وظیفه یونیت درام فتوکپی شارپ

وظیفه یونیت درام فتوکپی

5
(4)

نمایندگی تعمیرات شارپ

وظیفه یونیت درام فتوکپی  را در این مقاله توسط نمایندگی تعمیرات شارپ بطور کامل برای مشتریان گرامی نمایندگی شارپ تشریح می کنیم.

آیا به یک تعمیرکار دستگاه فتوکپی شارپ ماهر نیازمندید؟

از طریق پر کردن فرم درخواست کارشناس و یا تماس با شمار های درج شده در ستون بالای سایت می توانید. ما را از درخواست سرویس مورد نظرتان مطلع کنید. و کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. و پس از انجام هماهنگی های لازم جهت تعیین وقت به محل شما می آیند.

وظیفه یونیت فیوزینگ فتوکپی شارپ را در این مقاله توسط نمایندگی تعمیرات شارپ بطور کامل برای مشتریان گرامی نمایندگی تعمیرات شارپ تشریح می کنیم. یکی از یونیت های اصلی در دستگاه فتوکپی شارپ یونیت درام می باشد. که وظیفه تشکیل دادن تصویر بر روی بر روی درام  را دارد. یونیت درام به واسطه شارژی بر روی یونیت درام قرار دارند. با وجود ولتاژی که به درام وارد می کند باعث می گردد. درام باردار شده و تونرهایی که روی نقاط تاریک روی درام می چسبد. و تصویر سند روی درام که از نقاط تاریک تشکیل شده است را می سازد. نمایندگی تعمیرات شارپ در این قسمت قصد دارد برای آموزش به شما مشتریان گرامی نمایندگی شارپ تمامی قسمتهای یونیت درام دستگاه فتوکپی شارپ را همراه با وظایف تمامی قسمتها تشریح و توضیح دهد.

قسمتهای مختلف یونیت درام و وظیفه یونیت درام فتوکپی

قسمتهای مختلف یونیت درام دستگاه فتوکپی شارپ را بطور کامل توسط نمایندگی تعمیرات شارپ در زیر بطور کامل همراه با وظایف آنها تشریح می دهیم:

  1. درام دستگاه فتوکپی شارپ
  2. بلید دستگاه فتوکپی شارپ
  3. شارژر M C دستگاه فتوکپی شارپ
قسمتهای مختلف یونیت درام و وظیفه یونیت درام فتوکپی شارپ

قسمتهای مختلف یونیت درام و وظیفه یونیت درام فتوکپی شارپ

تشریح درام دستگاه فتوکپی شارپ و وظیفه یونیت درام فتوکپی توسط نمایندگی تعمیرات شارپ

درام یکی از قسمتهای اصلی یونیت درام دستگاه فتوکپی شارپ است که توسط نمایندگی تعمیرات شارپ در این قسمت یرای شما مشتریان گرامی نمایندگی شارپ در تهران همراه با وظیفه آن تشریح داده می گردد. درام از جنس تفلونی می باشد که به صورت استوانه ای ساخته می شود. که جنس آن از آلومینیوم می باشد. اندازه درام در دستگاه های فتوکپی شارپ با توجه به سرعت آنها و اندازه دستگاه فتوکپی شارپ متفاوت می باشد. عمر مفید درام نیز بستگی به سرعت دستگاه فتوکپی شارپ تعیین می گردد. مثلا دستگاه های رومیزی و سرعت پایین عمر مفید این قطعه 70 هزار برگ و در دستگاه های فتوکپی شارپ سرعت بالا عمر مفید آن 170 هزار برگ می باشد.

تشریح درام دستگاه فتوکپی شارپ توسط نمایندگی تعمیر دستگاه شارپ

تشریح درام دستگاه فتوکپی شارپ توسط نمایندگی تعمیر دستگاه شارپ

ایرادهای که از درام ممکن بر روی سند به وجود بیاید عبارتند از :

  1. تکرار سند چاپ قبلی بر روی چاپ جدید سند
  2. کمرنگ بودن سند چاپ شده توسط دستگاه فتوکپی شارپ
  3. سیاه زدن سند چاپ شده توسط دستگاه فتوکپی شارپ
  4. سفید زدن سند چاپ شده توسط دستگاه فتوکپی شارپ

تشریح بلید دستگاه فتوکپی شارپ و وظیفه یونیت درام فتوکپی توسط نمایندگی تعمیرات شارپ

بلید یکی از قسمتهای اصلی یونیت درام دستگاه فتوکپی شارپ است. که توسط نمایندگی تعمیرات شارپ در این قسمت یرای شما مشتریان گرامی نمایندگی شارپ در تهران همراه با وظیفه آن تشریح داده می گردد. بلید از جنس آلومنیوم و کلینر می باشد. که به صورت تیغه ای ساخته می شود که جنس آن از آلومینیوم می باشد. اندازه بلید در دستگاه های فتوکپی شارپ با توجه به سرعت آنها و اندازه دستگاه فتوکپی شارپ متفاوت می باشد. عمر مفید بلید نیز بستگی به سرعت دستگاه فتوکپی شارپ تعیین می گردد. مثلا دستگاه های رومیزی و سرعت پایین عمر مفید این قطعه 70 هزار برگ و در دستگاه های فتوکپی شارپ سرعت بالا عمر مفید آن 170 هزار برگ می باشد.

تشریح بلید دستگاه فتوکپی شارپ توسط نمایندگی تعمیر دستگاه شارپ

تشریح بلید دستگاه فتوکپی شارپ توسط نمایندگی تعمیر دستگاه شارپ

ایرادهای که از بلید ممکن بر روی سند به وجود بیاید عبارتند از :

  1. تکرار سند چاپ قبلی بر روی چاپ جدید سند
  2. خط انداختن روی سند چاپ شده توسط دستگاه فتوکپی شارپ
  3. سیاه زدن سند چاپ شده توسط دستگاه فتوکپی شارپ

تشریح شارژر M C دستگاه فتوکپی شارپ توسط نمایندگی تعمیرات شارپ

شارژر M C یکی از قسمتهای اصلی یونیت درام دستگاه فتوکپی شارپ است. که توسط نمایندگی تعمیرات شارپ در این قسمت یرای شما مشتریان گرامی نمایندگی شارپ در تهران همراه با وظیفه آن تشریح داده می گردد. شارژر M C از جنس آلومنیوم  می باشد. که به صورت تیغه ای ساخته می شود که جنس آن از آلومینیوم می باشد. اندازه شارژر M C در دستگاه های فتوکپی شارپ با توجه به سرعت آنها و اندازه دستگاه فتوکپی شارپ متفاوت می باشد. عمر مفید شارژر M C نیز بستگی به سرعت دستگاه فتوکپی شارپ تعیین می گردد. مثلا دستگاه های رومیزی و سرعت پایین عمر مفید این قطعه 70 هزار برگ و در دستگاه های فتوکپی شارپ سرعت بالا عمر مفید آن 170 هزار برگ می باشد.

تشریح شارژر M C دستگاه فتوکپی شارپ توسط نمایندگی تعمیر دستگاه شارپ

تشریح شارژر M C دستگاه فتوکپی شارپ توسط نمایندگی تعمیر دستگاه شارپ

ایرادهای که از شارژر M C ممکن بر روی سند به وجود بیاید عبارتند از :

  1. تکرار سند چاپ قبلی بر روی چاپ جدید سند
  2. خط انداختن روی سند چاپ شده توسط دستگاه فتوکپی شارپ
  3. سیاه زدن سند چاپ شده توسط دستگاه فتوکپی شارپ
  4. سفید زدن سند چاپ شده توسط دستگاه فتوکپی شارپ

خدمات نمایندگی تعمیرات شارپ

نمایندگی شارپ در تهران به شما مشتریان گرامی نمایندگی تعمیرات شارپ توصیه می کند. در صورت هرگونه ایراد در یونیت فیوزینگ دستگاه فتوکپی شارپ خود حتما با نمایندگی شارپ تماس گرفته. و درخواست تعمیرکار دستگاه فتوکپی شارپ کنید تا کارشناس نمایندگی شارپ در محل دستگاه فتوکپی شارپ شما حاضر گردیده. تا ایراد دستگاه فتوکپی شارپ را با گارانتی نمایندگی تعمیرات شارپ انجام دهد.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 4

No votes so far! Be the first to rate this post.

Tags: , , , ,