آموزش تعمیر پرینتر اچ پی

آموزش تعمیر پرینتر اچ پی

5
(11)

نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی (Hp)

در مطلب پیش رو برآنیم تا با آموزش تعمیر پرینتر اچ پی برخی از شایع‌ترین اشکالات مشاهده شده در پرینتر اچ پی hp 2035 را بررسی کرده و شیوه رفع هر یک از آنها را شرح دهیم.

آیا به یک تعمیرکار دستگاه فتوکپی اچ پی ماهر نیازمندید؟

از طریق پر کردن فرم درخواست کارشناس و یا تماس با شمار های درج شده در ستون بالای سایت می توانید ما را از درخواست سرویس مورد نظرتان مطلع کنید. و کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. و پس از انجام هماهنگی های لازم جهت تعیین وقت به محل شما می آیند.

نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی (Hp)

نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی (Hp)

آموزش اپراتوری پرینتر اچ پی hp 2035 و عیب‌یابی و تعمیر توسط نمایندگی پرینتر اچ پی hp 2035

تمامی دستگاه های پرینتر اچ پی  که مشتریان گرامی از نمایندگی پرینتر اچ پی خریداری می کنند. تا یکسال گارانتی خدمات پس از فروش دارند. نمایندگی پرینتر اچ پی در صورت بروز هر گونه ایراد در دستگاه پرینتر اچ پی بدون دریافت هیچگونه هزینه از مشتری ایراد دستگاه پرینتر اچ پی را رفع کرده. و خدمت مشتری دستگاه پرینتر اچ پی را تحویل میدهند. قطعات مصرفی که مشتریان گرامی از قبیل درام ،بلید ،دولوپر یا کارتریج تونر از نمایندگی پرینتر اچ پی تهیه می کنند.

کاملا اورجینال و با گارانتی رسمی نمایندگی پرینتر اچ پی می باشند. تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر پرینتر اچ پی hp 2035 با حضور در نمایندگی اچ پی و یا از طریق تماس با این مرکز قابل دریافت است. کاربران پرینتر اچ پی hp 2035 می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه اشکال در این دستگاه با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات پرینتر اچ پی تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور تعمیرکار پرینتر اچ پی hp 2035 را ثبت نمایند. جهت اطلاع از نوع اشکال پیش امده. و شیوه تعمیر پرینتر اچ پی راهنمای ارائه شده. در بخش زیر می‌تواند به شما کمک کند.

آموزش اپراتوری پرینتر اچ پی hp 2035 و عیب‌یابی و تعمیر پرینتر اچ پی hp 2035

آموزش اپراتوری پرینتر اچ پی hp 2035 و عیب‌یابی و تعمیر پرینتر اچ پی hp 2035

آموزش اپراتوری نمایندگی تعمیرات پرینتر اچ پی hp 2035 و پرینت نگرفتن پرینتر

در صورت نیاز به مواد مصرفی می توانید با نمایندگی تعمیرات پرینتر اچ پی تماس گرفته. تا قطعات مصرفی برای شما مشتریان گرامی ارسال گردد. تمامی خدمات نمایندگی تعمیرات پرینتر اچ پی در محل دستگاه فتوکپی ریکو انجام می گردد. بعد از تماس شما مشتریان گرامی با نمایندگی تعمیرات پرینتر اچ پی کارشناس نمایندگی تعمیرات پرینتر اچ پی کمتر از دوساعت در محل دفتر شما حاضر می گردد. و تمامی اشکالات دستگاه پرینتر اچ پی که شما به کارشناس نمایندگی تعمیرات پرینتر اچ پی اظهار می نمایید رفع نماید.

در صورت مشاهده‌ی این اشکال کابل پاور و کابل دیتا (USB) را چک کنید. بعلاوه بررسی کنید که درایور (سازگار با سیستم عاملِ) پرینتر حتما باید نصب باشد. در صورت بررسی این موارد و ادامه داشتن مشکل پرینتر، تنظیمات پرینتر را ریست کرده و پرینت بگیرید. در صورت ادامه داشتن مشکل، به یکی از مراکز تعمیر پرینتر مراجعه نمایید.

آموزش اپراتوری پرینتر اچ پی hp 2035 و پرینت نگرفتن پرینتر

آموزش اپراتوری پرینتر اچ پی hp 2035 و پرینت نگرفتن پرینتر

آموزش اپراتوری تعمیر پرینتر اچ پی hp 2035 و گیر کردن و مچاله شدن کاغذ در پرینتر

پس از پایان تعمیرات دستگاه پرینتر اچ پی شما مشتری گرامی توسط کارشناس نمایندگی تعمیرات پرینتر اچ پی. کارشناس نمایندگی تعمیرات پرینتر اچ پی. به شما فاکتور نمایندگی تعمیرات پرینتر اچ پی را همراه با ضمانت نامه رسمی نمایندگی تعمیرات پرینتر اچ پی ارائه می دهد.

آموزش اپراتوری پرینتر اچ پی hp 2035 و پرینت نگرفتن پرینتر آموزش اپراتوری پرینتر اچ پی hp 2035 و گیر کردن و مچاله شدن کاغذ در پرینتر

آموزش اپراتوری پرینتر اچ پی hp 2035 و گیر کردن و مچاله شدن کاغذ در پرینتر

آموزش اپراتوری پرینتر اچ پی hp 2035 و چروک شدن کاغذ پرینت شده

یکی دیگر از اشکالات مشاهده شده در پرینتر اچ پی hp 2035 چروک شدن کاغذ پرینت شده توسط این دستگاه است. این اتفاق غالباً به دلیل استفاده از کاغذ نامناسب در این دستگاه اتفاق می‌افتد. البته وجود اشکال در بخش هیتر پرینتر نیز می‌تواند سبب بروز این اشکال گردد.

"<yoastmark

آموزش اپراتوری پرینتر اچ پی hp 2035 و وارد شدن چند کاغذ به طور همزمان

مورد دیگری که ممکن است شما را نیازمند کمک و مشاوره‌ی کارشناس تعمیر پرینتر اچ پی hp 2035 سازد، کشیده شدن چندین کاغذ به طور همزمان به داخل دستگاه است. واقعیت آن است که این اشکال چندان جدی نیست. و تنها با رفع الکتریسته‌ی موجود میان کاغذها برطرف می‌گردد.

وارد شدن چند کاغذ به طور همزمان

وارد شدن چند کاغذ به طور همزمان

خطوط عمودی تیره رنگ در پرینت

درصورت مشاهده این اشکال نیز می‌بایست کارتریج پرینتر و بخش‌های مرتبط با آن یعنی درام، بلید و فوم رول بررسی و در صورت نیاز تعویض و یا سرویس گردند.

خطوط عمودی تیره رنگ در پرینت

درصورت مشاهده این اشکال نیز می‌بایست کارتریج پرینتر و بخش‌های مرتبط با آن یعنی درام، بلید و فوم رول بررسی و در صورت نیاز تعویض و یا سرویس گردند.

خدمات ارائه دهنده پرینتر اچ پی hp 2035

نمایندگی پرینتر اچ پی hp 2035 ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های مرتبط با پرینتر، نظیر تعمیر، فروش و آموزش تعمیرات پرینتر است. متقاضیان سرویس های مذکور می توانند با حضور در نمایندگی پرینتر اچ پی hp 2035 و مراجعه به پارت مربوطه، سرویس های مورد نیاز خود را دریافت نمایند. این مجموعه، در طول سالهای اخیر، بدل به انتخاب نخست تمامی کاربران گردد. نمایندگی پرینتر Hp با تکیه بر مهندسان باسابقه و متعهد خود، از معدود شرکت‌های حال حاضر کشور است. که در زمینه ارائه‌ی تعمیرات تخصصی اچ پی و دیگر دستگاه‌های این کمپانی خوش‌نام مشغول به کار است. و خدمات متنوعی را در زمینه های مختلفِ تجهیزات چاپ عرضه می‌دارد.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,