وظیفه تانک دولوپر فتوکپی شارپ

وظیفه تانک دولوپر فتوکپی

5
(5)

نمایندگی تعمیرات دستگاه شارپ

وظیفه تانک دولوپر فتوکپی را در این مقاله توسط نمایندگی تعمیرات دستگاه شارپ بطور کامل برای مشتریان گرامی نمایندگی شارپ تشریح می کنیم.

آیا به یک تعمیرکار دستگاه فتوکپی شارپ ماهر نیازمندید؟

از طریق پر کردن فرم درخواست کارشناس و یا تماس با شمار های درج شده در ستون بالای سایت می توانید. ما را از درخواست سرویس مورد نظرتان مطلع کنید. و کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. و پس از انجام هماهنگی های لازم جهت تعیین وقت به محل شما می آیند.

یکی از یونیت های اصلی در دستگاه فتوکپی شارپ یونیت تانک دولوپر می باشد. که حمل تونر بر روی درام دستگاه فتوکپی شارپ دارد. یونیت تانک دولوپر توسط دولوپر هایی که داخل آن وجود دارد. و خاصیت آهنربایی دارند به وسیله برد های ولتاژ بار داری می شوند و تونر های داخل کارتریج تونر را جذب کرده و با خود بر روی درام حمل می کند. نمایندگی تعمیرات دستگاه شارپ در این قسمت قصد دارد. برای آموزش به شما مشتریان گرامی نمایندگی  شارپ تمامی قسمتهای یونیت تانک دولوپر دستگاه فتوکپی شارپ را همراه با وظایف تمامی قسمتها تشریح و توضیح دهد.

تشریح قسمتهای مختلف یونیت تانک دولوپر و وظیفه یونیت تانک دولوپر فتوکپی شارپ توسطنمایندگی تعمیرات دستگاه شارپ

قسمتهای مختلف یونیت تانک دولوپر دستگاه فتوکپی شارپ را بطور کامل توسط نمایندگی تعمیرات دستگاه شارپ در زیر بطور کامل همراه با وظایف آنها تشریح می دهیم:

  1. مگنت تانک دولوپر دستگاه فتوکپی شارپ
  2. سنسور تانک دولوپر دستگاه فتوکپی شارپ
  3. دولوپر یونیت تانک دولوپر دستگاه فتوکپی شارپ
  4. بایاس یونیت تانک دولوپر دستگاه فتوکپی شارپ

"تشریح

تشریح مگنت تانک دولوپر دستگاه فتوکپی شارپ و وظیفه تانک دولوپر فتوکپی توسط نمایندگی تعمیرات دستگاه شارپ

مگنت یکی از قسمتهای اصلی یونیت تانک دولوپر دستگاه فتوکپی شارپ است. که توسط نمایندگی تعمیرات  دستگاه شارپ در این قسمت یرای شما مشتریان گرامی نمایندگی شارپ در تهران همراه با وظیفه آن تشریح داده می گردد. مگنت از جنس آهن ربا می باشد. که به صورت استوانه ای ساخته می شود که جنس آن از آلومینیوم می باشد.

اندازه مگنت در دستگاه های فتوکپی شارپ با توجه به سرعت آنها و اندازه دستگاه فتوکپی شارپ متفاوت می باشد. عمر مفید مگنت نیز بستگی به سرعت دستگاه فتوکپی شارپ تعیین می گردد. مثلا دستگاه های رومیزی و سرعت پایین عمر مفید این قطعه 70 هزار برگ و در دستگاه های فتوکپی شارپ سرعت بالا عمر مفید آن 170 هزار برگ می باشد.

وظیفه تانک دولوپر فتوکپی و ایرادهای که از مگنت ممکن بر روی سند به وجود بیاید عبارتند از :

  1. تکرار سند چاپ قبلی بر روی چاپ جدید سند.
  2. کمرنگ بودن سند چاپ شده توسط دستگاه فتوکپی شارپ.
  3. دولوپر ریزی از یونیت تانک دولوپر.
  4. سفید زدن سند چاپ شده توسط دستگاه فتوکپی شارپ/

تشریح سنسور تانک دولوپر دستگاه فتوکپی شارپ و وظیفه تانک دولوپر فتوکپی توسط  نمایندگی تعمیرات دستگاه شارپ

سنسور یونیت تانک دولوپر یکی از قسمتهای اصلی یونیت تانک دولوپر دستگاه فتوکپی شارپ است. که توسط نمایندگی تعمیرات دستگاه شارپ در این قسمت یرای شما مشتریان گرامی نمایندگی شارپ در تهران همراه با وظیفه آن تشریح داده می گردد. سنسور یونیت تانک دولوپر وظیفه اش تشخیص میزان تونر در دولوپر می باشد. که این موضوع را با تنظیم کد دستوری تنظیم دولوپر 25 می باشد. اگر تونر جنس ناخالص داشته باشد دولوپر را خراب کرده. و کد دستوری 25 کد E L  می زند که در این موارد باید یونیت تانک دولوپر را کاملا خالی کرده. و پس از بادگیری دولوپر جدید را ریخته و کارتریج تونر فابریک را در دستگاه فتوکپی شارپ ریخته و کد دستوری 25 را داده. تا تنظیم دولوپر توسط سنسور T D  تنظیم می گردد.

تشریح سنسور تانک دولوپر دستگاه فتوکپی شارپ توسط  نمایندگی تعمیرات دستگاه شارپ

تشریح سنسور تانک دولوپر دستگاه فتوکپی شارپ توسط  نمایندگی تعمیرات دستگاه شارپ

وظیفه تانک دولوپر فتوکپی و خدمات نمایندگی تعمیرات دستگاه شارپ

نمایندگی شارپ در تهران به شما مشتریان گرامی نمایندگی تعمیرات دستگاه شارپ توصیه می کند. در صورت هرگونه ایراد در یونیت فیوزینگ دستگاه فتوکپی شارپ خود حتما با نمایندگی شارپ تماس گرفته. و درخواست تعمیرکار دستگاه فتوکپی شارپ کنید. تا کارشناس نمایندگی شارپ در محل دستگاه فتوکپی شارپ شما حاضر گردیده. تا ایراد دستگاه فتوکپی شارپ را با گارانتی نمایندگی تعمیرات دستگاه شارپ انجام دهد.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 5

No votes so far! Be the first to rate this post.

Tags: , , , ,