نمایندگی کپی شارپ

نمایندگی کپی شارپ

5
(14)

نمایندگی کپی شارپ

اگر از کاربران نمایندگی کپی شارپ و دستگاه های فتوکپی باشید حتما زمان هایی بوده است، که با مشکل مواجه شده اید.

آیا به یک تعمیرکار دستگاه فتوکپی شارپ ماهر نیازمندید؟

از طریق پر کردن فرم درخواست کارشناس و یا تماس با شمار های درج شده در ستون بالای سایت می توانید ما را از درخواست سرویس مورد نظرتان مطلع کنید. و کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. و پس از انجام هماهنگی های لازم جهت تعیین وقت به محل شما می آیند.

در این مقاله نمایندگی کپی شارپ قصد دارد تا مشکلات رایج دستگاه کپی شارپ و شیوه های حل آن ها را بررسی کنیم:

تشریح مشکل عدم چاپ در دستگاه کپی شارپ توسط نمایندگی کپی شارپ

تمامی دستگاه های کپی شارپ که مشتریان گرامی از نمایندگی کپی شارپ خریداری می کنند. تا یکسال گارانتی خدمات پس از فروش دارند. نمایندگی کپی شارپ در صورت بروز هر گونه ایراد در دستگاه کپی شارپ بدون دریافت هیچگونه هزینه از مشتری ایراد دستگاه کپی شارپ را رفع کرده. و خدمت مشتری دستگاه کپی شارپ را تحویل میدهند.

قطعات مصرفی که مشتریان گرامی از قبیل درام ،بلید ،دولوپر یا کارتریج تونر از نمایندگی کپی شارپ تهیه می کنند. کاملا اورجینال و با گارانتی رسمی نمایندگی کپی شارپ می باشند.

آیا دستگاه به همان رایانه و شبکه شما (LAN و غیره) وصل شده است؟

بعد از تماس شما مشتریان گرامی با نمایندگی کپی شارپ کارشناس نمایندگی کپی شارپ کمتر از دوساعت در محل دفتر شما حاضر می گردد. و تمامی اشکالات دستگاه کپی شارپ که شما به کارشناس نمایندگی کپی شارپ اضهار می نمایید رفع نماید. (ویندوز) تنظیم آدرس IP را بررسی کنید. اگر دستگاه آدرس IP دائمی نداشته باشد (دستگاه آدرس IP از سرور DHCP را دریافت می کند). در صورت تغییر آدرس IP چاپ امکان پذیر نخواهد بود. برای بررسی آدرس IP دستگاه شارپ ، “حالت تنظیم”       [تنظیمات سیستم]       “همه فهرست تنظیمات سفارشی” را انتخاب کنید و تنظیم را چاپ کنید.

اگر آدرس IP تغییر کرده است ، تنظیمات پورت را برای درایور چاپگر تنظیم کنید. => “حالت تنظیم”      [تنظیمات سیستم]       [لیست چاپ (کاربر)]       [کلیه لیست تنظیم سفارشی]. همچنین به راهنمای تنظیم نرم افزار مراجعه کنید. اگر آدرس IP به طور مکرر تغییر می کند، توصیه می شود که یک آدرس IP دائمی به دستگاه اختصاص داده شود. => “حالت تنظیم (مدیر)” “[تنظیمات شبکه]

  1. آیا از درگاه چاپگر ایجاد شده با استفاده از درگاه استاندارد TCP / IP استفاده می کنید؟

نمایندگی کپی شارپ تمامی آن چه از یک نمایندگی انتظار دارید را در اختیار شما قرار خواهد داد. ما تمامی انتظارات شما را برآورده خواهیم کرد. از خدمات این مرکز بهره مند شوید. ماشین های اداری شارپ همواره جزو دستگاه‌های پرطرفدار و محبوب در بازارهای داخلی کشور ما بوده‌اند.

این برند، ماشین‌های اداری متنوعی را در ابعاد و کاربری‌های متنوع روانه بازارهای جهانی کرده تا کاربران با هر نیاز و سلیقه‌ای بتوانند دستگاه خود را انتخاب و خریداری نمایند. به دلیل تنوع بالای موجود در میان ماشین‌های اداری شارپ توصیه می‌شود. خریدار، پیش از اقدام به خرید، نوع کاربری خود را مشخص کرده و برهمان اساس اقدام به تهیه دستگاه کند.

در ادامه برخی از تخصصی‌ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی کپی شارپ شرح داده شده است.

نمایندگی کپی شارپ در مرکز تعمیرات شارپ، تمامی اقدامات موردنیاز جهت بهبود، بازیابی، سرویس و تعمیرات تخصصی دستگاه‌های کپی، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی سازنده را انجام می دهد.

تنظیمات رایانه شخصی را بررسی کنید. هنگامی که از درگاهی ایجاد شده با استاندارد TCP / IP Port در Windows استفاده می شود و کادر انتخاب   [SNMP Status Enabled] است . ممکن است امکان چاپ صحیح وجود نداشته باشد. کادر انتخاب  [SNMP Status Enabled] را تغییر دهید. همچنین به راهنمای تنظیم نرم افزار مراجعه کنید.

  1. آیا کامپیوتر شما در وضعیت ناپایدار است؟ رایانه خود را مجدداً راه اندازی کنید. گاهی اوقات زمانی چاپ امکان پذیر نیست که چندین برنامه را به طور همزمان اجرا کنید یا حافظه کافی یا فضای هارد دیسک وجود ندارد.
  1. آیا دستگاه در برنامه ای که برای چاپ از آن استفاده می کنید صحیح مشخص شده است؟

بررسی کنید که آیا درایور چاپگر دستگاه از پنجره چاپ برنامه انتخاب شده است یا خیر. اگر درایور چاپگر دستگاه در لیست درایور چاپگر موجود نباشد . ممکن است به درستی نصب نشود. درایور چاپگر را برداشته و دوباره آن را نصب کنید. همچنین به راهنمای تنظیم نرم افزار مراجعه کنید.

7.آیا دستگاه های اتصال شبکه به طور عادی کار می کنند؟ اطمینان حاصل کنید که روترها و سایر دستگاه های اتصال به شبکه به درستی کار می کنند. اگر دستگاهی روشن نشده است یا در حالت خطا قرار دارد ، برای اصلاح مشکل به دفترچه راهنمای دستگاه مراجعه کنید.

8.آیا تنظیم زمان I / O خیلی کوتاه است؟ با سرپرست خود بررسی کنید. اگر تنظیم زمان I / O خیلی کوتاه باشد ، ممکن است هنگام نوشتن روی چاپگر خطایی رخ دهد. از سرپرست دستگاه بخواهید تا یک زمان مناسب را در [I / O Timeout] تنظیم کند. => “حالت تنظیم (سرپرست)”      [تنظیمات سیستم] tings [تنظیمات چاپگر]      [تنظیمات رابط] [I / O Timeout]

9.آیا صفحه اعلامیه چاپ شد؟

صفحه اعلامیه ها را بررسی کنید. به عنوان مثال ، یک صفحه اعلان در شرایط زیر چاپ می شود. کار چاپ بسیار بزرگ است تا در حافظه جای گیرد.  به طور پیش فرض کارخانه ، صفحات اعلامیه چاپ نمی شوند.

10.آیا عملکردها توسط مدیر غیرفعال شده اند؟

با سرپرست خود بررسی کنید. هنگامی که احراز هویت کاربر فعال شود ، عملکردهایی که می توانید از آن ها استفاده کنید ممکن است در تنظیمات کاربر محدود شود.

تشریح مشکل در دستگاه کپی شارپ چاپ رنگی توسط نمایندگی کپی شارپ

  1. آیا حالت رنگ بر روی  [Color ]تنظیم شده است؟ برای تنظیم حالت رنگ “خودکار” یا “رنگ” را انتخاب کنید.

پنجره ها: تنظیم حالت رنگ در تب [Color] درایور چاپگر پیکربندی شده است.

مکینتاش: تنظیم حالت رنگ در منوی [رنگ] پنجره چاپ پیکربندی شده است.

در ویندوز ، چاپ [B / W] را نیز می توانید در تب [اصلی] درایور چاپگر انتخاب کنید. اگر می خواهید به صورت رنگ چاپ کنید ، حتماً کادر انتخاب چاپ [B / W]را روی برگه [اصلی] تنظیم کنید

  1. آیا عملکردها توسط مدیر غیرفعال شده اند؟ با سرپرست خود بررسی کنید.

هنگامی که احراز هویت کاربر فعال شود ، عملکردهایی که می توانید از آن ها استفاده کنید ممکن است در تنظیمات کاربر محدود شود.

تشریح مشکل چاپ دو طرفه توسط نمایندگی کپی شارپ

نمایندگی کپی شارپ توصیه می کند افرادی که قصد ورود به دنیای تعمیر ماشین های اداری را دارند و تعمیرکارانی که اکنون مشغول فعالیت در این زمینه هستند ، مطالعه ی این کتاب را از دست ندهند. همچنین کاربران دستگاه کپی جهت آشنایی با قطعات و کاربرد این دستگاه می توانند مطالب این کتاب را مطالعه نمایند. نمایندگی کپی شارپ شما را به مطالعه ی این کتاب دعوت می کند.

  1. آیا تنظیم نوع کاغذ سینی انتخابی نوع کاغذ مشخص می کند که برای چاپ دو طرفه قابل استفاده نیست؟ “تنظیمات سینی” را در حالت تنظیم بررسی کنید. اگر کادر [Disable Duplex] باشد ، چاپ دو طرفه با استفاده از آن سینی امکان پذیر نخواهد بود. تنظیم نوع کاغذ را به نوعی تغییر دهید که می تواند برای چاپ دو طرفه استفاده شود. => “حالت تنظیم”       [تنظیمات سیستم]         [ثبت نوع مقاله]
  1. آیا از اندازه یا نوع کاغذ خاصی استفاده می کنید؟

برای انواع و اندازه کاغذهایی که می توانند برای چاپ دو طرفه مورد استفاده قرار گیرند ، “مشخصات” را در “راهنمای شروع  سریع” مشاهده کنید.

  1. آیا عملکردها توسط مدیر غیرفعال شده اند؟ با سرپرست خود چک کنید. هنگامی که احراز هویت کاربر فعال شود ، عملکردهایی که می توانید از آن ها استفاده کنید ممکن است در تنظیمات کاربر محدود شود.

مشکل:چاپ مستقیم یک پرونده در یک پوشه مشترک روی یک کامپیوتر امکان پذیر نیست

در صورتی که بخواهیم دستگاه کپی به درستی و بدون مشکل کار کند. می بایست پارامترهای ضروری در مهم‌ترین مرحله تعمیرات دستگاه کپی، یعنی مرحله «عیب یابی دستگاه کپی» با دقت انجام شوند.

عیب یابی دستگاه کپی به شکلی صحیح و تخصصی سبب می گردد تا کارشناسان، بخشِ مختل دستگاه را شناسایی کرده و از ورود به حوزه های نامرتبط خودداری ورزند. از اینرو در نمایندگی کپی شارپ  بر این مرحله – مرحله عیب یابی- و طی صحیح آن تأکید ویژه ای می شود.

  1. آیا تنظیمات [IPsec] روی دستگاه فعال شده است؟ با سرپرست خود بررسی کنید.

هنگامی که تنظیمات [IPsec]   در حالت تنظیم فعال باشد ، چاپ مستقیم یک پرونده در یک پوشه مشترک ممکن است در محیط رایانه شخصی شما امکان پذیر نباشد. => “حالت تنظیم (سرپرست)” Security ]تنظیمات امنیتی]        تنظیمات [IPsec] سینی ، ریزه کاری ، یا سایر دستگاه های شخصی نصب شده بر روی دستگاه نمی تواند استفاده شود.

کادر گفتگوی ویژگی های چاپگر را باز کرده و بر روی دکمه [تنظیمات خودکار] در زبانه [گزینه ها] کلیک کنید. (پنجره ها) اگر پیکربندی خودکار قابل اجرا نیست ، به راهنمای تنظیم نرم افزار مراجعه کنید.

مشکل: تصویر بسیار طوسی است

متقاضیان سرویس‌های مذکور (فروش و تعمیر دستگاه کپی شارپ) می‌توانند پس از حضور در نمایندگی کپی شارپ و مراجعه به پارت تخصصی مربوطه، خدمات موردنیاز خویش را دریافت نمایند. خدمات مرتبط با فروش این دستگاه، در فروشگاه مرکزی شارپ و خدمات مرتبط با تعمیر، در پارت تعمیرات دستگاه کپی شارپ ارائه می‌گردد.

برای نمونه می‌توان از فروش و تعمیر دستگاه‌هایی چون دستگاه فتوکپی سه کاره شارپ AR-6020N، فتوکپی فتوکپی شارپ AR-X201D، دستگاه فتوکپی Sharp AR-X311N، فتوکپی چند کاره شارپ MX-M260 Used، فتوکپی رنگی شارپ MX-5001N Used     و فتوکپی سه کاره Used MX-M283N اشاره کرد. شایان ذکر است که این نمایندگی جهت تضمین کیفیت خدمات خود به مشتریان ضمانت نامه معتبر ارائه می دهد.

  1. آیا تنظیمات درایور چاپگر برای کار چاپ مناسب است؟

تنظیمات درایور چاپگر را بررسی کنید. هنگام انتخاب تنظیمات چاپ ، یک حالت چاپ را از بین [عادی] ، [کیفیت عالی] یا [فوق العاده خوب] انتخاب کنید. وقتی به تصویر بسیار واضحی نیاز دارید ،  [Ultra Fine] را انتخاب کنید. :Windowsتنظیم وضوح در تب [Advanced]پنجره مشخصات درایور چاپگر انتخاب می شود. :Macintoshوضوح را در فهرست [Advanced] پنجره چاپ انتخاب کنید. (در Mac OS v 10.5 ، وضوح را در منوی [Color] در پنجره چاپ انتخاب کنید.)

مشکل: تصویر بسیار ضعیف است یا به شدت تیره است

پس از پایان تعمیرات دستگاه کپی شارپ شما مشتری گرامی توسط کارشناس نمایندگی کپی شارپ ،کارشناس نمایندگی کپی شارپ به شما فاکتور نمایندگی کپی شارپ را همراه با ضمانت نامه رسمی نمایندگی کپی شارپ ارائه می دهد.

نمایندگی کپی شارپ در صورت هرگونه اشکال در دستگاهکپی شارپ بعد از تعمیرات نمایندگی شارپ موظف است. بدون هیچ گونه هزینه رفع ایراد کند. آیا تصویر (به ویژه عکس) نیاز به تصحیح دارد؟ (پنجره ها) تنظیمات درایور چاپگر را بررسی کنید. روشنایی و تضاد را با [تنظیمات تنظیم رنگ] در زبانه [Color] درایور چاپگر تصحیح کنید. از این تنظیمات برای اصلاح های ساده در مواردی مانند زمانی که نرم افزار ویرایش تصویر روی رایانه شما نصب نشده استفاده کنید.

تماس با نمایندگی کپی شارپ

متقاضیان سرویس‌های مرتبط با هر یک از دستگاه‌های کپی شارپ می‌توانند از طریق تماس با این مرکز، اطلاعات و راهنمایی‌های مورد نیاز خود را دریافت نمایند.

شما کاربران می‌توانید از طریق تماس با نمایندگی کپی شارپ اطلاعاتی در ارتباط با روند تعمیر دستگاه معیوب، هزینه تعمیرات، امکان یا عدم امکان تعویض قطعات دستگاه مدت زمان لازم جهت تعمیر دستگاه و مواردی از این دست را دریافت نمایید. کارشناسان حاضر در مرکز مشاوره و تماس با نمایندگی رسمی دستگاه فتوکپی شارپ به دلیل تسلط همه جانبه بر ویژگی  ‌های مکانیکی و نرم‌افزاریِ تمامی دستگاه‌های کپی شارپ، توانایی آن را دارند. تا مفیدترین و سودمندترین اطلاعات را در سه حوزه فروش، خرید و تعمیر در اختیار شما قرار دهند.

فروش در نمایندگی کپی شارپ

اگر شما نیز قصد خرید یکی از دستگاه‌های کپی شارپ موجود در بازار را دارید. اما بدلیل عدم آشنایی با ساختار و کیفیت هر یک از آنها دچار سردرگمی شده‌اید. می‌توانید با حضور در نمایندگی کپی شارپ مشاوره‌ها و راهنمایی‌های موردنیاز خویش را دریافت نمایید. کارشناسان حاضر در نمایندگی کپی شارپ با صبر و شکیبایی پاسخگوی تمامی پرسش‌ها و ابهامات شما خواهند بود و شما را در داشتن یک انتخاب آگاهانه یاری خواهند کرد.

نمایندگی کپی شارپ و دیگر واحدهای تعمیرات شارپ

نمایندگی کپی شارپ در تلاش است تا با همکاری نیروهای متخصص و مجرب، روز به‌روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک‌تر سازد و بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینۀ فروش و سرویس‌های پس از آن به هموطنان گرامی ارائه نماید. ویژگی قابل توجه نمایندگی کپی شارپ ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می‌گردد.

دیگر ویژگی‌های بارز نمایندگی کپی شارپ عبارتند از:

  • به‌کارگیری کادر متخصص و باسابقه در امر فروش و تعمیر محصولات شارپ.
  • کنترل‌های دائمی محسوس و نامحسوس بر عملکرد کارمندان نمایندگی کپی شارپ.
  • نظرسنجی از مشتریان محترم به ویژه در پارت

شما کاربران گرامی می‌توانید با حضور در این مرکز و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با دستگاه خویش، تخصصی‌ترین خدمات مکانیکی و نرم‌افزاری مرتبط را دریافت نمایید. واحدهای تعمیرات شارپ در بخش زیر معرفی می‌گردند.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 14

No votes so far! Be the first to rate this post.

Tags: , , , , , , , , , , ,