نمایندگی خدمات پس از فروش کنون

5
(10)
نمایندگی خدمات پس از فروش کنون

نمایندگی خدمات پس از فروش کنون

مروری بر تاریخ کانن در ایران و نمایندگی خدمات پس از فروش کنون

نمایندگی خدمات پس از فروش کنون در این مقاله تاریخچه کانن را تشریح می کند. کانن را در ایران،اولین بار سال 1330، احمد مایل افشار ، با عکاسی متروپل معرفی کرد. از آن زمان تا به‌ حال و با تاسیس شرکت فوتو مترو که اکنون به عنوان شرکت مادر شناخته می‌شود. پیشرفت چشمگیری در امر تجارت حاصل شده است .

این موفقیت به شکلی قابل ملاحظه ، مدیون سعی و کوشش و مدیریت تیم قدرتمند و سه فرزند افشار بزرگ و البته ، پشتیبانی قوی و تعیین کننده. کانن ژاپن ومدیریت کانن اروپاست. 15 سال پس از معرفی اولین دوربین کانن در ایران، فعالیت بخش ماشین های اداری کانن گسترش پیدا کرد. به زودی مشخص شد که پتا نسیل بیشتری در معرفی خط تولید کانن وجود دارد؛ در نتیجه تقاضا برای ماشین های اداری کانن ، به تاسیس شرکتی مستقل منتهی شد. و آن شرکت، کانولا بود و به این ترتیب ، شرکت کانولا در سال 1971 میلادی تاسیس شد.

رشد کانولا

ماشین حساب الکترونیکی که نام شرکت (Canola)ازآن گرفته شده است. با توجه به وزن و حجم کم آن در مقایسه با ماشین حساب‌های مکانیکی آن دوران بیشتر مورد استفاده قرار گرفت و همین امر، انقلابی در صنعت تجارت ایران ایجاد کرد. دستگاه‌هایی با اندازه کوچک در مقابل ماشین حساب‌های دستی که در مقایسه با آن‌ها سودمندی بالایی داشتند.

فتوکپی های سیاه و سفید ، سیستم های میکرو فیلم و فکس باعث پیشرفت‌های بزرگی شدند. و از آنجا که کارخانجات کانن پیشرو در صنعت فتوکپی رنگی لیزری در جهان است، شرکت کانولا با ارائه اولین فتوکپی رنگی لیزری کانن (CLC) تاثیر قابل توجهی در بازار ماشین های اداری ایران گذاشت. در همین دوران ، کانولا در سرویس‌دهی پس از فروش و جلب رضایت مشتریان هم موفقیت‌هایی بدست آورد. که همین فرهنگ تجارت کانن و کانولا را پایه ریزی کرد .

دوران جدید نمایندگی خدمات پس از فروش کنون

امروزه،با رشد سریع تکنولوژی و اتفاقات پرشتابی که در این عرصه جریان دارد ، با توجه به گسترش استفاده از کامپیوتر در محیط‌های کار و محیط‌های خانگی ، کانن ،فرهنگ ابداعات خود در زمینه چاپ دیجیتال، تولید چاپگرهای حرفه ای، اسکنرها و چندمنظوره‌ها و همچنین عکاسی صنعتی افزایش داده است. و نتیجه این ابداعات و پیشرفت‌ها به خوبی قابل شناسایی و رویت است. احتیاج به توضیح بیشتری نیست اما ، کانن با جلب رضایت مشتریان خود، فصل تازه‌ای در فرهنگ بازاریابی و ارتباط با مشتریان هر نوع محصول ، باز کرده و همواره سعی در حفظ این جایگاه داشته است.

کانولا در تمام این سال‌ها، همیشه آخرین محصولات کانن را همزمان با بازار جهانی در ایران عرضه کرده است. همزمان با آغاز قرن 21 ، شرکت کانولا در بخش محصولات خانگی و محصولات دفاتر کوچک هم ، سیستم توزیع خود را گسترش داد. به همین منظور همکاری با یک شرکت کامپیوتری که از پیشروان توزیع تجهیزات کامپیوتر در ایران است. را در دستور کار خود قرار داد. این همکاری جهت افزایش خدمات رسانی به مشتریان ایرانی صورت گرفت .

تا به حال این همکاری، باعث بیشترین رشد بازار در زمینه چاپگرو اسکنر، در منطقه خاورمیانه شده است. این رشد تا به امروز ادامه داشته است. و امروزه با گذشت بیش از یک دهه پس از فروش اولین چاپگر توسط کانولا کانن در زمره برجسته ترین مارک های معتبر در بازار ایران است.

رضایت مشتریان

کانولا درجست و جوی راه‌های جدید ارایه خدمات به بازار ماشین های اداری در ایران است. اگر چه این ازطریق سیستم جدید توزیع و سرویس امکانپذیر است. و اگرچه کانولا با کاربران محصولات کانن توسط سیستم توزیع و سرویس جدید در ارتباط است. ولی، هسته اصلی کانولا کارکنان و مدیریت این شرکت و تعهد خاص ‌اش برای خدمت به مشتریان این است .

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.