نمایندگی توشیبا در تهران

نمایندگی توشیبا در تهران

5
(9)

نمایندگی توشیبا در تهران

نمایندگی توشیبا در تهران در این مقاله به معرفی چند دستگاه توشیبا می پردازد.

آیا به یک تعمیرکار دستگاه فتوکپی توشیبا ماهر نیازمندید؟

از طریق پر کردن فرم درخواست کارشناس و یا تماس با شمار های درج شده در ستون بالای سایت می توانید ما را از درخواست سرویس مورد نظرتان مطلع کنید و کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت و پس از انجام هماهنگی های لازم جهت تعیین وقت به محل شما می آیند.

توشیبا TOSHIBA شرکت ژاپنی و چندملیتی است، که دفتر مرکزی آن در شهر توکیو، ژاپن قرار دارد.محصولات این شرکت شامل: تجهیزات فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز ارائه خدمات لجیستیکی است.

روش سفارش تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا از نمایندگی توشیبا در تهران

برای سفارش تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا می توانید به دو صورت ذیل با نمایندگی توشیبا در تهران هماهنگ فرمایید. تا کمتر از دو ساعت کارشناس نمایندگی توشیبا در محل دفتر شما حصور پیدا کند.دستگاه فتوکپی توشیبای شما را با ضمانت تعمیرات و گارانتی قطعات اورجینال انجام می دهیم.

روشهای تماس مشتری با نمایندگی توشیبا در تهران:

  1. تماس با شمارهای تلفن نمایندگی توشیبا در تهران
  2. پر کردن فرم درخواست کارشناس

نمایندگی توشیبا در تهران برای بالا بردن اطلاعات مشتریان گرامی از دستگاه فتوکپی توشیبا قصد دارد مقالات فنی خدمت شما ارائه دهد.

"<yoastmark

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برخی از برترین نمونه های توشیبا بپردازیم:

تشریح دستگاه های توشیبا مدل  e-Studio 203 SD توسط نمایندگی توشیبا در تهران

تمامی دستگاه های فتوکپی توشیبا که مشتریان گرامی از نمایندگی توشیبا در تهران خریداری می کنند تا یکسال گارانتی دارند.

این دستگاه فتوکپی چند منظوره ی سیاه و سفید برای مشاغل کوچک در حال رشد ایده آل است. مقرون به صرفه،جمع و جور و بی سر و صدا است. بنابراین مناسب هر محیط اداری است.اسناد با کیفیت بالا 600 dpi با سرعت 20 صفحه در دقیقه چاپ می شوند. ظرفیت استاندارد نگهداری 300 برگه را دارد که به ​​این معنی است که همیشه آماده چاپ است.

e-Studio 203 SD دارای اسکن رنگی کامل ، اتصال USB و ابزار مدیریت اسناد دسک تاپ است .که به شما این امکان را می دهد. تا به راحتی فایل های دیجیتالی را بایگانی، ایمل و یا چاپ کنید. علیرغم اندازه ی کوچک آن ویژگی های زیادی ازجمله چاپ دو طرفه اتوماتیک ، ویژگی فکس اختیاری و ویژگی اسکن یک بار چاپ چند بار، را در بر میگیرد.بسیاری از موارد تعبیه شده در ساخت e-Studio 203 SD برای کارهای اداری فوق العاده هستند. می توانید با e-Studio 203 SD به راحتی، بدون دردسر و به سرعت چاپ، کپی یا اسکن کنید.

معرفی نمایندگی توشیبا در تهران و دستگاه های توشیبا مدل e-Studio 263 CS

در صورت نیاز به مواد مصرفی می توانید با نمایندگی توشیبا در تهران تماس گرفته تا قطعات مصرفی برای شما ارسال گردد.Toshiba e-Studio 263 CS .یک دستگاه فتوکپی هوشمند ، کاربردی و کاملاً شناخته شده است.می تواند به  دو صورت سیاه و سفید و رنگی چاپ کند.e-Studio 263 CS به اندازه کافی جمع و جور است تا بتواند در هر فضای اداری به راحتی جای بگیرد. اسکن ،کپی ، چاپ و نمابر با استفاده از e-Studio 263 CS به سادگی امکان پذیر است.

سرعت چاپ این دستگاه 30 صفحه در دقیقه برای اسناد سیاه و سفید و 26 صفحه در دقیقه برای اسناد رنگی است. کیفیت چاپ x 6001200 dpiبوده که کیفیت بالایی به شمار می رود.ظرفیت نگهداری کاغذ این مدل از فتوکپی توشیبا 350 صفحه به صورت استاندارد و حداکثر 880 صفحه است.

معرفی نمایندگی توشیبا در تهران و دستگاه های توشیبا مدل e-Studio 3055 C

تمامی خدمات نمایندگی توشیبا در تهران در محل دستگاه فتوکپی توشیبا انجام می گردد.بعد از تماس شما مشتریان گرامی با توشیببا کارشناس کمتر از دوساعت در محل دفتر شما حاضر می گردد.تمامی اشکالات دستگاه فتوکپی توشیبا که شما به کارشناس نمایندگی توشیبا اظهار می نمایید رفع نماید.یک دستگاه چند منظوره است که می تواند کپی و اسکن و چاپ رنگی و یا سیاه و سفید را ارائه دهد. e-Studio 3055 C می تواند 30 صفحه در دقیقه را با وضوح بالا x 1200600  dpi چاپ کند.

به سرعت میتوان در هر دقیقه حداکثر 73 تصویر اسکن کنید و آن ها را در قالب های مختلف و دلخواه ذخیره کرد.e-Studio 3055 C همچنین دارای نرم افزار e-Bridge Toshiba است که به شما امکان می دهد قابلیت های e-Studio را افزایش داده و گسترش دهید.علاوه بر این ، e-Studio 3055 C حداکثر ظرفیت کاغذ 3200 برگ را دارد.گزینه های اضافی زیادی وجود دارند که کار شما را آسان تر میکنند.با استفاده از این دستگاه چند منظوره به سادگی تمامی کارهای چاپی شما با کیفیت بالا صورت میپذیرد.

"<yoastmark

معرفی نمایندگی توشیبا در تهران و دستگاه های توشیبا مدل  e-Studio 456 SE

تمامی خدمات نمایندگی توشیبا در تهران در محل دستگاه فتوکپی توشیبا انجام می گردد.بعد از تماس شما مشتریان گرامی با نمایندگی توشیبا کارشناس کمتر از دوساعت در محل دفتر شما حاضر می گردد.

از فناوری چاپ لیزری با وضوح فوق العاده ی x 6002400  dpi استفاده می کند.سرعت چاپ این دستگاه 45 برگه در دقیقه است. با استفاده از e-Studio 456 SE شما می توانید تا اندازه کاغذ A 3 را چاپ کنید.ظرفیت کاغذ 1200 و یا حداکثر 3200 صفحه بدین معنی است. این مدل می تواند کارهای سنگین را به سهولت انجام دهد.همچنین گزینه های اختیاری اتوماتیکی وجود دارد. می تواند اسناد را سوراخ کرده و به شما کمک کند.کارها با سرعت بالاتری انجام بگیرند.این یک فتوکپی کارآمد. حجم بالا و کیفیت فوق العاده است ،که چاپ چشمگیری را در هر شرایطی تضمین می کند.

معرفی نمایندگی توشیبا در تهران و دستگاه های توشیبا مدل e-Studio 856 SE

پس از پایان تعمیرات کپی توشیبا توسط کارشناس نمایندگی توشیبا در تهران فاکتور نمایندگی را همراه با ضمانت نامه ارائه می دهد.اگر تجارت شما به دنبال یک فتوکپی با حجم بالا است .که بتواند به صورت سیاه و سفید چاپ ، کپی ، فکس و اسکن را انجام دهد. Toshiba e-Studio 856 SE گزینه ی مناسبی خواهد بود.این دستگاه سرعت چاپ 85 صفحه در دقیقه را دارد.می تواند.3600 صفحه را به صورت استاندارد یا 7600 صفحه به عنوان حداکثر ظرفیت را در خود جای دهد.چاپ  در این مدل از دستگاه فتوکپی توشیبا با وضوح چشمگیر *600 2400 dpi صورت می گیرد.این دستگاه می تواند اندازه کاغذ را تا A 3 پشتیبانی کند. به شما آزادی و انعطاف پذیری ،بیشتری در نوع رسانه ارائه می دهد.استفاده از e-Studio 856 SE  بسیار آسان است.

معرفی نمایندگی توشیبا در تهران و دستگاه های توشیبا مدل e-Studio 6540 CG

گارانتی تعمیراتی نمایندگی توشیبا در تهران شامل تمامی قطعات تعویض شده در فاکتور می باشد.بیست هزار برگ از کنتور بعد از تعمیر الی شش ماه گارانتی تعویض قطعات دارد.توشیبا در صورت هرگونه اشکال در دستگاه فتوکپی توشیبا موظف است. بدون هیچ گونه هزینه رفع ایراد کند.این مدل دستگاه فتوکپی توشیبا یک چاپگر رنگی چند منظوره عالی برای بهرمندی مشاغل متوسط ​​است.قادر به چاپ با سرعت قابل توجه 65 چاپ در دقیقه بوده و اسناد را اسکن، فکس و کپی کند.

e-Studio 6540 CG با ردیابی خودکار اندازه کاغذ ، حذف صفحه خالی و چاپ دو طرفه اتوماتیک بسیار کارآمد است.شما می توانید از چاپ تصاویر، کیفیت بالای  x 12001200  dpi را انتظار داشته باشید. رنگ و متن واضح و متنوعی را با هر چاپ به شما می دهد.برای کنترل این دستگاه فتوکپی ، یک صفحه کنترل وجود دارد.که قابل خواندن و تنظیم بوده و استفاده از آن آسان می باشد.طیف وسیعی از ویژگی های امنیتی از جمله تأیید هویت و ویژگی های رونویسی هارد دیسک تعبیه شده است.

"<yoastmark

تعمیرگاه تخصصی تعمیر دستگاه های فتوکپی توشیبا در تهران

مزایای استفاده از نمایندگی توشیبا در تهران

  1. استفاده از قطعات اصلی و اورجینال توشیبا.
  2. ضمانت شش ماه تعمیرات و خدمات پس از فروش.
  3. داشتن تعمیرکارانی که تخصصشان فقط تعمیر دستگاه های فتوکپی توشیبا است.

راهنمای خدمات پس از فروش نمایندگی توشیبا در تهران

در صورتی ‌که فتوکپی توشیبا شما دارای برگه گارانتی نمایندگی توشیبا در تهران باشد از این خدمات بهره‌مند شوید.

چرا نمایندگی توشیبا را برای تعمیر دستگاه های فتوکپی توشیبا انتخاب کنیم؟

چه به دنبال نصب ،سرویس، یا تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا باشید، نمایندگی توشیبا در تهران می تواند به شما کمک کند.توشیبا در زمینه‌ی تعمیر انواع دستگاه های فتوکپی توشیبا می تواند به شما کمک کند.ما بهترین، قابل اعتمادترین سریع‌ترین گزینه برای انتخاب توسط شما تهران و حومه هستیم.

اگر هر کدام از قطعات دستگاه فتوکپی توشیبای شما کار نمی‌کند، یا مشکلی دارد ، ارور یا کد خطایی نشان می‌دهد. ما یکی از تعمیرکاران حرفه‌ای و باتجربه خود را برای تعمیر خواهیم فرستاد.تکنسین‌های ما دوره‌های تعمیرات کپی توشیبا را گذرانده اند.دارای سال‌ها تجربه در زمینه ی تعمیرات فتوکپی توشیبا در مدل‌های مختلف می‌باشند.ضمناً ما کلیه خدمات تعمیر و سرویس دستگاه های فتوکپی توشیبا انجام شدهشش ماه ضمانت می‌کنیم.

۷ دلیلی که تعمیرگاه مجاز نمایندگی توشیبا را از سایرین متمایز می کند:

گارانتی تعمیراتی نمایندگی توشیبا در تهران شامل تمامی قطعات تعویض شده در فاکتور می باشد. بیست هزار برگ از کنتور بعد از تعمیر الی شش ماه گارانتی تعویض قطعات دارد.

  • در طول دوره ضمانت شش ماهه نیازی به پرداخت هزینه اضافی (حتی ایاب و ذهاب) نیست.
  • اعزام تمام تکنسین‌ها در روز و ساعت درخواستی شما خواهد بود.
  • تمامی قطعات مورد استفاده در تعمیرات دستگاه های فتوکپی توشیبا شما کاملا ارجینال و شرکتی می‌باشند.
  • تعمیرکاران ما در طول سال دوره‌ها و کارگاره‌های آموزش تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا را می‌گذرانند.
  • برای درخواست تعمیرات می‌توانید از راه‌های مختلف فرم درخواست آنلاین تعمیرات، ایمیل و یا شماره تلفن استفاده کنید.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 9

No votes so far! Be the first to rate this post.

Tags: , , , , ,