کدهای خطا در دابلکس کپی توشیبا

کدهای خطا در دابلکس کپی توشیبا

5
(11)

نمایندگی فتوکپی توشیبا

کدهای خطا در دابلکس کپی توشیبا توسط نمایندگی فتوکپی توشیبا بطور کامل و جامع برای شما مشتریان گرامی نمایندگی توشیبا ارائه می گردد.

آیا به یک تعمیرکار دستگاه فتوکپی توشیبا ماهر نیازمندید؟

از طریق پر کردن فرم درخواست کارشناس و یا تماس با شمار های درج شده در ستون بالای سایت می توانید ما را از درخواست سرویس مورد نظرتان مطلع کنید و کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. و پس از انجام هماهنگی های لازم جهت تعیین وقت به محل شما می آیند.

نمایندگی فتوکپی توشیبا مفتخر تمامی خدمات پس از فروش دستگاه فتوکپی توشیبا را هم در زمان گارانتی دستگاه فتوکپی توشیبا. و هم بعد از اتمام گارانتی دستگاه کپی توشیبا در محل نصب دستگاه به شما مشتریان گرامی نمایندگی توشیبا عرضه کند. خدمات ارائه شده توسط کارا تعمیر به شما مشتریان گرامی نمایندگی کپی توشیبا به شرح زیر می باشد: بعد از خرید دستگاه فتوکپی توشیبا از نمایندگی کپی توشیبا و بعد از تماس شما مشتری گرامی. با نمایندگی فتوکپی توشیبا کارشناسان نمایندگی کپی توشیبا. در محل استقرار دستگاه فتنوکپی توشیبا حاضر می شوند. و دستگاه فتوکپی توشیبای شما را نصب می کنند.

مواقعی با کدهای خطا در دابلکس کپی توشیبا مواجهه شدیم چکار کنیم؟

نمایندگی فتوکپی توشیبا در زمینه ی تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا طی سال‌ها تجربه در سرویس دهی و ارائه خدمات پس از فروش دستگاه فتوکپی توشیبا به‌ خوبی به این نتیجه رسیده است. که تمامی لوازم اداری که سازمان ها و ادارات با آنها به صورت روزمره سروکار دارند. نقشی بسیار حیاتی در کارکرد درست آن سازمان ها دارند. و در صورتی که یک روز یکی از این دستگاه ها خراب شود. قسمتی از کار آن سازمان مختل خواهد شد.

بنابراین نگهداری درست دستگاه ها و یا تعمیر سریع آنها از اهمیت خاصی برخوردار است. دستگاه فتوکپی و پرینتر توشیبا یکی از دستگاه های پرکاربرد در ادارات می باشد. که بیشتر کارکنان شرکت به نحوی با آن درگیر هستند. و خرابی دستگاه مشکلات زیادی برای آن اداره ایجاد خواهد کرد. لذا کاربران دستگاه فتوکپی توشیبا می توانند. از طریق تماس با نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا به راحتی مشکل خود را در زمینه های مختلف حل نمایند.

نگهداری و استفاده صحیح از دستگاه کپی توشیبا و همچنین انجام سرویس های دوره ای آن توسط نمایندگی Toshiba احتمال خراب شدن دستگاه را کاهش می دهد. با این وجود. باز ممکن است. به دلایلی دستگاه کپی توشیبا خراب و نیاز به تعمیر داشته باشد. که در این صورت تعمیر سریع آن در اولویت ما خواهد بود. در مواقعی که به ایرادهای زیر برخورد کردیم بلافاصله به شماره های تماسی که بر روی برچسب نصب شده. توسط نمایندگی فتوکپی توشیبا بر روی دستگاه کپی توشیبا انجام شده تماس گرفته. تا کارشناس مربوطه برای تعمیر و رفع عیب دستگاه فتوکپی توشیبای شما اعزام گردد.

  • قطع کامل دستگاه فتوکپی توشیبا
  • صداهای نابهنجار از دستگاه فتوکپی توشیبا
  • نمایش کد بر روی صفحه نمایش دستگاه فتوکپی توشیبا
  • ریختن پودر از هر نقطه از دستگاه فتوکپی توشیبا
  • سیاه زدن یا کم رنگ شدن اسناد دستگاه فتوکپی توشیبا
کدهای خطا در دابلکس کپی توشیبا و معرفی انواع دستگاه های فتوکپی توشیبا توسط نمایندگی فتوکپی توشیبا

نمایندگی فتوکپی توشیبا با همکاری آموزشگاه فنی و حرفه ای فنی برق همواره با برگزاری دوره های آموزشی برای. کارآموزان به صورت تئوری و عملی و سپس همراهی آنها با متخصصان خبره تعمیر دستگاه کپی توشیبا به عنوان دوره. کارآموزی، همواره درصدد گسترش تیم فنی خود می باشد. ما معتقدیم با آموزش تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا به کارآموزان در عین گسترش تیم فنی که به خدمت رسانی بهتر و سریعتر نمایندگی دستگاه فتوکپی توشیبا کمک می کند.

تیم متخصص و آموزش دهنده ما هم همواره با مطالعه منابع جدیدی که برای آموزش به آن نیازمندند بروزتر خواهند بود. بنابراین شما می توانید با خیالی آسوده زمانی که دستگاه کپی و یا پرینتر توشیبا با مشکل مواجه شد. با نمایندگی توشیبا تماس بگیرید. تا بدین وسیله دستگاه شما توسط متخصص‌ترین و ماهرترین تعمیرکار دستگاه کپی توشیبا در محل تعمیر شود. تا در کمترین زمان ممکن و با هزینه‌ای منطقی آن را به شما تحویل دهیم. دستگاه های فتوکپی توشیبا بطور کلی از نظر سرعت به دو مدل تقسیم می گردند:

  1.  فتوکپی توشیبا سرعت پایین رومیزی
  2.  توشیبا سرعت بالای ایستاده

دستگاه فتوکپی توشیبا سرعت پایین رومیزی اصولا 20 کپی یا کمتر در دقیقه کپی از اسناد می گیرند. دستگاه کپی توشیبا سرعت بالا رومیزی اصولا 45 کپی یا کمتر در دقیقه کپی از اسناد می گیرند.

کدهای خطا در دابلکس کپی توشیبا و تشریح چند مدل از دستگاه فتوکپی توشیبا توسط نمایندگی تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا

نمایندگی تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا بهترین و قابل اعتمادترین گزینه برای سرویس و تعمیر تخصصی دستگاه کپی شما می باشد. نمایندگی دستگاه کپی توشیبا با ده ها متخصص حرفه ای و با تجربه در سراسر تهران و گارانتی خدمات ارائه شده. از نمایندگی توشیبا سعی خواهد کرد. پس از اولین خدمت رسانی توسط تعمیرکار دستگاه کپی toshiba در محل شما را تبدیل به مشتری دائمی خود کند.

مهم نیست که دستگاه کپی toshiba شما چه مدلی باشد زیرا نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی توشیبا تمامی مدل های مختلف دستگاه فتوکپی toshiba را تعمیر می نماید. سیستم خدمات دهی ما نزدیکترین متخصص را جهت تعمیر در زمانی که شما تعیین می کنید. به محل اعزام نموده تا در سریعترین زمان ممکن مشکل شما را برطرف کنند.

تشریح مشکلات متداول دستگاه کپی توشیبا که نیاز به تعمیر دارند توسط نمایندگی فتوکپی توشیبا:

وجود خط های سیاه در کپی توشیبا، مشکل با تونر و کارتریج دستگاه toshiba، گیر کردن مداوم کاغذ در دستگاه توشیبا چروک شدن کاغذ پس از کپی و یا پرینت، البته دلایل دیگه ای هم وجود دارد. که ممکن است باعث بوجود آمدن مشکلاتی برای دستگاه فتوکپی توشیبا شود.

اگر شما مشکلی دارید که در لیست بالا وجود ندارد. و یا نمی دانید که به چه علت دستگاه کپی toshiba شما به درستی کار نمی کند می توانید. در وهله اول با استفاده از مقالات سایت ما خودتان مشکل دستگاه کپی توشیبا را پیدا و نسبت به تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا در محل اقدام نمایید. و در صورتی که مشکل پیچیده تر بود با ما تماس بگیرید. تا در اولین فرصت یک تعمیرکار دستگاه کپی toshiba در محل شما جهت عیب یابی و تعمیر دستگاه کپی ارسال نماییم.

دستگاه فتوکپی توشیبا مدل e-STUDIO 2303 A:

"<yoastmark

 

دستگاه کپی توشیبا مدل e-STUDIO 306 LP: "<yoastmark

بعد از تماس شما مشتریان گرامی با نمایندگی توشیبا کارشناس نمایندگی توشیبا کمتر از دوساعت در محل دفتر شما حاضر می گردد. و تمامی اشکالات دستگاه فتوکپی که شما به کارشناس نمایندگی توشیبا اظهار می نمایید رفع نماید.

 

کدهای خطا در دابلکس کپی توشیبا و آموزش کدهای خطا در قسمت دابلکس دستگاه توسط نمایندگی کپی توشیبا

نمایندگی کپی توشیبا در این مقاله تمامی کدهای خطا که بدلیل بروز هرگونه ایراد در دابلکس دستگاه توشیبا ،روی صفحه نمایش ظاهر می گردد. را بطور کامل تشریح و توضیح می دهد:

کد خطا:E 08

توضیحات: گیر کاغذ در دابلکس دستگاه کپی توشیبا را نمایش می دهد.

راه حل: دابلکس دستگاه کپی توشیبا را باز کرده کاغذ گیر کرده را بیرون بیاورید. در صورت عدم رفع ایراد با نمایندگی کپی توشیبا تماس بگیرید.

کد خطا:E 09

توضیحات: مشکل در سنسور دابلکس دستگاه فتوکپی توشیبا را نمایش می دهد.

راه حل: سنسور دابلکس دستگاه فتوکپی توشیبا سرویس و تعمیر کنید. در صورت رفع نشدن مشکل آنرا تعویض کنید،در صورت عدم رفع ایراد با نمایندگی کپی توشیبا تماس بگیرید.

کد خطا:E 10

توضیحات: گیر کاغذ در قسمتهای مختلف دستگاه کپی توشیبا را نمایش می دهد.

راه حل: درب های مختلف دستگاه کپی توشیبا را باز کرده. و تکه های کاغذ را بیرون می آوریم. در صورت عدم رفع ایراد با نمایندگی توشیبا تماس بگیرید.

کد خطا:E 11

توضیحات: گیر کاغذ در دابلکس دستگاه کپی توشیبا را نمایش می دهد.

راه حل: دابلکس دستگاه کپی توشیبا را باز کرده،کاغذ کیر کرده را بیرون بیاورید. در صورت عدم رفع ایراد با نمایندگی کپی توشیبا تماس بگیرید. پس از پایان تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا شما مشتری گرامی توسط  کارشناس نمایندگی کپی توشیبا به شما فاکتور نمایندگی  را همراه با ضمانت نامه رسمی نمایندگی کپی توشیبا ارائه می دهد.

نمایندگی توشیبا  عرضه‌کننده‌ی کلیۀ محصولات کمپانی توشیبا اعم از تلویزیون، مانیتور، لپ‌تاپ، هارد، تبلت، پرینتر و .. می‌باشد.

کدهای خطا در دابلکس کپی توشیبا و خدمات پس از نمایندگی توشیبا

کلیه دستگاه‌ها و محصولات عرضه شده در نمایندگی توشیبا، برخوردار از خدمات پس از فروش هستند. از این رو، در صورت خرید از نمایندگی توشیبا Toshiba، کارشناسان ما همراه شما خواهند بود. و کلیه خدمات و سرویس‌های مورد نیاز را به شما ارائه خواهند داد. در حال حاضر واحد خدمات پس از فروش نمایندگی توشیبا با تأکید بر تأمین قطعات اصلی و جانبی، آموزش حرفه‌ای کارکنان، توسعه شبکه فراگیر شعب مجاز ارائه دهنده خدمات مرتبط با تعمیرات توشیبا و در نهایت با ایجاد زیرساختهای لازم در تلاش است.

درباره شرکت توشیبا

توشیبا «Toshiba» شرکت خوشه‌ای ژاپنی و چندملیتی است. که دفتر مرکزی آن در میناتو، توکیو قرار دارد. محصولات این شرکت شامل: تجهیزات الکتریکی فناوری اطلاعات و ارتباطات، قطعات الکترونیکی، زیرساخت‌های شهری و صنعتی، لوازم خانگی، تجهیزات پزشکی، تجهیزات اداری مثل دستگاه های چاپگر و فتوکپی، تجهیزات روشنایی و نورپردازی، انرژی اتمی و نیز ارائه خدمات لجیستیکی است.

مخترع دستگاه‌های مکانیکی ژاپنی؛ تاناکا هیساشیگ با بنیانگذاری شرکت تولید تجهیزات تلگراف تحت نام تاناکا سیزو-شا در سال ۱۸۷۵ این بنا را آغاز کرد. و مخترع تجهیزات الکترونیکی ژاپنی، ایشیسوکه فوجیوکا با بنیانگذاری شرکت نیروی برق توکیو (یا توکیو دنکی). در سال ۱۸۹۰ این بنا را تکمیل کرد و در ۱۹۳۹ با ادغام این دو شرکت، شرکت توشیبا متولد شد. سیر صعودی تولیدات مکانیکی و الکتریکی دو شرکت ژاپنی، در قالب شرکت جدید نیز ادامه یافت.

با این ویژگی که الکترونیک نیز بدان افزوده شد و هم ‌اکنون توشیبا، پس از شرکت‌های هیولت پاکارد، دل، ایسر و لنوو، در رتبه پنجم از بزرگترین تولیدکنندگان رایانه‌های شخصی قرار دارد. این شرکت همچنین پس از شرکت‌های اینتل، سامسونگ الکترونیک و تگزاس اینسترومنتس به‌عنوان چهارمین تولیدکننده نیم‌رسانا در جهان، شناخته می‌شود و در حال حاضر خدمات پشتیبانی خود را از طریق نمایندگي توشیبا در سراسر جهان ارائه می دهد.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,