درام در فتوکپی چکار می کند؟

وظیفه درام فتوکپی چیست؟

5
(5)

تعمیر پرینتر شارپ

وظیفه درام فتوکپی چیست؟ در این مقاله نمایندگی شارپ و تعمیر پرینتر شارپ بطور کامل درام دستگاه فتوکپی شارپ را تشریح و توضیح کامل می دهد.

آیا به یک تعمیرکار دستگاه فتوکپی شارپ ماهر نیازمندید؟

از طریق پر کردن فرم درخواست کارشناس و یا تماس با شمار های درج شده در ستون بالای سایت می توانید. ما  را از درخواست سرویس مورد نظرتان مطلع کنید. و کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. و پس  از انجام هماهنگی های لازم جهت تعیین وقت به محل شما می آیند.

تعمیر پرینتر شارپ

تعمیر پرینتر شارپ در کارا تعمیر محدود به مدل خاصی از پرینتر نیست. و تمامی مدل‌های پرینتر اعم از جوهری، لیزری و …. را دربر میگیرد. شما کاربران گرامی می‌توانید. در صورت بروز هرگونه نقص تخصصی و غیرتخصصی با تعمیرات پرینتر شارپ تماس گرفته. و خواستار راهنمایی و مشاوره از کارشناسان کارا تعمیر باشید.

پشتوانه نمایندگی شارپ در ارائه تخصصی‌ترین خدمات به مشترکان خویش، تلاشهای تیمی زبده‌ترین کارشناسان تعمیر و استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات است. برخورداری این مجموعه  از چنین ویژگی‌هایی سبب گشته تا خدمات ارائه شده در  تعمیر پرینتر شارپ در بالاترین سطح کیفی ممکن قرار گیرد.

درام یکی از اجزای اصلی در پرینترها و دستگاه های کپی شارپ به شمار می رود . از این رو می توان به گفت درام دستگاه کپی شارپ یونیتی مهم به شمار می رود . تمامی دستگاه های فتوکپی شارپ که مشتریان گرامی از نمایندگی تعمیر پرینتر شارپ خریداری می کنند. تا یکسال گارانتی خدمات پس از فروش شارپ دارند. نمایندگی شارپ در صورت بروز هر گونه ایراد در دستگاه فتوکپی شارپ بدون دریافت هیچگونه هزینه از مشتری ایراد دستگاه فتوکپی شارپ را رفع کرده. و خدمت مشتری دستگاه فتوکپی شارپ را تحویل میدهند. درام دستگاه کپی شارپ به شکل میله ای استوانه ای است.

در واقع عملکرد اصلی درام دستگاه کپی شارپ انتقال تصویر بر روی کاغذ است. ساختار درام در پرینتر و دستگاه کپی شارپ تفاوت چندانی ندارد .این قطعه در هر دو دستگاه یک نوع نقش را برعهده دارد. البته تنها تفاوتی که بین کارکرد درام در دستگاه فتوکپی شارپ و چاپگر وجود دارد مربوط می شود. به نحوه ی انتقال تصویر تابانده و ذخیره شده. بر روی درام بر روی سطح کاغذ. درام دستگاه کپی شارپ غلتک استوانه ای دارای سطحی براق است. که رسانای نور بوده و می توان در آن الکتریسیته ی ساکن ایجاد نمود.

تعمیر پرینتر شارپ

تعمیر پرینتر شارپ

وظیفه درام فتوکپی چیست؟ توسط نمایندگی تعمیر پرینتر شارپ

قطعات مصرفی که مشتریان گرامی از قبیل درام ،بلید ،دولوپر یا کارتریج تونر از نمایندگی تعمیر پرینتر شارپ تهیه می کنند. کاملا اورجینال و با گارانتی رسمی نمایندگی تعمیر پرینتر شارپ می باشند. در صورت نیاز به مواد مصرفی می توانید با نمایندگی شارپ تماس گرفته. تا قطعات مصرفی برای شما مشتریان گرامی ارسال گردد. درام دستگاه کپی شارپ جزء اصلی دستگاه پرینتر لیزری محسوب می شود . این قطعه ( درام دستگاه کپی شارپ). نقش انتقال دهنده ی تصویر از پرینتر لیزری به روی کاغذ برای تولید چاپ نهایی را به عهده دارد .

درام دستگاه کپی شارپ عضوی حیاطی در دستگاه های کپی نیز، به شمار می رود . قابل ذکر است ، تفاوت درام در دستگاه های کپی شارپ و پرینتر شارپ نحوه ی انتقال تصاویر به درام است. درام را برای ایجاد تصویر واضح و شفاف بر اساس نوع کارایی دستگاه کپی شارپ و پرینتر لیزری شارپ انتخاب می کنند. درام دستگاه کپی شارپ از جنس سلنیوم و یا مواد دارای حساسیت نسبت به نور پوشیده شده است .

مواد پوشاننده درام رسانای الکتریسیته هستند. دستگاه کپی شارپ و یا پرینتر شارپ نور یا لیزری را که بر روی شکل تابانده و در حافظه خود ذخیره کرده است را بر روی لایه بیرونی درام می تاباند. در واقع  توسط سیم هاله نوری یا سیمی که الکتریسیته در سراسر آن جریان دارد به درام بار مثبت داده می شود .این بار همان نور یا لیزری است که دستگاه کپی شارپ و یا پرینتر شارپ بر روی شکل تابانده و در حافظه خود ذخیره کرده است .

تشریح درام در فتوکپی چکار می کند؟ توسط نمایندگی تعمیر پرینتر شارپ

تشریح درام در فتوکپی چکار می کند؟ توسط نمایندگی تعمیر پرینتر شارپ

خدمات واحد تعمیر پرینتر شارپ و وظیفه درام فتوکپی چیست؟

خدمات تخصصی تعمیر پرینتر شارپ شامل مجموعه اقداماتی است. که برای رفع مشکلات و ارورهای این دستگاه انجام می شود. به صورت کلی، عیب یابی، شناسایی قطعات آسیب دیده، تعمیر و تعویض این قطعات خدمات تعمیر پرینتر شارپ را تشکیل می دهند. و هریک از این مراحل، خود دارای زیر مجموعه هایی می باشند. پس از تماس شما با نمایندگی تعمیرات شارپ ، تیم تعمیرات به آدرس شما آمده و مراحل عیب یابی را آغاز می کنند. پس از این که مشکل و منشأ آن مشخص شد. همکاران ما اقدامات لازم را جهت تعمیر و تعویض قطعات معیوب انجام خواهند داد.

تعمیر هیتر، تعمیر و تعویض فیوزینگ، تمیز کردن درام، تعویض درام، تعمیر مشکلات کارتریج، شارژ کارتریج دستگاه کپی شارپ. تعویض دولوپر، تعمیر کاغذکش، تعمیرات مین برد، تعویض چیپست کارتریج، تعویض اتصالات معیوب. تعویض خازن ها و مقاومت های از رده خارج، رفع ارورهای پرینتر شارپ ، تعمیر دینام، تعمیر و تعویض یونیت لیزر، تعمیر سنسورها. تعمیرات اپتیک و اقداماتی از این دست، عمده خدمات تعمیر پرینتر شارپ به شمار می رود. برای اطلاع از جزئیات بیشتر و اطلاع از نحوه دریافت خدمات تعمیر  پرینتر SHARP با نمایندگی شارپ در کارا تعمیر تماس بگیرید.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 5

No votes so far! Be the first to rate this post.

Tags: , , , ,