نمایندگی فتوکپی کانن

نمایندگی فتوکپی کانن

5
(52)

نمایندگی فتوکپی کانن

نمایندگی فتوکپی کانن با خدمات تعمیرات دستگاه فتوکپی کانن ،در هر مدل و مارک در هر ساعت از شبانه روز بصورت تماس تلفنی یا پر کردن فرم آنلاین تعمیرات در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد.

آیا به یک تعمیرکار دستگاه فتوکپی کنون ماهر نیازمندید؟

از طریق پر کردن فرم درخواست کارشناس و یا تماس با شمار های درج شده در ستون بالای سایت می توانید. ما را از درخواست سرویس مورد نظرتان مطلع کنید. و کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. و پس از انجام هماهنگی های لازم جهت تعیین وقت به محل شما می آیند.

تمامی خدمات نمایندگی فتوکپی کنون با گارانتی تعمیراتی و قطعات اصلی انجام می گردد. ویژگی قابل توجه نمایندگی فتوکپی کنون ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است. که توسط کارشناسان نمایندگی کانن، Cannon ،به مشتریان ارائه می‌دهد. در راستای ارتقاء سطح کیفی خدمات ارائه شده ،در نمایندگی فتوکپی کنون تمامی دستگاه های کپی را مورد آنالیز و بررسی قرارداده،بررسی قرار داده و با تمرکز بر ساختار هریک از آنها، پیشرفته ترین و سازگارترین تجهیزات تعمیر،را در اختیار کارشناسان خویش نهاده است.

بهره مندی کارشناسان نمایندگی فتوکپی کنون از جدیدترین و پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر سبب گشته است تا تعمیرات انجام شده به،دست این کارشناسان بالاترین نتیجه و بازدهی را داشته باشند،و کلیه عیوب و اختلالات ایجاد شده،در دستگاه ها رفع گردند. تمامی تعمیرات انجام شده در نمایندگی فتوکپی کنون پس از اتمام کار به تأیید کارشناسان فنی این مرکز می رسد.

خدمات نمایندگی کنون

تمامی دستگاه های فتوکپی کانن که مشتریان گرامی از نمایندگی کنون خریداری می کنند. تا یکسال گارانتی خدمات پس از فروش کانن دارند. نمایندگی فتوکپی کانن در صورت بروز هر گونه ایراد در دستگاه فتوکپی کنون بدون دریافت هیچگونه هزینه از مشتری ایراد دستگاه فتوکپی کانن را رفع کرده. و خدمت مشتری دستگاه فتوکپی کنون را تحویل میدهند.

  1. فروش انواع مدل های فتوکپی کانن
  2. فروش انواع لوازم جانبی فتوکپی کانن
  3. دارای گارانتی پس از فروش
  4. ارائه ی خدمات پس از فروش درنمایندگی فتوکپی کانن
  5. مشاوره و راهنمایی مصرف‌کنندگان
  6. با ضمانت اصل بودن تمامی فتوکپی
  7. با تضمین بهترین قیمت

آموزش عیب یابی و تعمیرات فوق تخصصی اجزای دستگاه فتوکپی کانن توسط نمایندگی فتوکپی کانن

قطعات مصرفی که مشتریان گرامی از قبیل درام ،بلید ،دولوپر یا کارتریج تونر از نمایندگی فتوکپی کانن تهیه می کنند،کاملا اورجینال و با گارانتی رسمی نمایندگی کپی کنون می باشند. در صورت نیاز به مواد مصرفی می توانید با نمایندگی کپی کنون تماس گرفته تا قطعات مصرفی برای شما مشتریان گرامی ارسال گردد.

  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات Main Board در نمایندگی فتوکپی کانن
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات AC Power در نمایندگی فتوکپی کنون
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات DC Power در نمایندگی فتوکپی کانن
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات Discharge در نمایندگی فتوکپی کنون
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات DEVELOPER Unit در نمایندگی فتوکپی کانن
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات Drum Unit در نمایندگی فتوکپی کنون
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات Blank Lamp در نمایندگی فتوکپی کانن
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات Paper Feed Unit در نمایندگی فتوکپی کنون
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات Fusing Unit در نمایندگی فتوکپی کانن
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات MC Charger در نمایندگی فتوکپی کانن
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات Scan Unit در نمایندگی فتوکپی کنون
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات Transporter Unit در نمایندگی فتوکپی کانن
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات Paper Stop Unit در نمایندگی فتوکپی کنون
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات Optical Unit در نمایندگی فتوکپی کانن
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات SPF در نمایندگی فتوکپی کنون
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات ADF در نمایندگی فتوکپی کانن
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات Duplex در نمایندگی فتوکپی کنون
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات Sorter در نمایندگی فتوکپی کانن
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات Finisher در نمایندگی فتوکپی کنون
  • عیب یابی , تعویض و تعمیرات Stapler Unit در نمایندگی فتوکپی کانن

تعمیر کپی کانن در نمایندگی کپی کانن

تمامی خدمات نمایندگی کپی کانن در محل دستگاه فتوکپی کنون انجام می گردد. بعد از تماس شما مشتریان گرامی با نمایندگی فتوکپی کانن کارشناس نمایندگی فتوکپی کنون کمتر از دوساعت در محل دفتر شما حاضر می گردد. و تمامی اشکالات دستگاه که شما به کارشناس نمایندگی فتوکپی کنون اضهار می نمایید رفع نماید.

  1. عیب یابی و تعمیرات و تعویض انواع قطعات مکانیکی دستگاه فتوکپی کانن
  2. عیب یابی و تعمیرات و تعویض انواع قطعات الکترونیکی دستگاه کپی کانن
  3. رفع عیوب مربوط به مکانیزم مسیر حرکت کاغذ و ایجاد تصویر در دستگاه کپی کانن
  4. عیب یابی و تعمیرات بوردهای الکترونیکی مرکز تعمیرات کپی canon
  5. تعمیرات دولوپر دستگاه فتوکپی کانن /  تعویض دولوپر دستگاه کپی کانن
  6. تعمیرات فیوزینگ دستگاه فتوکپی کانن /  تعویض فیوزینگ دستگاه کپی کانن
  7. تعمیرات درام دستگاه فتوکپی کانن /  تعویض درام دستگاه کپی کانن
  8. تعمیرات شارژرهای دستگاه فتوکپی کانن /  تعویض شارژرهای دستگاه کپی کانن
  9. تعمیرات تخصصی برد فرمتر دستگاه کپی کانن / تعویض بردهای فرمتر فتوکپی کانن

طبق آخرین سری از چاپ مجلهٔ ی فورچون، نام نمایندگی فتوکپی کنون ،در ردیف یکصد و پنجاه و چهارم از ۵۰۰ شرکت برتر جهان قرار دارد. پیشرفت نمایندگی کپی کانن قابل مقایسه با دیگر کمپانی ها نیست. می توان از آخرین اخبار کانن متوجه شد که پکانن در زمینه ، تولید فتوکپی و لوازم جانبی آن به قدرتمندترین شرکت تبدیل شده است.

خدمات نمایندگی کنون

خدمات نمایندگی کنون

معرفی انواع دستگاههای فتوکپی کانن توسط نمایندگی فتوکپی کنون

پس از پایان تعمیرات دستگاه فتوکپی کنون شما مشتری گرامی توسط کارشناس نمایندگی فتوکپی کنون کارشناس. نمایندگی فتوکپی کانون به شما فاکتور نمایندگی فتوکپی کنون را .همراه با ضمانت نامه رسمی نمایندگی کپی کنون (کانن)  ارائه می دهد.

آموزش دستگاه فتوکپی کانن مدل i R 1024 A توسط نمایندگی فتوکپی کانن

در این قسمت ، دستگاه فتوکپی کانن مدل i R 1024 A ،توسط نمایندگی فتوکپی کانن تشریح می گردد: i R 1024 A یک دستگاه فتوکپی کانن ،جمع و جور است. که اسناد را به صورت سیاه و سفید با سرعت 24 صفحه در دقیقه چاپ و کپی می کند. کیفیت چاپ 1200 dpi بوده و بسیار شفاف و واضح است. i R 1024 A دارای یک فیدر اسناد، قابلیت چاپ دو طرفه و اتصال به شبکه ساده است ،تا جهت استفاده در هر دفتری مناسب باشد.

i R 1024 A حجم بسیار کمی دارد ،به این معنی که می تواند روی هر میزی جا بگیرد.  با وجود ظاهر کم حجم ، ظرفیت 600 برگ A 4 در این دستگاه وجود دارد. که در صورت لزوم تقریباً به 1100 برگ نیز می رسد. برگ A 4 در این دستگاه وجود دارد که در صورت لزوم تقریباً به 1100 برگ نیز می رسد. همچنین ویژگی هایی برای صرفه جویی در مصرف انرژی و گزینه های بازیابی فوری نیز وجود دارد ،که به ایده آل بودن این فتوکپی برای مشاغل کوچک کمک می کند. i R 1024 A یک فتوکپی ساده ، مقرون به صرفه و جمع و جور است.

آموزش دستگاه فتوکپی کانن مدل i R 2530 i توسط نمایندگی فتوکپی کانن

در این قسمت ، دستگاه فتوکپی کانن مدل i R 2530 i ،توسط نمایندگی فتوکپی کانن تشریح می گردد: i R 2530 i یک مدل عالی برای مشاغل کوچک و متوسط ​​است. این دستگاه دارای سرعت چاپ 30 صفحه در دقیقه است. و چاپ سیاه و سفید و همچنین اسکن رنگی را ارائه می دهد. با داشتن صفحه کنترل لمسی استفاده از صفحه نمایش آن بسیار آسان است. و مصرف برق پایینی داشته و به ذخیره انرژِ کمک میکند. i R 2530 i دارای حداکثر ظرفیت کاغذ 2300 برگ می باشد.

این دستگاه با هر نوع کسب و کاری ساز گار است زیرا نرم افزار uniFLOW Canon به شما در پیگیری هزینه ها کمک می کند. همچنین بسیاری از ویژگی های امنیتی از جمله چاپ مجاز، ذخیره کار و کنترل اسناد در آن تعبیه شده است. این فتوکپی با اتصال آسان به شبکه ، چاپ سریع و بهره وری بالا باعث می شود. حتی کارهای بزرگ نیز به سرعت انجام شوند.

دستگاه فتوکپی کانن مدل i R 2530 i

دستگاه فتوکپی کانن مدل i R 2530 i

آموزش دستگاه فتوکپی کانن مدل i R C 2380 i توسط نمایندگی فتوکپی کانن

در این قسمت ، دستگاه فتوکپی کانن مدل i R C 2380 i ،توسط نمایندگی فتوکپی کانن تشریح می گردد: این مدل از فتوکپی کانن می تواند به صورت رنگی یا سیاه و سفید چاپ ، کپی و اسکن کند و همچنین دارای نمابر است. iRC2380i برای بسیاری از دفاتر ایده آل است. سرعت چاپ آن 23 صفحه در دقیقه است و می تواند تا اندازه کاغذ A3 را نیز چاپ کند ،و به لطف نمایشگر صفحه لمسی،آن به راحتی مورد استفاده قرار گیرد.

ظرفیت کاغذ آن، 2300 برگ است و فیدر اتوماتیک دوبلکس به صرفه جویی در تداخل انسان و کاغذ کمک می کند. این مدل از فتوکپی کانن، بسیار کارآمد است ،و به دلیل قابلیت چاپ چشمگیر و حرفه ای، بسیار مشهور است. در حال حاضر ویژگی های پیشرفته زیادی در مدل استاندارد وجود دارد اما موارد اضافی اختیاری مانند نرم افزار اضافی،امنیت پیشرفته و … نیز وجود دارد.

تشریح دستگاه فتوکپی کانن مدل i R C 3580 Ne توسط نمایندگی تعمیر فتوکپی کنون

در این قسمت نمایندگی تعمیر فتوکپی کنون ، دستگاه فتوکپی کانن مدل i R C 3580 i ،توسط نمایندگی فتوکپی کانن تشریح می گردد: این مدل از کیفیت بالایی برخوردار است و تمرکز آن بر سازگاری با محیط زیست و کارآمد بودن است. این  موضوع کمک می کند،تا کسب و کارها بدون تأثیر بر سرعت چاپ ، کیفیت یا عملکرد کلی ، اهداف خود را برآورده سازند. i R C 3580 N e قابلیت چاپ ، کپی ، اسکن و نمابر را دارد و می تواند به صورت رنگی یا سیاه و سفید چاپ کند.

سرعت چاپ رنگی 30 چاپ در دقیقه و چاپ سیاه و سفید 35 چاپ در دقیقه است. حتی تجارت های بزرگ نیز با استفاده از این دستگاه متمرکز بر محیط زیست مشکلی ندارند ،زیرا ظرفیت کاغذ آن 2250 برگ است. ساخت این مدل 86.7٪ دی اکسید کربن کمتری نسبت به مدل اصلی ایجاد می کند و تا 93٪ از قطعات و مواد آن، مجدد مورد استفاده قرار می گیرد.

تشریح دستگاه فتوکپی کانن مدل i R C 3380 Ne توسط نمایندگی فتوکپی کنون

در این قسمت نمایندگی فتوکپی کنون ، دستگاه فتوکپی کنون مدل i R C 3380 i ،توسط نمایندگی فتوکپی کانن تشریح می گردد: این فتوکپی چند منظوره می تواند در صورت نیاز ، چاپ ، کپی ، اسکن و حتی فکس را برای مشاغل متوسط ​​انجام  دهد. i R C 3380 Ne یک چاپگر رنگی است. و حداکثر 33 صفحه در دقیقه را با وضوح چاپ 600 dpi چاپ می کند. این دستگاه کپی با هزینه کم و با بهره وری بالا می تواند. چاپ دو طرفه  انجام دهد و کاغذ را تا اندازه A3 کنترل کند.

i R C 3380 Ne نه تنها از ویژگی های خارق العاده ای برخوردار است. بلکه در مورد جنبه های اکولوژیکی و سازگار با محیط زیست از استانداردهای فوق العاده ای برخوردار است. i R C 3380 Ne تقریبا از تمام مواد قابل بازیافت (93٪) تشکیل شده است. ظرفیت این مدل ۲۲۵۰ ورق A 4 است. در این مدل از دستگاه فتوکپی کانن کیفیت بالا و ویژگی های مفید آن، که هم برای شما و هم محیط زیست عالی است،تضمین می شود.

"<yoastmark

آموزش دستگاه فتوکپی کانن مدل i R Advance 4051 i  توسط نمایندگی فتوکپی کنون

در این قسمت ، دستگاه فتوکپی کنون مدل i R C 4051 توسط نمایندگی فتوکپی کنون تشریح می گردد: کانن iR Advance 5051 یک فتوکپی سیاه و سفید با حجم بالا است. که می تواند با سرعت 51 صفحه در دقیقه با وضوح ،چشمگیر 1200*1200  dpi کار کند. می توانید با استفاده از این فتوکپی همه کاره ، چاپ ، اسکن و کپی کنید. بهره برداری آسان ، کیفیت بالا و راندمان مداوم با iR Advance 4051i تضمین شده است.

ظرفیت کاغذ تقریبا 5000 برگه به ​​معنای آن است. که حتی می توان به وسیله ی آن بزرگترین کارهای چاپ را نیز به آسانی انجام داد. برخی از ویژگی های امنیتی عالی شامل رمزگذاری ، احراز هویت کاربر و محافظت از اسناد حساس در این دستگاه تعبیه شده است. مانند بسیاری از دستگاه های کپی کانن ، iR Advance 405i نیز دارای مجوز ستاره انرژی است.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 52

No votes so far! Be the first to rate this post.

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,