کاغذ در کپی شارپ چروک میاید

چروک چاپ شدن کپی

5
(5)

نمایندگی دستگاه فتوکپی شارپ

چروک چاپ شدن کپی و این ایراد مهم توسط نمایندگی دستگاه فتوکپی شارپ برای شما مشتریان گرامی نمایندگی شارپ بطور کامل تشریح می گردد.

آیا به یک تعمیرکار دستگاه فتوکپی شارپ ماهر نیازمندید؟

از طریق پر کردن فرم درخواست کارشناس و یا تماس با شمار های درج شده در ستون بالای سایت می توانید ما  را از درخواست سرویس مورد نظرتان مطلع کنید. و کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. و پس  از انجام هماهنگی های لازم جهت تعیین وقت به محل شما می آیند.

در یونیت فیوزینگ دستگاه فتوکپی شارپ بعد از بالا رفتن درجه حرارت و پخت تونر بر روی کاغذ بیرون آمده ردپای ناخنک یونیت فیوزینگ بعد از کارکرد بالا فرسوده شده و باعث چروک کردن کاغذ می گردند. در این مواقع نمایندگی دستگاه فتوکپی شارپ با اعزام کارشناس نمایندگی شارپ به محل شما مشتری گرامی نمایندگی شارپ بطور کامل یونیت فیوزینگ دستگاه فوکپی شارپ شما را تعمیر و تعویض قطعات از جمله تعویض ناخنک را انجام می دهد.

تشریح چرا کاغذ در کپی چروک می شود ( چروک چاپ شدن کپی) توسط نمایندگی دستگاه فتوکپی شارپ

تمامی دستگاه های فتوکپی شارپ که مشتریان گرامی از نمایندگی دستگاه فتوکپی شارپ خریداری می کنند. تا یکسال گارانتی خدمات پس از فروش شارپ دارند. نمایندگی دستگاه فتوکپی شارپ در صورت بروز هر گونه ایراد در دستگاه فتوکپی شارپ بدون دریافت هیچگونه هزینه از مشتری ایراد دستگاه فتوکپی شارپ را رفع کرده و خدمت مشتری دستگاه فتوکپی شارپ را تحویل میدهند. قطعات مصرفی که مشتریان گرامی از قبیل درام ،بلید ،دولوپر یا کارتریج تونر از نمایندگی دستگاه فتوکپی شارپ تهیه می کنند.

کاملا اورجینال و با گارانتی رسمی نمایندگی دستگاه فتوکپی شارپ می باشند. چروک شدن کاغذ دلایل متعددی دارد . از جمله این دلایل می توان به نوع کاغذ مورد استفاده در دستگاه ، رطوبت و دما اشاره کرد. درصورت رطوبت زیاد خشک شدن کاغذ امری است حتمی . چنانچه کاغذ مرطوب باشد و خشکی کافی را نداشته باشد. کاربر با چروک شدن کاغذ در دستگاه کپی مواجه می شود . در مواقعی که نوع کاغذ مورد استفاده در ماشین های اداری با نوع دستگاه کپی یا پرینترتان هماهنگ و متناسب نباشد. ( به عنوان مثال از کاغذی با ضخامت کم یا زیادتر از استاندارد دستگاه خود استفاده کنید. یا اندازه ی کاغذ متناسب با دستگاهتان نباشد ) موجب بروز این اختلال در دستگاه می گردد. البته در پاره ای مواقع غلطک خراب و فرسوده ، رولرهای چسبناک، برگه‌ ورودی کاغذ خراب دلیلی است بر چروک شدن کاغذ .

چرا کاغذ در دستگاه کپی چروک می شود( کاغذ در کپی شارپ چروک میاید)

چرا کاغذ در دستگاه کپی چروک می شود( کاغذ در کپی شارپ چروک میاید)

دلایل چروک شدن کاغذ در دستگاه کپی شارپ

این یک مشکل مهم و آزاردهنده است که دستگاه کپی شما برگه ها را به صورت مچاله و چروک به شما تحویل دهد.

به نظر شما دلایل چروک شدن کاغذ در دستگاه کپی شارپ چیست؟(کاغذ در کپی شارپ چروک میاید)

باید بدانید که مشکل، علل متعددی دارد که باید شناسایی شده و در اولین فرصت برطرف گردند. یکی از عواملی که منجر به چروک شدن کاغذ در دستگاه فتوکپی می شود، فرسودگی سینی کاغذ کش است. در این صورت تنها با تعویض سینی می توان مشکل را برطرف کرد. نفوذ مایعات به داخل دستگاه کپی و رسیدن رطوبت به کارتریج نیز می تواند این مشکل را ایجاد کند. یکی دیگر از دلایل چروک شدن کاغذ در دستگاه کپی شارپ ، فرسودگی فيد دستگاه است. جنس نا مناسب کاغذ و چسبناک شدن رولر نیز موارد دیگری هستند که در هنگام چروک شدن کاغذ مورد بررسی قرار می گیرند.

رفع مشکل چروک شدن کاغذ در دستگاه کپی(کاغذ در کپی شارپ چروک میاید)

برای رفع ایراد چروک شدن کاغذ در دستگاه کپی می توانید راه های زیر را انجام دهید. در مرحله ی آخر دسته کاغذ موجود در سینی را پشت و رو کنید. علاوه بر این می توانید کاغذ موجود در سینی را ۱۸۰ درجه بچرخانید.

برای رفع ایراد چروک شدن کاغذ در دستگاه کپی می توانید راه های زیر را انجام دهید. در مرحله ی آخر دسته کاغذ موجود در سینی را پشت و رو کنید. علاوه بر این می توانید کاغذ موجود در سینی را ۱۸۰ درجه بچرخانید.

در صورت نیاز به مواد مصرفی می توانید با نمایندگی شارپ تماس گرفته تا قطعات مصرفی برای شما مشتریان گرامی نمایندگی شارپ ارسال گردد. تمامی خدمات نمایندگی شارپ در محل دستگاه فتوکپی شارپ انجام می گردد. بعد از تماس شما مشتریان گرامی با نمایندگی شارپ در تهران کارشناس نمایندگی شارپ کمتر از دوساعت در محل دفتر شما حاضر می گردد. و تمامی اشکالات دستگاه فتوکپی شارپ که شما به کارشناس نمایندگی شارپ اضهار می نمایید رفع نماید.(چروک چاپ شدن کپی)

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 5

No votes so far! Be the first to rate this post.

Tags: , , ,