دلیل روشن شدن آچار کپی توشیبا

چراغ آچار کپی توشیبا؟

4.8
(12)

نمایندگی تعمیر دستگاه پرینتر توشیبا

چراغ آچار کپی توشیبا؟. توسط نمایندگی تعمیر دستگاه پرینتر توشیبا در این مقاله برای شما مشتریان گرامی نمایندگی تعمیر دستگاه پرینتر توشیبا بطور کامل تشریح و توضیح می دهد.

آیا به یک تعمیرکار دستگاه فتوکپی توشیبا ماهر نیازمندید؟

از طریق پر کردن فرم درخواست کارشناس و یا تماس با شمار های درج شده در ستون بالای سایت می توانید. ما را از درخواست سرویس مورد نظرتان مطلع کنید. و کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. و پس از انجام هماهنگی های لازم جهت تعیین وقت به محل شما می آیند.

در این مقاله نمایندگی تعمیر دستگاه پرینتر توشیبا بر آنست تا در مورد آلارم اخطار علامت آچار که در تمامی دستگاه های پرینتر و فتوکپی توشیبا نمایش داده می شود بطور مفصل توضیح دهد. در دستگاه های فتوکپی توشیبا که تقریبا نیمی از مشتریان گرامی نمایندگی توشیبا آنرا پرینتر توشیبا نیز می نامند اصولا علامت اخطاری دارد. که نمایش دهنده نوع خرابی و اشکالات دستگاه فتوکپی توشیبا می باشد. در این مقاله می توانید تمامی ایرادهای مربوط به این علامت اخطار را بطور کامل. خدمت شما مشتریان گرامی نمایندگی توشیبا آموزش می دهیم.

نمایندگی تعمیر دستگاه پرینتر توشیبا

نمایندگی تعمیر دستگاه پرینتر توشیبا

نشان دادن علامت آچار در دستگاه فتوکپی و پرینتر توشیبا می تواند به دو نوع عمل کند:

  1. علامت اخطار آچار می تواند چشمک زن باشد.
  2. علامت اخطار آچار می تواند ثابت باشد.

چراغ آچار کپی توشیبا؟ و علامت اخطار آچار می تواند چشمک زن باشد:

اگر علامت اخطار آچار در دستگاه فتوکپی و پرینتر توشیبا چشمک زن بود با گرفتن دکمه C و 8 می توانیم. کد اخطار را مشاهده کنیم. در هر صورت با هر کدی مواجه شدید ابتدا آنرا با کد دستوری زیر ریست کنید. اگر مشکل حل شد که به کار خود با دستگاه پرینتر توشیبا یا دستگاه فتوکپی توشیبا ادامه دهید.

  1. روشن کردن دستگاه پرینتر یا فتوکپی توشیبا با نگه داشتن کلید 8+C زرد رنگ
  2. نگاه به ارور نمایش داده شده.
  3. در صورت مشاهده ارور C 44 یا هد کد دیگر : دسگاه را خاموش نمایید.
  4. نگهداشتن کلید 0+8 و روشن کردن دستگاه.
  5. حال عدد 400 را وارد و استارت (کلید سبز) را بزنید.
  6. بعد از نمایش هر عددی ، عدد 0 را وارد و دکمه INTERUPT را بزنید.
  7. دستگاه را خاموش و مجددا روشن نمایید.

اگر با دستور ریست دستگاه فتوکپی توشیبا یا دستگاه پرینتر توشیبا باز مشکل حل نشد. حتما با نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی یا پرینتر توشیبا تماس گرفته. تا کارشناس نمایندگی توشیبا در محل دستگاه فتوکپی یا پرینتر توشیبا حاضر شده. تا مشکل را حل کنید.

علامت اخطار آچار می تواند ثابت باشد:

اگر علامت اخطار آچار در دستگاه فتوکپی و پرینتر توشیبا ثابت بود این موضوع نشان دهنده. سرویس دوره ای دستگاه فتوکپی و پرینتر توشیبا می باشد. در این مورد شما مشتریان گرامی نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا باید با تماس با نمایندگی توشیبا در تهران درخواست کارشناس تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا کرده. تا در اسرع وقت با حضور در محل دستگاه فتوکپی توشیبا عملیات سرویس و تعویض قطعات مصرفی با گارانتی نمایندگی توشیبا انجام گردد.

خدمات نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا:

تمامی دستگاه های فتوکپی توشیبا که مشتریان گرامی از نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا خریداری می کنند. تا یکسال گارانتی خدمات پس از فروش توشیبا دارند. نمایندگی فتوکپی توشیبا در صورت بروز هر گونه ایراد در دستگاه فتوکپی توشیبا بدون دریافت هیچگونه هزینه از مشتری ایراد دستگاه فتوکپی توشیبا را رفع کرده. و خدمت مشتری دستگاه فتوکپی توشیبا را تحویل میدهند.

قطعات مصرفی که مشتریان گرامی از قبیل درام ،بلید ،دولوپر یا کارتریج تونر از نمایندگی فتوکپی توشیبا تهیه می کنند. کاملا اورجینال و با گارانتی رسمی نمایندگی توشیبا می باشند. در صورت نیاز به مواد مصرفی می توانید با نمایندگی توشیبا تماس گرفته تا قطعات مصرفی برای شما مشتریان گرامی ارسال گردد. تمامی خدمات نمایندگی توشیبا در محل دستگاه فتوکپی ریکو انجام می گردد. بعد از تماس شما مشتریان گرامی با نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا کارشناس نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا. کمتر از دو ساعت در محل دفتر شما حاضر می گردد. و تمامی اشکالات دستگاه فتوکپی توشیبا که شما به کارشناس نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا اضهار می نمایید رفع نماید.

پس از پایان تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا شما مشتری گرامی توسط. کارشناس نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا کارشناس نمایندگی پرینتر توشیبا. به شما فاکتور نمایندگی پرینتر توشیبا را همراه با ضمانت نامه رسمی نمایندگی پرینتر توشیبا ارائه می دهد. گارانتی تعمیرات نمایندگی فتوکپی توشیبا شامل تمامی قطعات تعویض شده در فاکتور می باشد. که بیست هزار برگ از کنتور بعد از تعمیر الی شش ماه گارانتی تعویض قطعات دارد. و تعمیرات نمایندگی فتوکپی توشیبا در صورت هرگونه اشکال در دستگاه فتوکپی توشیبا. بعد از تعمیرات نمایندگی فتوکپی توشیبا  موظف است. بدون هیچ گونه هزینه رفع ایراد کند.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.8 / 5. Vote count: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,