نمایندگی فتوکپی کونیکا مینولتا

نمایندگی فتوکپی کونیکا مینولتا

5
(23)

نمایندگی فتوکپی کونیکا مینولتا

ویژگی قابل توجه نمایندگی فتوکپی کونیکا مینولتا ضمانت و گارانتی، تمامی خدماتی است که توسط کارشناسان با تجربه به مشتریان گرامی ارائه می‌دهد. نمایندگی فتوکپی کونیکا مینولتا به عنوان نمایندگی اصلی نمایندگی تعمیر فتوکپی کونیکا مینولتا، در حال فعالیت می باشد.

آیا به یک تعمیرکار دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا ماهر نیازمندید؟

از طریق پر کردن فرم درخواست کارشناس و یا تماس با شمار های درج شده در ستون بالای سایت می توانید. ما را از درخواست سرویس مورد نظرتان مطلع کنید. و کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. و پس از انجام هماهنگی های لازم جهت تعیین وقت به محل شما می آیند.

تعمیرات دستگاه فتوکپی و ماشین های اداری شما ،را توسط نزدیکترین تعمیرکار دستگاه کپی در دفتر کارتان با ضمانت، انجام می دهیم. تمامی خدمات نمایندگی فتوکپی کونیکا مینولتا با قطعات اورجینال و گارانتی تعمیرات اصلی به مشتری ارائه می گردد. ویژگی قابل توجه نمایندگی کونیکا مینولتا، ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است. که توسط کارشناسان نمایندگی رسمی Konica Minolta به مشتریان ارائه می‌دهد.

نمایندگی فتوکپی کونیکا مینولتا:

نمایندگی فتوکپی کونیکا مینولتا در تهران با کارشناسان متخصص و با تجربه در حال تلاش است. تا بهترین ها را برای مشتری های خود فراهم کند. بسیاری از مردم اهمیت نگهداری از ماشین های اداری خود را به خوبی درک می کنند. با مراقبت از دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا و تمیز نگه داشتن آن می توانید عمر دستگاه کپی خود را طولانی تر کنید. در زیر چند روش آسان برای حفظ و نگهداری از دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا ارائه شده است. در ادامه همراه ما باشید:

تمیز بودن محل اسکنر شیشه ای توسط نمایندگی فتوکپی کونیکا مینولتا

توصیه می شود،تمیز کردن شیشه در دستگاه فتوکپی فقط توسط کارشناسان نمایندگی فتوکپی  کونیکا مینولتا انجام شود. گرد و غبار موجود در دستگاه کپی شما می تواند ، شیشه دستگاه کپی را خراشیده و نسخه های شما را خراب کند.

هنگام تمیز کردن شیشه دستگاه کپی ، حتماً از پارچه ای نرم و تمیز کننده ثابت استاتیک استفاده کنید. حتما کتابچه راهنمای کاربر دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا ،خود را بررسی کنید تا ببینید. چه نوع پاک کننده هایی برای،دستگاه شما تأیید شده است. بهتر است شیشه دستگاه کپی را مرتبا تمیز کنید. شما می توانید. این کار را با یک پارچه ساده و نرم که به کمی تمیز کننده ،یا شیشه پاک کن آغشته است ،انجام دهید. اما آن را به طور مستقیم روی شیشه اسپری نکنید. همچنین ، هنگام اسکن اسناد ، کلیه مواد اصلی ، گیره های کاغذی و یا اشیاء فلزی دیگر را بردارید تا خطر خراشیدن شیشه کاهش یابد.

تمیز بودن محل اسکنر شیشه ای

تمیز بودن محل اسکنر شیشه ای

تعویض تونر در صورت نیاز توسط نمایندگی فتوکپی کونیکا مینولتا

توصیه می شود تعویض کارتریج تونر در دستگاه فتوکپی فقط توسط کارشناسان نمایندگی فتوکپی کونیکا مینولتا انجام شود. دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا در صورت نیاز به تعویض جوهر پیغامی نشان می دهد. تغییر منظم آن موضوع مهمی است که باید بدان توجه کنید. اجرای کارتریج تا زمانی که کامل نباشد، نه تنها کپی هایی با کیفیت پایین تولید می کند، بلکه می تواند به دستگاه کپی نیز آسیب برساند. گرد و غبار و مواد زائد را از کارتریج جوهر دور نگه دارید. طبق دستورالعمل های سازنده خود برای دسترسی به کارتریج ، باید مرتباً گرد و غبار را از نازل جوهر با یک گوش پاک کن پنبه ای کوچک آغشته به آب یا الکل ایزوپروپیل پاک کنید.

دستگاه کپی خود را خاموش کنید:

توجه داشته باشید که بعد از استفاده از دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتای خود، آن را خاموش کنید یا آن را در حالت خواب زمستانی قرار دهید. زیرا این کار نه تنها در مصرف برق صرفه جویی می کند ، بلکه باعث طولانی شدن عمر دستگاه نیز می شود.

هیچ وسیله سنگینی بر روی دستگاه فتوکپی خود قرار ندهید.

بعضی افراد هنگام استفاده از دستگاه کپی ، جعبه های سنگین، بسته های بزرگ کاغذ و یا… را در بالای دستگاه قرار می دهند. اما باید توجه داشت ، که جمع کردن وسایل در بالای دستگاه کپی می تواند باعث شکسته شدن شیشه دستگاه فتوکپی شود و یا پوشش را بشکند ، یا حتی سطح دستگاه کپی را خمیده کند. بنابراین به هیچ وجه اجسام سنگین بر روی دستگاه کپی خود قرار ندهید.

دستگاه کپی خود را خاموش کنید

دستگاه کپی خود را خاموش کنید

محصولات با کیفیت نمایندگی فتوکپی کونیکا مینولتا

نمایندگی فتوکپی کونیکا مینولتا توصیه می کند از محصولات با کیفیت استفاده کنید. نیاز به تمیز کاری کمتری وجود داشته باشد. اطمینان حاصل کنید که کاغذ در جای خشک نگهداری می شود. همیشه کاغذ را به درستی بارگیری کنید تا مجبور نشوید ، به سینی کاغذ یا فیدر فشار آورید.

گرد روبی دستگاه توسط نمایندگی فتوکپی کونیکا مینولتا

کارشناس نمایندگی فتوکپی کونیکا مینولتا توصیه می کند گرد و غبار را از دستگاه پاک کنید. این شامل گرد و غبار در داخل و همچنین خارج دستگاه نیز می شود. یک برس کوچک با موهای ریز و کوچک ، برای گرد و غبار داخلی دستگاه از جمله سینی های کاغذی ، مکان های کارتریج جوهر یا هر فضای دیگری که به طور منظم استفاده نمی شود، کافی است.

تست بعد از چند روز خاموش بودن دستگاه

اگر از دستگاه های کپی برای چند روز، مانند آخر هفته، استفاده نکرده اید، مهم است که قبل از استفاده از آن، به طورد جدی چندین تست را اجرا کنید.

  • حتماً کاغذ قدیمی را با چند کاغذ جدید تعویض کنید و قبل از شروع هرگونه فشردگی را بررسی کنید.
  • اکثر دستگاه های کپی ، در صورت عدم استفاده برای مدت زمان طولانی، به حالت خوابیده وارد می شوند و بعد از یکبار شروع مجدد ، یک حالت کالیبراسیون را شروع می کنند. در نتیجه صبور باشید.

با رعایت این مراحل آسان می توانید به دستگاه کپی خود کمک کنید که دوام بیشتری داشته باشد.

کاغذ خرد شده  دستگاه کپی شما را از بین می برد

بسیاری از افراد دستگاه های کپی را تا حاشیه آن پر می کنند.  وزن های مختلف کاغذ ممکن است تعداد ورق هایی را که می توانید بارگیری کنید نیز تغییر دهد (کاغذ ضخیم تر = ورق کمتر).در نتیجه چاپ هایی با کیفیت پایین به وجود آید.

همه لوازم ساخته شده برابر نیستند

تونرها از نظر چسبندگی و کیفیت متفاوت هستند. اگر از دستگاه تونر مناسب برای دستگاه کپی خود استفاده نکنید ، ممکن است صدمات جدی به آن وارد کنید . که به تعمیرات پر هزینه نیاز داشته باشد ،و حتی ضمانت نامه را باطل کند. در دفترچه راهنمای صاحب دستگاه کپی انواع تونر دستگاه سازگار با لیست وجود دارد. مطمئن شوید که از توصیه های آن ها،گمراه نمی شوید.

"<yoastmark

در مورد نیازهای خود با یک نماینده مشورت کنید

اگر با تجهیزات دفاتر خود درگیر مشکلات مکرر تعمیر هستید می توانید از متخصص تعمیرات درخواست کمک کنید. ارائه دهنده خدمات ممکن است توصیه هایی راجع به نیاز به روزرسانی یا انواع مختلف خدمات برای نگهداری ارائه دهد. پیروی از این توصیه می تواند در آینده به نفع دفتر شما باشد. از درخواست راهنمایی نترسید. دستگاه های فتوکپی ، آب حیات یک دفتر شلوغ هستند.

پس سعی کنید آن را با احتیاط استفاده کنید و در حفظ آن کوشا باشید. با استفاده و نگهداری مناسب ، می توانید  طول عمر آن را طولانی تر کنید. اگر دستگاه کپی شما مشکلی دارد : که شما نمی توانید آن را برطرف کنید ،یا شناسایی کنید ، بهتر است به دنبال کمک یک متخصص باشید. بهتر است، به جای تکیه بر افرادی که در شرکت، با کار داخلی این دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا آشنا نیستند. از خدمات ویژه ای در تعمیر دستگاه کپی بهرمند شوید.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 23

No votes so far! Be the first to rate this post.

Tags: , , , , , , , , , , , , , , ,