پودر دولوپر کپی چیست ؟

پودر دولوپر کپی چیست ؟

5
(3)

نمایندگی دستگاه کپی شارپ

پودر دولوپر کپی چیست ؟ در این مقاله دولوپر را که توسط نمایندگی دستگاه کپی شارپ برای شما مشتریان گرامي نمایندگی شارپ تشرح می کنیم.

آیا به یک تعمیرکار دستگاه فتوکپی شارپ ماهر نیازمندید؟

از طریق پر کردن فرم درخواست کارشناس و یا تماس با شمار های درج شده در ستون بالای سایت می توانید. ما  را از درخواست سرویس مورد نظرتان مطلع کنید. و کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. و پس  از انجام هماهنگی های لازم جهت تعیین وقت به محل شما می آیند.

قطعات مصرفی که مشتریان گرامی از قبیل درام ،بلید ،دولوپر يا کارتریج تونر از نمایندگی دستگاه کپی شارپ تهیه می کنند. کاملا اورجینال و با گارانتی رسمی نمایندگی دستگاه کپی شارپ می باشند. در صورت نیاز به مواد مصرفی می توانید با نمایندگی دستگاه کپی شارپ تماس گرفته. تا قطعات مصرفی برای شما مشتریان گرامی ارسال گردد.

نمایندگی دستگاه کپی شارپ

نمایندگی دستگاه کپی شارپ

تشریح پودر دولوپر دستگاه کپی چیست ؟ توسط نمایندگی دستگاه کپی شارپ

تمامی دستگاه های فتوکپی شارپ که مشتریان گرامی از نمایندگی دستگاه کپی شارپ خریداری می کنند. تا یکسال گارانتی خدمات پس از فروش شارپ دارند. نمایندگی دستگاه کپی شارپ در صورت بروز هر گونه ایراد در دستگاه فتوکپی شارپ بدون دریافت هیچگونه هزینه از مشتري ایراد دستگاه فتوکپی شارپ را رفع کرده. و خدمت مشتری دستگاه فتوکپی شارپ را تحویل میدهند.

معنای تحت‌ اللفظی “دولوپر” (Developer) “توسعه دهنده” می‌ باشد. و در علم شیمی و صنعت عکاسی به معنای ماده‌ی ظهور و ظاهر کننده‌ی عکس به کار می‌ رود. کار این ماده در دستگا‌ه های کپی منتقل کردن “تونر” بر روی “درام” است. در حقیقت “دولوپر” با چرخش، پودر را بر سطح درام می‌ ساید. و درام آن را روی کاغذ به چاپ می‌ رساند. این ماده که اصطلاحاً به آن پودر سنگین نیز گفته می‌ شود. دارای حالت مغناطیسی است و اگر در حین انتقال آن به دستگاه کوچک‌ ترین شی خارجی با آن مخلوط شود. کیفیت چاپ را خراب کرده و نتیجه، ظهور رگه‌ های سفیدی بر روی کاغذ خواهد بود.

تشریح پودر دولوپر دستگاه کپی چیست ؟ توسط نمایندگی دستگاه کپی شارپ

تشریح پودر دولوپر دستگاه کپی چیست ؟ توسط نمایندگی دستگاه کپی شارپ

زمان تعویض دولوپر دستگاه کپی توسط نمایندگی دستگاه کپی شارپ

تمامی خدمات نمایندگی دستگاه کپی شارپ در محل دستگاه فتوکپی شارپ انجام می گردد. بعد از تماس شما مشتریان گرامی با نمایندگی شارپ کارشناسنمایندگی شارپ در تهران کمتر از دوساعت در محل دفتر شما حاضر می گردد. و تمامی اشکالات دستگاه فتوکپی شارپ که شما به کارشناس نمایندگی شارپ اضهار نمایید رفع نماید.

در غالب دستگاه های چاپ، عموماً زمان تعویض دولوپر توسط یک پیغام به کاربر اعلام می گردد. برخی از شرکت‌های سازنده دستگاه های چاپ، سیستمی را در دستگاه های کپی، پرینتر و … پیش‌بینی کرده اند. که افت محسوس کیفیت دولوپر و در حقیقت زمان تعویض دولوپر را اعلام می‌کنند. جهت تعویض دولوپر بهتر است. از بهترین محصولات ممکن در بازار استفاده کنید چرا که کیفیت دولوپر تأثیر مستقیمی در کیفیت چاپ دارد.

کیفیت چاپ(پودر دولوپر دستگاه کپی چیست ؟)

هر گونه ایرادی در کیفیت دولوپر علاوه بر تاثیر منفی بر کیفیت چاپ، مصرف تونر دستگاه را نیز به شدت بالا خواهد برد. و عوارض دیگری مانند ریزش پودر تونر را در پی خواهد داشت. در صورتی که شما نیز کاربر دستگاه کپی و یا پرینتر هستید بهتر است. با مشاهده پیغامی از سوی دستگاه مبنی بر فرارسیدن زمان تعویض دولوپر،سریعاً نسبت به تعویض دولوپر اقدام کنید. زیرا عدم توجه به افت کیفیت دولوپر نه تنها هزینه‌ی چاپ را بالا می‌برد بلکه باعث افت شدید در چاپ می گردد.

توجه داشته باشید که در صورت تعویض دولوپر و مشاهده خطای روشن ماندن چراغ مربوط به آن می بایست نسبت به ريست كردن کنتور دولوپر اقدام نمایید. خود “دولوپر” در دستگاه به شکل فیزیکی مصرف نمی‌ شود. بلکه فقط در مدت زمان مشخصی کیفیت خود را از دست مي دهد. كه با بروز چنین وضعیتی لازم است که عوض شود. با توجه به طول زمان تعویض، بهتر است از بهترین محصولات ممکن در این زمینه استفاده کنید. چرا که نقش “دولوپر” در کیفیت چاپ، بسیار مهم است. هر گونه ایرادی در کیفیت “دولوپر” علاوه بر تاثیر منفی بر کیفیت چاپ، مصرف “تونر”تان را نیز به شدت بالا خواهد برد. و عوارض دیگری مانند ریزش پودر “تونر” را نیز در پی خواهد داشت.

زمان تعویض دولوپر دستگاه کپی توسط نمایندگی دستگاه کپی شارپ

زمان تعویض دولوپر دستگاه کپی توسط نمایندگی دستگاه کپی شارپ

آیا دولوپر مانند تونر تمام می گردد؟(پودر دولوپر دستگاه کپی چیست ؟)

خود “دولوپر” در دستگاه به شکل فیزیکی مصرف نمی‌ شود بلکه فقط در مدت زمان مشخصی کیفیت خود را از دست مي دهد. فقط در مدت زمان مشخصی کیفیت خود را از دست مي دهد. نکته‌ ای که باید توجه ویژه‌ ای به آن داشته باشید. مربوط به نگهداری از اقلامی همچون “دولوپر” و “تونر” در شرایط خشک و کم حرارت است.

علت این امر رابطه‌ گرمای زیاد و رطوبت در کاهش کیفیت آن‌ هاست. این امر به خاطر چسبیدن ذرات تونر به هم و متأثر شدن “دولوپر” از این مسئله روی می‌ دهد. کم شدن کیفیت چاپ بر اثر چنين علتی گاهی باعث سردرگمی در تشخیص علت کیفیت پایین چاپ نیز می‌ شود. برخی از شرکت‌ های سازنده، سیستمی را در دستگاه پیش‌ بینی می‌ کنند. که افت محسوس کیفیت و در حقيقت  زمان تعويض “دولوپر” را اعلام می‌ کند. در مجموع، عدم توجه به افت کیفیت “دولوپر” نه تنها هزینه‌ی چاپ را بالا می‌ برد بلکه باعث افت شدید در چاپ مي شود. گاهی پس از تعویض “دولوپر” با خطای روشن ماندن چراغ مربوط به آن روبرو می‌ شوید. که بسته به مدل دستگاه بايد عمل ريست کردن کنتور “دولوپر” انجام شود.

خدمات نمایندگی دستگاه کپی شارپ

گارانتی تعمیراتی نمایندگی دستگاه کپی شارپ شامل تمامی قطعات تعویض شده در فاکتور می باشد. که بیست هزار برگ از کنتور بعد از تعمیر الی شش ماه گارانتی تعویض قطعات دارد. و نمایندگی دستگاه کپی شارپ در صورت هرگونه اشکال در دستگاه فتوکپی شارپ بعد از تعمیرات نمایندگی دستگاه کپی شارپ موظف است بدون هیچ گونه هزینه رفع ایراد کند.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 3

No votes so far! Be the first to rate this post.

Tags: , , , ,