نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی ریکو

نمایندگی تعمیر کپی ریکو

5
(13)

نمایندگی تعمیر کپی ریکو

خدمات پس از فروش نمایندگی تعمیر کپی ریکو با گارانتی تعمیرات و قطعات اصلی نمایندگی ریکو در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد. نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی ریکو یک شرکت تصویربرداری و الکترونیکی چند ملیتی ژاپنی است، این شرکت محصولات الکترونیکی که در درجه اول آن دوربین ها و تجهیزات اداری مانند چاپگر ، فتوکپی ، دستگاه فکس و… قرار دارند را تولید می کند.

آیا به یک تعمیرکار دستگاه فتوکپی ریکو ماهر نیازمندید؟

از طریق پر کردن فرم درخواست کارشناس و یا تماس با شمار های درج شده در ستون بالای سایت می توانید ما را از درخواست سرویس مورد نظرتان مطلع کنید و کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت و پس از انجام هماهنگی های لازم جهت تعیین وقت به محل شما می آیند.

این شرکت در سال 1936 تاسیس شد و در اواخر دهه 1990 تا اوایل دهه 2000 ، این شرکت به بزرگترین تولید کننده دستگاه کپی در جهان تبدیل شد. دستگاه های فتوکپی انواع مختلفی دارند. آن ها با توجه به انداز و کارایی هایی که دارند برای هر محیطی مناسب سازی شده اند، در این مقاله قصد داریم تا به بررسی بهترین دستگاه کپی ریکو برای دفتر کار، بپردازیم:

تشریح دستگاه کپی ریکو مدل Aficio FX200 توسط نمایندگی تعمیر کپی ریکو

تمامی دستگاه های فتوکپی ریکو که مشتریان گرامی از نمایندگی تعمیر کپی ریکو خریداری می کنند. تا یکسال گارانتی خدمات پس از فروش ریکو دارند. نمایندگی تعمیر فتوکپی ریکو در صورت بروز هر گونه ایراد در دستگاه فتوکپی ریکو بدون دریافت هیچگونه هزینه از مشتری ایراد دستگاه فتوکپی ریکو را رفع کرده و خدمت مشتری دستگاه فتوکپی ریکو را تحویل میدهند.

اگر شما در دفتر کار خود اسناد اداری را با استفاده از چاپگر و یا دستگاه کپی خود ایجاد می کنید، به یک چاپگر مقرون به صرفه نیاز خواهید داشت که چاپ با کیفیت، کپی قابل اطمینان، فکس با سرعت بالا و اسکن رنگی را فراهم می کند. همه این موارد به علاوه قیمت مقرون به صرفه در ریکو مدل Aficio FX200 جمع شده است. این دستگاه آسان برای استفاده و بسیار توانمند است. هر عملکرد به طور پیش فرض در دسترس بوده و استاندارد ها در این دستگاه رعایت شده است.

آسان برای کار و نگهداری
با یک پنل عملکرد روشن که برای راحتی شما طراحی شده است.
به خاطر داشته باشید ، فقط یک ثانیه طول می کشد تا یک فایل را چاپ کنید.
همه میتوانند به راحتی با آن کار کنند.

تشریح دستگاه کپی ریکو مدل Aficio SP1100SF توسط نمایندگی تعمیر کپی ریکو

قطعات مصرفی که مشتریان گرامی از قبیل درام ،بلید ،دولوپر یا کارتریج تونر از نمایندگی تعمیر کپی ریکو تهیه می کنند،کاملا اورجینال و با گارانتی رسمی نمایندگی تعمیر فتوکپی ریکو می باشند. در صورت نیاز به مواد مصرفی می توانید با نمایندگی تعمیر فتوکپی ریکو تماس گرفته تا قطعات مصرفی برای شما مشتریان گرامی ارسال گردد.

  1. ریکو مدل Aficio SP1100SF یک راه حل بسیار عالی برای دفاتر کوچک است. ممکن است مقدار اسنادی که هر روز پردازش می کنید زیاد نباشد. با این وجود ، شما به دستگاهی با همان کارایی که یک دفتر بزرگتر نیاز دارد، نیاز دارید.
    بهره وری بالا (20ppm)
    همه جانبه
    جمع و جور
    مقرون به صرفه
    اتصال به USB
    فکس سریع

تشریح دستگاه کپی ریکو مدل Aficio SP3200SF توسط نمایندگی تعمیر کپی ریکو

تمامی خدمات نمایندگی تعمیر کپی ریکو در محل دستگاه فتوکپی ریکو انجام می گردد.بعد از تماس شما مشتریان گرامی با نمایندگی تعمیرات فتوکپی ریکو کارشناس نمایندگی تعمیر ات فتوکپی ریکو کمتر از دوساعت در محل دفتر شما حاضر می گردد و تمامی اشکالات دستگاه فتوکپی ریکو که شما به کارشناس نمایندگی تعمیر فتوکپی ریکو اضهار می نمایید رفع نماید.

  1. به راحتی می توانید عملکرد خود را با این دستگاه چند منظوره جمع و جور بالا ببرید! جدیدترین واحد چند منظوره SP3200SF مناسب برای گروه های کاری کوچک با کاربران شخصی است. گردش کاری خود را با طیف وسیعی از ابزارهای راحت ، مانند چاپ مستقیم از روی USB و اسکن ، تکثیر استاندارد ، توزیع کارآمد و مدیریت دستگاه از راه دور بهینه کنید. یک مدل خاص که ارتباطات شما را ساده تر می کند!

    چاپ ، کپی کردن ، نمابر و اسکن رنگی چند منظوره همه در یک دستگاه
    بهره وری بالا: 28 صفحه در دقیقه (A4)
    دوبلکس استاندارد
    شبکه اترنت
    چاپ مستقیم / اسکن مستقیم از روی USB
    طیف گسترده ای از امکانات مدیریت اسناد و دستگاه ها

تشریح دستگاه کپی ریکو مدل Aficio SPC220S توسط نمایندگی تعمیر کپی ریکو

پس از پایان تعمیرات توسط نمایندگی تعمیر کپی ریکو ی شما مشتری گرامی به شما فاکتور نمایندگی ریکو را همراه با ضمانت نامه رسمی نمایندگی فتوکپی ریکو ارائه می دهد.

کپی ، چاپگر ، اسکنر
سرعت چاپ سیاه و سفید: 16ppm
سرعت چاپ رنگی: 16ppm
فرآیند چاپ لیزر
اندازه کاغذ: A4
برنامه شخصی (1 الی 4 کاربر)
حداکثر رزولوشن: 12002400* dpi
ابعاد: x493x439 420 mm
وزن: کمتر از 28 کیلوگرم

تشریح دستگاه کپی ریکو مدل Aficio SPC231SF توسط نمایندگی تعمیر فتوکپی ریکو

گارانتی تعمیراتی نمایندگی تعمیر فتوکپی ریکو شامل تمامی قطعات تعویض شده در فاکتور می باشد که بیست هزار برگ از کنتور بعد از تعمیر الی شش ماه گارانتی تعویض قطعات دارد و نمایندگی تعمیر فتوکپی ریکو در صورت هرگونه اشکال در دستگاه فتوکپی ریکو بعد از تعمیرات نمایندگی ریکو موظف است بدون هیچ گونه هزینه رفع ایراد کند.

این مدل از ریکو یکی از کوچکترین چاپگرهای لیزری رنگی در جهان است. ابعاد بسیار کوچکی که فضای میز کمی را اشغال می کند. این دستگاه یکی از مقرون به صرفه ترین دستگاه های کپی در کلاس MFD است.

تشریح دستگاه کپی ریکو مدل GX3050SFN توسط نمایندگی تعمیر کپی ریکو

نمایندگی تعمیر کپی ریکو چاپگرهای اداری ، دستگاه های کپی ، فکس و اسکن پیشرو در صنعت را در طیف گسترده ای از راه حل ها را برای مشاغل و سازمان های مختلف از محصولات محکم برای استفاده روزمره گرفته تا تجهیزات تخصصی برای کارهای خاص را ارائه می دهد. ریکو یک فناوری نوآورانه را برای نیازهای تجاری شما ارائه می دهد.

دستگاه کپی ، چاپگر ، اسکنر ، فکس
فرآیند چاپ با فناوری ژل مایع
رنگی
اندازه کاغذ A4
استاندارد حافظه: RAM 96MB
بزرگنمایی 25 – 400٪
استاندارد رابط: USB 1.1 / 2.0 ، اترنت 10 base-T / 100 base-TX
اسکن برای ارسال به SMTP
ابعاد (WxDxH) 436×490.5x431mm
وزن کمتر از 23.7 کیلوگرم
مصرف برق حداکثر 65W
حالت صرفه جویی در مصرف انرژی: کمتر از 10.8 وات
ظرفیت ورودی کاغذ استاندارد: 250 برگه
ظرفیت ورودی کاغذ حداکثر: 850 برگه

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 13

No votes so far! Be the first to rate this post.

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,