپ

5
(39)

نمایندگی فتوکپی شارپ

تمامی دستگاه های فتوکپی شارپ که مشتریان گرامی از نمایندگی فتوکپی شارپ خریداری می کنند. تا یکسال گارانتی گارانتی خدمات پس از فروش شارپ دارند. نمایندگی فتوکپی شارپ در صورت بروز هر گونه ایراد در دستگاه فتوکپی شارپ بدون دریافت هیچگونه هزینه از مشتری ایراد دستگاه فتوکپی شارپ را رفع کرده. و خدمت مشتری دستگاه فتوکپی شارپ را تحویل میدهند.

آیا به یک تعمیرکار دستگاه فتوکپی شارپ ماهر نیازمندید؟

از طریق پر کردن فرم درخواست کارشناس و یا تماس با شمار های درج شده در ستون بالای سایت می توانید. ما را از درخواست سرویس مورد نظرتان مطلع کنید. و کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. و پس از انجام هماهنگی های لازم جهت تعیین وقت به محل شما می آیند.

نمایندگی فتوکپی شارپ در این مقاله به اختصار به بررسی چند مدل دستگاه فتوکپی شارپ و رایج بازار ماشینهای اداری می پردازد. در صورت هرگونه خدمات یا خرید مواد مصرفی می توانید با نمایندگی فتوکپی شارپ تماس گرفته. و اعلام سفارش خود را ثبت بفرمایید ،تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.

تشریح دستگاه فتوکپی مدل M X-B 200

قطعات مصرفی که مشتریان گرامی از قبیل درام ،بلید ،دولوپر یا کارتریج تونر از نمایندگی فتوکپی شارپ تهیه می کنند. کاملا اورجینال و با گارانتی رسمی نمایندگی فتوکپی شارپ می باشند.در صورت نیاز به مواد مصرفی می توانید با نمایندگی فتوکپی شارپ تماس گرفته. تا قطعات مصرفی برای شما مشتریان گرامی ارسال گردد.

این مدل فتوکپی شارپ:

دستگاهی جمع و جور بوده ،که برای مشاغل کوچکتر ایده آل است.توانایی کپی کردن با سرعت 20 صفحه در دقیقه، و دارای بسیاری از ویژگی های عالی است.M X-B 200 یک دستگاه کپی سیاه و سفید است. که رزولوشن 600 dpi را چاپ می کند و از چندین حالت هوشمند برای اطمینان از بهترین کیفیت چاپ استفاده می کند. M X-B 200 دارای یک قابلیت Scan Once Print Many است. به این معنی که می توانید:اسکن سند را برای استفاده در چاپ ،های بعدی در حافظه ذخیره کنید.

یکی دیگر از ویژگی های آن:

صرفه جویی در زمان است به طوری که این دستگاه خودکار ،دون دخالت انسان نسخه هایی را تهیه می کند. با وجود اینکه:این دستگاه، کپی سیاه و سفید است. اما می توان با وضوح بالا ، تمامی رنگ ها را به صورت کامل اسکن کنید و آن را در چندین مقصد ذخیره کنید.

M X-B 200 می تواند 250 برگ را در خود نگه دارد اما در صورت نیاز می توان این ظرفیت را تا 550 برگ ارتقا داد. همه این ویژگی ها به سریع و ساده نگه داشتن کارهای چاپ کمک می کند. در صورتی که برای مدتی از دستگاه استفاده نکنید. دستگاه به صورت خودکار خاموش می شود. بنابراین نگرانی بابت اینکه دستگاه را خاموش کرده اید و یا خیر نخواهید داشت.

تشریح دستگاه فتوکپی مدل M X-B 200

تشریح دستگاه فتوکپی مدل M X-B 200

 تشریح دستگاه مدل M X-M 202 D توسط نمایندگی شارپ

تمامی خدمات نمایندگی شارپ در محل دستگاه فتوکپی شارپ انجام می گردد.بعد از تماس شما مشتریان گرامی با نمایندگی فتوکپی شارپ کارشناس نمایندگی شارپ کمتر از دوساعت در محل دفتر شما حاضر می گردد و تمامی اشکالات دستگاه فتوکپی شارپ که شما به کارشناس نمایندگی شارپ اضهار می نمایید رفع نماید.

M X-M 202 D یک فتوکپی چند منظوره است که برای مشاغل بزرگتر مناسب است.این دستگاه، کاربردی آسان و دارای طیف وسیعی از ویژگی های عالی است.سرعت چاپ آن 23 صفحه در دقیقه است و شما نه تنها می توانید به صورت سیاه و سفید کپی و چاپ کنید ،بلکه می توانید،اسناد را به صورت رنگی اسکن و ذخیره کنید. ظرفیت استاندارد آن 600 برگ است، اما برای مشاغلی که اغلب کارهای بزرگ را چاپ می کنند ، می تواند به 1100 برگه،ارتقا یابد.

M X-M 202 D شما را قادر می سازد تا بتوانید از اندازه کاغذ A 3 استفاده کنید.این دستگاه چاپ، را با وضوح عالی x 600 600 dpi انجام میدهد.یک ویژگی مرتب سازی الکترونیکی نیز در این دستگاه وجود دارد که به شما این امکان را میدهد تا اسناد را برای دسترسی آسان در آینده ذخیره کنید. همچنین می توانید با M X-M 202 D فکس کنید که این موضوع کار را برای کلیه کارهای چاپ در دفتر مناسب می کند.این دستگاه یک ماشین چاپ حرفه ای است که می توانید برای تولید چاپ های خارق العاده در هر زمان به آن اعتماد کنید.

 تشریح دستگاه مدل M X-M 202 D توسط نمایندگی شارپ

تشریح دستگاه مدل M X-M 202 D توسط نمایندگی شارپ

 تشریح دستگاه مدل M X-3111 U توسط نمایندگی فتوکپی شارپ

پس از پایان تعمیرات دستگاه فتوکپی شارپ شما مشتری گرامی توسط کارشناس نمایندگی فتوکپی شارپ کارشناس نمایندگی فتوکپی شارپ به شما فاکتور نمایندگی فتوکپی شارپ را همراه با ضمانت نامه رسمی نمایندگی شارپ ارائه می دهد. M X-3111 U یک دستگاه کپی چند منظوره، رنگی و سریع است که برای مشاغل در حال رشد مناسب است. با سرعت چشمگیر 31 صفحه در دقیقه ، یک کنترل پنل کاربر پسند و زمان کمتر از 8 ثانیه برای گرم شدن اولیه،این دستگاه را آماده میکند تا حتی کارهای بسیار بزرگ را کپی برداری و چاپ کند.

ظرفیت استاندارد کاغذ 2،100 ورق است و عملکرد تعویض سینی خودکار وجود دارد. به این معنی که وقتی یک سینی کاغذ خالی می شود به صورت خودکار سینی بعدی جایگزین می شود. ویژگی های خاص دیگری نیز وجود دارد که به شما کمک می کند تا اسناد و مدارک خود را با جزئیات بیشتری ارائه دهید که تفاوت آن در ظاهر محصول نهایی شما تاثیر گذار است. M X 3111 U یک کپی چشمگیر ، قدرتمند و با کیفیت است ،که پاسخگوی نیازهای هر تجارت کوچکی است.

تشریح دستگاه مدل M X-M 502 N توسط نمایندگی فتوکپی شارپ

گارانتی تعمیراتی نمایندگی فتوکپی شارپ شامل تمامی قطعات تعویض شده در فاکتور می باشد. که بیست هزار برگ از کنتور بعد از تعمیر الی شش ماه گارانتی تعویض قطعات دارد. و نمایندگی فتوکپی شارپ در صورت هرگونه اشکال در دستگاه فتوکپی شارپ بعد از تعمیرات نمایندگی شارپ موظف است. بدون هیچ گونه هزینه رفع ایراد کند. M X-M 502 N یک دستگاه کپی چند منظوره است :که قابلیت چاپ ، کپی ، اسکن و فکس را دارد ، می تواند 50 برگ در دقیقه را چاپ کند و دارای ظرفیت کاغذ 1100 ورق است ،که در صورت نیاز می تواند تا حداکثر 5600 برگ افزایش یابد.

وضوح چاپ 60 600 x  dpi است. با M X-M 502 N می توانید به صورت کامل تمامی اسناد خود را اسکن کنید.صفحه کنترل لمسی آن استفاده ای آسان را  رقم میزند و حتی می تواند در صفحه رایانه شما نشان داده شود. اسناد شما به لطف سیستم مرتب سازی الکترونیکی ، به راحتی به صورت مرتب قرار می گیرند. M X-M 502 N نه تنها دارای تمامی این ویژگی های عملی عالی است ،بلکه دارای ویژگی های امنیتی خارق العاده ای است،که به حفظ اسناد شما کمک می کند ، این موارد شامل رمزگذاری و محدودیت دسترسی نیز می باشد.

تشریح شارپ مدل M X-2314 N 

نمایندگی فتوکپی شارپ تمامی آن چه از یک نمایندگی انتظار دارید را در اختیار شما قرار خواهد داد. آیا به دنبال سرعت در ارائه ی خدمات هستید ؟ آیا می خواهید دستگاه شما با کیفیت عالی تعمیر شود؟ آیا به دنبال هزینه ی مناسب و گارانتی معتبر پس از تعمیرات هستید. ما تمامی انتظارات شما را برآورده خواهیم کرد.

پس از تعمیرات دستگاه این امکان فراهم شده است. که  انتقادات و پیشنهادات خود را با واحد C R M  ( ارتباط با مشتریان ) مطرح نموده و از خدمات این مرکز بهره مند شوید. این یکی از دستگاه های کپی چند منظوره قدرتمند است که می تواند اسناد را چاپ ، اسکن ، کپی و فکس کند. مهم نیست که شما یک چاپ رنگی و یا سیاه و سفید داشته باشید. M X-2314 N  می تواند 26 چاپ در دقیقه با ظرفیت استاندارد 600 ورق کاغذ را فراهم می کند. که می تواند تا 3100 ورق ارتقا یابد. صفحه لمسی رنگی آن کار را ساده تر ،کرده است. و با حداقل تلاش حداکثر نتیجه را به شما می دهد. این ماشین دستگاه فشرده و در عین حال قدرتمندی است. که همیشه چاپ های خوبی را تولید می کند.

تشریح شارپ مدل M X-2314 N 

تشریح شارپ مدل M X-2314 N

 تشریح فتوکپی شارپ مدل M X-C 380 

نمایندگی فتوکپی شارپ به منظور ارائه تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با فروش و تعمیر این محصول راه‌اندازی شده است.متقاضیان سرویس‌های مذکور (فروش و تعمیر دستگاه کپی شارپ) می‌توانند. پس از حضور در نمایندگی شارپ و مراجعه به پارت تخصصی مربوطه، خدمات موردنیاز خویش را دریافت نمایند. خدمات مرتبط با فروش این دستگاه، در فروشگاه مرکزی شارپ و خدمات مرتبط با تعمیر، در پارت تعمیرات دستگاه کپی شارپ ارائه می‌گردد.

برای نمونه می‌توان از فروش و تعمیر دستگاه‌هایی چون دستگاه فتوکپی سه کاره شارپ AR-6020 Nفتوکپی شارپ AR-X 201 D، دستگاه فتوکپی Sharp AR-X 311 N، فتوکپی چند کاره شارپ M X-M 260 Used، فتوکپی رنگی شارپ M X-5001 N Used و فتوکپی سه کاره Used M X-M 283 N اشاره کرد. شایان ذکر است که این نمایندگی جهت تضمین کیفیت خدمات خود به مشتریان ضمانت نامه معتبر ارائه می دهد. M X-C 380] قادر به چاپ ، کپی ، اسکن و فکس به دو رنگ سیاه و سفید یا رنگی است. این دستگاه قادر است تا حداکثر 2100 ورقه را درخود جای دهد و می تواند. تا 38 چاپ در دقیقه را چاپ کند. این به دلیل طراحی کم حجم و ظاهر شیک ، برای دفاتر کوچکتر ایده آل است.

استفاده از M X-C 380 به لطف صفحه کنترل لمسی،که امکان پیش نمایش اسناد را برای جلوگیری از اشتباه و دسترسی آسان به پورت USB برای اهداف  اسکن و چاپ فراهم می کند ، بسیار آسان است. بهره وری از این دستگاه کپی کوچک چشمگیر است و به معنای آن نیست. که شما باید با چاپ قابل توجه 1200 x 1200 dpi چاپ کیفیت را قربانی کنید. همچنین می توانید بسیاری از ویژگی های امنیتی ساخته شده برای اطمینان از عدم دسترسی یا چاپ غیرمجاز و عدم، اطمینان از رمزگذاری اطلاعات را داشته باشید.

 دستگاه فتوکپی شارپ مدل M X-M 1100 

مدل M X-M 1100 یک فتوکپی چند منظوره با حجم بالا است که سیاه و سفید چاپ می کند.توانایی های M X-M 1100 خارق العاده است. می تواند 110 چاپ بسیار چشمگیر در دقیقه تولید کند. از ظرفیت استاندارد 3000 ورق برخوردار است. این ظرفیت می تواند تا حداکثر 8050 ظرفیت ورق افزایش یابد. فقط با نگاهی به سرعت و ظرفیت می بینید. که این یک مدل،پر سرعت با کارایی بالا است. که در واقع یکی از قدرتمندترین ابزارهای فتوکپی موجود است. استفاده از آن بسیار راحت است و به طرز شگفت آوری بی سر و صدا است ، بنابراین با هر محیطی مطابقت دارد.

 دستگاه فتوکپی شارپ مدل M X-M 1100 

دستگاه فتوکپی شارپ مدل M X-M 1100

یکی دیگر از مزیت های مهم این مدل :

امکان چاپ و اسکن طیف گسترده ای از اندازه و انواع کاغذ است. همچنین با استفاده از این دستگاه  با تنظیم ویژگی های،دلخواد می توانید. هر سند را به صورت حرفه ای تر چاپ نمایید.این مدل از دستگاه چاپ ، یکی از برترین ماشین های با حجم بالا ی موجود در بازار است.

کمپانی شارپ :

دارای طیف وسیعی از دستگاه های فتوکپی است که هر یک از کارایی و کیفیت بالایی برخوردارند. از نظر کاربردی بسیار ساده بوده و نتایج درخشانی را در اختیار شما قرار می دهند. و برای دفاتر شلوغ مناسب هستند. دستگاه های فتوکپی شارپ، همه دارای توانایی های متعدد و همچنین بسیاری از ویژگی های اضافی هستند. که آن ها را پاسخگوی هر نوع نیازی می کند.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 39

No votes so far! Be the first to rate this post.

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,