نمایندگی کپی ریکو

نمایندگی کپی ریکو

5
(29)

نمایندگی کپی ریکو

نمایندگی کپی ریکو به عنوان نمایندگی اصلی تعمیرات فتوکپی ریکو در حال فعالیت می باشد.تمامی خدمات نمایندگی کپی ریکو در تهران گارانتی دارد.نمایندگی کپی ریکو به عنوان نمایندگی تعمیر دستگاه فتوکپی ریکو، در حال فعالیت، می باشد.

آیا به یک تعمیرکار دستگاه فتوکپی ریکو ماهر نیازمندید؟

از طریق پر کردن فرم درخواست کارشناس و یا تماس با شمارهای درج شده در ستون بالای سایت می توانید. ما را از درخواست سرویس مورد نظرتان مطلع کنید و کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. و پس از انجام هماهنگی های لازم جهت تعیین وقت به محل شما می آیند.

نمایندگی کپی ریکو ،با کارشناسان متخصص و با تجربه در حال تلاش است. تا بهترین ها  را برای مشتری های خود فراهم کند. تمامی دستگاه های فتوکپی ریکو که مشتریان گرامی از نمایندگی فتوکپی ریکو خریداری می کنند. تا یکسال گارانتی خدمات پس از فروش دارند.

معرفی فتوکپی های ریکو سایز کوچک توسط نمایندگی کپی ریکو

این مدل از دستگاه های فتوکپی ریکو که توسط نمایندگی کپی ریکو برای مشاغل خانگی و یا دفاتر کار کوچک مناسب هستند. بیشتر فتوکپی های کوچک ریکو تا 20 صفحه در دقیقه(ppm)چاپ می کنند. و معمولاً مجهز به اسکن و چاپ هستند.

نمایندگی فتوکپی ریکو در صورت بروز هر گونه ایراد در دستگاه فتوکپی ریکو بدون دریافت هیچگونه هزینه از مشتری ایراد دستگاه فتوکپی ریکو را رفع کرده. و خدمت مشتری دستگاه فتوکپی ریکو را تحویل میدهند.

معرفی فتوکپی های ریکو سایز متوسط ،توسط نمایندگی کپی ریکو

قطعات مصرفی که مشتریان گرامی از قبیل درام ،بلید ،دولوپر یا کارتریج تونر از نمایندگی فتوکپی ریکو تهیه می کنند. کاملا اورجینال و با گارانتی رسمی نمایندگی کپی ریکو می باشند. برای محیط های بزرگتر و پر سرعت تر ممکن است ،به سرعت و کارایی بیشتری نیاز داشته باشید.

این مدل های ​​سایز متوسط که توسط نمایندگی کپی ریکو ،برای مدیریت زمان، کپی کردن و همچنین کارایی کاغذ مجهز شده اند. اکثر مدل ها همچنین با ویژگی هایی،اسکن ،مانند نمابر ، سوراخ کن و سایر موارد قابل تنظیم هستند.

معرفی فتوکپی های بزرگ ریکو،توسط نمایندگی کپی ریکو

در صورت نیاز به مواد مصرفی می توانید با نمایندگی فتوکپی ریکو تماس گرفته تا قطعات مصرفی برای شما مشتریان گرامی ارسال گردد. فتوکپی های با حجم زیاد برای مکان های بسیار شلوغ در نظر گرفته شده است. دستگاه های بزرگ می توانند از نیاز به چند مدل متوسط ،​​در داخل یک دفتر بزرگ کم کنند.

آن ها مجهز به جدیدترین فن آوری ها هستند، و عملکردهای بسیار زیادی در مدل های استاندارد در محدوده Aficio دارند. هایی از قبیل: نمایشگرهای لمسی ، طبقه های نگهدارنده کاغذ چند طبقه و سرعت کپی بسیار چشمگیری دارند. دستگاه های فتوکپی بزرگ ریکو که توسط نمایندگی کپی ریکو،همچنین اتصال و امنیت رمزگذاری شده ،را در اختیارتان قرار میدهند. به گونه ای که اسناد شما ،همیشه در امنیت باشد.

معرفی فتوکپی های بزرگ ریکو،توسط نمایندگی کپی ریکو

معرفی فتوکپی های بزرگ ریکو،توسط نمایندگی کپی ریکو

معرفی مدل های مختلف دستگاه فتوکپی ریکو،توسط نمایندگی کپی ریکو

بعد از تماس شما مشتریان گرامی با نمایندگی کپی ریکو کارشناس نمایندگی فتوکپی ریکو کمتر از دوساعت در محل دفتر شما حاضر می گردد. و تمامی اشکالات دستگاه فتوکپی ریکو که شما به کارشناس نمایندگی فتوکپی ریکو اضهار می نمایید، رفع نماید.

ریکو    (Aficio MP 1900)

Ricoh Aficio MP 1900 :

یک فتوکپی جمع و جور است که توسط نمایندگی ریکو، برای استفاده و کارآمد است . قادر به چاپ به صورت سیاه و سفید است و می تواند کاغذها را تا اندازه A3 کنترل کند. این دستگاه یک فتوکپی سریع کار است ، 10 ثانیه طول می کشد تا گرم شود. سپس می توانید چاپ 19 برگ در دقیقه را انتظار داشته باشید. چاپ ها با وضوح 600*600 dpi روشن است، Aficio MP 1900 مجموعه ای از ویژگی ها را دارد: کارهای چاپی را سریعتر و آسان تر انجام دهد.

از ویژگی های استاندارد می توان به «اسکن یک بار ، کپی کردن چند بار» ، عملکرد بزرگنمایی اسناد ، تشکیل پروندها المترونيكي  و امکان انجام یک آرایش چشمگیر از اندازه کاغذها (A3-A6)اشاره کرد. تمرکز این مدل از دستگاه ها بر روی چاپ سیاه و سفید با کیفیت بالا است. تمامی خدمات نمایندگی فتوکپی ریکو در محل دستگاه فتوکپی ریکو انجام می گردد.

بعد از تماس شما مشتریان گرامی با نمایندگی فتوکپی ریکو کارشناس نمایندگی فتوکپی ریکو کمتر از دوساعت در محل دفتر شما حاضر می گردد. و تمامی اشکالات دستگاه فتوکپی ریکو که شما به کارشناس نمایندگی فتوکپی ریکو اضهار می نمایید، رفع نماید.

معرفی مدل های مختلف دستگاه فتوکپی ریکو،توسط نمایندگی کپی ریکو

معرفی مدل های مختلف دستگاه فتوکپی ریکو،توسط نمایندگی کپی ریکو

معرفی ریکو (Aficio MP C2504ASP) ،توسط نمایندگی کپی ریکو

پس از پایان تعمیرات دستگاه فتوکپی ریکوی شما مشتری گرامی توسط کارشناس نمایندگی کپی ریکو کارشناس نمایندگی فتوکپی ریکو به شما فاکتور نمایندگی فتوکپی ریکو را همراه با ضمانت نامه رسمی نمایندگی فتوکپی ریکو ارائه می دهد. این چاپگر که توسط نمایندگی کپی ریکو معرفی گردید. دستگاه چند منظوره ای است به گونه ای طراحی شده است. که کارهایی با حجم بالا انجام می دهد. و چاپ ها را در حد امکان ،با کیفیت بالا انجام می دهد.

صفحه کنترل لمسی به شما کمک می کند تا آبشن هایی را که میخواهید به سرعت و به راحتی انتخاب کنید. سرعت چاپ ،25 چاپ در دقیقه باعث می شود که کارهایی در حجم بالا به سرعت به اتمام برسند. برای کارآمدتر ساختن MP C2504ASP ، سنسور تشخیصی وجود دارد،که با نزدیک شدن به دستگاه ، دستگاه شروع به کار می کند. و لازم نیست منتظر بمانید تا گرم شود.

ویژگی های بسیاری وجود دارد که بهره وری این دستگاه را افزایش می دهد. وضوح 600 dpi به شما این اطمینان را می دهد. که اسناد شما همیشه واضح ، روشن و حرفه ای چاپ شود. این یک دستگاه کپی چند منظوره ی بسیار،کارآمد است ،که قادر است. با هر خواسته ای مطابقت داشته باشد.

ریکو (Aficio SP 3500SF)

یک فتوکپی چند منظوره مناسب که توسط نمایندگی کپی ریکو ،برای مشاغل کوچک است. حجم کم و بی صدا بودن این دستگاه، آن را برای هر دفتر مناسب می کند. امکان کپی ، اسکن ، چاپ و فکس آن را به یک دستگاه تمام عیار عالی تبدیل کرده است.

دارای Aficio SP ،مدت زمان گرم شدن سریع 30 ثانیه است و پس از آن می تواند با سرعت 30 صفحه در دقیقه چاپ شود. و کیفیت چاپ بسیار بالایی در حد 1200* 1200  dpi ارائه کند.

گارانتی تعمیراتی نمایندگی فتوکپی ریکو شامل تمامی قطعات تعویض شده در فاکتور می باشد. که بیست هزار برگ از کنتور بعد از تعمیر الی شش ماه گارانتی تعویض قطعات دارد.  و نمایندگی فتوکپی ریکو در صورت هرگونه اشکال در دستگاه فتوکپی ریکو بعد از تعمیرات نمایندگی ریکو موظف است . بدون هیچ گونه هزینه رفع ایراد کند.

ریکو (Aficio GX 3050SFN)

Aficio GX 3050SFN یک دستگاه کپی چند منظوره رنگی است که توسط نمایندگی کپی ریکو معرفی می شود ، که می تواند اسناد را چاپ ، کپی ، اسکن و فکس کند. این دستگاه کپی جمع و جور می تواند تا اندازه کاغذ A4 را تحمل کند و با سرعت 29 چاپ در دقیقه به صورت رنگی یا سیاه و سفید کپی و چاپ کند.

همچنین به شما این امکان را میدهد که اسناد را بزرگنمایی کنید ، از روی ایمیل اسکن کنید و حالت صرفه جویی در مصرف ،انرژی برای کاهش مصرف برق را فعال کنید. رزولوشن چاپ 1200 * 1200 dpi است. ظرفیت کاغذ 250 برگه A4 است اما می تواند به 850 برگ افزایش یابد. این یک،دستگاه کپی چند منظوره با حجم کم گزینه ای عالی برای استفاده ی مشاغل کوچک است.

 

ریکو (Aficio GX 3050SFN)

ریکو (Aficio GX 3050SFN)

ریکو (Aficio MP 5002SP)

Ricoh Aficio MP 5002SP یک دستگاه کپی چند منظوره که توسط نمایندگی کپی ریکو معرفی گردیده ،در عین حال فشرده و چند منظوره است تا بتواند اسناد و فکس را به صورت سیاه و سفید چاپ ، کپی ، اسکن و فکس کند. این دستگاه کپی با سرعت بالا می تواند 50 صفحه در دقیقه را چاپ کند و دارای ظرفیت کاغذ 1100 برگ A4 است. از ویژگی های موجود در Aficio MP 5002SP می توان به صفحه کنترل اصلی قابل تنظیم ، و قابلیت اتصال usb  وحافظه sd اشاره کرد.

ریکو (Aficio MP 3054ZSP)

این دستگاه کپی چند منظوره سیاه و سفید که توسط نمایندگی کپی ریکو عرضه می گردد،می تواند فکس، چاپ ، کپی و ،اسکن کند. MP 3054ZSP به لطف صفحه کنترل لمسی رنگی خود که دارای صفحه نمایش مشابهی با تلفن های همراه هوشمند است، کاربرد ساده ای دارد. این دستگاه کپی می تواند 30 چاپ در هر دقیقه با وضوح بسیار بالا 1200 dpi تولید کند.

از دیگر ویژگی های فوق العاده می توان به چاپ خودکار دو طرفه برای کمک به صرفه جویی در وقت و کاغذ و همچنین امکان اسکن از ایمیل ، پوشه FTP ياURL FTP  یاشاره کرد. این دستگاه جمع و جور بسیار پربازده است و می تواند حتی در دفاتر شلوغ نیزاستفاده شود.

ریکو (Aficio MP 3054ZSP)

ریکو (Aficio MP 3054ZSP)

ریکو (Aficio MP C5502SPDF)

Aficio MP C5502SPDF یک دستگاه کپی رنگی چند منظوره است،که توسط نمایندگی کپی ریکو معرفی می گردد. می تواند اسناد را با سرعت بالا و کیفیت قابل چاپ اسکن ، کپی و فکس چاپ کند. شما می توانید تا 55 چاپ در دقیقه را هم به حالت رنگی و هم سیاه و سفید انتظار داشته باشید. این مدل به راحتی کار می کند ، دارای یک دیسک سخت است. و از ویژگی های امنیتی مانند رمزگذاری هارد دیسک برخوردار است.

Aficio MP C5502SPDF از ظرفیت عظیم 4،400 برگ برخوردار است و باعث می شود. جریان کار ساده تر شود. و در ضمن باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه ها نیز می شود. این یک دستگاه کپی چند منظوره عالی است که دارای کلیه عملکردهای استاندارد مورد انتظار می باشد.

خدمات نمایندگی کپی ریکو:

نمایندگی کپی ریکو Ricoh :

یک شرکت پیشرو در صنعت برای چاپگرها و دستگاه های کپی است ، تمام دستگاه های فتوکپی  ذکر شده در بالا محکم کاربردی و قابل اعتماد هستند. آنها اسناد با کیفیت بالا را با سرعت بالا تولید می کنند، و از فناوری های به روز استفاده می کنند. تا اطمینان حاصل کنند ،که شما می توانید. بهترین هزینه و صرفه جویی در مصرف انرژی را به دست آورید.

دستگاه های فتوکپی در توانایی ها و ویژگی های مختلف، متناسب با آنچه که تجارت شما نیاز دارد متفاوت است. برخی از، آنها صرفاً بر روی فتوکپی متمرکز هستند، در حالی که برخی دیگر عملکرد چند منظوره را در اختیار شما قرار می دهند.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 29

No votes so far! Be the first to rate this post.

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,