نمایندگی تعمیر پرینتر سامسونگ

5
(11)

نمایندگی تعمیر پرینتر سامسونگ

نمایندگی تعمیر پرینتر سامسونگ و تمامی دستگاه های پرینتر سامسونگ که مشتریان گرامی از نمایندگی سامسونگ خریداری می کنند. تا یکسال گارانتی دارند. نمایندگی خدمات پس از فروش سامسونگ در صورت بروز هر گونه ایراد در دستگاه پرینتر سامسونگ بدون دریافت هیچگونه هزینه از مشتری ایراد دستگاه پرینتر سامسونگ را رفع کرده. و خدمت مشتری دستگاه پرینتر سامسونگ را تحویل میدهند.

آیا به یک تعمیرکار دستگاه پرینتر سامسونگ ماهر نیازمندید؟

از طریق پر کردن فرم درخواست کارشناس و یا تماس با شمار های درج شده در ستون بالای سایت می توانید. ما را از درخواست سرویس مورد نظرتان مطلع کنید. و کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. و پس از انجام هماهنگی های لازم جهت تعیین وقت به محل شما می آیند.

سامسونگ در سال ۱۹۳۸ در شهر دائگو (کره جنوبی) توسط لی بیونگ-چول تأسیس شد. کار این شرکت به عنوان صادرکننده غذا آغاز شد. و در ابتدا به صادرات ماهی خشک و آرد به چین می‌پرداخت. در دهه‌های ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ سامسونگ وارد کسب و کارهای دیگر شد. از جمله بیمه عمر و تولید منسوجات. شاخه سامسونگ الکترونیکس (Samsung Electronics) در سال ۱۹۶۹ تأسیس شد. شاخه‌ای که بیش از هر محصولی به تولید تلویزیون می‌پرداخت. فروش اولین تلویزیون سیاه و سفید سامسونگ هم در سال ۱۹۷۰ آغاز شد. در دهه ۱۹۷۰ سامسونگ دامنه کار خود را باز هم گسترش داد. و به بخش پتروشیمی وارد شد. همچنین تولید انواع ماشین ظرفشویی، یخچال و مایکرو ویو را آغاز کرد.

نمایندگی تعمیر پرینتر سامسونگ

قطعات مصرفی که مشتریان گرامی از قبیل درام ،بلید ،دولوپر یا کارتریج تونر از نمایندگی تعمیرات پرینتر سامسونگ تهیه می کنند. کاملا اورجینال و با گارانتی رسمی نمایندگی تعمیر پرینتر سامسونگ می باشند. در صورت نیاز به مواد مصرفی می توانید. با نمایندگی تعمیر پرینتر سامسونگ تماس گرفته. تا قطعات مصرفی برای شما مشتریان گرامی ارسال گردد. در دهه ۱۹۸۰ سامسونگ تمرکز بیشتری را بر روی صنایع الکترونیک قرار داد. و تولید تلویزیون‌های رنگی، کامپیوترهای شخصی، ضبط صوت و دوربین فیلمبرداری را شروع کرد. این دهه، در عین حال برهه‌ای بود که سامسونگ شروع به صادرات بیشتر محصولات تولیدی خود به آمریکای شمالی کرد.

در سال ۱۹۸۹ سامسونگ با بریتیش پترولیوم مشارکتی را ترتیب داد. تا شرکت Samsung BP Chemicals تأسیس شود. این شرکت هم‌اکنون محصولات شیمیایی خود را در کره جنوبی به فروش می‌رساند. در ابتدا و میانه دهه ۱۹۹۰ سامسونگ تولید حافظه و هارد دیسک را برای استفاده در کامپیوترهای شخصی شروع کرد. که امروزه همچنان بخش بزرگی از تجارت سامسونگ را تشکیل می‌دهد.

نمایندگی خدمات پس از فروش لوازم خانگی سامسونگ

تمامی خدمات نمایندگی تعمیر پرینتر سامسونگ در محل دستگاه پرینتر سامسونگ انجام می گردد. بعد از تماس شما مشتریان گرامی با نمایندگی تعمیر پرینتر سامسونگ کارشناس نمایندگی پرینتر سامسونگ کمتر از دوساعت در محل دفتر شما حاضر می گردد. و تمامی اشکالات دستگاه پرینتر سامسونگ که شما به کارشناس نمایندگی  تعمیر پرینتر سامسونگ اضهار می نمایید رفع نماید.

پس از پایان تعمیرات دستگاه پرینتر سامسونگ شما مشتری گرامی توسط کارشناس نمایندگی تعمیر پرینتر سامسونگ  کارشناس نمایندگی پرینتر سامسونگ به شما فاکتور نمایندگی تعمیر پرینتر سامسونگ را همراه با ضمانت نامه رسمی نمایندگی پرینتر سامسونگ ارائه می دهد. بعد از اشتباهات اولیه، سامسونگ در اواخر دهه ۱۹۹۰ شروع کرد به جدی گرفتن صنعت موبایل. سپس در سال ۱۹۹۹ یکی از تلفن‌های همراه خود را با قابلیت اتصال به اینترنت عرضه کرد و سر انجام صنعت موبایل تبدیل شد به سودآورترین کسب و کار سامسونگ. در اواخر دهه ۹۰، سامسونگ پیشرفت‌های بیشتری را در صنعت تلویزیون رقم زد و در سال ۱۹۹۸ موفق به ساخت اولین تلویزیون دیجیتال تولید انبوه شد.

تا سال ۱۹۹۹، لشکرتلویزیون‌های دیجیتال سامسونگ کامل شده بود. در اوایل قرن حاضر، سامسونگ شروع به ساخت تلویزیون‌های HDکرد. تولید پخش کننده‌های Blu-Ray و سایر تجهیزات سینمای خانگی نیز در دستور کار قرار گرفت. امروزه سامسونگ برخی از بهترین تلویزیون‌های HD بازار را تولید می‌کند. در کنگره موبایل بارسلون به سال ۲۰۱۰، سامسونگ اولین پرچمدار اندرویدی خود را معرفی کرد: خانواده گلکسی S که حالا نسل دهم آن نیز بیرون آمده. در پاییز ۲۰۱۰ سامسونگ تبلت Galaxy Tabرا معرفی کرد. این دستگاه ۷ اینچی آغازکننده روند رو به رشد تبلت‌های اندرویدی شد. در نمایشگاه محصولات مصرفی ۲۰۱۳ یا همان 2013CES سامسونگ آینده تلویزیون‌ها را به نمایشگاه گذاشت. تلویزیون هوشمند این شرکت اطلاعات را از طریق کابل یا ماهواره دریافت می‌کند و انواع محتواهای تصویری را برای بیننده به نمایش می‌گذارد.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.